Je zit in het verkeerde topic.quote:Op donderdag 8 april 2004 00:21 schreef Sloggi het volgende:
Monaco - Chelsea
Depor - Porto
Worden leuke wedstrijden
Moet je dat nou zien, een verloren zoon!quote:Op woensdag 7 april 2004 23:46 schreef chelloboy het volgende:
Morgen rond half 3 ben ik in de binnenstad lekker bier drinken met die Engelsen.
Dan rond kwart voor 8 naar stadion haha als we nog beetje nuchter zijn.
Ik denk dat we met 2-0 winnen en das genoeg voor de return.
Zit in vak U rij 6 stoel 12 maar zal wel ergens anders terechtkomen haha
quote:Op donderdag 8 april 2004 01:13 schreef Speed1971 het volgende:
Ja eerlijk is eerlijk.......................AS Monaco, Depor, PSV en AEK was een lekkere poule.
Naja misschien toch een europese prijs dan?
Het 'nieuwe' PSV. Klinkt goedquote:Nadat John de Jong dinsdag zijn contractverlenging bij PSV bekend heeft gemaakt, deed verdediger Wilfred Bouma dit woensdagmiddag tijdens de persconferentie voor de wedstrijd tegen Newcastle United.
Wifred Bouma verlengde zijn contract tot medio 2008. Guus Hiddink liet weten 'erg blij te zijn met de verlenging' van wat hij noemde ‘twee fundamenten’ van het nieuwe PSV. Voor beide spelers bestond overigens geen concrete belangstelling van andere clubs. "Mocht er interesse komen dan kan dat altijd nog wel", zei Bouma. "Maar voor nu is dat absoluut niet aan de orde."
Ook John de Jong had alleen de intentie om met PSV te praten en zo geschiedde. Overigens gaat De Jong er zelf vanuit donderdagavond te kunnen spelen tegen Newcastle United. "Het is de laatste 24 uur goed hersteld. Het is afwachten, maar het ziet er goed uit. Ik ben gisteren goed behandeld." Zijn kuitblessure is nog een voortvloeisel uit zijn eerdere voetblessure, begin februari. "Ik was er daarna relatief snel weer bij. Heb toch een beetje last gehouden en ben daardoor anders gaan lopen." Het contract van John de Jong is overigens verlengd tot medio 2007.
quote:Op donderdag 8 april 2004 01:13 schreef Speed1971 het volgende:
Ja eerlijk is eerlijk.......................AS Monaco, Depor, PSV en AEK 6 gratis punten was een lekkere poule.
Ja eerlijk is eerlijk, dat is ook waarquote:Op donderdag 8 april 2004 09:29 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Daarom speelden Monaco en Depor allebei natuurlijk gelijk in Athene..... Omdat de punten daar gratis waren..quote:Op donderdag 8 april 2004 09:40 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Ja eerlijk is eerlijk, dat is ook waar
Ja maar als iets gratis is hoeft dat niet te betekenen dat je alles moet pakken. Het getuigd van beleefdheid en de ander wat gunnen als je niet alles paktquote:Op donderdag 8 april 2004 11:05 schreef DIJK het volgende:
[..]
Daarom speelden Monaco en Depor allebei natuurlijk gelijk in Athene..... Omdat de punten daar gratis waren..
Yup, 2 jaar naar AGOVV. Jammer, maar als hij niet goed geneg is, is het een logische keuze.quote:Op donderdag 8 april 2004 11:24 schreef zjroentje het volgende:
Dat talent Guijo-Velasco verlaat PSV.
quote:Fulham manager Coleman liet gisteren nog weten geen enkel contact gehad te hebben met PSV over Edwin van de Sar, maar de club lijkt inmiddels al volop rekening te houden met het vertrek van de eerste keeper. Coleman zou de huidige tweede keeper Mark Crossley hebben laten weten dat zij geen vervanger zullen aantrekken bij een eventueel vertrek voor Van der Sar. Crossley zou dan de eerste keeper worden. Een vertrek van Van der Sar zou ondanks zijn sportieve successen dit seizoen niet slecht uitkomen vanwege de druk die het salaris van van der Sar, naar verluidt 40.000 pond per maand, legt op de begroting van de club.
http://www.thisislondon.c(...)d
van harte welkoom (is tenminste mijn mening) hij mag dan wel van ajax origine zijn maar tis niet zo'n arrogante ajaxspeler geweest. bovendien is hij gewoon goed!!!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vraag me af of Flappie geaccepteerd wordt in Eindhoven!
dat zijn ook alle behaalde punten van AEK, waarbij Depor (die trouwens als enige één doelpunt van AEK tegenkregen) de openingswedstrijd was en vooral Monaco zich helemaal niet inspande, want dat was al door naar de volgende rondequote:Op donderdag 8 april 2004 11:05 schreef DIJK het volgende:
[..]
Daarom speelden Monaco en Depor allebei natuurlijk gelijk in Athene..... Omdat de punten daar gratis waren..
Als hij goed speelt wel, maar als hij slecht presteert krijgt hij het harder te horenquote:Op donderdag 8 april 2004 14:01 schreef FrankyMcG het volgende:
Ik vraag me af of Flappie geaccepteerd wordt in Eindhoven!
Ik merk in mijn omgeving veel negatieve geluiden onder de psv'ers m.b.t. Flappie!quote:Op donderdag 8 april 2004 14:05 schreef rubbereend het volgende:
van harte welkoom (is tenminste mijn mening) hij mag dan wel van ajax origine zijn maar tis niet zo'n arrogante ajaxspeler geweest. bovendien is hij gewoon goed!!!
quote:'PSV volgt NAC-Ajacied Nourdin Boukhari'
Ajax wil de uitgeleende Nourdin Boukhari niet terug, terwijl NAC Breda hem niet kan betalen. PSV zou echter op het vinkentouw zitten voor de Rotterdamse vleugelaanvaller.
'Hij mag wat Ajax betreft verkocht of nog een jaar verhuurd worden', zegt André Wasiman deze week in Voetbal International. 'NAC heeft geen geld voor een transfersom, ze kunnen hem alleen nog een keer huren. PSV heeft laten doorschemeren dat ze hem volgen, maar dat is nog niet concreet.'
Ajax zou overigens wel oren hebben naar een eventuele terugkeer van Shota Averladze. Dat beweert de Georgische aanvaller van Glasgow Rangers namelijk zelf in een interview met de krant Olimpi.
'Ajax wil mij volgend seizoen graag als reservespits en dan mag ik mezelf bewijzen of ik weer eerste keus moet worden', aldus Averladze in het interview. 'Ik kan twee dingen doen: of bij Ajax terugkeren, of een nieuw contract bij Rangers tekenen.'
nou ik zou niet ontevreden zijn met flappiequote:Op donderdag 8 april 2004 14:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ik merk in mijn omgeving veel negatieve geluiden onder de psv'ers m.b.t. Flappie!
[..]
Spartaan die gekocht is door ajax, hij heeft meer kredietquote:Op donderdag 8 april 2004 16:13 schreef Speed1971 het volgende:
En weer een Ajacied die PSV wil hebben.................begint echt hele sneuje vormen aan te nemen nu
Lijkt me niet dat PSV-supporters blij zullen zijn met Boukhari, op alle gebiedenquote:Op donderdag 8 april 2004 16:25 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Spartaan die gekocht is door ajax, hij heeft meer krediet
De prijs voor de moeilijkste CL-poule?quote:Op donderdag 8 april 2004 01:13 schreef Speed1971 het volgende:
Ja eerlijk is eerlijk.......................AS Monaco, Depor, PSV en AEK was een lekkere poule.
Naja misschien toch een europese prijs dan?
Als het PSV lukt bedoel je?quote:Op vrijdag 9 april 2004 00:54 schreef ASSpirine het volgende:
ik vond het een mooie wedstrijd en heb er echt van genoten om er te zitten
als het me lukt ben ik voor de halve finale ook aanwezig
Dat zei m'n pa gisteren ook, maar het wordt volgende week iig geen 3-0quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:57 schreef FrankyMcG het volgende:
Eigenlijk was PSV gisteren een beetje het Auxerre van Auxerre - PSV.
quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat zei m'n pa gisteren ook, maar het wordt volgende week iig geen 3-0
Real moet ook lukkenquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:03 schreef rubbereend het volgende:
we laten clubs als Milaan en Barcelona achter onsen Lyon kunnen we nog inhalen
quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:03 schreef rubbereend het volgende:
we laten clubs als Milaan en Barcelona achter onsen Lyon kunnen we nog inhalen
Ja, maar ik verwacht een lullige 1-3 in de 89e minuut van Shearer om Kezman te laten zien dat hij niet de enige superspits op het veld isquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:17 schreef ASSpirine het volgende:
en TM, een 0-3 is wel haalbaar![]()
Ik vraag me af wanneer de eerste beginnen over AEK, Perugia en scorebord journalistiekquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:00 schreef pascalheister het volgende:
en PSV staat nu in de top tien van clubs dit seizoen in europees verband
http://www.xs4all.nl/~kas(...)l
true, truequote:Op vrijdag 9 april 2004 14:26 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Ja, maar ik verwacht een lullige 1-3 in de 89e minuut van Shearer om Kezman te laten zien dat hij niet de enige superspits op het veld is
Ik was van deze goal ook echt onder de indruk. Nog meer dan van die tegen Perugia. Deze was nog knapper.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:27 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
true, true
Kezza is toch niet meer de intikker die hij vroeger altijd was (ajacied quote)
had echt niet verwacht dat hij zou schieten met nog een verdediger voor hem
Beter dan Feyenoord dat de UEFA Cup won?quote:Clubrecord voor PSV in Europees verband
9 april 2004 16:00
De 1-1 tegen Newcastle United betekende een clubrecord voor PSV. De Eindhovense vereniging bleef voor de negende keer op rij ongeslagen in Europees verband. Met zijn treffer tegen Newcastle bracht Mateja Kezman zijn UEFA Cup-totaal op vijf. Daarmee steeg hij naar de gedeelde eerste plaats op de topscorerslijst van dat toernooi. Als PSV volgende week niet verliest van de Engelsen, dan wordt de club de best presterende Nederlandse vereniging in Europa van de laatste vijf jaar.
quote:Arjen Robben terug in de selectie van PSV
9 april 2004 15:00
Hoewel PSV nog één trainingsdag te gaan heeft in aanloop naar de competitiewedstrijd tegen FC Groningen van komende zondag, is inmiddels zeker dat Arjen Robben terug zal keren in de selectie van PSV voor deze wedstrijd.
"We moeten hem niet over de klink jagen", zei Hiddink vrijdagmiddag na de training. "Maar hij is er klaar voor en afhankelijk van het scenario in de wedstrijd tegen FC Groningen kan hij zonodig een gedeelte van de wedstrijd spelen." Ook Theo Lucius is dicht bij een terugkeer in de selectie. Wat betreft zijn beschikbaarheid valt pas zaterdag een definitieve beslissing te verwachten.
Tegen Newcastle United is alleen Jan Venmnegoor of Hesselink niet helemaal fris uit de strijd gekomen. De aanvaller heeft wat last van zijn hak. Na de training van zaterdag beslist Guus Hiddink of hij hem mee zal nemen voor de wedstrijd tegen FC Groningen. Kevin Hofland, tegen RKC Waalwijk en Newcastle United nog geschorst, is er zeker niet bij. Ook zijn meespelen in de returnwedstrijd komende woensdag is vrij onzeker. "Hofland heeft wat vocht aan de buitenkant van de knie. Hij ondergaat vandaag (vrijdag, red.) een MRI-scan, waaruit hopelijk meer duidelijk wordt over de kwetsuur."
© PSV - Ook deze Theo Lucius is heel dichtbij een rentree.
Voorlopige selectie PSV voor de wedstrijd tegen FC Groningen:
Doel: Waterreus, Van Dijk.
Verdediging: Lee, Bouma, Addo, Colin, Bøgelund.
Middenveld: Van Bommel, Van der Schaaf, Vogel, Lucius.
Aanval: Park, Vennegoor of Hesselink, Kezman, Leandro, Robben, Vonlanthen, Rommedahl en De Jong.
© PSV NV
Ha Ajax staat boven Feyenoord!quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:00 schreef pascalheister het volgende:
Komt omdat Feyenoord nu zo vroeg uitgeschakeld is.quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:06 schreef ErikT het volgende:
Nog wat nieuws:
[..]
Beter dan Feyenoord dat de UEFA Cup won?Vaag...win ik liever de UEFA Cup.
[..]
Zondag avond met jack de gelder, en wat andere dudes... zal je die goal wel zien!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef twi het volgende:
Hoogmoed komt voor de val. Enige uitzondering op die regel die kennen we, die is in Amsterdam te vinden
ach hoogmoed, ik zou eerder zeggen vooruit denkenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef twi het volgende:
Hoogmoed komt voor de val. Enige uitzondering op die regel die kennen we, die is in Amsterdam te vinden
quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef twi het volgende:
Idd!quote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef twi het volgende:
Teplice thuis.quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:55 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Idd!
Milan uit en Brugge uit!
Tijd voor een nieuwe uitzondering dusquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:33 schreef twi het volgende:
Ajax toch op een verdienstelijke 57e plaats.quote:Op vrijdag 9 april 2004 14:00 schreef pascalheister het volgende:
Die lijst kan je toch niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:06 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ajax toch op een verdienstelijke 57e plaats.
![]()
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar je gaat me toch niet vertellen dat PSV tot nu toe een beter Europees seizoen heeft gedraaid dan pak 'm beet Arsenal of AC Milan.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:15 schreef Suijk het volgende:
Het zijn toch gewoon de coefficienten van dit jaar?
PSV deed het twee keer zo goed in Riazorquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ja, allemaal leuk en aardig. Maar je gaat me toch niet vertellen dat PSV tot nu toe een beter Europees seizoen heeft gedraaid dan pak 'm beet AC Milan.
toch zie ik momenteel liever Vonlanthen spelenquote:Op zaterdag 10 april 2004 12:42 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Mooi, Leandro zit weer bij de selectie, nu maar hopen dat hij een tijdje heel blijft en lat zien dat hij idd een groot talent is en geen hype...
ja wat moeten wij ermee, hij wil zijn carierre bij heerenveen beindigen:?quote:Op zondag 11 april 2004 11:39 schreef zjroentje het volgende:
Sibon doet het ook wel aardig, dus ....
Komt goed, komt goedquote:Op zondag 11 april 2004 12:03 schreef Eightball het volgende:
Nou, Groningen thuis. Altijd lastig. Succes.
Ik heb me vorige week anders kapot zitten ergeren aan ze.quote:Op zondag 11 april 2004 12:04 schreef appelsientje het volgende:
hopelijk alleen dat groningen niet massaal gaat verdedigen
echt we winnen dan toch welquote:Op zondag 11 april 2004 12:19 schreef boeiend007 het volgende:
Ik hoop eerliijk gezegt dat de groene.. wel met 10 man gaan verdedigen... das een goede les EN leerwijze voor PSV
Dat doen we dan ook welquote:Op zondag 11 april 2004 13:18 schreef appelsientje het volgende:
[..]
echt we winnen dan toch wel
hehe 1 - 0quote:Op zondag 11 april 2004 14:36 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Dat doen we dan ook wel![]()
Alleen zou het een mooie, goede voetbal les zijn, dat psv moet spelen in de kleine ruimtes.
mooi hequote:Op zondag 11 april 2004 15:06 schreef -Hans- het volgende:
En 2 - 0 door.......... ja die idd.
quote:Op zondag 11 april 2004 15:15 schreef boeiend007 het volgende:
http://members.home.nl/johan.derksen/images/
internet wil ik momenteel nog niet uitquote:Op zondag 11 april 2004 15:37 schreef methodmich het volgende:
ASSpirine, dat wordt internet uit, radio uit en tv uit.
Mooi, goed voor ut team.. leuk voor newcast.. woensdagquote:Op zondag 11 april 2004 15:45 schreef -Hans- het volgende:
Weer die Kezman, 3 - 0![]()
een zuivere is toch, in 1 helft en zonder andere goals ertussen?quote:Op zondag 11 april 2004 15:51 schreef boeiend007 het volgende:
een zuivere
bijdeweg.. jammer dat filmpje nr 3 zo kort is
quote:Op zondag 11 april 2004 15:53 schreef ASSpirine het volgende:
een zuivere is toch, in 1 helft en zonder andere goals ertussen?
dat is einde seizoen Robbenquote:Op zondag 11 april 2004 16:01 schreef boeiend007 het volgende:
http://members.home.nl/johan.derksen/images/21.jpg
wie is dit?![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 16:02 schreef pascalheister het volgende:
robben toch niet weer gebleseerd
Nee, dat is helaas de waarheid. Hij was dus nog lang niet fit en dat kan je de medische staf en Robben ernstig kwalijk nemenquote:Op zondag 11 april 2004 16:02 schreef ASSpirine het volgende:
ik hoopdat je het verkeerd hebt...
Schijnt weer dezelfde blessure te zijn, volgens mij heeft PSV Robben veel te vroeg weer laten mee spelen.quote:Op zondag 11 april 2004 16:03 schreef ASSpirine het volgende:
wtf, hoe is het gebeurd?
lijkt het erg?
Haalt ie het EK ?quote:Op zondag 11 april 2004 16:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
dat is einde seizoen Robben
quote:Op zondag 11 april 2004 16:05 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nee, dat is helaas de waarheid. Hij was dus nog lang niet fit en dat kan je de medische staf en Robben ernstig kwalijk nemen
Dat neem ik toch wel aan, iig medische staf PSV bedankt.quote:Op zondag 11 april 2004 16:05 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
Haalt ie het EK ?
Robben heeft zelf aangegeven dat hij kon spelen, dus dat is voor de helft ook zijn foutquote:Op zondag 11 april 2004 16:07 schreef -Hans- het volgende:
Dat neem ik toch wel aan, iig medische staf PSV bedankt.
Als een speler een blessure heeft dan is het in eerste instantie de medische staf die aangeeft of spelen verantwoord is. Geven zij het advies dat het niet verantwoord is wordt er niet gespeeld door die speler.quote:Op zondag 11 april 2004 16:08 schreef boeiend007 het volgende:
UHM niet alleen de staf bepaalt of robben speelt of niet.... ok hij zelf en hij zelf zegt of ie fit genoeg is of niet.
Als Robben zegt dat hij kan spelen en de medische staf niet dan is het uiteindelijk aan Guus om te bepalen of een speler mag meespelen, wie zijn fout het is zullen we waarschijnlijk niet te weten komen (neem aan dat zoiets intern blijftquote:Op zondag 11 april 2004 16:11 schreef Speed1971 het volgende:
Als een speler een blessure heeft dan is het in eerste instantie de medische staf die aangeeft of spelen verantwoord is. Geven zij het advies dat het niet verantwoord is wordt er niet gespeeld door die speler.
Daar ben ik het wel mee eens, PSV staat met 3-0 voor dus kan hij makkelijk mee spelen (hoeft niet vol uit te gaan) maar ik vind het echt heel jammer, zie hem graag spelen.quote:Op zondag 11 april 2004 16:10 schreef ASSpirine het volgende:
maar als hij verkeerd terecht komt, of een speler schopt hem zodat zijn blessure weer oploopt...
dan kan hij er niks aan doen, toch?
ik zal vanavond wel zien hoe het helemaal in elkaar zit
Robben zit ook degelijk fout, hij wilde al spelen terwijl het nog niet kanquote:Op zondag 11 april 2004 16:11 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Als een speler een blessure heeft dan is het in eerste instantie de medische staf die aangeeft of spelen verantwoord is. Geven zij het advies dat het niet verantwoord is wordt er niet gespeeld door die speler.
rest van het seizoen weg dusquote:Op zondag 11 april 2004 16:17 schreef ASSpirine het volgende:
betekend dan weer zo'n 4 weken eruit...
Jup, reken daar maar wel op.quote:Op zondag 11 april 2004 16:21 schreef pascalheister het volgende:
[..]
rest van het seizoen weg dus
bahquote:Op zondag 11 april 2004 16:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, reken daar maar wel op.
quote:Op zondag 11 april 2004 16:29 schreef ASSpirine het volgende:
Vonlanthen met de 5-0
niemand post het, dus moet het uiteindelijk wel gebeurenquote:Op zondag 11 april 2004 16:37 schreef popolon het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd.
quote:662 Teletekst zo 11 apr
Robben zal dit seizoen niet
meer in actie komen en het is onzeker
of hij tijdig is hersteld voor het EK.
De aanvaller van PSV,die sinds 11 maart
wegens een hamstringblessure buitenspel
stond,werd tegen FC Groningen zondag na
een invalbeurt van slechts zeventien
minuten van het veld gedragen met een
soortgelijke blessure.
"Het is op een nieuwe plek,vlak boven
de wond die net was genezen ,zo legde
trainer Guus Hiddink uit.Hij ontkende
dat drie dagen voor het UEFA Cup-duel
met Newcastle te veel risico's genomen
zijn. " Hij is de afgelopen week maximaal
getest.Het bleek volledig verantwoord
hem in deze wedstrijd te laten spelen. "
Wel wat langer denk ik, gevreesd wordt voor het EK,quote:Op zondag 11 april 2004 16:17 schreef ASSpirine het volgende:
betekend dan weer zo'n 4 weken eruit...
dan had ik bijna goed gezeten met me 7-1quote:Op zondag 11 april 2004 20:04 schreef -Hans- het volgende:
Ik zal maar niet beginnen over de niet gegeven penalty's, behoorlijk lachwekkend was de scheids bezig.![]()
Maar goed ik ben wel blij dat die penalty's niet zijn gegeven want anders was de FC met nog grotere cijfers naar huis gestuurd.
He kneus!quote:Op zondag 11 april 2004 20:01 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Wel wat langer denk ik, gevreesd wordt voor het EK,.
Volgens mij begrijp jij zijn reactie een beetje verkeerd.quote:Op zondag 11 april 2004 20:54 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
He kneus!
En wat wil je nu op het EK.. robben of overmars op die plek![]()
n00b![]()
Overmars,quote:Op zondag 11 april 2004 20:54 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
He kneus!
En wat wil je nu op het EK.. robben of overmars op die plek![]()
n00b![]()
quote:Op zondag 11 april 2004 21:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Overmars,.
Maar eigenlijk zal het mij allemaal aan m'n reet roesten, ik ben toch voor Griekenland,.
Sikora lijkt mij idd een goede optie,quote:Op zondag 11 april 2004 21:45 schreef boeiend007 het volgende:
[..]
![]()
![]()
ut valt mee dat je niet zegt Sikora....
![]()
![]()
hoezo groen licht dan?quote:Op zondag 11 april 2004 23:25 schreef -Hans- het volgende:
ROBBEN was dus NIET fit! net op ned2, fysio heeft gezegd dat Robben nog niet fit was.
Schijnt dat PSV in het verleden al wat fouten heeft gemaakt met o.a. Van Bommel en ook die nieuwe gast Alex, maar ik viel er halverwege in dus ik weet niet exact hoe het nou zat met Alex.quote:Op zondag 11 april 2004 23:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
hoezo groen licht dan?
of ze zeggen dit omdat ze geen schuld willen aan dit gebeuren...
maar of robben het ek haalt is maar de vraag.quote:Op maandag 12 april 2004 10:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is eenzelfde blessure op een andere plek, het vorige scheurtje is genezen, dus het lijkt er niet op dat het chronisch zal zijn. Hij hoeft zich nu niet meer te focussen op de wedstrijden bij PSV en zal meer tijd nemen om te herstellen.
Klopt, maar op C+ werd gisteren gemeld dat hij het EK waarschijnlijk zonder problemen zou halen, maar vandaag komt daar meer duidelijkheid over. Ik denk iig dat hij nu ook wat voorzichtiger geworden isquote:Op maandag 12 april 2004 10:57 schreef kreischer2000 het volgende:
maar of robben het ek haalt is maar de vraag.
Klopt, gisteren op studie sport zag je een vergelijking, het was precies dezelfde beweging (rennen) en het schoot er in......quote:Op maandag 12 april 2004 10:39 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Het is eenzelfde blessure op een andere plek, het vorige scheurtje is genezen, dus het lijkt er niet op dat het chronisch zal zijn. Hij hoeft zich nu niet meer te focussen op de wedstrijden bij PSV en zal meer tijd nemen om te herstellen.
Vraag is of hij dan wel gaat spelen met zo weinig wedstrijd ritme.quote:Op maandag 12 april 2004 11:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Klopt, maar op C+ werd gisteren gemeld dat hij het EK waarschijnlijk zonder problemen zou halen, maar vandaag komt daar meer duidelijkheid over. Ik denk iig dat hij nu ook wat voorzichtiger geworden is
Dat is aan hem en Dickiequote:Op maandag 12 april 2004 12:26 schreef F1Bas het volgende:
Vraag is of hij dan wel gaat spelen met zo weinig wedstrijd ritme.
Waarschijnlijk niet dus, jammer want het nederlands elftal kan hem goed gebruiken.quote:Op maandag 12 april 2004 13:23 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat is aan hem en Dickie
Je trekt nu al te vroeg conclusies.quote:Op maandag 12 april 2004 13:25 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet dus, jammer want het nederlands elftal kan hem goed gebruiken.
En wanneer is goteborg?quote:Op maandag 12 april 2004 14:31 schreef Bobu het volgende:
Zes weken voor Robben...EK niet in gevaar dus.
Nou, de competitie is dan al dik en breed afgelopen..Wedstrijdritme op doen is er dus niet echt meer bij,quote:Op maandag 12 april 2004 14:31 schreef Bobu het volgende:
EK niet in gevaar dus.
denk ook niet dat dat haalbaar isquote:Op maandag 12 april 2004 14:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
En wanneer is goteborg?
Die zijn"fit", ondanks dat ze amper spelen.quote:Op maandag 12 april 2004 14:00 schreef ASSpirine het volgende:
volgens mij laat dickie dat wel toe, hij neemt een gros bankzitters mee en die mogen ook wel spelen, waarom Robben dan niet?
Nou inderdaad hij heeft helemaal geen wedstrijdritme en hij is zes weken uit de roulatie en over zes weken begint ook al het EK, dus zo zeker zou ik niet zijn dat Robben er wel bij is tijdens het EK.quote:Op maandag 12 april 2004 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, de competitie is dan al dik en breed afgelopen..Wedstrijdritme op doen is er dus niet echt meer bij,.
En met het oog op de vorige blessure moet je extra voorzichtig zijn..
Ik denk dat dit flink wat roet in het eten gooit voor Arjen..
Als Robben eind mei fit is kan ie nog een heel stuk van de voorbereiding meepikken en dan kan evt. tegen België, Faeroer en Ierland wedstrijdritme opgedaan worden.quote:Op maandag 12 april 2004 14:34 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Nou, de competitie is dan al dik en breed afgelopen..Wedstrijdritme op doen is er dus niet echt meer bij,.
En met het oog op de vorige blessure moet je extra voorzichtig zijn..
Ik denk dat dit flink wat roet in het eten gooit voor Arjen..
Ja, dat wel.. Maar gisteren werd duidelijk gezegd dat door z'n vorige blessure deze wel wat langer zal duren.quote:Op maandag 12 april 2004 14:37 schreef Bobu het volgende:
[..]
Als Robben eind mei fit is kan ie nog een heel stuk van de voorbereiding meepikken en dan kan evt. tegen België, Faeroer en Ierland wedstrijdritme opgedaan worden.
quote:665 Teletekst ma 12 apr
PSV-trainer Guus Hiddink heeft na de
blessure van Arjen Robben (zie pag.662)
opnieuw met tegenslag te kampen in de
aanloop van de UEFA Cup-wedstrijd tegen
Newcastle United.PSV kan woensdag in
Engeland namelijk ook niet beschikken
over Theo Lucius en Kevin Hofland.
Beide spelers werkten maandag zonder
goed gevolg een laatste training af.
Lucius heeft een hamstringblessure en
Hofland kampt met knieklachten.
Ook de nog altijd geblesseerden Ernest
Faber en Andre Ooijer moeten het duel
op St.James Park missen.Leandro maakt
wel weer deel uit van de selectie.De
wedstrijd in Eindhoven eindigde vorige
week in 1-1.
ach kevin was er in de 1e wedstrijd ook niet bij, dus ben nog steeds hoopvol.quote:Op maandag 12 april 2004 15:29 schreef -Hans- het volgende:
Nog meer slecht nieuws voor PSV:
[..]
19 mei. Het liftschema ligt al klaar hierquote:Op maandag 12 april 2004 14:32 schreef Suijk het volgende:
[..]
En wanneer is goteborg?
Colin speelt gewoon goed, de thuiswedstrijd speelde hij ook netjesquote:Op maandag 12 april 2004 16:42 schreef boeiend007 het volgende:
Hofland heeft wel iets betere kwaliteiten om iets op te bouwen dan collin. Dus toch vind ik het jammer dat hij niet speelde deze week, en niet speelt volgende week.
Colin is goed, alleen mist hij nog net dat, beetje...
3 punten vind ik geen veilige marge hoor. Zeker nu Robben er nóg langer niet bij is.quote:Op maandag 12 april 2004 18:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
19 mei. Het liftschema ligt al klaar hier
Onhaalbaar voor Robben waarschijnlijk, na ja, vette pech, volgend jaar moet t ook zonder hem.
PSV staat nu iig solide tweede en zal dit niet meer weggeven. Volgend jaar dus weer CL, hopelijk zijn 10 punten dan genoeg, zo niet, dan nog maar eens de UEFA Cup winnen![]()
3 punten en een veel beter doelsaldo, dus maak er maar 4 punten van en zoveel gaan ze er niet meer verspelenquote:Op maandag 12 april 2004 18:30 schreef Sloggi het volgende:
3 punten vind ik geen veilige marge hoor. Zeker nu Robben er nóg langer niet bij is.
Heel goed Basquote:Op maandag 12 april 2004 19:18 schreef F1Bas het volgende:
Na gister hoop ik toch echt dat PSV 2de wordt.
Dan hebben we grote kans dat we elkaar tegen gaan komen, want ik ga er ook naar toequote:Op maandag 12 april 2004 18:09 schreef ErikT het volgende:
[..]
19 mei. Het liftschema ligt al klaar hier
Onhaalbaar voor Robben waarschijnlijk, na ja, vette pech, volgend jaar moet t ook zonder hem.
PSV staat nu iig solide tweede en zal dit niet meer weggeven. Volgend jaar dus weer CL, hopelijk zijn 10 punten dan genoeg, zo niet, dan nog maar eens de UEFA Cup winnen![]()
Je hebt net je bonus gehadquote:Op maandag 12 april 2004 19:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan hebben we grote kans dat we elkaar tegen gaan komen, want ik ga er ook naar toe
Lijkt me echt zooooo vet gewoon
ff sparen alleen nog
icoontje van de dag mmquote:Op maandag 12 april 2004 19:38 schreef methodmich het volgende:
Nieuwe spits PSV!!
Behalve de kerstman nu ook de [afbeelding] onder contract in Eindhoven!
Sparen?quote:Op maandag 12 april 2004 19:37 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dan hebben we grote kans dat we elkaar tegen gaan komen, want ik ga er ook naar toe
Lijkt me echt zooooo vet gewoon
ff sparen alleen nog
heb je toch een wat meer professionele camera voor nodig dan je GSM met camera functiequote:Op maandag 12 april 2004 22:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
Sparen?
Kaartje kost geld. Voor de rest: liften en wildkamperen en een nepcamera mee met MTV sticker erop om gratis in hotels te pitten
En eten moet je toch...
eeuh jah, maar waar dat is gebleven, ach ons vakantie geld krijgen we binnen kort ook weer..quote:Op maandag 12 april 2004 19:53 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Je hebt net je bonus gehad
zal wel lukken, wedstrijd ritme en goeie trainingenquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:17 schreef methodmich het volgende:
Moet ie wel fitter worden.
Leequote:Op dinsdag 13 april 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Bij PSV zijn relatief weinig spelers echt het hele seizoen fit, dit jaar.
Bij geen enkele club volgens mij....quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:42 schreef methodmich het volgende:
Bij PSV zijn relatief weinig spelers echt het hele seizoen fit, dit jaar.
Ik hoorde op Radio 3FM dat er vrijdag al gesprekken plaats vinden over een mogelijke overgang, maar kan PSV de 7 milj. euro voor Van Persie wel betalenquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:17 schreef ASSpirine het volgende:
er is een steeds grotere kans dat V Persie naar Eindhoven komt
ik hoop het echt
Het Brabants Dagblad (ok niet heel erg betrouwbaar) had het vanmorgen over 3 mln....quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:53 schreef -Hans- het volgende:
maar kan PSV de 7 milj. euro voor Van Persie wel betalen![]()
Wow! dan wordt het nog minder, het was eerst iets van 15 milj. vervolgens 7 milj. en nu misschien 3 milj.quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef DIJK het volgende:
[..]
Het Brabants Dagblad (ok niet heel erg betrouwbaar) had het vanmorgen over 3 mln....
Yup, maar de GPD pers zit er meestal wel enigzins naast, ik denk een miljoen of 5,5quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:55 schreef DIJK het volgende:
Het Brabants Dagblad (ok niet heel erg betrouwbaar) had het vanmorgen over 3 mln....
Goed nieuws dus. HSV zou 1 miljoen Euro geboden hebben voor Rommedahl, maar ik vraag me af of hij echt zoveel op VD Schaaf lijkt dat ze tot deze misvatting komenquote:'Harry en Jorien spraken over Van Persie'
13/4/2004 13:10
'Als Feyenoord bereid is om Van Persie voor een goede prijs te verkopen, willen wij hem graag overnemen', vertelde Harry van Raaij, de voorzitter van PSV. De Eindhovense club meldde zich officieel voor de Feyenoord-rebel en gaat vrijdag om tafel om de onderhandelingen te starten.
Van Raaij sprak voor het afgelopen weekeinde met Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik. De Rotterdamse club zou bereid zijn de vraagprijs voor Van Persie te willen laten zakken, vanwege een gebrek aan interesse voor de twintigjarige linkspoot.
Om het tot medio 2005 lopende contract van Van Persie af te kopen zou PSV een bedrag van circa drie miljoen euro moeten neertellen, beweert het Eindhovens Dagblad.
In de nieuwe Voetbal International laat Van Persie weten graag te willen overstappen naar de Eindhovense ploeg van coach Guus Hiddink.
Mwah... Op het meetpunt na 28 duels:quote:Op dinsdag 13 april 2004 18:27 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Bij geen enkele club volgens mij....
Dat kan je ook niet eisen, je moet gewoon een kwalitatief bredere selectie hebben. Dan kan je zo af en toe rouleren zonder veel slechter te gaan spelen. Hij hoeft ook niet alles te spelen, als hij maar de belangrijkste wedstrijden speelt en daar beslissend isquote:Op dinsdag 13 april 2004 19:21 schreef methodmich het volgende:
Nee okee, maar om dan vertrouwen te hebben in de medische staf dat die van Persie conditie bij kunnen brengen is ook wat vreemd.
Van Persie kan nog voor een aanzienlijk bedrag worden doorverkocht als het meezit; Van Bommel niet.quote:Op woensdag 14 april 2004 01:27 schreef rubbereend het volgende:
3 miljoen vind ik een redelijk bedrag. nog een 1 jarig contract. dus ff vergelijken met bommel, ook nog 1 jarig contract.
dat waren andere markt omstandigheden.quote:Op woensdag 14 april 2004 01:39 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Van Persie kan nog voor een aanzienlijk bedrag worden doorverkocht als het meezit; Van Bommel niet.
Hoeveel betaalde PSV nog maar voor Robben?
9,5 miljoen toch? Guldens of Euro's? (Werd in 2001 al bekend nl.)
quote:NEWCASTLE - Trainer Guus Hiddink wil het functioneren van de medische staf van PSV snel evalueren. Directe aanleiding voor het onderhoud met onder meer doktor Van den Hoogenband is de nieuwe blessure die Arjen Robben afgelopen zondag tijdens de thuiswedstrijd met FC Groningen opliep.
De aanvaller leek hersteld van een hamstringblessure die hij zo'n maand geleden tijdens de uitwedstrijd bij Auxerre opliep. De gretige Robben kreeg van de medische staf van PSV groen licht om tegen FC Groningen uit te komen. Na alweer kwartiertje scheurde hij opnieuw een spier in zijn hamstring.
Vraagtekens
Vader Robben zette zijn vraagtekens bij het advies van de medische staf. Trainer Hiddink wil het specifieke geval graag met de gehele medische staf evalueren. "We moeten deze zaak gewoon volwassen aanpakken. Indien nodig moeten we vinger op de zere plek leggen", aldus de oefenmeester die benadrukte dat niemand binnen de club Robben onder druk heeft gezet om snel te spelen.
De behandeling van Robben is dit seizoen niet het enige smetje op het blazoen van de medische staf van PSV. Kevin Hofland ontbreekt woensdagavond tijdens de uitwedstrijd in de kwartfinale van de UEFA-beker bij Newcastle United. De voorstopper heeft een scheurtje in het kapsel van zijn knie. Bij de verdediger en zijn zaakwaarnemer leeft het besef dat hij inzetbaar was geweest wanneer de medische staf direct de goede diagnose had gesteld.
Verdoving
Hofland, in het verleden al ontevreden over de behandeling van een enkelblessure, kreeg eerder te horen dat de pijn in zijn knie werd veroorzaakt door een kneuzing. Daarom speelde hij de uitwedstrijd tegen Willem II nog met een verdoving. Met het oog op de ware aard van de blessure, een scheurtje in het kapsel, was dat achteraf gezien onverantwoord.
Het is niet de eerste keer dat de medische staf van PSV in opspraak raakt. Zo keerde Ruud van Nistelrooij te snel terug van een knieblessure. De spits scheurde tijdens de training zijn kruisbanden en moest zijn transfer naar Manchester United een jaar uitstellen. De aan zijn elleboog gekwetste Waterreus maakte vorig seizoen eveneens te snel zijn rentree en Mark van Bommel speelde dit jaar te lang door met een liesblessure. Leandro bepaalde dit seizoen zijn eigen behandelingsmethode. Hij weigerde een operatie en keerde pas vorige week terug bij de spelersgroep.
nu
Die geruchten gaan idd rond, Feyenoord krijgt een percentage van een eventuele transfer in de toekomst en de verkoop technieken van PSV kennende kan dat oplopen tot een aardige bonusquote:Op woensdag 14 april 2004 01:40 schreef rubbereend het volgende:
.
en als van Persie dan zo veel waard is in de toekomst (wat dan dankzij PSV zo zal zijn) dan kun je een percentage voor Feijenoord afspreken
misschien zitten die mensen er te lang.... geen nieuwe impulzen ofzo, geen idee voor de rest.quote:Op woensdag 14 april 2004 17:28 schreef methodmich het volgende:
De medische staf onder vuur bij zowel Ajax als PSV. Toch opvallend.
En in welke vorm zal de KNVB zo'n instituut moeten oprichten? Alleen voor het NL elftal? Voor alle BVO's? Alle voetbalverenigingen in NL? Alleen voor de NL spelers van de elftallen? Voor alle spelers van de BVO's?quote:Op woensdag 14 april 2004 17:58 schreef rubbereend het volgende:
[..]
misschien zitten die mensen er te lang.... geen nieuwe impulzen ofzo, geen idee voor de rest.
Toch blijf ik erbij dat de KNVB zou moeten inversteren een een instituut zoals dat bij Milaan gaat waar op bloed ed getest wordt ivm met de fitheid van spelers en blesure gevoeligheid
quote:Op woensdag 14 april 2004 18:13 schreef BZ het volgende:
Voor alle spelers van de BVO's?
Mja het verschil was gewoon te groot, helaas. :'(quote:Op woensdag 14 april 2004 22:40 schreef pascalheister het volgende:
jammer :'(
omdat ze op het middenveld niks konden creeren, kezman stond ook op een eilandquote:Op woensdag 14 april 2004 23:23 schreef boeiend007 het volgende:
Argh, ik vraag me werkelijk af waarom vogel/bommel/de jong zo weinig tegen het middenveld van NUCU speelden
Waarom psv op een slaapverwekkend tempo speelde de eeerste helft, waarom ze zo slaapverwekkend opbouwen.
Maarja alles is voor bij... misschien wel terecht,
mede dank zij die flapdrol van die franse baggerscheids
Daar mag je het nooit op schuiven. Kopt Bouma vorige week 2 centimeter lager en het is 2-1. Dat zijn van die dingen waar je achteraf zo verdomd weinig mee kanquote:Op woensdag 14 april 2004 23:23 schreef boeiend007 het volgende:
mede dank zij die flapdrol van die franse baggerscheids
precies blijkbaar mocht PSV gewoon de volgende ronde niet halen.quote:Op woensdag 14 april 2004 23:33 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Daar mag je het nooit op schuiven. Kopt Bouma vorige week 2 centimeter lager en het is 2-1. Dat zijn van die dingen waar je achteraf zo verdomd weinig mee kan
ja dat zeiden we van newcastle ookquote:Op woensdag 14 april 2004 23:40 schreef ASSpirine het volgende:
en dan zou het tegen Marseille zijn, waar we zeker kans tegen hadden
Staat idd ook op PSV.netwerk.toquote:Op woensdag 14 april 2004 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
Kezman een beetje boos op Waterreus volgens Mart
moet wel, zouden we ooit nog eens verder komen in dat verdomde CL?quote:Op woensdag 14 april 2004 23:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja dat zeiden we van newcastle ook
mja volgend seizoen maar weer
Tot op zekere hoogte is daar niets mis meequote:Op woensdag 14 april 2004 23:51 schreef pascalheister het volgende:
allemaal emoties...
Dat meldde Arno Vermeulen terloops, maar die heeft dat later teruggetrokkenquote:Op donderdag 15 april 2004 00:01 schreef ASSpirine het volgende:
er is iemand die beweert dat Kezman geel heeft gekregen...
waarom geloof ik em toch niet
Lijkt mij sterk dat jullie dat niet halen, die voorronde CL, zo niet dan is er inderdaad sprake van een verloren seizoen.quote:Op donderdag 15 april 2004 00:23 schreef boeiend007 het volgende:
het is pas een verloren seizoen als we de 2e plek niet halen
ik ben er anders goed ziek van hoorquote:Op donderdag 15 april 2004 00:30 schreef twi het volgende:
Topic-change
Hahaquote:Op donderdag 15 april 2004 00:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat we Feyenoord en Heerenveen achter ons houden lijkt me logisch, maar daar koop je niets voor. Er is geen prijs gehaald en daar baal ik van. Een kwartfinale in een Europacup toernooi stelt geen fuck voor en een tweede plaats in een nationale competitie ook niet. Het gaat om prijzen en als je die niet haalt is er geen enkele reden voor enige vreugde
Zo slecht vind ik het nog nietquote:Op donderdag 15 april 2004 00:37 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Dat we Feyenoord en Heerenveen achter ons houden lijkt me logisch, maar daar koop je niets voor. Er is geen prijs gehaald en daar baal ik van. Een kwartfinale in een Europacup toernooi stelt geen fuck voor en een tweede plaats in een nationale competitie ook niet. Het gaat om prijzen en als je die niet haalt is er geen enkele reden voor enige vreugde
Beetje flauw van Kezman om Waterreus zo af te vallen..quote:Op woensdag 14 april 2004 23:31 schreef DutchGooner het volgende:
Kezman een beetje boos op Waterreus volgens Mart
En ons!quote:Op donderdag 15 april 2004 01:07 schreef F1Bas het volgende:
Kom op, zaterdag verliezen van NEC en dan doe je ons ook nog een gunst
Ja maar dit seizoen niet. 2-1 tegen Depor ben ik ook nog niet vergeten.quote:Op donderdag 15 april 2004 08:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Beetje flauw van Kezman om Waterreus zo af te vallen..
"Zo'n grote fout mag je niet maken...Het is niet de eerste keer dat het gebeurt"
Volgens mij vergeet hij dat Waterreus psv vaak genoeg op de been heeft gehouden..
Hij heeft wel gelijk, op dit niveau mag je dit soortfouten niet maken en Kezman en Waterreus beseffen zich dat het beste van allemaal. Reus heeft zelf aangegeven dat de 2e goal zijn fout is en Kezman zegt dat op zijn manier. De reactie is begrijpelijk.quote:Op donderdag 15 april 2004 08:18 schreef Dr.Daggla het volgende:
Beetje flauw van Kezman om Waterreus zo af te vallen..
"Zo'n grote fout mag je niet maken...Het is niet de eerste keer dat het gebeurt"
Volgens mij vergeet hij dat Waterreus psv vaak genoeg op de been heeft gehouden..
Vorig jaar in Amsterdam waren ze idd blij met een kwartfinale en 2e plaats, maar het niet winnen van een prijs (op de JC schaal naquote:Op donderdag 15 april 2004 02:40 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn zoveel Europese topclubs die niets winnen dit jaar.
Whoei, ik ben al weg naar het Stationsplein om het te vierenquote:Op donderdag 15 april 2004 09:20 schreef BZ het volgende:
Tweede plek in deNL-competitie is tegenwoordig ook een prijs aangezien daarmee voorrronde Cl gehaald mee wordt. Alles draait in het voetbal nou eenmaal om de ¤''s
Stationspleinquote:Op donderdag 15 april 2004 09:24 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Whoei, ik ben al weg naar het Stationsplein om het te vieren
Ik was vorig jaar tevreden met een 2e plaats van ajax id competitie en een kwartfinale in de Cl! Ajax had een geweldig seizoen gehad, veel spanning en topprestaties in de Cl. En het voelde of we gewoon kampioen waren omdat we de beste waren. Ik heb vorig jaar veel meer van het voetbal genoten van ajax dan dit jaar. Vorig jaar wonnen we geen prijs, maar het was een voldaan seizoen, dit jaar winnen we een prijs, ondanks dat het seizoen wat minder is. PSV heeft dit seizoen helemaal niets, geen prijs...en geen goed voetbal gezien!quote:Vorig jaar in Amsterdam waren ze idd blij met een kwartfinale en 2e plaats, maar het niet winnen van een prijs (op de JC schaal na ) maakt het voor een topclub een mislukt seizoen. Zo kijken Juve en Barça er ook naar en zo hoort het ook. Een seizoen zonder prijzen is een mislukt seizoen helaas
Op het Stadhuisplein was niemand te vinden, ik dacht dat ik verkeerd zatquote:Op donderdag 15 april 2004 09:28 schreef DIJK het volgende:
Stationsplein![]()
Je hebt bewezen lettertjes te kunnen lezen, nu gaan we het een stapje moeilijker maken, oké?quote:Op donderdag 15 april 2004 09:28 schreef bramos-elvis het volgende:
ps. PSV een beetje lopen vergelijken met Juve en Barca![]()
hehequote:Op donderdag 15 april 2004 09:31 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Je hebt bewezen lettertjes te kunnen lezen, nu gaan we het een stapje moeilijker maken, oké?
Nu gaan we lezen wat er echt staat, heel veel succes hoor
Je zat idd verkeerd.. In de parkeergarage van de Bijenkorf was t te doen.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:30 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Op het Stadhuisplein was niemand te vinden, ik dacht dat ik verkeerd zat
En die worden geacht in hun land ook ieder jaar om de prijzen mee te doen, net zoals PSV en ook zij zullen dit een verloren seizoen vinden omdat er geen prijzen gewonnen zijn.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:39 schreef bramos-elvis het volgende:
Zo kijken Juve en Barça er OOK naar en zo hoort het ook
Mooi, de uitgelezen plek om een mooi feestje te bouwen om het halen van de 2e plaats, de kwartfinale van de beker en de kwartfinale van de UEFA Cup en de 10 punten in de CL te vieren.quote:Op donderdag 15 april 2004 09:38 schreef DIJK het volgende:
Je zat idd verkeerd.. In de parkeergarage van de Bijenkorf was t te doen.
Ik heb m'n proviand ook al ingepakt...quote:Op donderdag 15 april 2004 09:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Tony_Montana67 heeft er zin in
Ik loop met je mee in de polonaise........daar gaat echt dik feest worden....quote:Op donderdag 15 april 2004 09:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Tony_Montana67 heeft er zin in
hey dat laatste hoorde ik afgelopen zondag ook in de kuipquote:Op donderdag 15 april 2004 10:48 schreef FrankyMcG het volgende:
* vrolijk meedoet!
"Ja Ja, Eens paar jaar word psv kampioen!"
"En wie niet springt die is een Jood!"
ja zoals Tony al vertelde. dat zou een hele impuls voor de vaderlandse competitie betekenen, als er meer spelers fit zijn gaat het niveau als het goedis omhoog, bovendien zou het een berg aan evaring en expertise opleveren die ook weer gebruikt kan worden bij het Nederlands elftalquote:Op woensdag 14 april 2004 18:13 schreef BZ het volgende:
[..]
En in welke vorm zal de KNVB zo'n instituut moeten oprichten? Alleen voor het NL elftal? Voor alle BVO's? Alle voetbalverenigingen in NL? Alleen voor de NL spelers van de elftallen? Voor alle spelers van de BVO's?
stond vanochtend ook in de spits!quote:Op woensdag 14 april 2004 23:48 schreef Poepoog het volgende:
[..]
Staat idd ook op PSV.netwerk.to
wie haalt de champagnequote:Op donderdag 15 april 2004 10:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ik loop met je mee in de polonaise........daar gaat echt dik feest worden....
zet 't bier maar koud
Ja, onbegrijpelijk, ik vond het "vroeger" samen met v Bommel echt en goed duo. Maar het lijkt wel alsof hij zijn debacle tegen Arsenal nooit te boven is gekomenquote:Op donderdag 15 april 2004 10:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Wanneer wordt Johann Vogel eens gedumpt eigenlijk ?
Die zgn. controleur op het middenveld bewijst al jaren een te lage handelingssnelheid te hebben voor de 'top''....
Nee, integendeel!quote:Op donderdag 15 april 2004 11:30 schreef appelsientje het volgende:
Maar goed ik kan me niet voorstellen dat jij een vrolijk gevoel over hebt van wat jou ploeg gedaan heeft dit jaar....
Als het elftal draait, speelt Vogel meestal erg goed en constant, speelt het elftal slecht, dan valt hij extra op door nog slechter te te spelen. Vogel is op zijn best als hij zich kan wegcijferen. Laat derest mar voetballen, hij loopt de gaatjes wel dicht. Maar als het niet loopt en hij moet mee gaan voetballen blijkt hij door de mand te vallen.quote:Op donderdag 15 april 2004 11:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja, onbegrijpelijk, ik vond het "vroeger" samen met v Bommel echt en goed duo. Maar het lijkt wel alsof hij zijn debacle tegen Arsenal nooit te boven is gekomen![]()
Mjah, maar dan zie ik liever vd Schaaf op die plek dan Vogel.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:04 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Als het elftal draait, speelt Vogel meestal erg goed en constant, speelt het elftal slecht, dan valt hij extra op door nog slechter te te spelen. Vogel is op zijn best als hij zich kan wegcijferen. Laat derest mar voetballen, hij loopt de gaatjes wel dicht. Maar als het niet loopt en hij moet mee gaan voetballen blijkt hij door de mand te vallen.
Ik weet dat het raar klinkt, maar ik denk dat Vogel beter tot zijn recht zou komen bij Real Madrid omdat hij daar niet hoeft te voetballen.
Geef mij Ooijer maar voor volgend seizoenquote:Op donderdag 15 april 2004 12:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mjah, maar dan zie ik liever vd Schaaf op die plek dan Vogel.
voor dan kan collin rachts achterin want die doet t goed vind kquote:Op donderdag 15 april 2004 12:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Geef mij Ooijer maar voor volgend seizoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |