Geen idee. ik denk dat we vol zaten, Ik heb meer topics die 6 pagina's bevatten en allemaal een slotje dus ik denk van wel... en anders zien we het vanzelf welquote:Op donderdag 8 april 2004 07:50 schreef Dafje33 het volgende:
En je wilt niet kwijt wie er verdacht gaat worden?
Zaten we al vol in deel één?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IK probeer hem zondag weer draaiende te hebben. maar er moet veel aan gebeuren! Veel van PHP naar HTML.. omdat al die gratis dingen geen PHP ondersteunen enzo. En als hij helemaal draaiende is dan moet ik hem nog updaten. Dat hoop ik dan weer een weekje later af te hebben. Dan is er weer een up to date CSI: MIami sitequote:Op dinsdag 13 april 2004 18:54 schreef Dafje33 het volgende:
Goed bezig blabla! Ik wacht vol spanning wanneer hij weer draait!![]()
Kun je vanavond "live" kijken?Was toch je sportavond?
offtopic: Ja, tuurlijk heb ik een stukje!
en we hebben altijd de foto"s nog!
hahahaquote:Op woensdag 14 april 2004 22:57 schreef Dafje33 het volgende:
Hij was weer lekker, gister!
(ja, ook Speed, Delko en Caine!)
wij zijn bijna op de helft van de week als we dinsdag als uitgaanspunt nemenquote:Op donderdag 15 april 2004 22:42 schreef Dafje33 het volgende:
Je maakt me nieuwschierig!!
Was het maar weer dinsdag............(zucht)
Yes, please!quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:24 schreef blablasjit het volgende:
kzal vanaaf weer wat screenshots maken?
volgens mij ben ik gister wat vergetenquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:03 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Yes, please!![]()
![]()
![]()
Ik miste je alquote:Op maandag 19 april 2004 18:17 schreef blablasjit het volgende:
soz. Ik kon het hele weekend niet inloggen... geen idee waarom?! Maar nu weer wel... joepie de poepie..
Voor de duidelijkheidquote:Op dinsdag 20 april 2004 20:27 schreef Silmarwen het volgende:
OMG een CSI topic
thnx Sidekick.
Horatio
Ben benieuwd naar deze aflevering
CSI Miami is my favorite. Ik kom eigenlijk alleen maar in NWS en POL meestalquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:07 schreef blablasjit het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid:
[url=http://forum.fok.nl/topic/62121]CSI: LV topic[\url]
[url=http://forum.fok.nl/topic/485866]CSI: NY topic[\url]
en je bent nu op de CSI: Miami topichave fun
aflevering is innd erg coolquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:14 schreef Silmarwen het volgende:
[..]
CSI Miami is my favorite. Ik kom eigenlijk alleen maar in NWS en POL meestal
Maar dis ook leuk. En de aflevering ook!
het zou voor mij geen kick zijn eerder een angstaanjagende belevenis!quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:31 schreef Silmarwen het volgende:
Hij was iig wel eerlijk. Dat moet denk ik ook wel de grootste kick zijn of je het leuk vind of niet. Macht over leven en dood.
Goeie aflevering
Het lijkt me een grotere kick om zo iemand op te pakken. ( Zoals "H" al zeiquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:31 schreef Silmarwen het volgende:
Hij was iig wel eerlijk. Dat moet denk ik ook wel de grootste kick zijn of je het leuk vind of niet. Macht over leven en dood.
dat zeker! en dat alles door zijn piercing die hij de rest van de aflevering nieteens inhad...quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:02 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Het lijkt me een grotere kick om zo iemand op te pakken. ( Zoals "H" al zei)
alleen die vader van de dode griet had het erover... voor de rest...quote:Op dinsdag 20 april 2004 22:13 schreef Dafje33 het volgende:
Ik vroeg me ook al af waar ze het over hadden......![]()
ik had er nog nooit van gehoord...quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:10 schreef Verfokker het volgende:
"de rus" betekent volgens vandale.nl:
1 [inf.] rechercheur
2 [biol.] bies van de familie van de Juncaceae
Is weer is iets anders dan smeris (d´r bestaat ook een tv-serie van de kro met de naam "russen")... (natuurlijk is het nog niet helemaal goed; hij is geen rechercheur, maar toch)
misschien hebben ze het idee wel uit het ware levenquote:Op woensdag 21 april 2004 09:53 schreef Koningin het volgende:
Goeie aflevering gisteravond
Dat ze toch altijd weer van die sicko ideeën kunnen verzinnen zeg...
Eentje met Calleigh zou nog mooier zijn natuurlijkquote:Op dinsdag 20 april 2004 21:07 schreef blablasjit het volgende:
en ben weer eens creatief geweest:
[afbeelding]
hahaha. als ik weer eens zin heb om wat te doen...quote:Op woensdag 21 april 2004 17:20 schreef khazad het volgende:
[..]
Eentje met Calleigh zou nog mooier zijn natuurlijk
ennuh eric ontbreekt ook nogquote:Op woensdag 21 april 2004 21:16 schreef Dafje33 het volgende:
Eh, blabla, ik mis "onze" chef; HORATIO!!!
Kijk, dat is het betere werk. Well donequote:Op woensdag 21 april 2004 20:15 schreef blablasjit het volgende:
[afbeelding]
your welcome. Eric komt er nog aan...quote:Op vrijdag 23 april 2004 01:25 schreef khazad het volgende:
[..]
Kijk, dat is het betere werk. Well done
same herequote:Op vrijdag 23 april 2004 22:16 schreef Dafje33 het volgende:
Als Horatio tevreden is, dan ben ik het ook!
quote:Op zaterdag 24 april 2004 00:45 schreef blablasjit het volgende:
ik vind dat speedle wat meer op de voorgrond moet komen dan nu!
Lang leve speed en h...
ik kijk al uit naar de dag dat jullie the oath gaan kijken...![]()
scroll eens naar boven. daar staan hele mooie screenshots!quote:Op zondag 25 april 2004 20:11 schreef Dafje33 het volgende:
Weet je ook welke afl. we di. te zien gaan krijgen?
Want m'n favo CSI:Miami site doet het (nog) niet.![]()
zet hem dan ook bij je favorietenquote:Op maandag 26 april 2004 22:51 schreef Dafje33 het volgende:
Hé, het linkje naar de fansite is weg?
Zo laag is het niveau hier toch niet, alsof ik dat meteen zou denkenquote:Op dinsdag 27 april 2004 23:53 schreef blablasjit het volgende:
Calleigh ziet er een stuk beter uit in het tweede seizoen he? En nee ik ben niet lesbisch
sommige fokkers...quote:Op woensdag 28 april 2004 00:31 schreef khazad het volgende:
[..]
Zo laag is het niveau hier toch niet, alsof ik dat meteen zou denken
of ze meteen gaat huilen... ??? geen idee. nooit opgevallen.quote:Op woensdag 28 april 2004 17:02 schreef Dafje33 het volgende:
weer een topafl. gisteren!
Maar waarom kijkt Alexx toch of ze steeds gaat huilen!
heb net wat foto's bekeken van Alexx maar je hebt wel gelijk! :'(quote:Op donderdag 29 april 2004 20:17 schreef Dafje33 het volgende:
Ja en als zaterdag weer voorbij is, is het ook weer zo dinsdag! (let maar eens goed op het gezicht van Alexx, je gaat bijna meehuilen :'( )
Leuke foto inderdaad uit de tv gids.
het is bijna vrijdag dus bijna zaterdag dus bijna dinsdagquote:Op donderdag 29 april 2004 21:55 schreef Dafje33 het volgende:
zo komen we de week wel door, en ondertussen houden we ons hier wel bezig.
(vrijdag RTL5: CSI herhalingen 22.30 uur)
Vet, die moet ik eens zienquote:Op donderdag 29 april 2004 22:28 schreef blablasjit het volgende:
[..]
morgen is de pilot van csi! de allereerste... 3 dagen... in de week.
Bedoel je de allereerste van CSI:LV ?quote:Op donderdag 29 april 2004 22:28 schreef blablasjit het volgende:
morgen is de pilot van csi! de allereerste... 3 dagen... in de week.
nee, de tweede pilotquote:Op vrijdag 30 april 2004 12:02 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Bedoel je de allereerste van CSI:LV ?
Niet dat ik op Sarah zit te wachten, hoor!quote:Op vrijdag 30 april 2004 14:48 schreef blablasjit het volgende:
nee, de tweede pilot(joh? ken dat dan?)
ja! de ALLEREERSTE! zonder sarah sidle![]()
ze is wel cool maar ze heeft zo'n vreemde stemquote:Op vrijdag 30 april 2004 15:25 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Niet dat ik op Sarah zit te wachten, hoor!![]()
wat blik? een hele hoop blikquote:Op vrijdag 30 april 2004 20:15 schreef Dafje33 het volgende:
I love Hummers
![]()
Geweldige auto's! Dan heb je tenminste wat blik onder je kont!
dvd of gedownload. ik moet ook nog steeds die eerste 2 seizoenen van NYPD blue zien te komen. Maar dld deed ie het niet... Ben wel benieuwd overigens!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:13 schreef Maerycke het volgende:
Nu ik zo het eerste seizoen van NYPD Blue aan het bekijken ben, waarin "Horatio" ook de hoofdrol speelt van één van de detectives aldaar (en tot nu toe al 2x in z'n blote bips voorbijkomt overigens), kan ik toch niet echt veel verschillen ontdekken in het spelen van de rol. Hij doet precies hetzelfde... het is meer een soort standaardkunstje dat opgevoerd wordt. Beetje jammer.
hmmz okay dan heb ik ergens verkeerd gelezen dat ie ook in seizoen 2 zatquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:21 schreef Maerycke het volgende:
De officiele dvdbox van seizoen 1 ja die ik via Play.com gekocht heb. Overigens komt hij in seizoen 2 niet meer voor.
Het kost me een godsvermogenquote:Op vrijdag 30 april 2004 21:22 schreef blablasjit het volgende:
[..]
hmmz okay dan heb ik ergens verkeerd gelezen dat ie ook in seizoen 2 zat
play.com. heerlijke site. ik geloof 1/3 van me dvd's daar gekocht
voor mij is het vooral niet de best verkrijgbare dvd's uit azie en uit de jaren 80 enzo. en de prijs is er lager... meestal dan!quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:24 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Het kost me een godsvermogenMaar het bestelt zo lekker en je kan gewoon alle series bestellen die je ooit hebt willen hebben
Hummers zijn brandstof slurpende beesten.quote:Op vrijdag 30 april 2004 18:54 schreef blablasjit het volgende:
okay weer even miami talk: vinden jullie die hummers ook zo leuk?
brandstof slurpend of niet. ik vind ze geilquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:06 schreef khazad het volgende:
[..]
Hummers zijn brandstof slurpende beesten.
Gebruik van deze wagens door overheids instellingen valt nog goed te praten (beetje stevige bak nodig), maar dat mensen serieus met zo'n ding door de stad rijden, is gewoon te gek voor woorden.
Voor de rest zien ze er wel grappig uit
Je kan veel van een Hummer zeggen, maar geil? dat gaat toch echt te ver hoorquote:Op vrijdag 30 april 2004 22:55 schreef blablasjit het volgende:
[..]
brandstof slurpend of niet. ik vind ze geil
hehe groot zeker... lomp nietquote:Op vrijdag 30 april 2004 23:53 schreef khazad het volgende:
[..]
Je kan veel van een Hummer zeggen, maar geil? dat gaat toch echt te ver hoor
Hummers zijn lomp en groot
hehehe nee het zijn de pics van de aflevering van over 3 wekenquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:25 schreef Dafje33 het volgende:
Pics van de a.s. afl, blabla?
Een hummer is in nederland alleen makkelijk als je niet in de stad woont, want parkeer zo'n bak maar eens. Maar je mag er best één bij mij op de oprit zetten![]()
ik een h1 ik denk 3 maanden gelede... ookquote:Op zaterdag 1 mei 2004 10:26 schreef DarkElf het volgende:
hummers zijn very cool
zag er van de week een rijden, in het zwart, mooie chromen stukjes, geblindeerd glas....
wij arme nederlanders...quote:Op zaterdag 1 mei 2004 19:53 schreef Dafje33 het volgende:
Och, ik ben géén student en kan er zeker geen betalen!![]()
Daarbij heb ik van de week een enorme deuk in m'n auto gereden![]()
![]()
Dan ben je blij dat je niet de rekening krijgt die bij zo'n hummer hoort!![]()
lang leve het milieuquote:Op zaterdag 1 mei 2004 20:47 schreef Dafje33 het volgende:
nou kost autorijden in USA veel en veel minder dan hier.
toen ik er 12 jaar geleden was, betaalde je voor een gallon benzine (gallon= 3.785 ltr) net zoveel als wat je hier voor een liter betaalde! Nederland was 4 keer zo duur, alles meeberekend
Alles rijd daar auto, en groot!
Ja, klinkt goed, maar niet te veel vertellen morgen, want ik moet hem van video zien, en dat kan laat wordenquote:Op maandag 3 mei 2004 16:02 schreef blablasjit het volgende:
oew al zin in morgen? Witness to Murder. Deze aflevering laat Horatio zijn sensitieve kant zien
hehe ik ben ook pas laat thuis :d ga ff bij een vriend op bezoek! jah ik heb ook nog een leven naast CSIquote:Op maandag 3 mei 2004 23:04 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Ja, klinkt goed, maar niet te veel vertellen morgen, want ik moet hem van video zien, en dat kan laat worden![]()
ik ben in Scheveningen waarschijnlijk ipv Rotjeknor.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:42 schreef Dafje33 het volgende:
Hoera ik kan toch voor de buis om 20.30 uur![]()
Ben lekker eerder thuis dan verwacht vanaaf![]()
Zie je wel: toch geen leven buiten CSI......![]()
Joh, die snapt het al een beetje. En met een "professional" als blabla naast zich, kan hij alles vragen over CSIquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:46 schreef blablasjit het volgende:
Maar mocht ik niet naar scheveningen gaan zit ik in Berkel en dan zorg ik dat ik het kijk. degene waar ik dan zit die kijkt ook weleens CSIalleen omdathet tussen idols kwam maar hij vond het wel goed opzich
dus die kan ik wel overhalen tot Miami
schrap professional ffquote:Op dinsdag 4 mei 2004 14:53 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Joh, die snapt het al een beetje. En met een "professional" als blabla naast zich, kan hij alles vragen over CSI![]()
en toch ontken ik hetquote:Op dinsdag 4 mei 2004 15:19 schreef Dafje33 het volgende:
Dat professional was ook bedoeld als "hele grote Fan":
Maak hem maar lekker warm voor het CSI forum!
als er teveel mensen komen. net zoals idols dat is ook comemrcieel ... hehehequote:Op dinsdag 4 mei 2004 20:11 schreef Dafje33 het volgende:
Sinds wanneer is een forum commercieel?![]()
hahaha het spel is in de maak... dus mail de makers (ubrisoft) en geef het idee doorquote:Op woensdag 5 mei 2004 13:56 schreef Dafje33 het volgende:
Kun je een digitale Horatio ook van alles "laten"doen?![]()
Ik kom hierop terug. Hij is in ieder geval te zien in de eerste afleveringen van seizoen 2 heb ik inmiddels begrepen. Vanaf aflevering 4 van seizoen 2 wordt hij vervangen (aldus een collega).quote:Op vrijdag 30 april 2004 21:21 schreef Maerycke het volgende:
De officiele dvdbox van seizoen 1 ja die ik via Play.com gekocht heb. Overigens komt hij in seizoen 2 niet meer voor.
dank voor info!!quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:34 schreef Maerycke het volgende:
[..]
Ik kom hierop terug. Hij is in ieder geval te zien in de eerste afleveringen van seizoen 2 heb ik inmiddels begrepen. Vanaf aflevering 4 van seizoen 2 wordt hij vervangen (aldus een collega).
nou vertel wat moet ie allemaal kunnen doen...???quote:Op woensdag 5 mei 2004 21:09 schreef Dafje33 het volgende:
Hmm, het overwegen waard, een speciaal ontworpen Horatio![]()
dankuquote:Op donderdag 6 mei 2004 16:33 schreef Dafje33 het volgende:
Linkse knopje: "we never close!"
Rechtse knopje:............(hm, wat voor functie zal ik daar eens aanhangen)
hahaha.quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:53 schreef Dafje33 het volgende:
Wat een verschrikkelijk goed idee!
Wat was hij trouwensafgelopen dinsdag
![]()
hahaha nog geen iets meer dan twee weken gelee was het standaard maar 2x per week... Maar jah ik eis ook 5x in de week csi van de nl tvquote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:50 schreef Dafje33 het volgende:
Graag!
En zeker bij gebrek aan CSI morgen.
jep screencaps maken... en net de site op een gratis hosting site gezet waar ie denk ook voorlopig kan staan. zelfde link.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 22:21 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, je moet wat op zaterdag avond!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 33% gewijzigd door blablasjit op 08-05-2004 23:37:30 ]
als ze maar een koele gezichtsuitdrukking maken hehe .. met een scherpe opmerking ofzo...quote:Op zondag 9 mei 2004 22:33 schreef Dafje33 het volgende:
Als hun haar maar goed zit!![]()
nog een dagjequote:Op zondag 9 mei 2004 23:16 schreef blablasjit het volgende:
[..]
als ze maar een koele gezichtsuitdrukking maken hehe .. met een scherpe opmerking ofzo...
US loopt ietsjes achter qua tijdquote:Op maandag 10 mei 2004 17:48 schreef Steve-O het volgende:
Vanavond nieuwe episode
Maare hoelaat is 10 PM in nederlandse tijd
ze lopen toch iets van 8 uur achter
ik zal in het NY topic uitgebreid verslag doen en wat screen shots maken k?quote:Op maandag 10 mei 2004 22:09 schreef Dafje33 het volgende:
Ik wacht jullie berichten rustig af.....![]()
heeft er niemand zin in vanaafquote:Op dinsdag 11 mei 2004 00:13 schreef blablasjit het volgende:
[..]
ik zal in het NY topic uitgebreid verslag doen en wat screen shots maken k?
en morgen blood moon whiehie
MMMmmmmm, een echte natte "H"quote:Op dinsdag 11 mei 2004 21:40 schreef blablasjit het volgende:
dafje33: wat vond je nou van natte Horatio?
ik vind alleen het een beetje lame dat die gozer ook ineens zijn zoon was enzo.. verzin wat nieuws haha. Voor de rest wassie echt heerlijk
Ja, hallo, daar was alles een beetje vaag, is het niet!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 22:46 schreef HarigeKerel het volgende:
Ook een beetje saai dat ze altijd de dader vindenin de X-Files was dat wel anders.
![]()
Iets met een brand, en daar waren volgens mij ook Erik en Alexx bij betrokken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 23:21 schreef blablasjit het volgende:
welke komt volgende week. Ik heb het stukje derna net gemist!
dat vind ik een gave aflevering! Slow Burn! gave, is meer een goede aflevering! soon: screenpics! als die nog gewilt zijn tenminstequote:Op woensdag 12 mei 2004 19:00 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Iets met een brand, en daar waren volgens mij ook Erik en Alexx bij betrokken?
(What did you do to deserve this, honey?)
tijdens het bekijken van die plaatjes wel haha maar daarna verlang ik er altijd meer naar hahaquote:Op woensdag 12 mei 2004 19:36 schreef Dafje33 het volgende:
Yes, nog steeds!
Dat verlicht het wachten.![]()
bijna... het is bijna vrijdagquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:24 schreef Dafje33 het volgende:
Oh, was het maar weer dinsdag...........
ik zie nu pas je onderschrift hahaquote:Op donderdag 13 mei 2004 21:24 schreef Dafje33 het volgende:
Oh, was het maar weer dinsdag...........
jah... maar bijna geen van alle verdienen het... dus ze heb wel gelijkquote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:53 schreef Dafje33 het volgende:
Volgens mij zegt ze het echt elke aflevering!![]()
Gaat hij dan breakdancen?quote:Op vrijdag 14 mei 2004 16:03 schreef blablasjit het volgende:
in de nieuwe aflevering rap sheet (afl van de states) gaat H een rapper beschermen tijdens een drive bij.. maakt ie weer een toffe move
nee, hij duikt zo naar iemand die op een stoel zit en zo op de grondquote:Op vrijdag 14 mei 2004 19:45 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Gaat hij dan breakdancen?![]()
doet ie er maar een hollywood wondermiddeltje in waarmee dat niet gebeurdquote:Op zaterdag 15 mei 2004 19:42 schreef Dafje33 het volgende:
Nee, gaat z'n haar van in de war!![]()
the west wing ga ik ook alleen kijken als ik geen zin heb in iets andersquote:Op zondag 16 mei 2004 00:51 schreef Dafje33 het volgende:
We gaan het nog druk krijgen met alles bijhouden![]()
daar heb ik ook last van. het enigste wat ik volg/kijk zijn: csi, csi: miami, 24 en without a tracequote:Op zondag 16 mei 2004 20:05 schreef Dafje33 het volgende:
Nee, die ga ik niet volgen. Wil soms ook nog weleens wat anders doen, dan tv kijken![]()
Dr. Carterquote:Op zondag 16 mei 2004 23:01 schreef Dafje33 het volgende:
Ik was eerst een enorme ER fan, maar op de een of andere manier kan ik er niet aan wennen dat het nu op donderdag avond komtvergeet continu te kijken
![]()
haha ik geloof dat ik er niet eens ben.. maar anders kan ik ff screenpics maken voor morgen... ik heb nu ff niks te doen haha het is een wodner.... dernet namelijk al de nieuwe van LV gezienquote:Op maandag 17 mei 2004 19:09 schreef Dafje33 het volgende:
Ach, gewoon kijken, dan weten we het morgenavond.
bronquote:De bewuste aflevering waarin 'CSI: Miami' naar hun collega's in New York gaan, wordt in Nederland eind september uitgezonden.
quote:De derde serie is inmiddels ook al door de Holland Media Groep aangekocht en is vanaf volgend jaar op RTL4 of Yorin te bekijken.
quote:Op dinsdag 18 mei 2004 17:10 schreef khazad het volgende:
Volgens mij zit er een onderbreking van seizoen 2 aan te komen:
[..]
bron
Verder wel goed nieuws:
[..]
Dus had ik het goed gezien, met de hummerquote:Op woensdag 19 mei 2004 12:41 schreef blablasjit het volgende:
zulke rare ongelukken kunnen er toch gebeuren. Ik vind het echt zonde van die hummer! Ze hadden hem ook gewoon aan mij kunnen geven ipv hem op te blazen en uit te laten branden!
ik vind die telefoon van Horatio maar vaaag.. hij praat vaak in dat ding zonder dat ie hem open klapt!
nee hij zit ook weleens met een gesloten telefoon te praten... dan houd ie hem vast als walkie talkie...quote:Op woensdag 19 mei 2004 21:53 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Dus had ik het goed gezien, met de hummer![]()
Ja, dan had ik hem ook wel willen hebben, als boodschappenautootje![]()
Maar die telefoon doet hij toch wel altijd open?
Ik zal er eens op letten.quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef blablasjit het volgende:
nee hij zit ook weleens met een gesloten telefoon te praten... dan houd ie hem vast als walkie talkie...
Heb ik op DVD.quote:ennuh morgen net5 proof of life 20.30... een film met david caruso!
Bepaald type telefoon heeft naast een telefoon functie, ook een walkie talkie functie. Was me eerlijk gezegd bij CSI: Miami niet opgevallen, heb het bij 24 wel gezien...quote:Op woensdag 19 mei 2004 23:07 schreef blablasjit het volgende:
nee hij zit ook weleens met een gesloten telefoon te praten... dan houd ie hem vast als walkie talkie...
ik heb proof of life ook op dvdquote:Op vrijdag 21 mei 2004 01:15 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Heb ik op DVD.
Ik vond het al zo gek haha... zo praat je toch niet tegen je telefoon...!!!quote:Op vrijdag 21 mei 2004 09:38 schreef khazad het volgende:
[..]
Bepaald type telefoon heeft naast een telefoon functie, ook een walkie talkie functie. Was me eerlijk gezegd bij CSI: Miami niet opgevallen, heb het bij 24 wel gezien...
is uit kill zone (die met die scherpschutter)quote:Op zaterdag 22 mei 2004 23:14 schreef Dafje33 het volgende:
Errug leuke foto![]()
Zo'n telefoon wil ik ook.
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:45 schreef Acathla het volgende:
Chapeau! Jullie houden met z'n tweeen dit topic hoog.
Yep, je bent fan of niet!quote:Op dinsdag 25 mei 2004 08:45 schreef Acathla het volgende:
Chapeau! Jullie houden met z'n tweeen dit topic hoog.
Ook een beetje jammer dat ze zich niet echt in de fotografie hebben verdiept...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:19 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Yep, je bent fan of niet!![]()
De afl. van vanavond....... Die acteur was niet erg "echt"Ik heb wel betere afl. gezien.
CSI: Fan #3! welkomquote:Op woensdag 26 mei 2004 13:04 schreef Sc0rPi0n het volgende:
CSI fan #3 meldt zich
Vond het gisteren wel grappig dat ze van een zoom van iets uiteindelijk een bijna haarscherpe foto er uit hadden gehaald.
H "But the problem is , that you haven't convinsed me! " tegen die acteur
Hoe bedoel je?quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:18 schreef blablasjit het volgende:
Gelukkig is deze aflevering geweest want er is veel commotie over geweest!
Ik vind trouwens dat Horatio wel meer van die zinnen heeft........... hij zegt het op zo'n 'zwoele' manier....quote:Op woensdag 26 mei 2004 13:04 schreef Sc0rPi0n het volgende:
H "But the problem is , that you haven't convinsed me! " tegen die acteur
ow die moet ik dus nog kijkenquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:35 schreef HarigeKerel het volgende:
Erg mooi ja die aflevering met die vermoorde porno actrice die net in de VS was, Horatio is zoooo cool
Het gaat niet alleen om wat hij zegt maar ook om de manier waarop![]()
2.16 Invasionquote:Op woensdag 26 mei 2004 16:06 schreef Steve-O het volgende:
Welke Episode zijn ze hier in NL ?
Over het fotografie gedeelte... op veel engelstalige forums...quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:42 schreef khazad het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
quote:Op woensdag 26 mei 2004 15:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Ik vind trouwens dat Horatio wel meer van die zinnen heeft........... hij zegt het op zo'n 'zwoele' manier....![]()
quote:CSI: Fan #3! welkom
Liever ernaast!quote:Horatio... tja, ik zou er niet graag tegen over hem willen zitten als verdachte/crimineel.
Al hoewel![]()
haha of familie lid of csi... dan kom je hem nog vaker tegen... kwil best een collega-tje worden daaro hoor haha... ook voor het werk!quote:Op woensdag 26 mei 2004 21:02 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
Inderdaad!
[..]
Liever ernaast!![]()
Nee, ik meen van niet maar wellicht heb ik wat gemist.quote:Op woensdag 26 mei 2004 17:18 schreef blablasjit het volgende:
ow die moet ik dus nog kijkenIk heb zo veeeel zin in die afl... alleen ja of nee antwoord.. gaan ze dieper in op het einde van the oath?
alighty... ben wel benieuwd wanneer het einde daarop komt... want dan zal alles wel boven tafel komenquote:Op woensdag 26 mei 2004 23:45 schreef HarigeKerel het volgende:
[..]
Nee, ik meen van niet maar wellicht heb ik wat gemist.![]()
dat is geheel correct het ziet er naar uit dat ik vanaaf of morgen ochtend vroeg de season 2 final ga kijkenquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:08 schreef Dafje33 het volgende:
Ik neem maar aan dat jullie het over uitzending hebben die nog niet in nederland op de buis zijn geweest?
nou.... vooruit dan maarquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:32 schreef Dafje33 het volgende:
Hou ons hier op de hoogte!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar het is het beste als je hem gewoon ziet zonder weet wat er komen gaatquote:Op donderdag 27 mei 2004 20:38 schreef Dafje33 het volgende:
Maakt niet uit, van horen zeggen is nooit zo leuk als zelf zien!
Mee eens,quote:Op vrijdag 28 mei 2004 15:10 schreef blablasjit het volgende:
Maar ik vind de kleding style van H ook niet echt verkeerd... van allemaal niet. Het pas wel erbij zo... Alleen Speed is verander van jeans met tee naar meestal een nette broek en blouse en zeer nette zwarte schoenen. Beide vink cool maar ik wil hem af en toe ook wel weer zien in jeans en teebeetje afwisselen zeg maar. Calleigh is er erg op vooruitgegaan 2e seizoen en eric vink hetzelfde geblven en maar goed ook!
Dat vind ik nou een perfecte omschrijvingquote:Op vrijdag 28 mei 2004 23:04 schreef Dafje33 het volgende:
Mijn voorkeur gaat het meest uit naar Miami, maar ik wil ook geen aflevering van Las Vegas missen.
quote:Op dinsdag 1 juni 2004 22:29 schreef Dafje33 het volgende:
Ik had het even gemist, maar van wie was ze nou zwanger?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
Coolquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:37 schreef blablasjit het volgende:
Je krijgt ook een ding tussen Yelina/Horatio/SUZIE&Madison! Kijken dus
i knowquote:Op woensdag 2 juni 2004 12:08 schreef khazad het volgende:
[..]
Cool
Eh, ja misschien stomquote:Op woensdag 2 juni 2004 09:37 schreef blablasjit het volgende:
Je krijgt ook een ding tussen Yelina/Horatio/SUZIE&Madison! Kijken dus
[ Bericht 14% gewijzigd door khazad op 03-06-2004 00:08:10 ]"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
spoiler uhum!quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:00 schreef khazad het volgende:
Als ik me dat niet vergis, had Suzie wat met de broer van H, waaruit Madison is ontstaan?
Suzie was dat meisje die bij een woonwagen kamp oid onder een hondenhok ofzo werd gevonden.
zo'n spoiler is het toch niet?quote:Op donderdag 3 juni 2004 00:03 schreef blablasjit het volgende:
[..]
spoiler uhum!
wel als je de afleveringen niet heb gezien en ze de eerst volgende keer met de herhalingen gaat kijkenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:03 schreef khazad het volgende:
[..]
zo'n spoiler is het toch niet?
Ben het niet met je eens, maar goed, zal het aanpassenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:07 schreef blablasjit het volgende:
[..]
wel als je de afleveringen niet heb gezien en ze de eerst volgende keer met de herhalingen gaat kijken
hehe zie mijn edit in de reactie hierbovenquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:07 schreef khazad het volgende:
[..]
Ben het niet met je eens, maar goed, zal het aanpassen
gelukkig. haha stel je voorquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:09 schreef Dafje33 het volgende:
Thanks, was het even vergeten, ben weer helemaal bij.![]()
jah dat is toch wel erg.. want dan raak ik misschien ook wel al mijn "ideeen" en uitspattingen niet meer kwijt hahaquote:Op donderdag 3 juni 2004 00:13 schreef Dafje33 het volgende:
Anders zou ik niet meer mee kunnen kletsen![]()
dat word gewoon afwacten denk ik... maar ik hoop op herhalingen van het eerste seizoen!quote:Op donderdag 3 juni 2004 11:11 schreef Sanneke het volgende:
weet iemand al tot wanneer de CSI Miami afleveringen van dit seizoen op de buis zijn?
Die serie rules gewoon!
Waarom hoop je op herhalingen? Ik zie liever dat ze het seizoen afmaken hoorquote:Op donderdag 3 juni 2004 12:31 schreef blablasjit het volgende:
[..]
dat word gewoon afwacten denk ik... maar ik hoop op herhalingen van het eerste seizoen!
haha eerst seizoen af maken en daarna herhalingen danquote:Op donderdag 3 juni 2004 19:22 schreef khazad het volgende:
[..]
Waarom hoop je op herhalingen? Ik zie liever dat ze het seizoen afmaken hoor
haha jij komt weer met het beste idee... haha okay dat klinkt een beetje slijmerig. Maar ik bedoel het goedquote:Op donderdag 3 juni 2004 22:03 schreef Dafje33 het volgende:
Of: seizoen afmaken en ondertussen ook herhalingen!
Haha: Okay, seizoen 2 laten aflopen gewoon tot het einde... kunnen we lekker gaan ouwehoeren over een aantal dingen die er nu nog niet zijn geweest op de nederlandse tv.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 09:28 schreef Dafje33 het volgende:
Het einde van serie 2 komt alleen wel erg snel dichtbij! Dus hoop ik in elk geval op herhalingen, en het liefst serie 3 erbij!
Is die al begonnen, eigenlijk? of is er al iets over bekend?
(Oeh, Yes Blabla! See yor guestbook!)
Ik had ook niet anders verwacht.. maar uh dat het zo erg zou zijn... want als het goed is kun je maar 1x van dezelfde pc af stemmen in die poll.quote:Op vrijdag 4 juni 2004 13:10 schreef Dafje33 het volgende:
Ja, "H" is een populair mannetje![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |