De wereld is niet zwart-wit. 1 en 1 maakt 2, maar dat maakt 2 nog geen 1. Hij geeft wel wat zetjes, ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:09 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Dat ligt natuurlijk niet aan die jongeren zelf, maar aan Wilders.
quote:Op woensdag 7 april 2004 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij is direct, want dat is nog het enige waar die linkse rakkers op reageren. Zo erg is het dus, dat je jezelf moet verlagen om nog aandacht te krijgen. Anders wordt het gelijk door links weggehoond als onzin. Snap je het nu een beetje?
Is er al en ik kom dagelijks hoofdoekjes tegenquote:Op woensdag 7 april 2004 23:11 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Je bent wereldvreemder dan ik dacht. Maar maak je geen zorgen, dat trekt wel bij zodra er wat meermoskeeen
in Meppel worden gebouwd.
quote:Op woensdag 7 april 2004 23:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Hij is direct, want dat is nog het enige waar die linkse rakkers op reageren. Zo erg is het dus, dat je jezelf moet verlagen om nog aandacht te krijgen. Anders wordt het gelijk door links weggehoond als onzin. Snap je het nu een beetje?
Hoeveel? 1? 2? Geen 44, neem ik aan?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is er al
Je doet het nu zelf, je lacht het weg. Ik hoop dat Meppel een islamitische hel voor je wordt.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Hier is de PBerends combi echt op z'n plaats.
Hij heeft anders wel gelijk.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:11 schreef du_ke het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Hier is de PBerends combi echt op z'n plaats.
Je bent er echt trots op hèquote:Op woensdag 7 april 2004 23:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoeveel? 1? 2? Geen 44, neem ik aan?
je eigen moeder zeker? Zou me niks verbazen als die nog de SS aanhing vroeger. Toch dicht bij de grens he? Toe maar, vraag het haar maar eens.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:12 schreef du_ke het volgende:
[..]
Is er al en ik kom dagelijks hoofdoekjes tegen.
Je bent nou al de hele dag humorloos bezig, wil je erover praten?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je doet het nu zelf, je lacht het weg. Ik hoop dat Meppel een islamitische hel voor je wordt.
1, maar we zitten vlak bij staphorst waar ze bijna 44 kerken hebbenquote:Op woensdag 7 april 2004 23:13 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Hoeveel? 1? 2? Geen 44, neem ik aan?
Humorloos, hear hear.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je bent nou al de hele dag humorloos bezig, wil je erover praten?
Ik zal van afstand geld doneren bij de inzameling voor de volgende.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:14 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Je bent er echt trots op hè
Hij vindt het niet erg, in tegenstelling tot rechtse intoleranten als jij. Hij is niet zo'n racist als Dora en jij. Moslims zijn zeer zeker bereid om in vrede samen te leven met niet-moslims, als niet-moslims maar bereid zijn om samen te leven met moslims onder de sjaria.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:13 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je doet het nu zelf, je lacht het weg. Ik hoop dat Meppel een islamitische hel voor je wordt.
En Aah heeft z'n favoriete niveau weer bereiktquote:Op woensdag 7 april 2004 23:14 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
je eigen moeder zeker? Zou me niks verbazen als die nog de SS aanhing vroeger. Toch dicht bij de grens he? Toe maar, vraag het haar maar eens.
Omdat jij het zegt, Dora.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:17 schreef Muhammed-klaas het volgende:
[..]
Hij vindt het niet erg, in tegenstelling tot rechtse intoleranten als jij. Hij is niet zo'n racist als Dora en jij. Moslims zijn zeer zeker bereid om in vrede samen te leven met niet-moslims, als niet-moslims maar bereid zijn om samen te leven met moslims onder de sjaria.
Zo hey, maar liefst 1 moskee!!! Nu ben ik werkelijk onder de indruk. Sorry du_ke, jij weet inderdaad wel hoe het zit.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:15 schreef du_ke het volgende:
1
Voorlopig is daar niets van te merken.quote:Ofwel het is een fase de ontkerkeling van moslims zal ook steeds sneller gaan.
Optiefen moslimfundi.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:17 schreef Muhammed-klaas het volgende:
[..]
Hij vindt het niet erg, in tegenstelling tot rechtse intoleranten als jij. Hij is niet zo'n racist als Dora en jij. Moslims zijn zeer zeker bereid om in vrede samen te leven met niet-moslims, als niet-moslims maar bereid zijn om samen te leven met moslims onder de sjaria.
quote:Op woensdag 7 april 2004 23:18 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Optiefen moslimfundi.
Heeft niets met ras te maken.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:17 schreef Muhammed-klaas het volgende:
[..]
Jawel toch, we zijn alleen tegen de islam omdat deze wordt aangehangen door Turken en Marokkanen. Toch?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Heeft niets met ras te maken.
Hoezo? Dat doe jij toch ook met Wilders? lekker een stok in zijn reet douwen en dat soort "humor"?quote:Op woensdag 7 april 2004 23:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
En Aah heeft z'n favoriete niveau weer bereikt. Het beledigen van iemand anders moeder
. Ga zo door, ga zo door.
dat willen ze graag horen.quote:Op woensdag 7 april 2004 23:20 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Jawel toch, we zijn alleen tegen de islam omdat deze wordt aangehangen door Turken en Marokkanen. Toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |