abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18263041
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:37 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Dat is toch niet de schuld van Wilders, maar de schuld van die kneuzen zelf.
Natuurlijk eenieder is vrij in en verantwoordelijk voor zijn of haar denken en handelen. Echter mensen die polariseren zijn weldegelijk medeverantwoordelijk.
En het is gewoon duidelijk en logisch dat jonge allochtonenvanwege de toon van het huidige debat zich een stuk sneller en harder zullen afzetten tegen Nederland.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_18263048
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Linkse politici hielpen ook mee met het creëren van een klimaat waarin het aantrekkelijk wordt om Fortuyn dood te schieten?
Ik denk dat bepaalde politici inderdaad te ver zijn gegaan, ja. Dat is echter geen excuus voor Wilders om haat te zaaien en zeker is het dat diegene die Fortuyn vermoordde of wilde vermoordde sowieso al niet zo goed bij z'n hoofd was, in tegenstelling tot moslimjongeren, waarvan zelfs de normaalsten met scheve ogen worden aangekeken, gestigmatiseerd, en geminacht, zélfs door de politiek.
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 23:44:25 #253
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18263053
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:40 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Linkse politici hielpen ook mee met het creëren van een klimaat waarin het aantrekkelijk wordt om Fortuyn dood te schieten?
Perfekt antwoord. Maar dit zal wel ontkend worden, niet consequent in hun redenering.
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_18263068
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:42 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Het maakt hun situatie er echt niet slechter op.
Ik heb eigenlijk liever dat ze die Mugabe, al dan niet met VN-mandaat, ontvoeren en opsluiten.
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 23:45:09 #255
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18263074
Ik ga pitten, vind het wel weer mooi geweest.
pi_18263077
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Perfekt antwoord. Maar dit zal wel ontkend worden, niet consequent in hun redenering.
.

De rechtse slachtofferrol.
pi_18263102
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Natuurlijk eenieder is vrij in en verantwoordelijk voor zijn of haar denken en handelen. Echter mensen die polariseren zijn weldegelijk medeverantwoordelijk.
Definieer polariseren.
quote:
En het is gewoon duidelijk en logisch dat jonge allochtonenvanwege de toon van het huidige debat zich een stuk sneller en harder zullen afzetten tegen Nederland.
Dan moeten die eens heel snel gaan leren dat er in dit land vrijheid van meningsuiting is. Geen compromis mogelijk. Niets meer dan chantage, onder dreiging van terrorisme bepaalde politici de mond snoeren.
Op zaterdag 5 maart 2005 19:55
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 23:46:24 #258
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18263107
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:45 schreef Monidique het volgende:

[..]

.

De rechtse slachtofferrol.
Nee, je bent niet consequent. De moslimfundi was er al voor Wilders.
pi_18263148
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:41 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Che dacht tenminste realistisch over religies, daar kan ik du_ke niet op betrappen.
Ik denk er juist zeer realistishc en pragmatisch over. Religies zijn vaak behoorlijk hypocriet maar mogen er zijn zolang er maar geen dwang aan te pas komt. Ik ben persoonlijk behoorlijk atheïst maar dat hoeft niet te betekenen dat ik een hekel aan gelovigen heb.

Ik ben echter het continue gehak en gezeik op de Islam onderhand meer dan zat.
pi_18263154
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Oh, gelukkig, na deze generatie fundamentalisten zullen er geen meer zijn. Dan is dat klaar.

Of zullen ze nog steeds radicaliseren en zal ik misschien niet hebben gezegd dat Wilders de schuld is van hét moslimfundamentalisme?
pi_18263155
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:44 schreef Monidique het volgende:
Ik denk dat bepaalde politici inderdaad te ver zijn gegaan, ja. Dat is echter geen excuus voor Wilders om haat te zaaien
Zaait hij dan haat?
quote:
en zeker is het dat diegene die Fortuyn vermoordde of wilde vermoordde sowieso al niet zo goed bij z'n hoofd was, in tegenstelling tot moslimjongeren, waarvan zelfs de normaalsten met scheve ogen worden aangekeken, gestigmatiseerd, en geminacht, zélfs door de politiek.
Bron? Geef eens een quote ve politicus waaruit blijkt dat hij zelfs de normaalste moslim minacht.

Ik kijk iig alleen fundamentalistische moslims met scheve ogen aan, maar dat geldt natuurlijk ook voor fundamentalistische christenen.
Moet je je voorstellen dat zo'n beetje een kwart van de criminelen 'Jezus' zou heten. Werkelijk een schande voor je religie :D.
pi_18263170
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:46 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De moslimfundi heeft een klimaat geschapen wardoor er een Wilders naar boven kon komen.
pi_18263171
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:47 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Zaait hij dan haat?

Bron? Geef eens een quote ve politicus waaruit blijkt dat hij zelfs de normaalste moslim minacht.
Ja, met zijn "Ik lust hooddoekjes rauw".

Of...

Op een Fortuyn-achtige toon pleit de Limburger voor het 'per direct' terugsturen van imams die oproepen tot een heilige oorlog 'naar hun hol in Saoedi-Arabië'. Criminele allochtonen moeten van Wilders 'in een kamp' om hen 'dwangarbeid te laten verrichten'.

Of...

Hij noemt de islam een achterlijke cultuur en wil zo scherp varen om 'rassenrellen' te voorkomen. ,,Mocht het ooit tot rellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die rellen schudt de samenleving de politiek wakker en dwingt haar alsnog daadkrachtig in te grijpen, voordat het echt te laat is en er misschien een revolte uitbreekt.''

Of...

De fractie besteedde 2,5 uur aan de bespreking van een integratienota van Wilders en Hirsi Ali, die binnenkort verschijnt. Uit het interview blijkt dat integratie voor Wilders een gepasseerd station is: ,,Niks integratie. Assimilatie!''

Het interview is een opeenstapeling van krasse uitspraken. Als hij minister was, zou Wilders meteen een verbod op hoofddoekjes invoeren. ,,En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.''
  woensdag 7 april 2004 @ 23:50:16 #264
16639 giovan
Mr fancypants himself
pi_18263218
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:47 schreef du_ke het volgende:

Ik ben echter het continue gehak en gezeik op de Islam onderhand meer dan zat.
I agree! Het is net zoals in dit forum reactie en tegenreactie. Je ziet weinig positieve initiatieven ontstaan.
Samenleven is een noodzakelijk kwaad geworden in Nederland
pi_18263222
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:46 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
Dan moeten die eens heel snel gaan leren dat er in dit land vrijheid van meningsuiting is. Geen compromis mogelijk. Niets meer dan chantage, onder dreiging van terrorisme bepaalde politici de mond snoeren.
Ok hoe zou jij reageren als er ongeveer dagelijks op tv, radio en in de kranten gezegd wordt dat je niet deugd en crimineel bent, je familie bestaat uit luie uitkeringstrekkers en je terug naar je "eigen" land moet? Jusit dan ga je je afzetten (iets wat je nu eigenlijk ook doet tegen de overmaat aan moslims in je stad).
pi_18263230
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:47 schreef du_ke het volgende:
Ik denk er juist zeer realistishc en pragmatisch over. Religies zijn vaak behoorlijk hypocriet maar mogen er zijn zolang er maar geen dwang aan te pas komt.
Hoe bepaal je of er sprake is van dwang? Volgens veel moslimvrouwen worden ze gedwongen om een hoofddoekje te dragen, daarom is ook een [krappe] meerderheid vd Franse moslimvrouwen voor een verbod op hoofddoekjes [op openbare scholen].
quote:
Ik ben persoonlijk behoorlijk atheïst maar dat hoeft niet te betekenen dat ik een hekel aan gelovigen heb.
Ik heb ook geen hekel aan gelovigen, wel aan religie.

Overigens heb ik een hekel aan het gristendom omdat de aanhangers voornamelijk blank zijn, net als ik een hekel heb aan de islam omdat moslims voornamelijk bruin zijn .
pi_18263267
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Zoals ik al zei moet je tegenwoordig chargeren om nog aandacht te krijgen...
Owww, dus dan mag Piet Grijs ook Paul Cliteur wel onder een tram wensen... Toch?
  † In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 23:52:12 #268
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18263271
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

De moslimfundi heeft een klimaat geschapen wardoor er een Wilders naar boven kon komen.

Precies, goeie aanvulling! Wilders kan hier niets aan veranderen, zowel positief als negatief, dat is negatief en positief. Ik ga nu echt
pi_18263291
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:52 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Owww, dus dan mag Piet Grijs ook Paul Cliteur wel onder een tram wensen... Toch?
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:44 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

† In Memoriam † woensdag 7 april 2004 @ 23:53:06 #270
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_18263292
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:52 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Wie is Piet Grijs? En hoonde Cliteur zinvolle opmerkingen weg zoals de PvdA?
pi_18263318
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:50 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

Hoe bepaal je of er sprake is van dwang?
Tja wat is dwang, daar versta ik in eerste instantie bekeringsdwang onder.
quote:
Volgens veel moslimvrouwen worden ze gedwongen om een hoofddoekje te dragen, daarom is ook een [krappe] meerderheid vd Franse moslimvrouwen voor een verbod op hoofddoekjes [op openbare scholen].
Dan moeten ze zich verzetten, een groot deel van de moslimvrouwen draagt het doekje met trots en ziet er geen enkel probleem in.
pi_18263319
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:48 schreef Monidique het volgende:
De normaalste moslim draagt geen hoofddoekje toch?
quote:
Op een Fortuyn-achtige toon pleit de Limburger voor het 'per direct' terugsturen van imams die oproepen tot een heilige oorlog 'naar hun hol in Saoedi-Arabië'. Criminele allochtonen moeten van Wilders 'in een kamp' om hen 'dwangarbeid te laten verrichten'.
Imams die oproepen tot een heilige oorlog zijn niet normaal, die mogen dus optiefen. Criminele allochtonen ook. Dat heeft allemaal niets te maken met het al dan niet minachten van 'de meest normale moslim'.
quote:
Hij noemt de islam een achterlijke cultuur en wil zo scherp varen om 'rassenrellen' te voorkomen.
Waarbij hij overigens duidelijk heeft gezegd dat het hem alleen ging om de politieke cultuur vd islam en NIET om de religie.
quote:
,,Mocht het ooit tot rellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die rellen schudt de samenleving de politiek wakker en dwingt haar alsnog daadkrachtig in te grijpen, voordat het echt te laat is en er misschien een revolte uitbreekt.''
Hier kun je over discussieren, maar dit is iig geen haatzaaien.
quote:
De fractie besteedde 2,5 uur aan de bespreking van een integratienota van Wilders en Hirsi Ali, die binnenkort verschijnt. Uit het interview blijkt dat integratie voor Wilders een gepasseerd station is: ,,Niks integratie. Assimilatie!''

Het interview is een opeenstapeling van krasse uitspraken. Als hij minister was, zou Wilders meteen een verbod op hoofddoekjes invoeren. ,,En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.''[/i]
Hij lust alleen de hoofddoekjes rauw die gaan demonstreren tegen een dergelijk verbod.
pi_18263333
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:48 schreef Monidique het volgende:

[..]

Of...

Of...

Hij noemt de islam een achterlijke cultuur en wil zo scherp varen om 'rassenrellen' te voorkomen. ,,Mocht het ooit tot rellen komen, wat ik dus echt niet wil, dan hoeft daarvan niet bij voorbaat een negatieve werking uit te gaan. Met die rellen schudt de samenleving de politiek wakker en dwingt haar alsnog daadkrachtig in te grijpen, voordat het echt te laat is en er misschien een revolte uitbreekt.''

Of...

Het interview is een opeenstapeling van krasse uitspraken. Als hij minister was, zou Wilders meteen een verbod op hoofddoekjes invoeren. ,,En laat daarna de hoofddoekjes maar wapperen op het Malieveld. Ik lust ze rauw.''
in 1 woord .. GEWELDIG ! precies wat het NEDERLANDSE volk in meerderheid denkt en wat ze door de LPF beloofd was....
pi_18263358
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:53 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Wie is Piet Grijs?
Ok trap het internet maar weer aan en ga op zoek naar algemene ontwikkeling .
pi_18263364
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:53 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:

[..]

De normaalste moslim draagt geen hoofddoekje toch?
[..]

Imams die oproepen tot een heilige oorlog zijn niet normaal, die mogen dus optiefen. Criminele allochtonen ook. Dat heeft allemaal niets te maken met het al dan niet minachten van 'de meest normale moslim'.
[..]

Waarbij hij overigens duidelijk heeft gezegd dat het hem alleen ging om de politieke cultuur vd islam en NIET om de religie.
[..]

Hier kun je over discussieren, maar dit is iig geen haatzaaien.
[..]

Hij lust alleen de hoofddoekjes rauw die gaan demonstreren tegen een dergelijk verbod.
Goed, wat jij wilt. Ik ben het daar niet helemaal mee eens, immers, er is nog zoiets als continue opeenstapeling van islambashen, en ja, dat is dit. Hameren op rassenrellen, op criminele allochtonen, op hoofddoekjes, op de achterlijkheid van de islam zál de moslimjongere niet dichter bij Nederland brengen. Integendeel: het zal zich minder gaan integreren, immers, het blijft een islamietje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')