abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_23705977
quote:
Op donderdag 2 december 2004 00:04 schreef Dr_Crouton het volgende:
Blikjes frisdrank voor je collega's uit de automaat halen en ze allemaal vantevoren schudden?
Bij ons zijn ze vaak al geschud als ze uit de automaat komen
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_23706423
Op stage heb ik eens 'luchthaken' moeten halen bij het metaalbewerkingsbedrijf dat ernaast zat.....
Bij een bedrijf waar ik ooit eens vakantiewerk heb gedaan werd aan een nieuwe collega gevraagd om de haakse schroevendraaier even op te halen. Die jongen geloofde niet dat zoiets bestond en is er met een van de bedrijfswagens vandoor gegaan.
Een haakse schroevendraaier bestaat echt.
  donderdag 2 december 2004 @ 08:35:21 #203
79665 Gewoonik
Streng maar rechtvaardig
pi_23707523
Op het werk een keer een bordje in de keuken op gehangen. hierop stond dat wegens bezuinigingen de plastic roerlepeltjes hergebruikt moesten worden. en je raad het al het merendeel werd keurig ingezameld en afgewassen.
Met vriendelijke groet,
Gewoonik
  donderdag 2 december 2004 @ 09:29:56 #204
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_23708071
Wat ook nog wel eens leuk is:

Als je in de koffieautomaat met je hand bij de bekertjes kan komen een klein gaatje in het onderste bekertje maken... Dan kun je de collega tot zijn werkplek volgen via een koffiespoortje
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  donderdag 2 december 2004 @ 09:58:57 #205
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_23708437
Oude collega van me:
Op maandag: "bijna weekend!"
op dinsdag: "bijna weekend!"
op woensdag: "bijna weekend!"
op donderdag: "bijna weekend!"
op vrijdag: "bijna maandag!"

En daar gaat je weekend
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_23709016
Ik had ook gehoord van iemand die moest ook zoiets als een plintenladder halen, maar die kon de grap dus hij bleef gewoon een halve dag weg en ging wat drinken in het cafe. Had hij ze toch mooi bij de neus.

Verder heb ik op een schip gevaren en wat daar gebeurde was toch wel lachen vaak. De mooiste vond ik nog toen een of andere grappenmaker (helaas overleden) aan boord als enige een borrel ging drinken na het werk. Op zo'n schip werk je vier uur op en vier uur af vaak en we hadden heel slecht weer. Dus iedereen was moe behalve die gast. Hij dus in zijn eentje een paar borrels drinken. Je mocht echter van de schipper maar drie borrels drinken, maar die gast had de hele fles opgezopen en alle streepjes van die borrels op naam van een of andere dombo gezet. Paar uur later moest hij bij de schipper komen en de schipper het hele gebeuren meespelen. Dit kan toch niet en je zou naar de dokter moeten en we zetten je droog. Nou je had die gast moeten zien geweldig!
  donderdag 2 december 2004 @ 10:37:35 #207
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_23709084
stelling: zonder humor op je werk is werk lang zo leuk niet.

Mee eens of niet?
juist ja, de stekker ligt eruit
  donderdag 2 december 2004 @ 10:40:21 #208
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_23709141
eens!
  donderdag 2 december 2004 @ 11:31:56 #209
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_23710010
dan moet het wel goede humor zijn, anders wordt het alleen maar slechter
  donderdag 2 december 2004 @ 11:40:52 #210
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_23710234
ja ach, ik pas me vaak wel aan aan het soort mensen waarmee ik werk....hier op de TU hebben ze een heel ander soort humor dan op zaterdag bij de TPG...laat ik maar niet beginnen over de postkamer van het Ministerie van VWS....DAT was pas humor
pi_23710375
Was een keer een verhaal die iemand mij vertelde, ging over een stagiair bij een bedrijf en die moest een of ander zuur halen voor de computer, dus hij naar de beheerafdeling: "Wil je de rode of de blauwe?" Dat wist hij niet dus hij weer terug. Hij moest de blauwe hebben. Hij weer naar het beheer toe. Hadden ze een beker water tot het randje toegevuld met een kleurstof erdoorheen zodat het fel blauw was. "En nu niet morsen, want het is een ernstig agressief goedje en bijt vreselijk". Dus hij heel voorzichtig lopen en dan onderweg iemand expres tegen hem aan laten lopen. Hij zat er helemaal onder, en hij wrijven op z'n shirt.
Rammstein Nummer Eins!
Requiem le chevalier vampire
  donderdag 2 december 2004 @ 11:47:42 #212
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_23710415
kijk dat is pas leuke humor (kon die stagiair er ook om lachen?)
  donderdag 2 december 2004 @ 12:29:19 #213
90061 coz
laat een bericht achter na de
pi_23711346
quote:
Op donderdag 2 december 2004 09:58 schreef SilentChaos het volgende:
Oude collega van me:
Op maandag: "bijna weekend!"
op dinsdag: "bijna weekend!"
op woensdag: "bijna weekend!"
op donderdag: "bijna weekend!"
op vrijdag: "bijna maandag!"

En daar gaat je weekend

:') ... maar niet leuk idd
vooral als je er nog een zaterdag baantje naast heb of zoiets ...

quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:45 schreef computerkiller het volgende: [snip]
Hadden ze een beker water tot het randje toegevuld [snip] . "En nu niet morsen, want het is een ernstig agressief goedje en bijt vreselijk". Dus hij heel voorzichtig

heb ik eerder gezien in dit topic

ben benieuwd hoeveel al die humor kost in een jaar
Leesen verrry carefully, I weel zay zis only once
Ill quit thinking w my dick when u quit fucking with my head
  donderdag 2 december 2004 @ 12:34:46 #214
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_23711478
doh
pi_23711874
Ooit eens uitzendwerk gedaan. Moest ik een dagje vuilnismannen. Twee bonkige kerels, ik en een vrouwelijke uitzendkracht.

Eerst hadden we vertraging omdat de bedieningsknoppen van pers op de vrachtwagen waren vastgevroren. Dat moest ontdooit worden en dat zou het handigst gaan met een fohn. Maar geen stopcontact in de buurt. In die tijd waren mobiele telefoons nog lang geen gemeengoed. Komt de directeur langs, die wel een mobiele telefoon had. Spreekt een van die vuilnismannen hem aan, of hij een mobiele fohn had.
Vervolgens zitten we in de cabine, zitten die kerels naar alle vrouwtjes te fluiten en flink te toeteren. Komt er een kerel langsgelopen. Vol in de ankers. Kijken ze met z'n tweeën heel schuchter naar mijn vrouwelijke collega: "uhm uhhhh, moeten wij uhhhh nu ook naar mannen toeteren???"
Vervolgens is Annabel van Hans de Booij op de radio. Gaan ineens alle raampjes open en beginnen die kerels keihard mee te zingen: "IEMAND ZEI DIT IS NATTE NEL...."

Zo is het best leuk, dat vuilnis ophalen
  donderdag 2 december 2004 @ 12:57:04 #216
107652 Quincy5
Back to the future
pi_23711923
geweldig topic

quote:
Op donderdag 7 oktober 2004 11:39 schreef SinCerEly het volgende:
Ik was systeembeheerder bij een internet reisbureau een tijdje geleden, en ik heb na een avondje overwerken bij iedereen ingelogd, en een Screen cap van hun bureaublad gemaakt, en die als bureaublad achtergrond neergezet. De icoontjes had ik allemaal van het bureau blad gehaald en/of rechts buiten het scherm geplaatst.

Er waren er een paar die het doorhadden na enkele seconden, maar de meesten zaten toch wel heel erg vaak te drukken op het internet explorer icoontje, en vroegen zich ook heel erg af waarom die niet opende (overigens na herhaaldelijke reboots, want als ze aan me vroegen wat er aan de hand was, zei ik "reboot even!")

Op de afdeling van de universiteit waar ik stageliep flikten ze dat iedere nieuwe student die vergat zijn scherm te locken als ie de kamer uitging. Incluis mezelf dus (kon er overigens niet om lachen omdat ik toen niet wist hoe ik het moest goed krijgen ).
Een ander populair geintje is een of andere irritante achtergrond erop zetten
www.bttf.com
I hate mornings
  donderdag 2 december 2004 @ 13:01:05 #217
109352 rwbrink
be happy live fast
pi_23711981
haha ik kan niet wachten tot ik zelf mag gaan werken. Moet helaas nog naar school
  donderdag 2 december 2004 @ 13:05:07 #218
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_23712056
quote:
Op donderdag 2 december 2004 13:01 schreef rwbrink het volgende:
haha ik kan niet wachten tot ik zelf mag gaan werken. Moet helaas nog naar school

Je mist het belangrijkste: als je nu niet eens goed gaat oefenen wordt het humortechnisch gezien later oook niets.
Vampire Romance O+
  donderdag 2 december 2004 @ 14:04:27 #219
106266 Reloaded
Het jeukt je wel!
pi_23713416
Heb een keer een collega naar de chinees gestuurd om een gerecht te halen wat helemaal niet bestond.
Had je zijn gezicht moeten zien toen hij de volgende dag op het werk kwam!

[ Bericht 11% gewijzigd door Reloaded op 02-12-2004 14:06:20 (typo´s) ]
Laat die shit een les zijn
  donderdag 2 december 2004 @ 14:07:39 #220
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_23713487
heerlijk allemaal lol

bij een callcentre waar we met een paar gasten werkte hebben we ook wat dingen uitgehaald bij wat klanten van een internet provider.
Project liep ten einde dus hadden we zin om onze frustratie weg te werken.

Wat we deden:

headsets naast elkaar en klanten met elkaar laten praten.
Gaat dan van :
Goedemiddag, Provider wat kan ik voor u doen.
(kopteleoons bij elkaar)
Klant 1: Ja hallo mijn modem doet het niet.
Klant 2 : ja mijn modem ook niet.
(stilte)
Klant 1: Maar ik spreek toch met de internet provider ?
Klant 2: Nee u spreekt met bla bla ik ben ook opzoek naar de internet provider.
(Wij : Op het moment is er een probleem met onze telefooncentrale wij vragen u even geduld tot wij een oplossing gevonden hebben. Onze Excuses.
Klant 1 : Hallo?
Klant 2 : Ja Hallo
Klant 1 : ooh u weer dacht dat ik daar iemand aan de lijn had.
Klant 2 : Mja ik ook
(Wij: Wegens een telefoonstoring zijn we genoodzaakt de verbinding te verbreken probeert u het later nog eens.)
Klant 1: HEEEY WTF ?
Klant 2: k tot later dan
*click

[ Bericht 1% gewijzigd door depax op 02-12-2004 14:28:04 ]
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_23713513
Dit topic is ook erg vermakelijk als je niets te doen hebt op het werk.

Ik werkte vroeger bij leenbakker en nu hadden wij een plat amsterdamse bedrijfsleider die heel goed bevriend was met onze bezorger.
Nu konden wij door het hele filiaal de telefoon opnemen en telefoontjes in de wacht parkeren.
Wij dus omroepen: "Attentie meneer De Boer, Karim op lijn 1" vervolgens snel de omroepstand in lijn 1 parkeren waarna we 2 seconden later keihard door de hele winkel hoorden "HEY KLOOTZAK!!" alle klanten Hij komt even later met een rode kop kantoor uitlopen wij allemaal in een deuk. Hij kon er gelukkig wel om lachen.
pi_23713587
Prachtig dit, ik heb alleen een keer tegen de rest gezegt in Six Flags (waar zij nog nooit geweest waren, en ik wel, en ze mij dus vertrouwden) dat we om 12 uur afspraken vij het levend hobbelpaard.. Dan denk je wie trapt daar nou in? Allemaal!! _o-

Eerst wilden ze niet bellen om niet dom over te komen, later bellen: Waar ben je?

Die hierboven van dat schip vind ik ook erg sterk (<-- stukkie terug ondertussen )

[ Bericht 9% gewijzigd door Manneke_Pils op 02-12-2004 14:54:07 ]
Een befaamde Fransoos zei ooit: Qui ceci lit est un fou.
pi_23716026
Wat ze bij mij een keer deden, was echt geniaal. Was een SMS, niet echt een werk grapje, maar hoop dat het hier toch gewaardeerd wordt...

Kreeg een sms met de volgende tekst:
"Ben in Londen (vraag maar niks) moet je dringend spreken.bel me aub op 00442079304832 vraag naar Elisabeth, zij geeft je aan mij.Niet op dit nummer bellen!"

Dus ik, goedgelovig als ik ben, bellen... "Hello, this is Buckingham Palace speaking..."
Never look down on anybody unless you are helping him up
pi_23717276
quote:
Op donderdag 2 december 2004 11:47 schreef rwbrink het volgende:
kijk dat is pas leuke humor (kon die stagiair er ook om lachen?)

Eerst niet, hij dacht dat hij zou verbranden, maar toen kwam hij erachter dat het geen pijn deed, dus hij op hoge poten terug naar zijn afdeling, verhaal vertelt. Werd ook hard gelachen, hij zelf ook achteraf, omdat hij zo stom kon zijn.

Vond het wel humor
Rammstein Nummer Eins!
pi_23717481
wat ook een leuke sms is voor je collega's:

Je moet nu direct naar Brussel vertrekken, want Manneke Pis is gepikt en ze hebben nu een andere zeikert nodig met een heel klein lulletje, dus... rap rap!!

Of:

Doe mee aan de Werelddag voor Geestelijk Gehandicapten en stuur een sms naar een mongool die je persoonlijk kent! Ikzelf heb het net ook gedaan. Doe mee!!

erg leuk als je hem niet goed leest
Heb ze beide ook zelf gehad.
Rammstein Nummer Eins!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')