Leuk geprobeerdquote:Op woensdag 7 april 2004 17:21 schreef Hanneke1983 het volgende:
¤ 10
30 incl. is maximale wat ik bied.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:59 schreef tummeke het volgende:
[..]
Leuk geprobeerd
De 30 euri's staat, maar m'n startprijs is niet voor nix 40.. dus voor 30 gaat ie niet weg
Tja je kunt anders even als je in de stad bent proefje ruiken. Leek me anders een leuk alternatief. En waarde van het alternatief als je in de winkel moet kopen is rond de 65 - 70 euro.quote:Op woensdag 7 april 2004 22:59 schreef tummeke het volgende:heb al zo veel geurtjes hier staan
geen idee hoe t ruikt bovendien
Jammer leek me ook leuk alternatiefquote:Op donderdag 8 april 2004 18:20 schreef tummeke het volgende:
Ik heb je gemailt Brand..
Halfgedraaide, sorry. Op zich doe je me een leuke aanbieding, maar ik heb toch liever cash vanwege de nieuwe camera..
Daar zeg je het zelf al.. 1/4 van de nieuwwaarde.. Dat vind ik dus krankzinnig weinig voor een toestel dat gewoon zo goed als nieuw is.. Heb m in dat ene jaar amper gebruikt, dus ik weiger er 3/4 op af te schrijven..quote:Op donderdag 8 april 2004 18:30 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Jammer leek me ook leuk alternatief![]()
Ik wil helaas niet verder gaan dan 30 want das 1/4 van de huidige nieuwwaarde. Succes met verkoop.
Brand_bier heeft al 45 geboden..quote:Op zondag 11 april 2004 23:56 schreef ELTino het volgende:
Ik bied ¤ 35,- inc. verzendkosten
Nee, qua snelheid hoef je nooit echt lang op em te wachten.. Flits is ook zo opgeladen..quote:Op maandag 12 april 2004 23:31 schreef Tech-Nick het volgende:
Ben niet echt ondersteboven van de kwaliteit van de pix, maar wel leuk voor snel foototje schieten. Maar is ie ook een beetje snel met wegscrijven? Mijn huidige camera is net een slak met een vrije dag als het op snelheid aankomt....
Indien de snelheid redelijk is dan wilk ik er best 40¤ voor geven en op komen halen.
Anders wil ik 35 euro bieden tummeke. Als Brand_Bier niet meer door komt.quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:24 schreef tummeke het volgende:
Schop... hij is er nog..
45 euro is het hoogste bod van Brand_bier, maar hoor even niets meer van hem..
Ik weet 't niet precies hoe dat allemaal met die gozer zit.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:17 schreef tummeke het volgende:
Hoe zit het brand? Het is al donderdag...
Heb ik ook gelezen maar je kan er in principe niet zelf over oordelen als je er nog niet mee hebt gehandeld. Maar ik zou toch wel beetje oppassenquote:Op vrijdag 30 april 2004 02:07 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik weet 't niet precies hoe dat allemaal met die gozer zit.![]()
Lees wel steeds meer slechte ervaringen met 'm.![]()
Ok, ik ga even kijken..quote:Op zaterdag 1 mei 2004 17:05 schreef Halfgedraaide het volgende:
Tummeke??
Aangezien brand-bier niet reageert en niet erg betrouwbaar te boek staat wil ik hem graag van je overnemen want ik ga volgend weekend naar parijs en wil dan graag een digitale camera hebben.
Ja is goed. Uiterlijk morgen dan. Dan kan ik namelijk meteen het geld overmaken. Ik moet zowiezo namelijk een camera voor vrijdag a.s. hebben i.v.m weekendje parijsquote:Op zondag 2 mei 2004 20:46 schreef tummeke het volgende:
[..]
Ok, ik ga even kijken..
Laat het je morgen denk ik weten...
Ok..quote:Op zondag 2 mei 2004 20:48 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Ja is goed. Uiterlijk morgen dan. Dan kan ik namelijk meteen het geld overmaken. Ik moet zowiezo namelijk een camera voor vrijdag a.s. hebben i.v.m weekendje parijs![]()
Laten we het verschil dan delen. Verzenden kost 5,50. Dus 47,50. Ik ben arme student en verder zijn er geen geinteresseerde op de betrouwbare brand_bier na..... Deal???quote:Op maandag 3 mei 2004 11:48 schreef tummeke het volgende:
[..]
Ok..
Als je voor 50 incl verzenden een deal wil sluiten dan heb je em voor vrijdag in huis..
Estertje deed een bod van 40 euro.. vandaar dat je bod van 45 excl dus eigenlijk te laag was..quote:Op maandag 3 mei 2004 11:54 schreef Halfgedraaide het volgende:
[..]
Laten we het verschil dan delen. Verzenden kost 5,50. Dus 47,50. Ik ben arme student en verder zijn er geen geinteresseerde op de betrouwbare brand_bier na..... Deal???![]()
PS: De e-mail in je profile klopt die nog?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |