Wat moeten die in godsnaam met die bankzitter.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:02 schreef DIGGER het volgende:
Vikash Dhorasoo van Lyon voor 2 jaar naar Milan
Hij is transfervrijquote:Op donderdag 15 april 2004 13:05 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Wat moeten die in godsnaam met die bankzitter.![]()
Die had toch laatst zijn contact verlengt en waar haalt Leeds dat geld vandaan?quote:Op donderdag 15 april 2004 14:21 schreef _bigmac_ het volgende:
Tomasson naar Leeds .
ruil met bijv viduka? anders kan ik het me idd niet voorstellenquote:Op donderdag 15 april 2004 14:26 schreef BZ het volgende:
[..]
Die had toch laatst zijn contact verlengt en waar haalt Leeds dat geld vandaan?
Is volgens mij al een tijdje rond.quote:Op donderdag 15 april 2004 12:54 schreef zjroentje het volgende:
Basturk naar Werder.
quote:Op donderdag 15 april 2004 19:13 schreef methodmich het volgende:
Jean-Paul van Gastel naar NIVO Sparta
quote:Robin van Persie heeft een transfer naar Arsenal nog niet uit zijn hoofd gezet. "Het ligt vooral aan Arsenal. Als zij het bedrag willen betalen dat Feyenoord vraagt, kan het nog steeds gebeuren", zegt de talentrijke jongeling in een interview met de Engelse krant The Evening Standard. "Eén ding is in ieder geval zeker, ik blijf niet bij Feyenoord."
Dat is zeker alleen maar omdat Coleman op de tribune zat tegen Newcastle?quote:Op vrijdag 16 april 2004 08:10 schreef popolon het volgende:
Kezman naar Fulham
Daarom is het ook een gerucht.quote:Op vrijdag 16 april 2004 10:54 schreef Posdnous het volgende:
[..]
Dat is zeker alleen maar omdat Coleman op de tribune zat tegen Newcastle?
Afgeslagen bedoel je?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:35 schreef JaWi het volgende:
Transfer van persie naar ajax afgeketst
Lijkt me sterk, Leverkusen wil hem ook inlijven.quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:33 schreef DIGGER het volgende:
Michael Forsell van Chelski (momenteel uitgeleend aan Birmingham) naar Fiorentina
quote:Rommedahl bovenaan lijstje Toppmöller
16/4/2004 14:43
Dennis Rommedahl hoeft niet bang te zijn dat Hamburger SV zich heeft laten afschrikken door Harry van Raaij. De Duitse club is nog steeds van plan de Deen in te lijven.
'We hebben contact, de speler is geīnteresseerd', verklaarde technisch directeur Dietmar Beiersdorfer in Der Kicker. En coach Klaus Topmöller laat via Die Welt weten zeer gecharmeerd te zijn van de 25-jarige PSV'er. 'Hij is een zeer goede en snelle voetballer, die in de voorhoede op iedere positie kan spelen, zowel op links als op rechts.'
Struikelblok blijft vooralsnog de transfersom. HSV zou onlangs een bod van circa 1,5 miljoen euro hebben uitgebracht, maar PSV's voorzitter Van Raaij veegde dat van tafel als zijnde 'belachelijk' laag. Volgens Die Welt verlangt de Eindhovense club 3,5 miljoen euro voor de 38-voudig Deens international, die nog tot medio 2005 onder contract staat.
Dat bedrag lijkt te hoog voor de Hamburgse club, alhoewel coach Toppmöller daar anders over lijkt te denken. De coach vindt dat HSV niet aan de kwantiteit van de selectie moet werken, maar aan de kwaliteit. 'Of we halen een goede speler, of we halen er helemaal geen', aldus Toppi die liet weten dat Rommedahl boven aan zijn lijstje staat.
Gregoire van Moeskroen, die ook op het lijstje van Standard staat, wordt genoemd als vervanger.quote:Op vrijdag 16 april 2004 19:07 schreef methodmich het volgende:
Koen Daerden mogelijk weg bij Genk, nu vader Jos samen met Sef Vergoossen is opgestapt. Diverse teams uit Nederland en Duitsland hebben interesse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |