Hebben ze dan niet naar Cruijff geluisterd?quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:35 schreef BobRooney het volgende:
Van Nistelrooij naar Barca
http://www.elmundodeporti(...)l
quote:Cruijffs advies aan Barcelona: 'Koop Van Nistelrooij niet'
BARCELONA, 19 maart 2004 11:16 - Barcelona-voorzitter Laporta heeft zich dit seizoen enkele keren laten ontvallen dat hij Ruud van Nistelrooij graag naar Nou Camp zou halen. Volgens Johan Cruijff, de belangrijkste onofficiële adviseur van Barça, kan de club zich beter op andere spelers richten. De maestro is blijkbaar niet zo gecharmeerd van 'Ruud', getuige zijn uitspraken: ''Ik hoop dat de uitschakeling van Manchester United in de Champions League en het uit zicht verdwijnen van het kampioenschap Barcelona ervan overtuigen verder geen pogingen te doen Van Nistelrooij te strikken. Natuurlijk heeft Ruud uitstekende kwaliteiten, maar in Engeland voetballen is wel even iets anders dan spelen in Spanje.''
wie niet horen wil...quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:30 schreef nikk het volgende:
[..]
Hebben ze dan niet naar Cruijff geluisterd?
http://www.voetbalonline.nl/ecNewsitem.asp?ID=31743
[..]
Fulham misschien ook wat, en dan vd Sar naar PSVquote:Op zondag 11 april 2004 15:07 schreef methodmich het volgende:
..Waterreus naar pakweg Charlton.
oh...dat wist ik niet...quote:Op dinsdag 13 april 2004 08:22 schreef MrWizzel het volgende:
[..]
V. Persie praat deze week met PSV.
dat doen ze ook, een kans bij PSVquote:Op dinsdag 13 april 2004 15:53 schreef LinuxCultVapor het volgende:
[..]
oh...dat wist ik niet...
verdomme man, dat ze V. Persie dan eens een kans gunnen om z'n plekje in het team te vinden...
3 miljoen lijkt me een redelijke prijsquote:'Harry en Jorien spraken over Van Persie'
13/4/2004 13:10
'Als Feyenoord bereid is om Van Persie voor een goede prijs te verkopen, willen wij hem graag overnemen', vertelde Harry van Raaij, de voorzitter van PSV. De Eindhovense club wil de Feyenoord-rebel graag inlijven.
Volgens het Eindhovens Dagblad sprak Van Raaij voor het afgelopen weekeinde met Feyenoord-voorzitter Jorien van den Herik. De Rotterdamse club zou bereid zijn de vraagprijs voor Van Persie te willen laten zakken, vanwege een gebrek aan interesse voor de twintigjarige linkspoot.
Om het tot medio 2005 lopende contract van Van Persie af te kopen zou PSV een bedrag van circa drie miljoen euro moeten neertellen, beweert het Eindhovens Dagblad.
In de nieuwe Voetbal International laat Van Persie weten graag te willen overstappen naar de Eindhovense ploeg van coach Guus Hiddink.
Barça vist bij zaak-waarnemer Van Nistelrooyquote:Op dinsdag 13 april 2004 13:33 schreef BobRooney het volgende:
[..]
wie niet horen wil......kijkt nu.nl
Cruyff, Swart en Neeskens........quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:43 schreef StarGazer het volgende:
Dus het rijtje belangstelling van psv voor ex-ajacieden wordt nu
- Van der Meijde
- Gronkjaer
- Boukhari
- Van der Sar
- Reuser
who's next? Knopper? Jari? Arveladze?
Onder het mom van "Mag ik van jou van de Franse spitsen..." "Kwartet"?quote:Op dinsdag 13 april 2004 13:26 schreef DIGGER het volgende:
Trezeguet naar Arsenal
staat nu zelfs op telegraaf.nlquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:05 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Barça vist bij zaak-waarnemer Van Nistelrooy
13/4/2004 16:00
Barcelona lijkt een poging te willen wagen om Ruud van Nistelrooy te halen. Voorzitter Joan Laporta sprak al met Rodger Linse, de zaakwaarnemer van de spits van Manchester United. Al haastten alle partijen te zeggen dat het slechts een 'informele bijeenkomst' was.
Linse gaf tegenover het Catalaanse radiostation RAC-1 aan dat het slechts om een 'simpel gesprekje' met Laporta ging. Het feit dat Lindse in Catalonië woont en dus niet speciaal over hoefde te komen, zou volgens Lindse reden te meer zijn niet al te serieuze conclusies te trekken.
Bovendien gaf Linse aan dat Barça wel 'gek' zou zijn als het er werk van zou maken Van Nistelrooy los te weken bij Man United. Met een salaris van meer dan vijf miljoen euro en een onlangs tot 2008 verlengd contract, lijkt elke poging van de zuinige Catalanen te stranden. Toch sloot Linse niet uit dat Barcelona het desalniettemin probeert.
De blaugranas willen volgend seizoen absoluut een spits van naam en faam aantrekken. David Trezeguet is volgens de Spaanse media de nummer één op het verlanglijstje, maar Juventus werkt tot nog toe niet erg mee aan het vertrek van de Franse aanvaller. In dat licht zou de interesse in Van Nistelrooy als stok achter de deur kunnen dienen om Juventus aan te zetten minder geld te vragen.
Niks voor Deporquote:Op dinsdag 13 april 2004 17:43 schreef methodmich het volgende:
Wiltord gaat weg natuurlijk. PSG en Depor worden genoemd en eventueel wat kleinere Engelse clubs.
De rest zijn vage geruchten of absoluut niet welkomquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:43 schreef StarGazer het volgende:
Dus het rijtje belangstelling van psv voor ex-ajacieden wordt nu
- Van der Meijde![]()
- Gronkjaer
- Boukhari
- Van der Sar
- Reuser
who's next? Knopper? Jari? Arveladze?
Dat ze die man nog niet ontslaanquote:Gerard Houllier will still be in charge of Liverpool next season, but the club will embark on a major clear-out with some star names set to be sold. (Daily Mail, Daily Express, The Times)
Het is om RA-DE-LOOS gek van teworden!!!quote:Op woensdag 14 april 2004 11:36 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Dat ze die man nog niet ontslaanDie helpt echt die club compleet in de (financiële) problemen.
Oeh, ik had jouw reactie al verwachtquote:Op woensdag 14 april 2004 11:42 schreef Doc het volgende:
[..]
Het is om RA-DE-LOOS gek van teworden!!!
Een belangrijke reden is omdat LFC een traditie heeft geen trainers te ontslaan (hoewel ik niet100% zeker weet hoe ze zich van Souey ontdaan hebben: die was ook bepaald niet geliefd onderde fans - ik neem aan dat-ie zelf opgestapt is).quote:Op woensdag 14 april 2004 11:44 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Oeh, ik had jouw reactie al verwacht![]()
Houillier heeft toch ook helemaal geen steun onder de supporters? Waarom houden ze die man nog aan.
Naja, voor de goal blijven hangen en ballen intikken kan in elke competitie.quote:Op woensdag 14 april 2004 07:45 schreef BobRooney het volgende:
[..]
staat nu zelfs op telegraaf.nl
Ik vind van Nistelrooij eigelijk helemaal niet passen in Spaanse competitie.
Man U zit al een tijd achter Puyol aan, maar RvN zullen ze toch niet laten vertrekken. Hij wil het zelf niet eens volgens mijquote:Barcelona offering Man Utd Puyol for Van Nistelrooy
tribalfootball.com - April 14, 2004
Barcelona are set offer skipper Carles Puyol to Manchester United in a swap for Ruud van Nistelrooy.
The Sun says Barcelona president Joan Laporta is desperate for Van Nistelrooy to spearhead his side's Champions League assault next term though.
And he will offer United a deal which will save them spending money on a central defender and add to Alex Ferguson's transfer fund. The offer will include Puyol and £12 million for Van Nistelrooy.
Manchester United and Barcelona are two of the closest clubs in Europe with massive amounts of shared marketing information and a common shirt manufacturer in Nike.
United marketing director Peter Draper is due to meet with Barcelona's directors at the Nou Camp in early May.
Ruud moet lekker bij Man Utd blijvenquote:Op woensdag 14 april 2004 12:15 schreef nikk het volgende:
[..]
Naja, voor de goal blijven hangen en ballen intikken kan in elke competitie.
Puyol + 12 miljoen pond.quote:Op woensdag 14 april 2004 12:49 schreef Peregrijn het volgende:
[..]
Man U zit al een tijd achter Puyol aan, maar RvN zullen ze toch niet laten vertrekken. Hij wil het zelf niet eens volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |