abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 4 maart 2008 @ 23:54:40 #101
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57163702
quote:
Op dinsdag 4 maart 2008 23:50 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
In ieder geval wat in de voorhoede erbij. En een aanvallende linksback kunnen ze ook wel gebruiken. Ambrosini duideljk de zwakste op 't middenveld vandaag.

Voor de rest valt het moeten verjongen ook wel mee. Oddo, Nesta en Kaladze zijn toch gewoon retegoed. Gomes op goal en zo'n bal van Fabregas was er nooit ingegaan .
Ja, maar aankopen als Emerson en Ferrari baren me zorgen.
><(({°>
pi_57163783
Ah, topic gemerged ofzo. In ieder geval, wat ik heb geedit; Ferrari is ook nog 'maar' 28. Dat Barzagli nog in Palermo speelt is idd een klein wondertje .
  Moderator woensdag 5 maart 2008 @ 00:00:44 #103
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57163829
borriello komt terug en er moet links iets gebeuren
  woensdag 5 maart 2008 @ 00:02:25 #104
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57163866
Ferrari is zeer matig.
><(({°>
  Moderator woensdag 5 maart 2008 @ 00:05:30 #105
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57163902
grootste struikelblok is de italiaanse laksheid een type seedorf is erg belangrijk merk je nu ook
pi_57163935
Montolivo?
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
  Moderator woensdag 5 maart 2008 @ 00:09:03 #107
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57163967
liever rossina, di natale en quagliarella
pi_57164145
Heeft Kaka trouwens nog steeds problemen met z'n knie? Verhaal rondom z'n blessure is mij ontgaan namelijk.

In beide wedstrijden kwam ie er in ieder geval niet aan te pas dankzij groeibriljant Flamini. En wat de vorm van AC Milan op dit moment betreft, het is tijd voor een grote schoonmaak in de zomer. Met alle respect.
  Moderator woensdag 5 maart 2008 @ 00:26:20 #109
138438 crew  Pizzakoppo
pi_57164237
onzin jij snapt italia niet en onze mentaliteit
pi_57164284
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Heeft Kaka trouwens nog steeds problemen met z'n knie? Verhaal rondom z'n blessure is mij ontgaan namelijk.

In beide wedstrijden kwam ie er in ieder geval niet aan te pas dankzij groeibriljant Flamini. En wat de vorm van AC Milan op dit moment betreft, het is tijd voor een grote schoonmaak in de zomer. Met alle respect.
In Eindhoven is een keeper die hoog nodig hogerop moet, dus Milan kopen !
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_57164399
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:26 schreef Pizzakoppo het volgende:
onzin jij snapt italia niet en onze mentaliteit
Dus spelers als Nesta, Ambrosini en Pirlo moeten gewoon blijven alleen omdat ze veel hebben betekend voor de club? Aan al het goede komt een einde en in mijn ogen zal AC Milan een nieuwe team moeten bouwen. Een nieuwe team met vers bloed.
pi_57164462
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Dus spelers als Nesta, Ambrosini en Pirlo moeten gewoon blijven alleen omdat ze veel hebben betekend voor de club? Aan al het goede komt een einde en in mijn ogen zal AC Milan een nieuwe team moeten bouwen. Een nieuwe team met vers bloed.
En jij schrijft hier ff Nesta en Pirlo af, gebaseerd op 2 wedstrijdjes die je van Milan gezien hebt?

Ik typ straat.
pi_57164502
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:45 schreef LudoSanders het volgende:

[..]

En jij schrijft hier ff Nesta en Pirlo af, gebaseerd op 2 wedstrijdjes die je van Milan gezien hebt?

Blinken ze dit seizoen in de competitie dan ook uit? Ik volg hun wedstrijden regelmatig live en daar staken zij absoluut niet bovenuit. Niet dat het erg is aangezien Milan nu even in een dip zit.

Maar jij hoe kijk jij hier tegenaan dan als Roma fan?
pi_57176573
Milan

Inzaghi laten starten en vervangen door Gilardino
pi_57177696
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:00 schreef Pizzakoppo het volgende:
borriello komt terug en er moet links iets gebeuren
Denk je dat Borriello het bij Milan ook zo goed kan doen als bij Genoa dan?

Er moet wel een nieuwe keeper komen, want die Kalac heeft wel een prima kop voor een gangsterfilm, maar ballen pakken doet ie niet altijd even goed.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_57177722
Die gast heeft zijn kop niet mee hij is zelf ook een gangster
AFC AJAX
pi_57178892
Ik zou iemand als Quaresma wel graag naar Milan zien gaan, maar die heeft geloof ik net bijgetekend bij Porto.
pi_57178955
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 18:36 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik zou iemand als Quaresma wel graag naar Milan zien gaan, maar die heeft geloof ik net bijgetekend bij Porto.
dat zegt tegenwoordig niks meer.
pi_57179349
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:48 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Blinken ze dit seizoen in de competitie dan ook uit? Ik volg hun wedstrijden regelmatig live en daar staken zij absoluut niet bovenuit. Niet dat het erg is aangezien Milan nu even in een dip zit.

Maar jij hoe kijk jij hier tegenaan dan als Roma fan?
Tegen Milan heb ik niets, sympathieke club. Herkenbaar team, met spelers die er al tijden spelen wat zo zijn charmes heeft. Dit team heeft duidelijk behoefte aan vers bloed en uit onderstaand artikel valt op te maken dat ze dit zelf ook beseffen. Stuk voor stuk goede spelers voor Milan worden hierin genoemd.
quote:
Milan prepare summer changes
Wednesday 5 March, 2008
Milan President Silvio Berlusconi is set to open his wallet this summer after what looks likely to be a season of disappointment at San Siro.

The Rossoneri went out of Europe's premier club competition last night following a 2-0 aggregate defeat to Arsenal in the second round.

The Champions League and Club World Cup holders have also disappointed domestically - the Diavoli are currently fifth - and need fresh investment if they are to challenge for honours next term.

To stop the decline, Milan's director general Ariedo Braida is targeting three players, most notably Chelsea striker Didier Drogba.

The Ivorian has interested the Via Turati club for some time and, according to La Gazzetta dello Sport, a bid is being prepared to entice the unsettled hitman away from Stamford Bridge.

Earlier this season DD revealed the Rossoneri had made an offer for him in the past. “Milan came in for me last summer and it was very tempting,” remarked the 29-year-old.

The Diavoli have struggled for goals this season - Ricky Kaka is the club's top scorer with eight in Serie A - and need a prolific target man. Drogba has netted 14 times so far in 2007-08.

Another contender to partner Alexandre Pato is Lyon sensation Karim Benzema, but he has seemingly ruled out a move to San Siro.

“I want to stay at Lyon next year - there are still many things I want to do there,” the French forward insisted.

Azzurri star Gianluca Zambrotta has also been linked with a switch to the club, as Milan are looking to sturdy their defence in view of Paolo Maldini's retirement in May.

The Rossoneri have also highlighted Fiorentina goalkeeper Sebastian Frey as a replacement for the out-of-favour Nelson Dida.
Ik typ straat.
pi_57179703
Allemaal goede spelers, maar Drogba en met name Zambrotta zijn ook wel weer wat oudere spelers.
AFC Ajax - Manchester United FC - Tottenham Hotspur FC - Roberto Baggio
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:54:46 #121
146874 DANILXL
timeo danaos et dona ferentes
pi_57186140
hoe oud is nesta?
woensdag 24 juni 2008 01:51 schreef clumsy_clown het volgende:
Je topics zijn kut. Die klacht bijvoorbeeld, is pure vervuiling.
  woensdag 5 maart 2008 @ 22:56:30 #122
194154 BigKahuna
De Eindbaars.
pi_57186192
quote:
Op woensdag 5 maart 2008 00:38 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Man man man...
><(({°>
pi_57186270
Zo wat een sfeer daar zeg hahaha was echt geweldig ook al verloren ze. Arsenal fans ook kicke
pi_57328228
Ancelotti blijft volgend seizoen wel sowieso trainer . Dat vind ik dan toch wel weer opvallend.
pi_57329706
Dat ze maar mooi Frey gaan halen en Gomes in Nederland laten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')