Als Silvio de portemonee trekt is er niks aan de handquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:00 schreef BigKahuna het volgende:
Als nieuwe keeper lijkt Gomes me inderdaad een goede optie. Maar volgens mij wil die in Eindhoven blijven![]()
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:00 schreef BigKahuna het volgende:
Als nieuwe keeper lijkt Gomes me inderdaad een goede optie. Maar volgens mij wil die in Eindhoven blijven![]()
Dan zou een scout hem sterk moeten aanbevelen, want Galliani en Berlusconi kopen liever sterrenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Als Silvio de portemonee trekt is er niks aan de hand
Volgens mij zou hij zelf natuurlijk wel willen, maar ziet hij graag zijn kinderen in Nederland opgroeien.quote:
Vermoeiend ventje.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Aan dat anti-voetbal is eindelijk een einde gekomen. Gerechtigheid.
Ik kan het verdedigende werk van o.a. Maldini wel waarderen hoor. Maar ben wel blij dat aanvallend voetbal wint van defensief.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Inter speelt volgende week.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Dan moet Marco maar even Bellenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:03 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Dan zou een scout hem sterk moeten aanbevelen, want Galliani en Berlusconi kopen liever sterren
Het hoeft ook niet ineens helemaal omgegooid te worden. Maar zo'n aankoop als Emerson is wat mij betreft tekenend. Net als nu weer Matteo Ferrari. Ik zou mensen willen zien als Giuseppe Rossi (die nu zomaar naar Villareal gaat, zo'n Italiaans talent moet toch gewoon door een Italiaanse topclub gehaald worden..), Benzema en Barzagli.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:15 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ach, het wordt ieder jaar wel geroepen bij Milan, dat ze nu moeten gaan verjongen omdat er een oude selectie is. En toch ging het ieder jaar nog wel goed, om nu meteen bij een minder jaar het helemaal om te gooien.
Ok, dan begreep ik je verkeerdquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:19 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Het hoeft ook niet ineens helemaal omgegooid te worden. Maar zo'n aankoop als Emerson is wat mij betreft tekenend. Net als nu weer Matteo Ferrari. Ik zou mensen willen zien als Giuseppe Rossi (die nu zomaar naar Villareal gaat, zo'n Italiaans talent moet toch gewoon door een Italiaanse topclub gehaald worden..), Benzema en Barzagli.
Inderdaad. Ik vind het gewoon belachelijk dat er spelers als Emerson en Ferrari worden gehaald voor reserveposities, en er over een tijdje mee stoppen. Haal dan jonge(re) spelers die zich kunnen aanpassen en Milanista worden, en later de posities van de oude vedetten kunnen overnemen. Zoals Barzagli, die sowieso een fantastische verdediger is.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:24 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ok, dan begreep ik je verkeerd
Het is inderdaad niet verstandig om nu nog oudere spelers aan te trekken, beter haal je jongere spelers en enkele spelers rond de 25, die zijn dan over een tijdje de ervaren spelers. Zoals een Kaka (weet niet precies hoe oud die is), die kan dan nog wel een tijd mee
Huntelaar zou inderdaad een goede spits zijn voor Milan.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:34 schreef De_Ananas het volgende:
Milan moet Huntelaar kopen (over 2 jaar)
Dat zou ik geen pech willen noemen. Aan spelers van glas zoals Robben, Ronaldo en Litmanen zit nou eenmaal een blessurerisico. Wat Milan heeft met rare spitsen weet ik niet, nu ook weer met Adriano.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:30 schreef BigKahuna het volgende:
Ook is het natuurlijk niet goed dat Pato, als net 18-jarige, zoveel druk op z'n schouders krijgt. Natuurlijk is dat mede te danken aan pech, Ronaldo's blessure, maar Pato zou je niet moeten inbrengen in een situatie waarin je sowieso al moeite hebt met scoren.
Boys from Brazilquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:37 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Huntelaar zou inderdaad een goede spits zijn voor Milan.
Maar ik wil 'm zo graag bij Ajax ook
Kunne we 'm niet klonen?
Ferrari is nog maar 28. Dat stoppen valt wel mee. Voor de rest helemaal mee eens dat zo'n Emerson niks te zoeken heeft in Milan met zijn leeftijd en dan ook nog voor een flink bedrag geloof ik..quote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:29 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik vind het gewoon belachelijk dat er spelers als Emerson en Ferrari worden gehaald voor reserveposities, en er over een tijdje mee stoppen. Haal dan jonge(re) spelers die zich kunnen aanpassen en Milanista worden, en later de posities van de oude vedetten kunnen overnemen. Zoals Barzagli, die sowieso een fantastische verdediger is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |