Daar hebben ze toch maar 1 baan?quote:Op woensdag 7 april 2004 12:50 schreef daNpy het volgende:
Klopt het dat er bij Welschap een (paar) baan (banen) niet gebruikt worden
En hoe kom ik daarachter?
Op welschap wordt maar 1 baan gebruikt (runway two-two / one-five-eight) resp. op 22 en 158 graden. Maar op het militaire terrein wordt een groot deel nog niet gebruikt, alleen kom je daar onmogelijk binnen (behalve ik dan ... ikke heeft basispasquote:Op woensdag 7 april 2004 12:50 schreef daNpy het volgende:
Klopt het dat er bij Welschap een (paar) baan (banen) niet gebruikt worden
En hoe kom ik daarachter?
mogguhquote:Op woensdag 7 april 2004 12:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Daar hebben ze toch maar 1 baan?
Die je van 2 kanten kunt benaderen (wel d-oh) .
Goedemorgen allemaal.
Volgens mij is dat niet zo heel denderend groot, de banen op het militaire terrein.quote:Op woensdag 7 april 2004 13:07 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Op welschap wordt maar 1 baan gebruikt (runway two-two / one-five-eight) resp. op 22 en 158 graden. Maar op het militaire terrein wordt een groot deel nog niet gebruikt, alleen kom je daar onmogelijk binnen (behalve ik dan ... ikke heeft basispas)
why?
Dat laatste wist ik nietquote:Op woensdag 7 april 2004 13:16 schreef omegaproject het volgende:
het is net iets kleiner geworden, maar ze hebben als het ware een heel deel 'opgeschoven'. Ligt nu dichter bij welschap, en verder van de Mac zegmaar.
Bovendien heeft ook het militaire deel maar 1 startbaan. Maar alle omliggende wegen/parkeerplaatsen zijn als landingsbanen aangelegd. Daarmee bedoel ik: lood-recht, plat en vlak. Heb trouwens nooit gezegt dat het erg groot is daar .... het is wel groot ... maar niet super.
Al een heel tijdje hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:18 schreef daNpy het volgende:
Zijn we trouwens opgehouden met de user icons en verjaardagen lijst
Een half jaar ofzo toch?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef Blueman het volgende:
[..]
Al een heel tijdje hoor!
Zoiets ja..quote:Op woensdag 7 april 2004 13:27 schreef blieblie het volgende:
[..]
Een half jaar ofzo toch?
*ff band plakkenagain
*
Rijd jij netjes 30 dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH. PG, wat ben jij een naïeve domme zeug. "Dat is hetzelfde als jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijdt". Flikker toch op. Rij ik te hard? Nee. Rij ik met een brommer die iets mankeert aan z'n ophanging? Nee. Rij ik levensgevaarlijk op de busbaan? Nee. Wie wel? De bus.
Godverdomme zeg. Waar hebben je zou vandaan gehaald. Oost-Mongolië? Net zoals Juup zeker. Kneuzenkoppen.
En kom maar op met je zinloze commentaar, ik haal het toch zo onderuit. Sukkels.
Zie startpostquote:Op woensdag 7 april 2004 13:40 schreef Blueman het volgende:
Iemand nog een link naar het vorige EHV topic?
Ik mis volgens mij een stukje van de discussie!
dankjequote:Op woensdag 7 april 2004 13:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Zie startpost
quote:Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH. PG, wat ben jij een naïeve domme zeug. "Dat is hetzelfde als jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijdt". Flikker toch op. Rij ik te hard? Nee. Rij ik met een brommer die iets mankeert aan z'n ophanging? Nee. Rij ik levensgevaarlijk op de busbaan? Nee. Wie wel? De bus.
Godverdomme zeg. Waar hebben je zou vandaan gehaald. Oost-Mongolië? Net zoals Juup zeker. Kneuzenkoppen.
En kom maar op met je zinloze commentaar, ik haal het toch zo onderuit. Sukkels.
Ik ben geen jongere. Ik heb geen studentenrekening. En toch kan ik gratis via mijnpostbank.nl transacties, rekeningoverzicht en internetsparen doen. Doe es vertellen.quote:Dit is alles is te controleren via internet. Als niet-student of jongeren zijnde betaal je daar natuurlijk wél voor, ze trekken immers nog niet genoeg rente als ze geldsommen 3 dagen vasthouden voor overboeking naar een rekening.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |