abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 7 april 2004 @ 12:18:49 #1
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18243082
Wel speedposten

Zijn we trouwens opgehouden met de user icons en verjaardagen lijst

Eindhoven 621 - Voetneukende meesters

[ Bericht 32% gewijzigd door daNpy op 07-04-2004 13:42:20 ]
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_18243136
speedposten sucks

en jah .. ik heb er al heel lang geen meer gezien ....
  woensdag 7 april 2004 @ 12:25:30 #3
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18243237
Tijd voor site met al die shit

Dynamic
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_18243518
hell yeah

maareh, ik ga lunchen/roken/koffie lurken/krantje lezen

mzl
  woensdag 7 april 2004 @ 12:43:31 #5
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18243614
Ben ik net klaar mee
pi_18243687
zo ... weer terug ...

Achter me PC in me kantoortje is toch gezelliger zegt ook wel weer iets van de mensen die in dit gebouw rondwandelen. Allemaal van die rare psychologen
  woensdag 7 april 2004 @ 12:50:30 #7
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18243788
Klopt het dat er bij Welschap een (paar) baan (banen) niet gebruikt worden
En hoe kom ik daarachter?
pi_18243945
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:50 schreef daNpy het volgende:
Daar hebben ze toch maar 1 baan?
Die je van 2 kanten kunt benaderen (wel d-oh ) .

Goedemorgen allemaal .
pi_18244158
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:50 schreef daNpy het volgende:
Op welschap wordt maar 1 baan gebruikt (runway two-two / one-five-eight) resp. op 22 en 158 graden. Maar op het militaire terrein wordt een groot deel nog niet gebruikt, alleen kom je daar onmogelijk binnen (behalve ik dan ... ikke heeft basispas )

why?
pi_18244173
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:57 schreef blieblie het volgende:

[..]

Daar hebben ze toch maar 1 baan?
Die je van 2 kanten kunt benaderen (wel d-oh ) .

Goedemorgen allemaal .
mogguh
pi_18244206
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:07 schreef omegaproject het volgende:

[..]

Op welschap wordt maar 1 baan gebruikt (runway two-two / one-five-eight) resp. op 22 en 158 graden. Maar op het militaire terrein wordt een groot deel nog niet gebruikt, alleen kom je daar onmogelijk binnen (behalve ik dan ... ikke heeft basispas )

why?
Volgens mij is dat niet zo heel denderend groot, de banen op het militaire terrein.
Sinds ze Meerhoven neergeplempt hebben dan. Voor Meerhoven was het best groot.
pi_18244402
het is net iets kleiner geworden, maar ze hebben als het ware een heel deel 'opgeschoven'. Ligt nu dichter bij welschap, en verder van de Mac zegmaar.

Bovendien heeft ook het militaire deel maar 1 startbaan. Maar alle omliggende wegen/parkeerplaatsen zijn als landingsbanen aangelegd. Daarmee bedoel ik: lood-recht, plat en vlak. Heb trouwens nooit gezegt dat het erg groot is daar .... het is wel groot ... maar niet super.
pi_18244617
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:16 schreef omegaproject het volgende:
het is net iets kleiner geworden, maar ze hebben als het ware een heel deel 'opgeschoven'. Ligt nu dichter bij welschap, en verder van de Mac zegmaar.

Bovendien heeft ook het militaire deel maar 1 startbaan. Maar alle omliggende wegen/parkeerplaatsen zijn als landingsbanen aangelegd. Daarmee bedoel ik: lood-recht, plat en vlak. Heb trouwens nooit gezegt dat het erg groot is daar .... het is wel groot ... maar niet super.
Dat laatste wist ik niet .
Grappig.
pi_18244644
quote:
Op woensdag 7 april 2004 12:18 schreef daNpy het volgende:
Zijn we trouwens opgehouden met de user icons en verjaardagen lijst
Al een heel tijdje hoor!
Ik volg mijn eurobiljetten, jij toch ook?
Volg je eurobiljetten
pi_18244685
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:25 schreef Blueman het volgende:

[..]

Al een heel tijdje hoor!
Een half jaar ofzo toch?
*ff band plakken again *
pi_18244862
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:27 schreef blieblie het volgende:

[..]

Een half jaar ofzo toch?
*ff band plakken again *
Zoiets ja..
omdat er veel users niet meer kwamen en iedereen steeds dat ding kwijt was of niet up to date was!
Volg je eurobiljetten
pi_18244945
AAAAAAAAAAAAAAAH. PG, wat ben jij een naïeve domme zeug. "Dat is hetzelfde als jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijdt". Flikker toch op. Rij ik te hard? Nee. Rij ik met een brommer die iets mankeert aan z'n ophanging? Nee. Rij ik levensgevaarlijk op de busbaan? Nee. Wie wel? De bus.

Godverdomme zeg. Waar hebben je zou vandaan gehaald. Oost-Mongolië? Net zoals Juup zeker. Kneuzenkoppen.

En kom maar op met je zinloze commentaar, ik haal het toch zo onderuit. Sukkels.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
  woensdag 7 april 2004 @ 13:39:18 #18
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18245051
De Postbank anno 2004

We schrijven 2004. De Postbank heeft sinds 2 maanden eindelijk een systeem gelanceerd waarbij geen nachtelijke shifts meer nodig zijn om geld over te maken, maar er direct geld door gesluisd kan worden tussen Postbank rekeningen.
Ook is het éindelijk mogelijk om direct te zien dat je ergens geld opgenomen of gestort hebt, in plaats van 1 tot 3 dagen later.
Dit is alles is te controleren via internet.

Edit: MijnPostbank.nl is tegenwoordig gratis, itt wat girotel was.

Doch trekken ze nog niet genoeg rente als ze geldsommen 3 dagen vasthouden voor overboeking naar een rekening.

We leven in een 24 uurs economie, streven naar "1" Europa en willen live kunnen communiceren met enig ander land op deze planeet.
Geld overmaken naar het buitenland is echter een ander verhaal.
Om éénmalig een geldbedrag over te maken naar een niet-Nederlandse rekening moet je hiervoor overschrijvingskaarten aanvragen. Deze kaarten moeten worden gedrukt, en dit duurt 2 weken.
Overschrijven via internet is onmogelijk.
Ook het overmaken kost per transactie 5 euro. Het bedrag word dan uiteraard wél direct van je rekening afgestort, dit kun je weer zien op internet.
Dat ze 3 dagen rente trekken van dit bedrag, voor ze het overmaken naar de andere bank, zeggen ze er niet bij.

Oplichters.

[ Bericht 4% gewijzigd door daNpy op 07-04-2004 13:49:50 ]
pi_18245072
Iemand nog een link naar het vorige EHV topic?
Ik mis volgens mij een stukje van de discussie!
Volg je eurobiljetten
  woensdag 7 april 2004 @ 13:41:00 #20
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18245096
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:
AAAAAAAAAAAAAAAH. PG, wat ben jij een naïeve domme zeug. "Dat is hetzelfde als jij met je pizzabrommertje over de busbaan rijdt". Flikker toch op. Rij ik te hard? Nee. Rij ik met een brommer die iets mankeert aan z'n ophanging? Nee. Rij ik levensgevaarlijk op de busbaan? Nee. Wie wel? De bus.

Godverdomme zeg. Waar hebben je zou vandaan gehaald. Oost-Mongolië? Net zoals Juup zeker. Kneuzenkoppen.

En kom maar op met je zinloze commentaar, ik haal het toch zo onderuit. Sukkels.
Rijd jij netjes 30 dan?
Rijd jij waar je rijden mag?

Je hoort daar niet thuis.
Een dronken zwabberende fietser die over een 80 weg rijd midden in de nacht ga jij ook niet voorzichtig achter rijden met de auto.
  woensdag 7 april 2004 @ 13:42:36 #21
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18245128
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:40 schreef Blueman het volgende:
Iemand nog een link naar het vorige EHV topic?
Ik mis volgens mij een stukje van de discussie!
Zie startpost
pi_18245155
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:42 schreef daNpy het volgende:

[..]

Zie startpost
dankje
Volg je eurobiljetten
  woensdag 7 april 2004 @ 13:44:33 #23
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_18245166
Waarom neemt hij mijn sig niet mee als ik mn profiel wil wijzigen
Rommel software
pi_18245178
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:36 schreef r8ality het volgende:

grapjas .
pi_18245179
quote:
Dit is alles is te controleren via internet. Als niet-student of jongeren zijnde betaal je daar natuurlijk wél voor, ze trekken immers nog niet genoeg rente als ze geldsommen 3 dagen vasthouden voor overboeking naar een rekening.
Ik ben geen jongere. Ik heb geen studentenrekening. En toch kan ik gratis via mijnpostbank.nl transacties, rekeningoverzicht en internetsparen doen. Doe es vertellen.
Act like you know || Autofans.nl!
Op woensdag 19 november 2008 12:15 schreef Stormqueen het volgende:
WAT BEN JE TOCH EEN ONMEUNIGE KANKERHUFTER MET EEN GIETIJZEREN PLAAT VOOR JE HARSES :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')