Als ze eenmaal met Marc rotzooit is dat helemaal wegquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef Brighteyes het volgende:
Ja he! Zij is een soort van meisjes-achtig enthousiast
Ja, maar dat vind ik nou juist het leuke aan ER, als je dat niet leuk vindt zijn er genoeg andere dingen die wel leuk zijn. Dat soort dingen overheerst nooit. Het is maar net waar je je aandachtspunt neerlegt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef vdo28 het volgende:
Sinds een korte tijd vind ik ER best wel leuk, maar niet dat slijmerige rottige soaperige gehalte er van...
Zoals de reactie voor mij...
Ja, thanks for that, hij is niet zo heel groot enzo.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:20 schreef furanku het volgende:
ghehe.. mijn stoere banner :p
Ik begrijp het alleen niet zo goed. Nog niet echt goed gekeken hoor trouwensquote:Copy/paste uit gesloten topic:
Had ik deze link al vermeld?
ER Lounge
Kun je (bijna) alle nummers downloaden die in E.R. langs zijn geweest.. zo ben ik ook weer een aantal leuke nieuwe nummers tegengekomen
En nog steeds is de simpele song van Israel een van mijn favo's.. al een hele lange tijd. (dus vanaf eind seizoen 8)
je hebt dus gewoon het fok logo erop geplakt zeker?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:20 schreef furanku het volgende:
ghehe.. mijn stoere banner :p
Yep.. http://www.erfanfic.com/neoxer daar vind je de seizoenen + zip bestandjes waar de mp3's instaan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, thanks for that, hij is niet zo heel groot enzo.
[..]
Ik begrijp het alleen niet zo goed. Nog niet echt goed gekeken hoor trouwens, maar daar kan je dus de muziek uit ER vinden?
Sort of jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef ASSpirine het volgende:
[..]
je hebt dus gewoon het fok logo erop geplakt zeker?
'Educated guess dus!quote:Op woensdag 7 april 2004 00:12 schreef Brighteyes het volgende:
Was ineens nieuw in Seizoen 5. Ik denk dat het iets te maken heeft met het feit dat hij nu in een studentenhuis woont, maar het blijft volgens mij niet lang hoor.
Gelukkig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |