abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18227575
Wij zijn alleen zéér grote voorstanders, niet waar, van het recht op vrije meningsuiting zoals dat zich in het Westen, en nader bepaald in ons eigenste kleine polderlandje, ontwikkeld heeft gedurende de laatste drie eeuwen? Je kun het zo gek niet verzinnen. Iedereen krijgt bij ons een plaatsje. Zelfs Cliteur en zelfs van Goh mogen aanschuiven aan die brede tafel van onze goedgeluimdheid.

Zo ook op Fok! Naar hartelust kun je je hier verliezen in onduidelijke kretologie; lappen text zonder kop of staart; gruwelijke vereenvoudigingen van de werkelijkheid; het terugbrengen van de sociale context tot 1 probleem en 1 hoofdschuldige; het gespeend zijn van enige kennis van zaken; het afdraaien van steeds weer dezelfde langspeelplaat - voor de jeugdigen: muziekdragers die gebruikt werden voordat de ceedee de norm werd -; het ophangen van beuzelpraatjes en praatjes voor de vaak; het meehuilen met de wolven in het bos, het gebruik van archaïsche woorden en uitdrukkingen en wat je allemaal nog meer kan verzinnen aan desinformatie.

Echter er doet zich een klein probleempje voor. Met name in de toch wat serieuzer bedoelde subfora van WFL en POL. Een probleempje dat menigeen al met in achtnemening van verschillende methoden heeft proberen te tackelen. Methoden zoals daar zijn: er serieus op ingaan; duidelijk maken wat de consequenties zijn van het gestelde; satirisch/sarcastisch/ironisch bedoelde reacties geven; de boel eens echt in het groot zien; man en paard noemen, flamen zelfs; - het mocht allemaal niet baten! Sommige Fok!kertjes zijn in hun beweringen een parodie op zichzelf geworden - ô, ironie der ironie - .

En dus is het tijd geworden voor het probaatste middel dat onze polderlandse cultuur heeft bijgedragen aan de zich convergerende wereldcultuur, waarin christenen, joden en moslims binnen niet lange tijd op zullen gaan. Dat middel is: de repressieve tolerantie.

Voor wie niet goed weet wat dit betekent enige uitleg. Wat doe je met notoire dwarsliggers en blagen van het type niet willen deugen? Bestrijd je die met alles wat je in huis hebt??? Nee, mensen daar bind je de strijd niet mee aan, die geef je gewoon een eigen plaatsje en een eigen spreekbuisje, zodat ze hun ideeën en meningen naar hartelust kunnen blijven spuien zonder dat er conflicten ontstaan met de, laat ik het gechargeerd noemen, wellevende mainstream, in dit geval op WFL en POL.

Voordeel geen strijd meer en zelfs de notoire dwarsliggers heb je binnen het systeem gebracht, omdat ze een eigen plaatsje hebben. Als puntje bij paaltje komt zie je dat zelfs de dwarskiggers hierdoor het systeem willen verdedigen. Ik zeg altijd maar benoem notoire dwarsliggers tot mod en je bent van het gelazer af. Ik weet wel dat dit wat schraal is tav degenen die altijd aardig zijn en hun best doen, maar toch wat dit betreft is de uitkomst veel beter voor iedereen.

En dus, om een lang verhaal in te korten, is het de bedoeling dat je hier als argeloze user een aantal duidelijk satirisch bedoelde texten plaatst waarop belhamels als sjun en luuucida dan serieus in kunnen gaan. Leve de repressieve tolerantie, leve de P.v.d.A. .
I´m back.
  Moderator dinsdag 6 april 2004 @ 19:01:53 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18227659
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_18227684
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:01 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
Een diamantje onder de topics, niet waar?
I´m back.
  Moderator dinsdag 6 april 2004 @ 19:04:21 #4
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18227738
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:02 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Een diamantje onder de topics, niet waar?
ja alleen ik kan niks grappigs bedenken nu waar serieus op ingegaan kan worden op na
pi_18227837
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:04 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

ja alleen ik kan niks grappigs bedenken nu waar serieus op ingegaan kan worden op [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] na
Als je alleen al zegt zoiets van: "och, toch wel redelijk sympathieke dudes daar bij de P.v.d.A.", dan volstaat dat al...
I´m back.
  Moderator dinsdag 6 april 2004 @ 19:09:28 #6
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18227893
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Als je alleen al zegt zoiets van: "och, toch wel redelijk sympathieke dudes daar bij de P.v.d.A.", dan volstaat dat al...
wouter bos is een man naar mijn hart, hij heeft veel voor ons land betekend

zo goed
pi_18227995
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:09 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

wouter bos is een man naar mijn hart, hij heeft veel voor ons land betekend

zo goed
Dat moet volstaan. .
I´m back.
pi_18228013
onz..

samenvatting?
  Moderator dinsdag 6 april 2004 @ 19:13:30 #9
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18228016
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Dat moet volstaan. .
Nou afwachten
  Moderator dinsdag 6 april 2004 @ 19:14:04 #10
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18228029
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:13 schreef goddess in heaven het volgende:
onz..

samenvatting?
laatste allinea
pi_18228061
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:13 schreef Bosbeetle het volgende:

[..]

Nou afwachten [afbeelding]
Ze moeten het eerst nog zien hè. Maar ik heb in WFL een linkje geplaatst dus het zal wel storm lopen zo dadelijk. Overigens, ik vind die moslims ook best wel sympathieke knapen hoor, als het erop aankomt...
I´m back.
  Moderator dinsdag 6 april 2004 @ 19:16:51 #12
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_18228110
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 19:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ze moeten het eerst nog zien hè. Maar ik heb in WFL een linkje geplaatst dus het zal wel storm lopen zo dadelijk. Overigens, ik vind die moslims ook best wel sympathieke knapen hoor, als het erop aankomt...
Mooie vrouwen ook die zijn iig niet zo blootgesteld aan schadelijke UV als non-moslima's
pi_18228234
We hebben thuis een abonnement op de Fancy, het gezelligste meidenblad van Nederland. Ik lees het wel eens, ook omdat het gehanteerde taaltje zo uniek is: vette shit noemen ze 'tres cool' en noem maar op. En omdat het voor meiden is die alles willen weten (slogan). En wat de meiden allemaal te weten komen, daar wil ik natuurlijk ook aanspraak op maken. En omdat het soms gewoon voor mijn neus ligt.

Het viel me wel vaker op en deze maand weer; staat er een mooi meisje van 16 op de kaft, en naast allerlei andere tekstjes ook een kop als: "Sarah: 'Ik snijd in mezelf.'" Een heel enkel moment leg ik de link: is dat mooie meisje de Sarah die zichzelf toetakelt?

Een fractie van een seconde later is de gedachte alweer verworpen. Mooie meisjes, die doen niet aan zelfmutilatie. Meisjes die in zichzelf snijden zijn lelijk. Toch?
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_18232243
Ook voor meiden van 16, die in zichzelf snijden, geldt: repressieve tolereantie. .

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 06-04-2004 22:53:53 ]
I´m back.
pi_18233460
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
...
Leve de repressieve tolerantie, leve de P.v.d.A. .
Duid je op Ad Melkert in het gedenkwaardige lijsttrekkersdebat van 6 maart 2002?
pi_18233519
Pvda
pi_18234074
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:10 schreef Gajus het volgende:

[..]

Duid je op Ad Melkert in het gedenkwaardige lijsttrekkersdebat van 6 maart 2002?
Zag je ook in dat 1 op 1 debat bij Fons dat Pim een beetje verliefd was op Ad. Hij zag Ad al guitig op en neer lopen lopen in zijn matrozenpakje. Hihi. Hij wist natuurlijk niet dat Ad het liefst in leer rondloopt, zoals het hele partijbureau van de P.v.d.A.

Zeg maar luister eens, ben jij nu zo'n babyboomer die vroeger hippie was, en nu alles wat schraler wordt gewoon uit een soort rancuneuze ennuie rechts is geworden???
I´m back.
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:43:19 #18
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18234544
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:58 schreef Ryan3 het volgende:
Wij zijn alleen zéér grote voorstanders, niet waar, van het recht op vrije meningsuiting zoals dat zich in het Westen, en nader bepaald in ons eigenste kleine polderlandje, ontwikkeld heeft gedurende de laatste drie eeuwen? Je kun het zo gek niet verzinnen. Iedereen krijgt bij ons een plaatsje. Zelfs Cliteur en zelfs van Goh mogen aanschuiven aan die brede tafel van onze goedgeluimdheid.

Zo ook op Fok! Naar hartelust kun je je hier verliezen in onduidelijke kretologie; lappen text zonder kop of staart; gruwelijke vereenvoudigingen van de werkelijkheid; het terugbrengen van de sociale context tot 1 probleem en 1 hoofdschuldige; het gespeend zijn van enige kennis van zaken; het afdraaien van steeds weer dezelfde langspeelplaat - voor de jeugdigen: muziekdragers die gebruikt werden voordat de ceedee de norm werd -; het ophangen van beuzelpraatjes en praatjes voor de vaak; het meehuilen met de wolven in het bos, het gebruik van archaïsche woorden en uitdrukkingen en wat je allemaal nog meer kan verzinnen aan desinformatie.
Een prachtige inleiding Ryan3. Zoals altijd ben ik dan reuze benieuwd waar het ditmaal over zal gaan. Krijg ik wat kennis bijgebracht? Of zou het slechts gaan om de etalering van prachtige formulering. Eentje waarin een onverhoedse boodschap verscholen zit ter etikettering van de euvele die een gedeelde ideologie van een gemeenschapje weerspreekt en wie het waagt haar zelfbenoemde ideoloog de lauweren van bevestiging te onthouden? Hij zou beter moeten weten en de oudere geest die een deel van zijn dag ten nutte van de digitale gemeenschap op dit forum doorbrengt met meer respect moeten behandelen. Zoveel is daar niet voor nodig, de mediocratische kinderhand van die ouderling is met wat bevestiging en lof redelijk gauw gevuld...
quote:
Wat doe je met notoire dwarsliggers en blagen van het type niet willen deugen? Bestrijd je die met alles wat je in huis hebt??? Nee, mensen daar bind je de strijd niet mee aan, die geef je gewoon een eigen plaatsje en een eigen spreekbuisje, zodat ze hun ideeën en meningen naar hartelust kunnen blijven spuien zonder dat er conflicten ontstaan met de, laat ik het gechargeerd noemen, wellevende mainstream, in dit geval op WFL en POL.
Zo kan ook de vraag gesteld worden hoe je als draadopener met eenzelfde succes omgaat met degenen die je positie van intellectuele held met duizend gezichten dreigen te ondergraven, degenen die weigeren een oudere man de eer te bewijzen die hem op grond van zijn leeftijd, woordenschat en eruditie toekomt? Die kan je benoemen tot notoire dwarsligger. Je schrijft hen in een amusant betoogje een rechtsradicale geur of draaikonterij toe terwijl je niet vergeet jezelf neer te zetten als de woordvoerder van een wellevende gemeente. Wellicht lukt het op Wölgensiaanse wijze 'je' goegemeente te bewegen tot algemene verontwaardiging over de entiteit van de ander door het morele gelijk te claimen.

Middels gebruik van de prettig leesbare formuleringen kan dan een probleem worden geëntameerd waarin de nieuwkomer wordt getypeerd als prietprater, een gevaar voor de samenleving of het misleidende kwaad terwijl meteen de gelegenheid te baat kan worden genomen om het zelf als het hagelwitte geweten van de digitale gemeenschap te presenteren. Zo kan het gevaar van een nieuwkomer voor de eigen positie van digitale dorpsintellectueel worden bezworen en kan de eigen ideologie als richtsnoer voor moreel handelen worden gepresenteerd. Jan Pronk er bouwde op deze wijze zonder gevaar van al te kritische belichting toch maar mooi een dertigjarige politieke carrière mee op.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_18234678
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:43 schreef sjun het volgende:

[..]

Een prachtige inleiding Ryan3. Zoals altijd ben ik dan reuze benieuwd waar het ditmaal over zal gaan. Krijg ik wat kennis bijgebracht? Of zou het slechts gaan om de etalering van prachtige formulering. Eentje waarin een onverhoedse boodschap verscholen zit ter etikettering van de euvele die een gedeelde ideologie van een gemeenschapje weerspreekt en wie het waagt haar zelfbenoemde ideoloog de lauweren van bevestiging te onthouden? Hij zou beter moeten weten en de oudere geest die een deel van zijn dag ten nutte van de digitale gemeenschap op dit forum doorbrengt met meer respect moeten behandelen. Zoveel is daar niet voor nodig, de mediocratische kinderhand van die ouderling is met wat bevestiging en lof redelijk gauw gevuld...
[..]

Zo kan ook de vraag gesteld worden hoe je als draadopener met eenzelfde succes omgaat met degenen die je positie van intellectuele held met duizend gezichten dreigen te ondergraven, degenen die weigeren een oudere man de eer te bewijzen die hem op grond van zijn leeftijd, woordenschat en eruditie toekomt? Die kan je benoemen tot notoire dwarsligger. Je schrijft hen in een amusant betoogje een rechtsradicale geur of draaikonterij toe terwijl je niet vergeet jezelf neer te zetten als de woordvoerder van een wellevende gemeente. Wellicht lukt het op Wölgensiaanse wijze 'je' goegemeente te bewegen tot algemene verontwaardiging over de entiteit van de ander door het morele gelijk te claimen.

Middels gebruik van de prettig leesbare formuleringen kan dan een probleem worden geëntameerd waarin de nieuwkomer wordt getypeerd als prietprater, een gevaar voor de samenleving of het misleidende kwaad terwijl meteen de gelegenheid te baat kan worden genomen om het zelf als het hagelwitte geweten van de digitale gemeenschap te presenteren. Zo kan het gevaar van een nieuwkomer voor de eigen positie van digitale dorpsintellectueel worden bezworen en kan de eigen ideologie als richtsnoer voor moreel handelen worden gepresenteerd. Jan Pronk er bouwde op deze wijze zonder gevaar van al te kritische belichting toch maar mooi een dertigjarige politieke carrière mee op.
.
I´m back.
pi_18234691
Alleen zou ik wel graag willen dat de P.v.d.A. bij naam en toenaam genoemd wordt. .

[ Bericht 15% gewijzigd door Ryan3 op 06-04-2004 22:53:23 ]
I´m back.
  dinsdag 6 april 2004 @ 22:57:15 #21
81202 blublub
snob and a half
pi_18234919
jij gebruikt echt te veel woorden.....
Op zondag 26 september 2004 14:45 schreef DennisMoore het volgende:
Het zij je vergeven, omdat je een maisje bent. 8-).
pi_18235086
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:57 schreef blublub het volgende:
sjun hè?
I´m back.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:04:22 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_18235103
veel teveel tekst. geef maar een samenvatting! dat ga ik echt nie allemaal lezsen!
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_18235183
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zag je ook in dat 1 op 1 debat bij Fons dat Pim een beetje verliefd was op Ad. Hij zag Ad al guitig op en neer lopen lopen in zijn matrozenpakje. Hihi. Hij wist natuurlijk niet dat Ad het liefst in leer rondloopt, zoals het hele partijbureau van de P.v.d.A.

Zeg maar luister eens, ben jij nu zo'n babyboomer die vroeger hippie was, en nu alles wat schraler wordt gewoon uit een soort rancuneuze ennuie rechts is geworden???
Volgens mij was Pim meer gecharmeerd van de nog onbekende "lekkere knul" Wouter Bos.

Bedoel je te zeggen dat degenen ter linkerzijde dat gedenkwaardige debat inmiddels collectief uit hun geheugen verdrongen hebben en dat degenen die dit niet verdrongen hebben derhalve ter rechter zijde vertoeven?
Zoiets als "Ik buig niet naar rechts en ik buig niet naar links" bestond ook nog.

Nee hoor, nooit hippie geweest.
Overigens, in die tijd heb ik mij uitstekend vermaakt. Ik was gelukkig weinig eenkennig en bewaar derhalve beste herinneringen aan meisjes met parelkettingen alsmede met bloemenkransen. Mijn eertijdse rechts-links-metafoor. Those were the days my friend.
pi_18235187
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:04 schreef Maanvis het volgende:
veel teveel tekst. geef maar een samenvatting! dat ga ik echt nie allemaal lezsen!
Je moet hier ironische texten plaatsen over de morele superioriteit van de (s)linkse kerk en daar gaan sjun en luuucida dan serieus op in, zodat WFL en POL wat ontzien worden.
I´m back.
pi_18235401
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:07 schreef Gajus het volgende:

[..]

Volgens mij was Pim meer gecharmeerd van de nog onbekende "lekkere knul" Wouter Bos.

Bedoel je te zeggen dat degenen ter linkerzijde dat gedenkwaardige debat inmiddels collectief uit hun geheugen verdrongen hebben en dat degenen die dit niet verdrongen hebben derhalve ter rechter zijde vertoeven?
Zoiets als "Ik buig niet naar rechts en ik buig niet naar links" bestond ook nog.

Nee hoor, nooit hippie geweest.
Overigens, in die tijd heb ik mij uitstekend vermaakt. Ik was gelukkig weinig eenkennig en bewaar derhalve beste herinneringen aan meisjes met parelkettingen alsmede met bloemenkransen. Mijn eertijdse rechts-links-metafoor. Those were the days my friend.
Pim had het wel aan Wout gevraagd, maar Wout wilde niet, want dat zou het imago van stoere macho dat hij net aan het opbouwen was, weer te niet doen. Nee, tussen Pim en Ad bestond weldegelijk spanning, kon je duidelijk zien.

Dus je was net als Pim zo'n kerel die keurig in het pak stak en nergens aan mee deed? Of was je een zo'n bourgeois figuur, die 10 jaar over zijn studie deed en met de sjees van zijn vader uiteindelijk werd opgehaald, om ergens directeur van te worden?

Nah, kijk van die parelkettingmeisjes waren twee types hè. Eén type dat met jan en alleman neukte en een type dat alleen met de ware neukte en dat alleen na het trouwen. Die hippiemeiden in mijn studentengeneratie waren ineens allemaal linkse stekelvarkentjes geworden. Niets meer aan dus.
I´m back.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:18:36 #27
81202 blublub
snob and a half
pi_18235464
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:03 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

sjun hè?
ik ben een meisje, en tevens hoogst intelligent

ik lees overdag al genoeg saaie en lange teksten
pi_18235522
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:18 schreef blublub het volgende:

[..]

ik ben een meisje, en tevens hoogst intelligent

ik lees overdag al genoeg saaie en lange teksten
Ik vroeg dus of jouw commentaar op sjun sloeg.

En als je hoogst intelligent bent dan zou ik maar een HB topic openen, die worden repressief getolereerd in R&P.
I´m back.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:21:58 #29
81202 blublub
snob and a half
pi_18235566
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik vroeg dus of jouw commentaar op sjun sloeg.

En als je hoogst intelligent bent dan zou ik maar een HB topic openen, die worden repressief getolereerd in R&P.
hej, ga je me nou een beetje zitten beledigen? ik ben absoluut niet hoogbegaafd ( ), gewoon slim
pi_18235613
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:21 schreef blublub het volgende:

[..]

hej, ga je me nou een beetje zitten beledigen? ik ben absoluut niet hoogbegaafd ( ), gewoon slim
Goh, ik dacht dat ik een complimentje gaf... .
I´m back.
pi_18235615
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:07 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Je moet hier ironische texten plaatsen over de morele superioriteit van de (s)linkse kerk en daar gaan sjun en luuucida dan serieus op in, zodat WFL en POL wat ontzien worden.
Het is je nog gelukt ook!
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:24:29 #32
81202 blublub
snob and a half
pi_18235622
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Goh, ik dacht dat ik een complimentje gaf... .
hoogbegaafden

*ril
pi_18235650
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:24 schreef Stali het volgende:

[..]

Het is je nog gelukt ook!
Tuurlijk, je kent sjun nu toch wel. Het wachten is alleen op luuucida en WFL is weer WFL.
I´m back.
pi_18235677
Er is vast nog nooit een onzintopic geweest met zoveel woorden erin.

Dit suggereert een soort van inhoud en dat kan hier niet.

Is dit een belediging?
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:27:07 #35
81202 blublub
snob and a half
pi_18235696
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef Manager het volgende:

Is dit een belediging?
ryan weet niet zo goed wat dat is, leg t m eens uit
pi_18235727
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:24 schreef blublub het volgende:

[..]

hoogbegaafden

*ril
Zo moet je dat niet zien hoor. Die lui worden door hun hele omgeving uitgekotst en dankzij die topics op Fok! en dankzij zelfs hun eigen forum (HIQ), hebben ze een eigen plaatsje gekregen waar ze onder elkaar eindelijk eens zichzelf kunnen zijn. Zonder al die afgunstige blikken van mediocraten, zoals ik er, idd sjun, ook één ben. Eigenlijk hetzelfde idee dus als dit topic. Hier kunnen sjun en luuucida eens gezellig onder elkaar zijn.
I´m back.
pi_18235758
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:27 schreef blublub het volgende:
ryan weet niet zo goed wat dat is, leg t m eens uit
Het is een uitloktopic maar dan wel een hele dure!
pi_18235764
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef Manager het volgende:

Is dit een belediging?
ONZ moet je zien als een soort vergaarbak van onaangepastheid. Deze topic hoort dus heel goed thuis in ONZ.
I´m back.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:30:07 #39
81202 blublub
snob and a half
pi_18235768
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Zo moet je dat niet zien hoor. Die lui worden door hun hele omgeving uitgekotst en dankzij die topics op Fok! en dankzij zelfs hun eigen forum (HIQ), hebben ze een eigen plaatsje gekregen waar ze onder elkaar eindelijk eens zichzelf kunnen zijn. Zonder al die afgunstige blikken van mediocraten, zoals ik er, idd sjun, ook één ben. Eigenlijk hetzelfde idee dus als dit topic. Hier kunnen sjun en luuucida eens gezellig onder elkaar zijn.
de wattes?
pi_18235811
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:30 schreef blublub het volgende:

[..]

de wattes?
Middelmatigen. .
I´m back.
pi_18235828
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Tuurlijk, je kent sjun nu toch wel. Het wachten is alleen op luuucida en WFL is weer WFL.
Van Lucida was het voorspelbaar maar van onze Sjunnie....
pi_18235858
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:29 schreef Ryan3 het volgende:
ONZ moet je zien als een soort vergaarbak van onaangepastheid. Deze topic hoort dus heel goed thuis in ONZ.
En toch.

Er staan teveel woorden in en het zegt het publiek niets (redelijke aanname)

Doorsnee onzin is het niet.
pi_18235931
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef Manager het volgende:

[..]

En toch.

Het is edel onzin idd. Maar ook dat is uiteindelijk onzin.
I´m back.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:36:57 #44
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18235948
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 22:57 schreef blublub het volgende:
Als je mij bedoelt:

kweenie, hoezo?
pi_18235951
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:32 schreef Stali het volgende:

[..]

Van Lucida was het voorspelbaar maar van onze Sjunnie....
O, die komt nogwel.
I´m back.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:38:29 #46
81202 blublub
snob and a half
pi_18235985
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:36 schreef sjun het volgende:

[..]

Als je mij bedoelt:

kweenie, hoezo?
ik bedoel die andere, maar jij ook wel nu je t zegt
pi_18235989
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:36 schreef sjun het volgende:

[..]

kweenie...
Als KP dit zegt wil je niet luisteren, nu hoor je het eens van een ander. En zij is hoogst intelligent hoor... .
I´m back.
pi_18236033
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:38 schreef blublub het volgende:

[..]

ik bedoel die andere, maar jij ook wel nu je t zegt
Dat van mij was weer een parodie binnen een parodie op sjun. Normaal ben ik een stuk bondiger.
I´m back.
  dinsdag 6 april 2004 @ 23:40:33 #49
52589 sjun
uit solidariteit
pi_18236041
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:33 schreef Manager het volgende:

[..]

En toch.

Mijn excuses als in ONZ slechts ruimte is voor de quatsch van Jip en Janneke.
pi_18236231
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:40 schreef sjun het volgende:
Mijn excuses als in ONZ slechts ruimte is voor de quatsch van Jip en Janneke.
Geen noodzaak voor verontschuldigingen.

Het is verfrissend maar ik zie voor me gefrustreerde onzinnertjes die geen raad met zichzelf weten. Een smiley voldoet niet. Past niet. Een bondige poging tot sarcasme valt dood. Een topic dat links moet blijven liggen en hopelijk snel uit de actieve lijst verdwijnt. Als die mensen nou maar stopten met posten dan zou dat ook gebeuren.

Als.

Het is verfrissend.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')