FOK!forum / Gaming / Het Metal Gear Solid: The Twin Snakes topic deel 2
BMHdinsdag 6 april 2004 @ 18:32



Het verhaal:
Terroristen hebben, onder leiding van Liquid snake, het nucleare wapen bergings complex op Shadow Moses Island overgenomen met hun Next Generation Special Forces. De terroristen dreigen met het vuren van nucleare kernkoppen, als de verenigde staten niet aan hun eisen willen voldoen. Solid Snake word uit zijn pensioen gehaalt om een eind te maken aan de duistere plannen van de FOXHOUND leden. Zijn missie is om in zijn eentje het nucleare wapen bergings complex binnen te sluipen, de twee geizelaars te bevrijden en de lancering tegen te gaan. Let the game begin!

Handige links:
Officele TTS website
De online TTS ranking
Een goede engelse TTS walkthrough
Het TTS script
Nintendo's eigen TTS flash guide <- tip!
Metal Gear Solid: The Twin Snakes



[ Bericht 1% gewijzigd door BMH op 06-04-2004 20:21:32 ]
BMHdinsdag 6 april 2004 @ 18:33
Stomme balken om mijn plaatje

Wel een Super Geile Openings post!

[ Bericht 18% gewijzigd door BMH op 06-04-2004 18:41:42 ]
bugeyedinsdag 6 april 2004 @ 18:46
Knappe vent die Solid Snake
alstardinsdag 6 april 2004 @ 18:46
Ziet er strak uit BMH
bugeyedinsdag 6 april 2004 @ 18:50
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:33 schreef BMH het volgende:
Stomme balken om mijn plaatje

Wel een Super Geile Openings post!
Je hebt het goed gedaan hoor wel mooi die randen alsof de schaduwen echt lopen op dit forum.

Hellrazordinsdag 6 april 2004 @ 18:56
Als je MGS hebt gespeeld zie je echt dat snake een echte ''rokkenjager'' is
capibardinsdag 6 april 2004 @ 19:14
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:56 schreef Hellrazor het volgende:
Als je MGS hebt gespeeld zie je echt dat snake een echte ''rokkenjager'' is
mei ling.... naomi... meryl......
BMHdinsdag 6 april 2004 @ 20:36
"Im like you...I have no pants!" - Gray Fox
"His mental shielding was very strong. I could not dive into his pants" - Mantis

capibardinsdag 6 april 2004 @ 22:17
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 20:36 schreef BMH het volgende:
"Im like you...I have no pants!" - Gray Fox
"His mental shielding was very strong. I could not dive into his pants" - Mantis

bugeyedinsdag 6 april 2004 @ 23:14

ff een mooi plaatje van Metal Gear Rex
capibardinsdag 6 april 2004 @ 23:17
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:14 schreef bugeye het volgende:
[afbeelding]
ff een mooi plaatje van Metal Gear Rex
ik krijg gelijk zin om dat schild van z'n arm te knallen
bugeyedinsdag 6 april 2004 @ 23:19
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:56 schreef Hellrazor het volgende:
Als je MGS hebt gespeeld zie je echt dat snake een echte ''rokkenjager'' is

hmmm.... hij heeft wel zo'n macho uitstraling
Gamedemondinsdag 6 april 2004 @ 23:40
David hayter...stem van snake....
capibardinsdag 6 april 2004 @ 23:41
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:40 schreef Gamedemon het volgende:

[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding]
David hayter...stem van snake....en snake uit de 2 nieuwste delen
iets zegt me dat hij 5 pakjes sigaretten per dag rookt
hij heeft trouwens nog meer spellen en films ingesproken:
http://www.imdb.com/name/nm0371684/
bugeyedinsdag 6 april 2004 @ 23:45
David Hayter is geniaal

hmmm vaag. In mijn Playstation boekje van MGS de Playstation versie staat in de credits dat Sean Barker de stem doet van Snake en Christopher Fritz de stem van Otacon
terwijl de credits op het spel zelf andere namen staan, zoals die David Hayter wel vermeld stond.
Gamedemondinsdag 6 april 2004 @ 23:46
Snake??? SNAKE??? SNAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEE????
tadadadadam....dam dam dam....
capibardinsdag 6 april 2004 @ 23:47
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:45 schreef bugeye het volgende:
David Hayter is geniaal

hmmm vaag. In mijn Playstation boekje van MGS de Playstation versie staat in de credits dat Sean Barker de stem doet van Snake en Christopher Fritz de stem van Otacon
terwijl de credits op het spel zelf andere namen staan, zoals die David Hayter wel vermeld stond.
dat klopt niet echt , hij zegt in het eindfilmpje trouwens ook dat hij david heet
quote:
# Voiced Snake in both Metal Gear Solid games. Wrote the screen play for X-Men the movie.
# David wrote the screenplay for the hulk (summer 2003)
# Is the voice of many EA sports commercials, and says their slogan: "EA Sports: It's in the Game!" before every game. Wrote an Unused draft of The Chronicles of Riddick (2004). His parents are Canadian, and he holds dual US and Canadian citizenship. Says the line "EA Sports: It's in the Game!" in every EA Sports video game and commercial.
hij doet dus ook die EA slogan
bugeyedinsdag 6 april 2004 @ 23:47
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:41 schreef capibar het volgende:

[..]

iets zegt me dat hij 5 pakjes sigaretten per dag rookt
hij heeft trouwens nog meer spellen en films ingesproken:
http://www.imdb.com/name/nm0371684/
Klopt, hij heeft ook de film X-men het een en andere mee geproduceerd
bugeyedinsdag 6 april 2004 @ 23:49
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:47 schreef capibar het volgende:

[..]

dat klopt niet echt , hij zegt in het eindfilmpje trouwens ook dat hij david heet
dan zou het gewoon wat drukfouten zijn
Gelukkig maar
capibardinsdag 6 april 2004 @ 23:50
liquid snake, en mcdonald miller zijn door dezelfde persoon ingesproken
de hele lijst:
http://www.voicechasers.org/VideoGames/metalgearsolid.html
JKdinsdag 6 april 2004 @ 23:51
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:19 schreef bugeye het volgende:

[..]
[afbeelding]
hmmm.... hij heeft wel zo'n macho uitstraling
Volgens mij is dit niet Snake maar Pliskin toch ? Van MGS2...
capibardinsdag 6 april 2004 @ 23:52
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:49 schreef bugeye het volgende:

[..]

dan zou het gewoon wat drukfouten zijn
Gelukkig maar
aha, sean barker is zijn alias

Name: David Hayter
Alias: Sean Barker*
http://www.crystalacids.com/database/actor/hayter_david.html


het is dus gewoon dezelfde persoon
bugeyedinsdag 6 april 2004 @ 23:53
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:50 schreef capibar het volgende:
liquid snake, en mcdonald miller zijn door dezelfde persoon ingesproken
de hele lijst:
http://www.voicechasers.o(...)l
SPOILER
tuurlijk zijn beide door dezelfde persoon ingesproken. mcdonald miller schijnt niet meer te bestaan en liquid was gewoon vermomd als hem, zo blijkt in het verhaal
capibardinsdag 6 april 2004 @ 23:56
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:53 schreef bugeye het volgende:

[..]
SPOILER
tuurlijk zijn beide door dezelfde persoon ingesproken. mcdonald miller schijnt niet meer te bestaan en liquid was gewoon vermomd als hem, zo blijkt in het verhaal
oh kut
ik was even verward met de darpa chief
bugeyedinsdag 6 april 2004 @ 23:57
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:51 schreef JK het volgende:

[..]

Volgens mij is dit niet Snake maar Pliskin toch ? Van MGS2...
nee hoor, dit is echt Snake, alleen hij noemde zichzelf Pliskin in MGS2, omdat nog iedereen dacht dat Snake dood was
heel verhaal iig
bugeyewoensdag 7 april 2004 @ 00:00
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:52 schreef capibar het volgende:

[..]

aha, sean barker is zijn alias

Name: David Hayter
Alias: Sean Barker*
http://www.crystalacids.com/database/actor/hayter_david.html


het is dus gewoon dezelfde persoon
Ah, nu ik ook snapt
capibarwoensdag 7 april 2004 @ 00:21
ik ben niet echt goed in duits, maar volgens mij staat hier een veel snellere manier om de PAL key warm of koud te maken.

PAL-Key schneller umwandeln: Um den PAL-Key umzuwandeln, könnt ihr natürlich den langwierigen Weg zurück zum Raven-Raum bzw. zum Dampf-Raum gehen und Euch dort einige Minuten aufhalten, bis der PAL-Key seine Farbe ändert. Es geht aber auch einfacher: Lauft auf der Etage, auf der die Computer für den PAL-Key sind, auf die gegenüberliegende Seite. Lasst Euch am Geländer auf den kleinen Vorsprung runter. Schießt die 2 Rohre dort auf. Aus einem strömt es heiss, aus dem anderen kalt. Der PAL-Key verändert seine Farbe hier sofort, zudem müsst ihr nicht so weit zurücklaufen und spart Euch also eine Menge Zeit.

kan iemand het een beetje vertalen (het is iets met 2 pijpen waar iets warms en iets kouds uitkomt ofzo)
rockstahwoensdag 7 april 2004 @ 00:31
quote:
Op woensdag 7 april 2004 00:21 schreef capibar het volgende:
ik ben niet echt goed in duits, maar volgens mij staat hier een veel snellere manier om de PAL key warm of koud te maken.

PAL-Key schneller umwandeln: Um den PAL-Key umzuwandeln, könnt ihr natürlich den langwierigen Weg zurück zum Raven-Raum bzw. zum Dampf-Raum gehen und Euch dort einige Minuten aufhalten, bis der PAL-Key seine Farbe ändert. Es geht aber auch einfacher: Lauft auf der Etage, auf der die Computer für den PAL-Key sind, auf die gegenüberliegende Seite. Lasst Euch am Geländer auf den kleinen Vorsprung runter. Schießt die 2 Rohre dort auf. Aus einem strömt es heiss, aus dem anderen kalt. Der PAL-Key verändert seine Farbe hier sofort, zudem müsst ihr nicht so weit zurücklaufen und spart Euch also eine Menge Zeit.

kan iemand het een beetje vertalen (het is iets met 2 pijpen waar iets warms en iets kouds uitkomt ofzo)
babelfish vergeten?
quote:
PAL keys faster convert: In order to convert the PAL key, can naturally go to it the lengthy way back to the Raven area and/or to the dampf-Raum and you there some minutes stop, until the PAL key changes its color. In addition, it goes more simply: Run on the floor, on which the computers for the PAL key are, on the opposite side. Leave you at the railing on the small projection/lead down. The 2 pipes coil there. Out of one it flows hot, out of the other one coldly. The PAL key changes its color here immediately, besides do not have to run back you so far and thus a quantity of time saves you.
bugeyewoensdag 7 april 2004 @ 00:39
oh, wat een ramp vond ik dat en tegelijkertijd een uitdaging, met dat PAL kaart,

dat gaat dus precies hetzelfde in deze versie dus
BMHwoensdag 7 april 2004 @ 07:06
David hayter heeft ook een deel van zijn salaris aan de andere voice actors van TTS gegeven, anders zouden ze niet meedoen. Konami zag TTS zeker niet als een game waar ze een groot budget aan wilden gebruiken.
capibarwoensdag 7 april 2004 @ 13:08
quote:
Op woensdag 7 april 2004 00:31 schreef rockstah het volgende:

[..]

babelfish vergeten?
[..]
nee, ik heb babelfish ook geprobeert, maar hij vertaalt het zo vaag
r0b1nwoensdag 7 april 2004 @ 13:44
quote:
Op woensdag 7 april 2004 00:39 schreef bugeye het volgende:
oh, wat een ramp vond ik dat en tegelijkertijd een uitdaging, met dat PAL kaart,

dat gaat dus precies hetzelfde in deze versie dus
In metalgear2 had je ook zo'n puzzel dat je in de sauna moest om een key van shape te laten veranderen Allleen dan moest je echt snel naar het doel lopen anders verloor de key zn shape weer. Bij MGS:TT vond ik t nog wel meevallen hoe snel je terug moest gaan naar die laptops.
bugeyewoensdag 7 april 2004 @ 13:48
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gevecht loopt tussen Snake en Liquid op het eind in TTS,

maar hou jullie het nog voor je, want ik wil het spel nog spelen
capibarwoensdag 7 april 2004 @ 14:34
quote:
Op woensdag 7 april 2004 13:48 schreef bugeye het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe het gevecht loopt tussen Snake en Liquid op het eind in TTS,

maar hou jullie het nog voor je, want ik wil het spel nog spelen
precies hetzelfde als in mgs
bugeyewoensdag 7 april 2004 @ 14:48
quote:
Op woensdag 7 april 2004 14:34 schreef capibar het volgende:

[..]

precies hetzelfde als in mgs
capibarwoensdag 7 april 2004 @ 15:20
quote:
Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef bugeye het volgende:

[..]

wat had je dan verwacht?
dat hem met een stinger van rex afklant?
bugeyewoensdag 7 april 2004 @ 15:35
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:20 schreef capibar het volgende:

[..]

wat had je dan verwacht?
dat hem met een stinger van rex afklant?
JA!
capibarwoensdag 7 april 2004 @ 15:37
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:35 schreef bugeye het volgende:

[..]

JA!
ik ben er gister achter gekomen dat je sniper wolf ook gewoon met een stinger kan verslaan
Eitjeswoensdag 7 april 2004 @ 15:57
quote:
Op woensdag 7 april 2004 15:37 schreef capibar het volgende:

[..]

ik ben er gister achter gekomen dat je sniper wolf ook gewoon met een stinger kan verslaan
Haha, klopt. Dat deed ik meteen in de psx versie, en in Twin Snakes werkt dat ook nog steeds. Gaat lekker snel dan.
bugeyewoensdag 7 april 2004 @ 16:16

Not yet, Snake! It's not over yet!!!
BMHwoensdag 7 april 2004 @ 18:06
Raven is zuper simpel als je een sniper pakt! Ga liggen op de grond, wacht tot hij recht voor je is (het liefst op een eindje), schiet dan met een sniper op zen hoofd tot dat ie dood is. Ge word nix geraakt, en je hebt em dood binnen 20 sec.

Ocelot is wel erg easy. Ik kan em nu doden in 7 sec :p
Eitjeswoensdag 7 april 2004 @ 18:19
Of je gaat voor hem staan en blijft maar stingers vuren. Je raakt wel gewond maar dan heb je hem ook binnen 30 seconden dood.
capibarwoensdag 7 april 2004 @ 19:17
quote:
Op woensdag 7 april 2004 18:06 schreef BMH het volgende:
Raven is zuper simpel als je een sniper pakt! Ga liggen op de grond, wacht tot hij recht voor je is (het liefst op een eindje), schiet dan met een sniper op zen hoofd tot dat ie dood is. Ge word nix geraakt, en je hebt em dood binnen 20 sec.

Ocelot is wel erg easy. Ik kan em nu doden in 7 sec :p
ik had de eerste keer dat ik tts speelde echt heel erg veel moeite met ocelot, ik wist nog niet echt dat ik moest rennen en schieten, maar nu is hij wel erg makkelijk, net als alle andere bazen (wat zeg ik, het hele spel is mekkelijk)
Gamedemonwoensdag 7 april 2004 @ 19:34
Ik vind jou echt giga goed als je zelf je gordel omdoet!

dat hadden ze tegen snake moeten zeggen op et eindstukje
bugeyewoensdag 7 april 2004 @ 19:47
Ik hoor van veel mensen dat het makkelijk is.

Ik zou niet kiezen voor Very Easy mode, want in Sons Of Liberty was dat voor mij zelfs veel te makkelijk.
Dat is nogal een verschil met MGS op de Playstation in de Easy mode, die vond ik zelfs moeilijk.

Al dat Extreme Hard of Ultra Hard, vind ik maar erg vermoeiend om alleen extraatjes te krijgen,
daarom wil ik meestal een cheatcode uitvoeren
BMHwoensdag 7 april 2004 @ 21:30
quote:
Op woensdag 7 april 2004 19:47 schreef bugeye het volgende:
Ik hoor van veel mensen dat het makkelijk is.

Ik zou niet kiezen voor Very Easy mode, want in Sons Of Liberty was dat voor mij zelfs veel te makkelijk.
Dat is nogal een verschil met MGS op de Playstation in de Easy mode, die vond ik zelfs moeilijk.

Al dat Extreme Hard of Ultra Hard, vind ik maar erg vermoeiend om alleen extraatjes te krijgen,
daarom wil ik meestal een cheatcode uitvoeren
Cheaten is bad! Ik vind het veel leuker om op een moeilijke graad te beginnen, als dit te moeilijk is ga ik iets lager. Na het spel te hebben uitgespeeld ga ik een stapje hoger, en dan schrik je van je eigen kunnen.
capibarwoensdag 7 april 2004 @ 22:42
quote:
Op woensdag 7 april 2004 21:30 schreef BMH het volgende:

[..]

Cheaten is bad! Ik vind het veel leuker om op een moeilijke graad te beginnen, als dit te moeilijk is ga ik iets lager. Na het spel te hebben uitgespeeld ga ik een stapje hoger, en dan schrik je van je eigen kunnen.
ik weet niet hoe het komt, maar mgstts is op easy bijna hetzelfde als op hard
Gamedemonwoensdag 7 april 2004 @ 23:00
quote:
Op woensdag 7 april 2004 00:31 schreef rockstah het volgende:

[..]

babelfish vergeten?
[..]
True net getest...maargoed je moet toch naar de warehous voor 3 dogtags
capibarwoensdag 7 april 2004 @ 23:17
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:00 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

True net getest...maargoed je moet toch naar de warehous voor 3 dogtags
wat boeien mij die drie dogtags nou,ik ga daarvoor echt niet het halve spel doorrennen.
ik wil gewoon weten wat je moet doen, van die vage beschijving word ik ook niet veel wijzer
Gamedemonwoensdag 7 april 2004 @ 23:26
die 3 dogtags zijn vlakbij....
maargoed je moet dus naar de andere uiterste hoek...
rechts van dat hokje zeg maar...daar moet je aan de railing hangen
---- ---- I I
------> I I
_____I I
I______I

Dan zie je onder je de 2 buizen al...dan moet je een drop and catch doen...bij de kleur van de buis staan die je nodig hebt en erop schieten
dan weer een drop and catch....en dan droppen...tada je hebt et

[ Bericht 1% gewijzigd door Gamedemon op 07-04-2004 23:32:24 ]
capibarwoensdag 7 april 2004 @ 23:37
quote:
Op woensdag 7 april 2004 23:26 schreef Gamedemon het volgende:
die 3 dogtags zijn vlakbij....
maargoed je moet dus naar de andere uiterste hoek...
rechts van dat hokje zeg maar...daar moet je aan de railing hangen
---- ---- I I
------> I I
_____I I
I______I

Dan zie je onder je de 2 buizen al...dan moet je een drop and catch doen...bij de kleur van de buis staan die je nodig hebt en erop schieten
dan weer een drop and catch....en dan droppen...tada je hebt et
ok, bedankt.
capibardonderdag 8 april 2004 @ 12:12
ik weet nu hoe ik het moet doen, maar ik ga de hele tijd dood
het was me 1 keer gelukt, maar toen had ik de PAL key nog niet uit het water gevist
BMHdonderdag 8 april 2004 @ 15:58
Gisteren kon ik me PAL key niet vinden op Extreme mode Zat dat ding in een rat!!! lol
capibardonderdag 8 april 2004 @ 16:34
quote:
Op donderdag 8 april 2004 15:58 schreef BMH het volgende:
Gisteren kon ik me PAL key niet vinden op Extreme mode Zat dat ding in een rat!!! lol
hij zit wel vaker in een rat, ik heb dat ook 2x gehad op normal mode.
dan belt master je op, als je hem niet kan vinden.
Hellrazordonderdag 8 april 2004 @ 19:14
quote:
Op donderdag 8 april 2004 16:34 schreef capibar het volgende:

[..]

hij zit wel vaker in een rat, ik heb dat ook 2x gehad op normal mode.
dan belt master je op, als je hem niet kan vinden.
*kuch* Master ? *kuch*
capibardonderdag 8 april 2004 @ 20:01
quote:
Op donderdag 8 april 2004 19:14 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

*kuch* Master ? *kuch*
master miller ja
bugeyedonderdag 8 april 2004 @ 20:01
quote:
Op donderdag 8 april 2004 19:14 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

*kuch* Master ? *kuch*
heb je het moeilijk ofzo?
capibardonderdag 8 april 2004 @ 20:04
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:01 schreef bugeye het volgende:

[..]

heb je het moeilijk ofzo?
ik weet ook niet wat hij met die kuchjes bedoelt
BMHdonderdag 8 april 2004 @ 20:05
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:01 schreef capibar het volgende:

[..]

master miller ja
SPOILER
Liquid dus
capibardonderdag 8 april 2004 @ 20:08
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:05 schreef BMH het volgende:

[..]
SPOILER
Liquid dus
als hij je opbelt is hij nogsteeds master miller
Gamedemondonderdag 8 april 2004 @ 20:08
quote:
Op donderdag 8 april 2004 12:12 schreef capibar het volgende:
ik weet nu hoe ik het moet doen, maar ik ga de hele tijd dood
het was me 1 keer gelukt, maar toen had ik de PAL key nog niet uit het water gevist
Goed getimed weer op Y drukken....gaat vrij lastig
capibardonderdag 8 april 2004 @ 20:09
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:08 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Goed getimed weer op Y drukken....gaat vrij lastig
ik heb het nu alweer uitgespeeld hoor
het makkelijkste is om gewoon de hele tijd op Y te blijven rammen
BMHdonderdag 8 april 2004 @ 20:13
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:09 schreef capibar het volgende:

[..]

ik heb het nu alweer uitgespeeld hoor
het makkelijkste is om gewoon de hele tijd op Y te blijven rammen
wanneer?
bugeyedonderdag 8 april 2004 @ 20:48
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 18:32 schreef BMH het volgende:
Handige links:
Een goede engelse TTS walkthrough
Het TTS script
Stom hoor
die 2 linken doen het niet, die moet je apart openen
BMHdonderdag 8 april 2004 @ 20:49
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:48 schreef bugeye het volgende:

[..]

Stom hoor
die 2 linken doen het niet, die moet je apart openen
sorry! zal et morgen gaan fixen.
bugeyedonderdag 8 april 2004 @ 20:51
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:49 schreef BMH het volgende:

[..]

sorry! zal et morgen gaan fixen.
nee, volgens mij ligt het gewoon aan die site, die laat je niet toe om de pagina's te linken op forums, omdat het veel bandbreedte kost,
capibardonderdag 8 april 2004 @ 21:16
quote:
Op donderdag 8 april 2004 20:13 schreef BMH het volgende:

[..]

wanneer?
als je jezelf laat vallen om bij de 2 buizen te komen, je kan het proberen goed te timen, maar het is veel makkelijker om gewoon de hele tijd op Y te drukken.
BMHdonderdag 8 april 2004 @ 22:49
quote:
Op donderdag 8 april 2004 21:16 schreef capibar het volgende:

[..]

als je jezelf laat vallen om bij de 2 buizen te komen, je kan het proberen goed te timen, maar het is veel makkelijker om gewoon de hele tijd op Y te drukken.
Ow dat, dat time ik gewoon. Ik heb genoeg geoefent dankzij de Hind
capibardonderdag 8 april 2004 @ 23:43
quote:
Op donderdag 8 april 2004 22:49 schreef BMH het volgende:

[..]

Ow dat, dat time ik gewoon. Ik heb genoeg geoefent dankzij de Hind
bij de hind hoef je toch niet zo goed te timen
gewoon stingertje richten en drukken.
wat wel irritant is bij mg rex trouwens is dat de stinger telkens op iets anders gaat richten.
Gamedemondonderdag 8 april 2004 @ 23:45
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef capibar het volgende:

[..]

bij de hind hoef je toch niet zo goed te timen
gewoon stingertje richten en drukken.
wat wel irritant is bij mg rex trouwens is dat de stinger telkens op iets anders gaat richten.
ja idd irritant
normaal gesproken had je maar 1 doel...
wel leuk dat je je eerst die andere wapens kan uitschakelen maar wel über irritant om die dish te raken
capibardonderdag 8 april 2004 @ 23:49
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:45 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

ja idd irritant
normaal gesproken had je maar 1 doel...
wel leuk dat je je eerst die andere wapens kan uitschakelen maar wel über irritant om die dish te raken
ik stoor me eigenlijk niet echt aan die andere wapens, ik had dus liever dat radar ding als enige target gezien
(whow, ik kan dat laser ding uitschakelen, feest! )
Eitjesdonderdag 8 april 2004 @ 23:59
Ik ben geen 1x geraakt tijdens die battle. Echt, zo simpel in Twin Snakes. De psx versie was toch veel pittiger. Rockets die je echt moest ontwijken bijv..

Ook zo suf ; als je zegt dat de psx veel beter is dan krijg je tegenwoordig als tegen argument ; ja maar die heeft kut graphics. Raar volk op deze wereld.
bugeyevrijdag 9 april 2004 @ 00:02
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef Eitjes het volgende:
Ook zo suf ; als je zegt dat de psx veel beter is dan krijg je tegenwoordig als tegen argument ; ja maar die heeft kut graphics. Raar volk op deze wereld.
ze hebben altijd makkelijk praatjes,
die graphics waren top voor die tijd, ik weet nog goed dat ik erg geweldige beelden voorbij zag komen,
hoewel ik meer verliefd was op Half-Life sorry Konami

Ik vind het eigenlijk nog steeds, maar dan meer wat nostalgisch mooi.
capibarvrijdag 9 april 2004 @ 00:17
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef Eitjes het volgende:
Ik ben geen 1x geraakt tijdens die battle. Echt, zo simpel in Twin Snakes. De psx versie was toch veel pittiger. Rockets die je echt moest ontwijken bijv..

Ook zo suf ; als je zegt dat de psx veel beter is dan krijg je tegenwoordig als tegen argument ; ja maar die heeft kut graphics. Raar volk op deze wereld.
ik vind de psx versie ook beter hoor.
graphics maken toch niet zo heel veel uit.
erg jammer dat ze in twin snakes het sniper-wolf-gaat-dood muziekje helemaal hebben verneukt.
bugeyevrijdag 9 april 2004 @ 00:25
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef capibar het volgende:

[..]

ik vind de psx versie ook beter hoor.
graphics maken toch niet zo heel veel uit.
erg jammer dat ze in twin snakes het sniper-wolf-gaat-dood muziekje helemaal hebben verneukt.
dat stukje dat Snake haar ging schieten liggend op de grond?
capibarvrijdag 9 april 2004 @ 00:41
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 00:25 schreef bugeye het volgende:

[..]

dat stukje dat Snake haar ging schieten liggend op de grond?
dat stuk waar ze eerst gaat lullen over waar ze vandaan komt enzo, en dat snake haar daarna door haar kop schiet.
ik weet niet of je dat bedoelde
Eitjesvrijdag 9 april 2004 @ 02:17
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 00:17 schreef capibar het volgende:
erg jammer dat ze in twin snakes het sniper-wolf-gaat-dood muziekje helemaal hebben verneukt.
Ze hebben heel die scene verneukt. Dat was mijn favo scene maar in Twin Snakes kon ik wel janken. God, wat slecht. Wederom door de kut stemmen en slechte camera's. En de muziek bij die scene is helemaal erg. Oh, en laat ik maar niet over die ene ninja beginnen op het eind. Een heel ander persoon.. zucht..
bugeyevrijdag 9 april 2004 @ 04:13
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 00:41 schreef capibar het volgende:

[..]

dat stuk waar ze eerst gaat lullen over waar ze vandaan komt enzo, en dat snake haar daarna door haar kop schiet.
ik weet niet of je dat bedoelde
ja
BMHvrijdag 9 april 2004 @ 10:19
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:43 schreef capibar het volgende:

[..]

bij de hind hoef je toch niet zo goed te timen
gewoon stingertje richten en drukken.
wat wel irritant is bij mg rex trouwens is dat de stinger telkens op iets anders gaat richten.
Ik bedoelde voor de HIND battle. Dat je naar beneden moet van de eerste toren.
capibarvrijdag 9 april 2004 @ 13:34
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 02:17 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Ze hebben heel die scene verneukt. Dat was mijn favo scene maar in Twin Snakes kon ik wel janken. God, wat slecht. Wederom door de kut stemmen en slechte camera's. En de muziek bij die scene is helemaal erg. Oh, en laat ik maar niet over die ene ninja beginnen op het eind. Een heel ander persoon.. zucht..
idd, als ze die muziek nou hetzelfde hadden gelaten zou de scene er al veel beter uit hebben gezien.
zit ik me het hele spel daarop te verheugen, hebben ze dat stukje helemaal omgegooit
nee, daar zit ik op te wachten
capibarvrijdag 9 april 2004 @ 13:35
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 10:19 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik bedoelde voor de HIND battle. Dat je naar beneden moet van de eerste toren.
daar hoef je toch niet zo goed te timen
gewoon naar beneden gaan met dat touwtje, 1 keertje stoppen voor de grip, en klaar.
BMHvrijdag 9 april 2004 @ 13:40
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 13:35 schreef capibar het volgende:

[..]

daar hoef je toch niet zo goed te timen
gewoon naar beneden gaan met dat touwtje, 1 keertje stoppen voor de grip, en klaar.
Ik gebruik geen touw
capibarvrijdag 9 april 2004 @ 13:45
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 13:40 schreef BMH het volgende:

[..]

Ik gebruik geen touw
eeeeeeeh
hoe kan je dan beneden komen?
BMHvrijdag 9 april 2004 @ 13:47
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 13:45 schreef capibar het volgende:

[..]

eeeeeeeh
hoe kan je dan beneden komen?
Via de buizen goed timen dus
capibarvrijdag 9 april 2004 @ 13:48
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 13:47 schreef BMH het volgende:

[..]

Via de buizen goed timen dus
ik heb eigenlijk nog nooit niet het touw gepakt.
deze keer maar eens proberen dus.
tatsandarumvrijdag 9 april 2004 @ 14:52
Even snel een vraagje over dit mooie spel.

Hoort er eigenlijk zo'n Nintendovip code bij het spel te zitten? Aangezien het van silicon knights is, heb ik namelijk wel het vermoeden dat het erbij hoort te zitten.
capibarvrijdag 9 april 2004 @ 15:14
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 14:52 schreef tatsandarum het volgende:
Even snel een vraagje over dit mooie spel.

Hoort er eigenlijk zo'n Nintendovip code bij het spel te zitten? Aangezien het van silicon knights is, heb ik namelijk wel het vermoeden dat het erbij hoort te zitten.
nope, die zitten alleen bij nintendo spellen.
JKzaterdag 10 april 2004 @ 11:16
Hoe moe tje nou die dogtags pakken, op de PSX deed ik het nooit en op de cube staat in het boekje dat je ze onder schot moet houden, dan zie je wat blinken en dan moet je 'm fouilleren.. hoe je moet fouilleren staat er absoluut niet bij.

Dus ik houd ze onder schot (dan druk ik daarna Z in), van de voorkant zie je dan die dogtag 'schitteren' en dan ram ik een kogel door z'n hoofd maar volgens mij heb je dan dus geen dog tag.. fouilleren... hoe moet dat... ik heb nog niet in mn Dog Tag Viewer gekeken, maar als je 'm onder schot houd, heb je 'm dan al of moet je nog op een bepaalde knop rammen ?
JKzaterdag 10 april 2004 @ 13:50
Ow en verder zit ik nog vast ;
SPOILER
Liquid zit in die Hind en ik ben al met het touw naar beneden gegaan, heb die 3 soldaten kapot gemaakt met m'n Nikita en dan komt Liquid. Ik ren naar binnen bij Toren B, pak de Stinger+ammo en loop terug.. heel kort schiet Liquid op me en weg is hij...

Campbell zegt dat ik naar toren A moet gaan. Ik ren naar boven.. deur kapot. Krijg ik een call dat Liquid nog om gebouw B cirkelt. Ik terug... hij is NERGENS te bekennen... en gebouw B in heeft geen zin, de lift doet het niet en de trap is afgebroken.

Op de PSX was ik tot Metal Gear Rex gekomen, maar volgens mij zit hier of een bug in het spel of ik vergeet iets.. het is jaren geleden voor me... iemand een idee? In Toren A heb ik niets meer te zoeken en in B ook niet, ik moet op dat pad tussen A en B Liquid kapot maken met die Stingers maar die eikel komt niet meer tevoorschijn !!! Wie weet wat ik fout doe?
capibarzaterdag 10 april 2004 @ 13:53
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 13:50 schreef JK het volgende:
Ow en verder zit ik nog vast ;
SPOILER
Liquid zit in die Hind en ik ben al met het touw naar beneden gegaan, heb die 3 soldaten kapot gemaakt met m'n Nikita en dan komt Liquid. Ik ren naar binnen bij Toren B, pak de Stinger+ammo en loop terug.. heel kort schiet Liquid op me en weg is hij...

Campbell zegt dat ik naar toren A moet gaan. Ik ren naar boven.. deur kapot. Krijg ik een call dat Liquid nog om gebouw B cirkelt. Ik terug... hij is NERGENS te bekennen... en gebouw B in heeft geen zin, de lift doet het niet en de trap is afgebroken.

Op de PSX was ik tot Metal Gear Rex gekomen, maar volgens mij zit hier of een bug in het spel of ik vergeet iets.. het is jaren geleden voor me... iemand een idee? In Toren A heb ik niets meer te zoeken en in B ook niet, ik moet op dat pad tussen A en B Liquid kapot maken met die Stingers maar die eikel komt niet meer tevoorschijn !!! Wie weet wat ik fout doe?
je moet eerst naar waar de trap is afgebroken, en dan weer terug naar bven naar de lift, en dan krijg je een filmpje te zien met otacon, en dan zijn die dozen weggeschoven zodat je erlangs kan, en dan moet je daar naar boven rennen.
capibarzaterdag 10 april 2004 @ 13:54
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 11:16 schreef JK het volgende:
Hoe moe tje nou die dogtags pakken, op de PSX deed ik het nooit en op de cube staat in het boekje dat je ze onder schot moet houden, dan zie je wat blinken en dan moet je 'm fouilleren.. hoe je moet fouilleren staat er absoluut niet bij.

Dus ik houd ze onder schot (dan druk ik daarna Z in), van de voorkant zie je dan die dogtag 'schitteren' en dan ram ik een kogel door z'n hoofd maar volgens mij heb je dan dus geen dog tag.. fouilleren... hoe moet dat... ik heb nog niet in mn Dog Tag Viewer gekeken, maar als je 'm onder schot houd, heb je 'm dan al of moet je nog op een bepaalde knop rammen ?
je moet op zijn hoofd richten, dan zegt hij iets van "don't kill me" en dan gaat hij schudden, en laat hij zijn dogtag vallen.
bugeyezaterdag 10 april 2004 @ 14:20
Ik heb het spel bij iemand uitgeprobeerd.

Na de scene met Meryl bij de gevangenis, moest ik die soldaatjes schieten.
Hoe kun je in FirstPerson automatisch richten op een soldaat?

In MGS2 kon dat wel, maar ik zat steeds uit te zoeken welke knop dat is.
Ik moet ff wennen aan die Gamecube controller, want die Z knop valt niet eens op
capibarzaterdag 10 april 2004 @ 14:59
quote:
Op zaterdag 10 april 2004 14:20 schreef bugeye het volgende:
Ik heb het spel bij iemand uitgeprobeerd.

Na de scene met Meryl bij de gevangenis, moest ik die soldaatjes schieten.
Hoe kun je in FirstPerson automatisch richten op een soldaat?

In MGS2 kon dat wel, maar ik zat steeds uit te zoeken welke knop dat is.
Ik moet ff wennen aan die Gamecube controller, want die Z knop valt niet eens op
zorgen dat je een wapen hebt geselecteerd, in fp-mode gaan (op Z drukken) dan de r-knop lichtjes indrukken, zodat hij het laatste wapen wat je hebt gepakt selecteerd, en dan A inhouden.
JKzaterdag 10 april 2004 @ 16:38
Dat stuk in de gevangenis is makkelijker dan op de PSX met je tranquilizergun.. die M9.
Ik ga nu effe je tip uitproberen capibar, ben benieuwd

Het werkt ! Wat stom, ik deed het andersom en dan kreeg ik nooit dat filmpje
HomerJzondag 11 april 2004 @ 12:05
Ik wou dat ik hem nog niet op de PSX had gespeeld
bugeyezondag 11 april 2004 @ 13:40
quote:
Op zondag 11 april 2004 12:05 schreef HomerJ het volgende:
Ik wou dat ik hem nog niet op de PSX had gespeeld
ben je dan teleurgesteld met de GC versie?
Gamedemonzondag 11 april 2004 @ 14:04
quote:
Op donderdag 8 april 2004 23:59 schreef Eitjes het volgende:
Ik ben geen 1x geraakt tijdens die battle. Echt, zo simpel in Twin Snakes. De psx versie was toch veel pittiger. Rockets die je echt moest ontwijken bijv..

Ook zo suf ; als je zegt dat de psx veel beter is dan krijg je tegenwoordig als tegen argument ; ja maar die heeft kut graphics. Raar volk op deze wereld.
Ja in deel 1 moest je echt kanker goed rennen en die rakketten dodgen...nu missen ze met 10 meter ofzo
capibarzondag 11 april 2004 @ 14:53
quote:
Op zondag 11 april 2004 14:04 schreef Gamedemon het volgende:

[..]

Ja in deel 1 moest je echt kanker goed rennen en die rakketten dodgen...nu missen ze met 10 meter ofzo
ik heb hem net weer op hard verslagen
voor de 5e keer...
jammer dat het zelfs op hard makkelijk is
HomerJzondag 11 april 2004 @ 14:59
quote:
Op zondag 11 april 2004 13:40 schreef bugeye het volgende:

[..]

ben je dan teleurgesteld met de GC versie?
Nee, maar ik heb hem even een half uurtje gespeeld en liep er zo doorheen, ik vind het zonde om 60 euro aan uit te geven
capibarzondag 11 april 2004 @ 15:02
quote:
Op zondag 11 april 2004 14:59 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb hem even een half uurtje gespeeld en liep er zo doorheen, ik vind het zonde om 60 euro aan uit te geven
ik loop er ook zo doorheen, maar het is nogsteeds een goed spel
bugeyezondag 11 april 2004 @ 20:09
quote:
Op zondag 11 april 2004 14:59 schreef HomerJ het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb hem even een half uurtje gespeeld en liep er zo doorheen, ik vind het zonde om 60 euro aan uit te geven
verkopen aan mij?
minder dan 49 aub, dan ben ik ook wel blij
bugeyezondag 11 april 2004 @ 20:14
quote:
Op zondag 11 april 2004 15:02 schreef capibar het volgende:

[..]

ik loop er ook zo doorheen, maar het is nogsteeds een goed spel
iedereen is vrij om te kiezen welke moeilijkheidsgraad ze het spel spelen, want daar hangt het van af hoelang je het spel speelt.
Als de makers Very Easy mode er niet in hebben gestopt, zou het veel schelen.
Hetzelfde met Sons of Liberty, maar die is al langdradig door de tussenfilmpjes (die ik wel erg ooh nog steeds tof vind )
capibarzondag 11 april 2004 @ 20:20
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:14 schreef bugeye het volgende:

[..]

iedereen is vrij om te kiezen welke moeilijkheidsgraad ze het spel spelen, want daar hangt het van af hoelang je het spel speelt.
Als de makers Very Easy mode er niet in hebben gestopt, zou het veel schelen.
Hetzelfde met Sons of Liberty, maar die is al langdradig door de tussenfilmpjes (die ik wel erg ooh nog steeds tof vind )
op hard duurt het evenlang als op easy, ik heb hem nu gesaved bij dat stuk waar snake en liquid gaan vechten op rex' rug, en ik ben nu nogeveer 3 uur bezig.
bugeyezondag 11 april 2004 @ 20:26
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:20 schreef capibar het volgende:

[..]

op hard duurt het evenlang als op easy, ik heb hem nu gesaved bij dat stuk waar snake en liquid gaan vechten op rex' rug, en ik ben nu nogeveer 3 uur bezig.
misschien komt dat omdat je het spel eerder op de Playstation hebt gespeeld en dat je nu wel precies weet wat je moet gaan doen. Of je bent gewoon heel erg goed

Ik vind het nog moeilijk om zuinig te blijven met mijn munitie in Hard mode.
Maargoed, Ik moet het spel zelf nog geheel checken, ik blijf herhalen, sorry jongens
Gianlucazondag 11 april 2004 @ 20:31
quote:
Op dinsdag 6 april 2004 23:46 schreef Gamedemon het volgende:
Snake??? SNAKE??? SNAAAAAAAAAAAAAAAAKEEEE????
tadadadadam....dam dam dam....
Jahahaaaaa I remenber, en dan van meiling of otacon of campbell toch
capibarzondag 11 april 2004 @ 20:35
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:31 schreef Gianluca het volgende:

[..]

Jahahaaaaa I remenber, en dan van meiling of otacon of campbell toch
en dan werd het op het einde steeds zachter toch
dat geroep is trouwens zwaar irritant
Eitjesmaandag 12 april 2004 @ 02:48
quote:
Op zondag 11 april 2004 20:35 schreef capibar het volgende:

[..]

en dan werd het op het einde steeds zachter toch
dat geroep is trouwens zwaar irritant
Ja.

In de Cube versie gooi ik het geluid uit. In de PSX versie is het ook iri, maar lang niet zo erg alsin de cube versie. Echt enorm slecht. :/

Maargoed. De meesten hier kennen de PSX versie en zijn enigzins teleurgesteld in de remake. Vooral de stemmen zijn bizar slecht waardoor personen gewoon ineens "anders" zijn. Ze hadden gewoon de originele stemmen moeten gebruiken, dat scheelt al veel. En tja, veel filmpjes zijn fucked up.. Vooral de filmpjes die een kleine twist geven aan het verhaal, of de filmpjes die emoties moeten "kweken".

Maarja, mensen die de Cube versie voor het eerst spelen zullen de PSX/pc wel uitlachen. "haha "kut" graphics, tief op!". Ze weten niet wat ze missen.

Morgen de PC versie (met PS2 controller) maar wéér eens spelen. Goede stemmen, vaak toffere filmpjes en hey... Moeilijker dan Twin Snakes. Topspel!
SPOILER
Sniper Wolf scene. Meryl die sterft op Rex. Eindfilmpje.. zucht, alles is zoveel mooier in de psx versie. :'(
Twin Snakes?

Metal Gear Solid op de pc/psx? 100x een .

Inmiddels verkocht. Spijt van de verkoop? Nee. Spijt van de koop? Ja. Schandalig product.

[ Bericht 8% gewijzigd door Eitjes op 12-04-2004 02:54:55 ]
DRAGON-RULEZmaandag 12 april 2004 @ 02:58
wanneer komt die uit ?
Gamedemonmaandag 12 april 2004 @ 03:35
tsja schandalig product gaat wel erg ver....leuk spel voor mensen die het orgineel niet kenne kan je beter zeggen
Bolderbastmaandag 12 april 2004 @ 03:52
maar dat had ik ook al met de Resident Evil remake.....de originelen blijven toch beter.....zal wel voor het grootste deel met nostalgie te maken hebben......
Gamedemonmaandag 12 april 2004 @ 04:06
Resident evil remake had tenminste nieuwe dingen...of veranderde
TTS is psies etzelfde
Eitjesmaandag 12 april 2004 @ 06:32
quote:
Op maandag 12 april 2004 04:06 schreef Gamedemon het volgende:
TTS is psies etzelfde
Qua gameplay niet. Althans.. Hmmf.. toch wel.. 1st person view en mp9. Maar of dat nou echt vernieuwend is en of het wat toevoegt aan de gameplay? Neh.

De RE remakes hadden tenminste een ietwat andere opzet enzo, andere kamers/gangen.. MGS is precies hetzelfde. Daar erger ik me niet eens aan.. Maar gewoon aan de stemmen.. Dat blijft echt het ergste.. Ik kijk nu gewoon tegen andere personen aan. Dat vind ik zo erg. Je geeft de personen niet dezelfde ervaring als de PSX gamer.

Tuurlijk, wil je ze dat geven dan kan dat alleen maar door een simpele port. De graphics zijn goed, de sfeer is goed maar de stemmen en de vele filmpjes slaan de plank compleet mis. Jammer. Erg jammer.

Maarja, de nieuwkomer in het MGS genre zal het niet opmerken dus klagen erover heeft geen zin.
capibarmaandag 12 april 2004 @ 11:27
quote:
Op maandag 12 april 2004 06:32 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Qua gameplay niet. Althans.. Hmmf.. toch wel.. 1st person view en mp9. Maar of dat nou echt vernieuwend is en of het wat toevoegt aan de gameplay? Neh.

De RE remakes hadden tenminste een ietwat andere opzet enzo, andere kamers/gangen.. MGS is precies hetzelfde. Daar erger ik me niet eens aan.. Maar gewoon aan de stemmen.. Dat blijft echt het ergste.. Ik kijk nu gewoon tegen andere personen aan. Dat vind ik zo erg. Je geeft de personen niet dezelfde ervaring als de PSX gamer.

Tuurlijk, wil je ze dat geven dan kan dat alleen maar door een simpele port. De graphics zijn goed, de sfeer is goed maar de stemmen en de vele filmpjes slaan de plank compleet mis. Jammer. Erg jammer.

Maarja, de nieuwkomer in het MGS genre zal het niet opmerken dus klagen erover heeft geen zin.
ik stoor me niet echt aan de stemmen, die zijn bijna hetzelfde, maar sommige dingen zijn wel wat anders ingesproken.
maar zoals je eerder zegt, de filmpjes zijn idd veel minder goed.
bugeyemaandag 12 april 2004 @ 16:17
quote:
Op maandag 12 april 2004 03:52 schreef Bolderbast het volgende:
maar dat had ik ook al met de Resident Evil remake.....de originelen blijven toch beter.....zal wel voor het grootste deel met nostalgie te maken hebben......
dat bewijst ook dat opgepoetste graphics niet altijd beter hoeft te zijn
capibarmaandag 12 april 2004 @ 16:18
ik ben hem nu op extreme aan het spelen, maar ik zie niet echt wat verandert is
JKdinsdag 13 april 2004 @ 02:52
Zow... uitgespeeld... in 9 uur, 49 minuten en 55 seconden.... pfff wou vroeg slapen maar het is nu al erg laat door die filmpjes... geloof dat het 2 uur heeft geduurt vanaf de PAL keys tot het einde met al die filmpjes.... maar hij's goed alleen door die m9 erg makkelijk.

Next game please
SPOILER
Ik meen me te herinneren dat in de PSX versie, je het spel overnieuw kon spelen met het zwaard van Gray Fox ?
Eitjesdinsdag 13 april 2004 @ 03:27
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:52 schreef JK het volgende:
SPOILER
Ik meen me te herinneren dat in de PSX versie, je het spel overnieuw kon spelen met het zwaard van Gray Fox ?
Voglens mij was dat alleen in de VR missies versie?
capibardinsdag 13 april 2004 @ 09:39
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 02:52 schreef JK het volgende:
SPOILER
Ik meen me te herinneren dat in de PSX versie, je het spel overnieuw kon spelen met het zwaard van Gray Fox ?
iemand zei tegen mij dat je dat kreeg als je hem 20 keer uitspeelde dus ik 20 keer uitspelen, en nee hoor, geen ninjapak
BMHdinsdag 13 april 2004 @ 09:42
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 09:39 schreef capibar het volgende:

[..]

iemand zei tegen mij dat je dat kreeg als je hem 20 keer uitspeelde dus ik 20 keer uitspelen, en nee hoor, geen ninjapak
capibardinsdag 13 april 2004 @ 09:46
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 09:42 schreef BMH het volgende:

[..]

ja ik weet het, ik was vroeger heel erg dom
JKdinsdag 13 april 2004 @ 11:47
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 09:39 schreef capibar het volgende:

[..]

iemand zei tegen mij dat je dat kreeg als je hem 20 keer uitspeelde dus ik 20 keer uitspelen, en nee hoor, geen ninjapak
20x.. wat een gek
capibardinsdag 13 april 2004 @ 12:20
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 11:47 schreef JK het volgende:

[..]

20x.. wat een gek
ik was gek ja
maar toen ik het hoorde zat ik toch al op de 17 keer ofzo
BMHdinsdag 13 april 2004 @ 12:41
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:20 schreef capibar het volgende:

[..]

ik was gek ja
maar toen ik het hoorde zat ik toch al op de 17 keer ofzo
Wist je dat je de Metroid Prime 2 demo unlocked als je TTS 25 maal uitspeeld?
capibardinsdag 13 april 2004 @ 12:42
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:41 schreef BMH het volgende:

[..]

Wist je dat je de Metroid Prime 2 demo unlocked als je TTS 25 maal uitspeeld?
JA!?!? ECHT
zo, ik ga tts maar eens 25 keer uitspelen en dan ga ik jullie lekker uitlachen omdat ik de metroid prime 2 demo heb HAHAHAHAH STAKKERS!!!!!!!!!!!!!!!
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 13:57
Snake in een tuxedo


[ Bericht 9% gewijzigd door bugeye op 13-04-2004 14:05:59 ]
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 14:06
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 12:41 schreef BMH het volgende:

[..]

Wist je dat je de Metroid Prime 2 demo unlocked als je TTS 25 maal uitspeeld?
en jij gaat het 25 maal uitspelen??
BMHdinsdag 13 april 2004 @ 14:07
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:57 schreef bugeye het volgende:
Snake in een tuxedo
[afbeelding]
Snake ziet een beetje zwart.
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:06 schreef bugeye het volgende:

[..]

en jij gaat het 25 maal uitspelen??
Nee, ik ga em 15 keer uitspelen zodat ik de online optie van Zelda: The Wind Waker kan unlocken.
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 14:22
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:07 schreef BMH het volgende:

[..]

Snake ziet een beetje zwart.
[..]

Nee, ik ga em 15 keer uitspelen zodat ik de online optie van Zelda: The Wind Waker kan unlocken.
*zucht en zucht*...
wat Konami allemaal vage manieren toevoegd om de extra's te krijgen
Hellrazordinsdag 13 april 2004 @ 15:42
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 13:57 schreef bugeye het volgende:
Snake in een tuxedo
[afbeelding]
is dit geen spoiler ?
BMHdinsdag 13 april 2004 @ 15:48
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 15:42 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

is dit geen spoiler ?
Nee, daz de PS1 game, niet TTS.
capibardinsdag 13 april 2004 @ 16:35
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 15:48 schreef BMH het volgende:

[..]

Nee, daz de PS1 game, niet TTS.
ik weet 100% zeker dat dit geen ps1 versie is
(al kijk ik alleen maar naar de reflectie in de spiegel)
misschien is dit de pc versie ervan.
capibardinsdag 13 april 2004 @ 16:35
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 15:42 schreef Hellrazor het volgende:

[..]

is dit geen spoiler ?
waarom zou dit een spoiler zijn
capibardinsdag 13 april 2004 @ 16:36
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 14:22 schreef bugeye het volgende:

[..]

*zucht en zucht*...
wat Konami allemaal vage manieren toevoegd om de extra's te krijgen
je moet dat niet zo serieus nemen
Eitjesdinsdag 13 april 2004 @ 17:21
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:35 schreef capibar het volgende:

[..]

ik weet 100% zeker dat dit geen ps1 versie is
(al kijk ik alleen maar naar de reflectie in de spiegel)
misschien is dit de pc versie ervan.
PC versie ja. PSX had die spiegel ook hoor.
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 17:22
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 16:35 schreef capibar het volgende:

[..]

waarom zou dit een spoiler zijn
Omdat Hellrazor zou denken dat dit in TTS erin zit?

't was niet zo bedoeld om een geheimpje te onthullen, maar dit zat al in de PSX versie.
capibardinsdag 13 april 2004 @ 17:24
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:21 schreef Eitjes het volgende:

[..]

PC versie ja. PSX had die spiegel ook hoor.
ja duh, maar die had niet genoeg kracht om daar een reflectie in te tonen, zoals je wel op het plaatje ziet.
capibardinsdag 13 april 2004 @ 17:25
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:22 schreef bugeye het volgende:

[..]

Omdat Hellrazor zou denken dat dit in TTS erin zit?

't was niet zo bedoeld om een geheimpje te onthullen, maar dit zat al in de PSX versie.
na hoeveel keer uitspelen was dat eigenlijk? want ik had hem op de psx heel vaak uitgespeeld (ongeveer 20 keer)
maar ik heb de tuxedo daar nooit gekregen.
bij tts wel, na 3 keer.
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 17:26
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:24 schreef capibar het volgende:

[..]

ja duh, maar die had niet genoeg kracht om daar een reflectie in te tonen, zoals je wel op het plaatje ziet.
er zijn maar een paar dingen die opgepoetst zijn op de oude PC versie, zoals die spiegel blijkbaar. Voor de rest is alles hetzelfde als op de Playstation.
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 17:29
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:25 schreef capibar het volgende:

[..]

na hoeveel keer uitspelen was dat eigenlijk? want ik had hem op de psx heel vaak uitgespeeld (ongeveer 20 keer)
maar ik heb de tuxedo daar nooit gekregen.
bij tts wel, na 3 keer.
Als je het spel uitspeelt en meegaat met Otacon, dan moet je geloof ik nog een keer uitspelen, 2x dus. Of was dat het Stealth pakje?

anyway, te lang geleden om dat nog te weten.
JKdinsdag 13 april 2004 @ 17:35
Tuxedo is niet het stealthpak, bij stealthpak ben je groen en doorzichtig..
Leuk in de sneeuw, met stealth en voetsporen
capibardinsdag 13 april 2004 @ 17:37
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:29 schreef bugeye het volgende:

[..]

Als je het spel uitspeelt en meegaat met Otacon, dan moet je geloof ik nog een keer uitspelen, 2x dus. Of was dat het Stealth pakje?

anyway, te lang geleden om dat nog te weten.
je krijgt na 1x uitspelen met otacon de stealth, en met meryl de bandana.
capibardinsdag 13 april 2004 @ 17:38
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:26 schreef bugeye het volgende:

[..]

er zijn maar een paar dingen die opgepoetst zijn op de oude PC versie, zoals die spiegel blijkbaar. Voor de rest is alles hetzelfde als op de Playstation.
ik vind het er wel wat anders uitzien hoor.
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 17:47
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:35 schreef JK het volgende:
Tuxedo is niet het stealthpak, bij stealthpak ben je groen en doorzichtig..
Leuk in de sneeuw, met stealth en voetsporen
dat heb ik toch niet gezegd?
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 17:50
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 17:38 schreef capibar het volgende:

[..]

ik vind het er wel wat anders uitzien hoor.
door de hoge resoluties en kleuren, ja.
en nog een beetje anti-aliasing hier en daar, maar dat was het.
Bolderbastdinsdag 13 april 2004 @ 20:33
quote:
Op maandag 12 april 2004 06:32 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Qua gameplay niet. Althans.. Hmmf.. toch wel.. 1st person view en mp9. Maar of dat nou echt vernieuwend is en of het wat toevoegt aan de gameplay? Neh.

De RE remakes hadden tenminste een ietwat andere opzet enzo, andere kamers/gangen.. MGS is precies hetzelfde. Daar erger ik me niet eens aan.. Maar gewoon aan de stemmen.. Dat blijft echt het ergste.. Ik kijk nu gewoon tegen andere personen aan. Dat vind ik zo erg. Je geeft de personen niet dezelfde ervaring als de PSX gamer.

Tuurlijk, wil je ze dat geven dan kan dat alleen maar door een simpele port. De graphics zijn goed, de sfeer is goed maar de stemmen en de vele filmpjes slaan de plank compleet mis. Jammer. Erg jammer.

Maarja, de nieuwkomer in het MGS genre zal het niet opmerken dus klagen erover heeft geen zin.
dat het precies hetzelfde is stoort mij dus ook niet, het mocht voor mij een regelrechte port zijn met vernieuwde graphics,
want bij Resident Evil, de dingen die ze veranderd hebben, bevallen me niet echt....het is nu een beetje over the top geworden allemaal

ik denk dat ik het nu, net zoals met remakes van films, ook voorgoed gehad heb met remakes van games....

zo goed als de originelen worden ze toch nooit, ze zijn eerder bedoeld voor de 'nieuwe' generatie die de oude versies niet kennen...
capibardinsdag 13 april 2004 @ 20:40
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:33 schreef Bolderbast het volgende:

[..]

dat het precies hetzelfde is stoort mij dus ook niet, het mocht voor mij een regelrechte port zijn met vernieuwde graphics,
want bij Resident Evil, de dingen die ze veranderd hebben, bevallen me niet echt....het is nu een beetje over the top geworden allemaal

ik denk dat ik het nu, net zoals met remakes van films, ook voorgoed gehad heb met remakes van games....

zo goed als de originelen worden ze toch nooit, ze zijn eerder bedoeld voor de 'nieuwe' generatie die de oude versies niet kennen...
'nieuwe generatie'
mgs is uit 2000 ofzo, dus de meesten zullen dat wel mee hebben gemaakt.
bij een nieuwe geeneratie heb je het over mensen die geen NES hadden enzo
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 20:53
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:40 schreef capibar het volgende:

[..]

'nieuwe generatie'
mgs is uit 2000 ofzo, dus de meesten zullen dat wel mee hebben gemaakt.
bij een nieuwe geeneratie heb je het over mensen die geen NES hadden enzo
NES Je bedoelt Playstation,
MGS is uit 1999 en alleen Playstation bezitters kennen dat spel goed en van de andere generatie van de PC games kennen Half-Life, Unreal enzo. Dus er zijn genoeg mensen die MGS nog nooit hebben gespeeld.

voor hun zeker de moeite waard om de GC versie te spelen.
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 21:08
quote:
Op maandag 12 april 2004 06:32 schreef Eitjes het volgende:
De RE remakes hadden tenminste een ietwat andere opzet enzo, andere kamers/gangen.. MGS is precies hetzelfde. Daar erger ik me niet eens aan.. Maar gewoon aan de stemmen.. Dat blijft echt het ergste.. Ik kijk nu gewoon tegen andere personen aan. Dat vind ik zo erg. Je geeft de personen niet dezelfde ervaring als de PSX gamer.

Tuurlijk, wil je ze dat geven dan kan dat alleen maar door een simpele port. De graphics zijn goed, de sfeer is goed maar de stemmen en de vele filmpjes slaan de plank compleet mis. Jammer. Erg jammer.
Ah, nog iemand die het met me eens is.

Ik vond die stemmen ook al zo jammer. De originele blijft veel beter. Wat er nu opnieuw ingesproken is, vind ik een beetje nep. Je hoort duidelijk de acteurs van een blaadje hardop lezen.

En wat betreft die tussenfilmpjes vind ik niet zo erg, het is maar waar je ervan houdt.

Hideo Kojima wilt maar al te graag van zulke actiefilmpjes maken, en eerlijk gezegd vind ik dat wel tof bij een game.
Maar als het een game is, moet het ook altijd speelbaar zijn natuurlijk en niet alleen filmpjes bekijken en codecgesprekken uitvoeren.
Dat zou vast de reden zijn dat veel mensen dit zien als een minpunt dat er veel te veel gepraat is, die ze gewoon iedere keer met een knop skippen.
Ik had dat ook met MGS2. Altijd die stomme onzin over de liefdegesprekken tussen Jack en Rose. SKIP!
capibardinsdag 13 april 2004 @ 21:16
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 20:53 schreef bugeye het volgende:

[..]

NES Je bedoelt Playstation,
MGS is uit 1999 en alleen Playstation bezitters kennen dat spel goed en van de andere generatie van de PC games kennen Half-Life, Unreal enzo. Dus er zijn genoeg mensen die MGS nog nooit hebben gespeeld.

voor hun zeker de moeite waard om de GC versie te spelen.
nee, ik bedoel NES, daarna ligt de generatiekloof.
capibardinsdag 13 april 2004 @ 21:18
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:08 schreef bugeye het volgende:

[..]

Ah, nog iemand die het met me eens is.

Ik vond die stemmen ook al zo jammer. De originele blijft veel beter. Wat er nu opnieuw ingesproken is, vind ik een beetje nep. Je hoort duidelijk de acteurs van een blaadje hardop lezen.

En wat betreft die tussenfilmpjes vind ik niet zo erg, het is maar waar je ervan houdt.

Hideo Kojima wilt maar al te graag van zulke actiefilmpjes maken, en eerlijk gezegd vind ik dat wel tof bij een game.
Maar als het een game is, moet het ook altijd speelbaar zijn natuurlijk en niet alleen filmpjes bekijken en codecgesprekken uitvoeren.
Dat zou vast de reden zijn dat veel mensen dit zien als een minpunt dat er veel te veel gepraat is, die ze gewoon iedere keer met een knop skippen.
Ik had dat ook met MGS2. Altijd die stomme onzin over de liefdegesprekken tussen Jack en Rose. SKIP!
ik moet mgs2 nogsteeds spelen de eerste keer zijn die gesprekken toch wel leuk?
ik vond de mgs op de psx trouwens ook beter.
bugeyedinsdag 13 april 2004 @ 21:27
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 21:18 schreef capibar het volgende:

[..]

ik moet mgs2 nogsteeds spelen de eerste keer zijn die gesprekken toch wel leuk?
ik vond de mgs op de psx trouwens ook beter.
MGS2 is zeker niet slecht en de gesprekken zijn best goed gedaan.
ik (en bijna iedereen) vond het verschrikkelijk dat Snake maar kort te spelen is in het begin.
Daarna moet je het met iemand anders doen ene Raiden, die opzich niet slecht was, maar ik had liever onze held Snake

Ik begin eigenlijk steeds The Twin Snakes te vergelijken met MGS2, want ze zijn eigenlijk gewoon hetzelfde (graphics, filmpjes en de stemmen).
wat me opvalt is dat de stemmen in MGS op de Playstation versie wat meer echo-effecten hebben.
Opiedinsdag 13 april 2004 @ 23:03
quote:
Op maandag 12 april 2004 02:48 schreef Eitjes het volgende:

[..]

Ja.

In de Cube versie gooi ik het geluid uit. In de PSX versie is het ook iri, maar lang niet zo erg alsin de cube versie. Echt enorm slecht. :/

Maargoed. De meesten hier kennen de PSX versie en zijn enigzins teleurgesteld in de remake. Vooral de stemmen zijn bizar slecht waardoor personen gewoon ineens "anders" zijn. Ze hadden gewoon de originele stemmen moeten gebruiken, dat scheelt al veel. En tja, veel filmpjes zijn fucked up.. Vooral de filmpjes die een kleine twist geven aan het verhaal, of de filmpjes die emoties moeten "kweken".

Maarja, mensen die de Cube versie voor het eerst spelen zullen de PSX/pc wel uitlachen. "haha "kut" graphics, tief op!". Ze weten niet wat ze missen.

Morgen de PC versie (met PS2 controller) maar wéér eens spelen. Goede stemmen, vaak toffere filmpjes en hey... Moeilijker dan Twin Snakes. Topspel!
SPOILER
Sniper Wolf scene. Meryl die sterft op Rex. Eindfilmpje.. zucht, alles is zoveel mooier in de psx versie.
Twin Snakes?

Metal Gear Solid op de pc/psx? 100x een .

Inmiddels verkocht. Spijt van de verkoop? Nee. Spijt van de koop? Ja. Schandalig product.
Helemaal mee eens. Ook de texturen en kleuren geven een veel meer statische, saaie en ziekenhuis-achtige indruk.
Forumpivrijdag 23 april 2004 @ 11:12
Ik las net in het Gamecube-topic dat er bij MGS:TTS ook een Deathmatch- en Find the Flag- en andersoortige multiplayeropties zijn. Ik heb ze nog niet ontdekt. Hoe valt dit te unlocken?
(Zeg me niet dat ik het spel op het moeilijkste niveau binnen 3 uur moet uitspelen, please)
capibarvrijdag 23 april 2004 @ 11:17
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:12 schreef Forumpi het volgende:
Ik las net in het Gamecube-topic dat er bij MGS:TTS ook een Deathmatch- en Find the Flag- en andersoortige multiplayeropties zijn. Ik heb ze nog niet ontdekt. Hoe valt dit te unlocken?
(Zeg me niet dat ik het spel op het moeilijkste niveau binnen 3 uur moet uitspelen, please)

capibarvrijdag 23 april 2004 @ 11:19
maar,om je vraag te beantwoorden, voor deathmatch moet je het spel 50 keer uitspelen in extreme (geen continues gebruiken!!)
Forumpivrijdag 23 april 2004 @ 12:56
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 11:19 schreef capibar het volgende:
maar,om je vraag te beantwoorden, voor deathmatch moet je het spel 50 keer uitspelen in extreme (geen continues gebruiken!!)
Wat is dat nou weer voor fantasieloze optie?
50 x? Welke MONGOOL doet dat?
Hmm, verder niks dat eerder is te unlocken ofzo? Jammer, had wel zin om een beetje te knallen tegen elkaar.

En ja, ik weet heus wel dat ik een rookie ben. Hoef je niet in te wrijven, Capibastard.
bugeyevrijdag 23 april 2004 @ 12:59
Action Replay
capibarvrijdag 23 april 2004 @ 13:35
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 12:56 schreef Forumpi het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor fantasieloze optie?
50 x? Welke MONGOOL doet dat?
Hmm, verder niks dat eerder is te unlocken ofzo? Jammer, had wel zin om een beetje te knallen tegen elkaar.

En ja, ik weet heus wel dat ik een rookie ben. Hoef je niet in te wrijven, Capibastard.
kom op zeg, begrijp je nou nog echt niet dat mgs:tts geen multiplayer optie heeft?
Forumpivrijdag 23 april 2004 @ 14:15
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 13:35 schreef capibar het volgende:

[..]

kom op zeg, begrijp je nou nog echt niet dat mgs:tts geen multiplayer optie heeft?
Nu wel.

Om er dan meteen even overheen te lullen :
Wat zijn dan die dingen in mijn optie-menu die ik nog niet kan selecteren? Een icoontje in de vorm van een wapen en eentje van een camera.
bugeyevrijdag 23 april 2004 @ 14:17
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 13:35 schreef capibar het volgende:

[..]

kom op zeg, begrijp je nou nog echt niet dat mgs:tts geen multiplayer optie heeft?
inderdaad, Metal Gear Solid is niet eens een multiplayerspel en daar past het helemaal niet bij.
Als je multiplayer wilt, moet je maar Counterstriken, niet met de held Snake!
capibarvrijdag 23 april 2004 @ 14:22
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:15 schreef Forumpi het volgende:

[..]

Nu wel.

Om er dan meteen even overheen te lullen :
Wat zijn dan die dingen in mijn optie-menu die ik nog niet kan selecteren? Een icoontje in de vorm van een wapen en eentje van een camera.
dat wapen is volgens mij dat je alle bazen achter elkaar speelt, en die camera dat je allee filmpjes achter elkaar ziet
Forumpivrijdag 23 april 2004 @ 14:28
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:22 schreef capibar het volgende:

[..]

dat wapen is volens mij dat je alle bazen achter elkaar speelt, en die camera dat je allee filmpjes achter elkaar ziet
Dank voor je geduld.

Hmm, het is me nog niet gelukt om die te gebruiken, maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik hem nog niet 50 keer heb uitgespeeld. ;-)
capibarvrijdag 23 april 2004 @ 14:44
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:28 schreef Forumpi het volgende:

[..]

Dank voor je geduld.

Hmm, het is me nog niet gelukt om die te gebruiken, maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik hem nog niet 50 keer heb uitgespeeld. ;-)
die krijg je gewoon na 1x uitspelen....
BMHvrijdag 23 april 2004 @ 14:45
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:28 schreef Forumpi het volgende:

[..]

Dank voor je geduld.

Hmm, het is me nog niet gelukt om die te gebruiken, maar dat komt dan waarschijnlijk omdat ik hem nog niet 50 keer heb uitgespeeld. ;-)
Je krijgt de boss survival mode al na 1 keer uitspelen. Die Camera krijg je als je de camera in het spel hebt gepakt.
SPOILER
net naast de muur waar Pistol Piet zit opblaast, is er nog een muur die je kunt opblazen.
capibarvrijdag 23 april 2004 @ 14:50
quote:
Op vrijdag 23 april 2004 14:45 schreef BMH het volgende:

[..]

Je krijgt de boss survival mode al na 1 keer uitspelen. Die Camera krijg je als je de camera in het spel hebt gepakt.
SPOILER
net naast de muur waar Pistol Piet zit opblaast, is er nog een muur die je kunt opblazen.
en vergeet vooral niet dat je onder dat hek door kan kruipen
(welk icoon had die mode dan dat je alle filmpjes achter elkaar keek )
animamaandag 26 april 2004 @ 22:49
Ok eindelijk heb ik de game gezien en gespeelt bij een maat van me.

Ik ben een beetje teleurgesteld en dan vooral in de nieuw ingesproken teksten. Wat hebben ze daar mee gedaan! Er zit totaal geen emotie meer in en mist het duistere

enkele voorbeelden:
========
Meryll en snake die vlak nadat ze uigebroken zijn uit de cel.

snake:you have a gun.......shoot....... shoot (PSX: SHOOOOOOT....., SHOOOOT!!!!!

Meryll: ahh...pauw pauw (PSX: AHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! + veel vettere geweer sounds)
==========

==========
Revolver Ocelot bij president Baker

my name is revolver......................( 1 minuut gekklooi met zijn gun)................... ocelot
==========
==========
Guards: there is somebody there (met zon intonatie >> ) (PSX: There is somebody THERE met zon intonatie )

Nee geef mij de PSX versie maar, dan maar mindere graphics en wat minder sprongetjes
capibarmaandag 26 april 2004 @ 23:02
quote:
Op maandag 26 april 2004 22:49 schreef anima het volgende:
Ok eindelijk heb ik de game gezien en gespeelt bij een maat van me.

Ik ben een beetje teleurgesteld en dan vooral in de nieuw ingesproken teksten. Wat hebben ze daar mee gedaan! Er zit totaal geen emotie meer in en mist het duistere

enkele voorbeelden:
========
Meryll en snake die vlak nadat ze uigebroken zijn uit de cel.

snake:you have a gun.......shoot....... shoot (PSX: SHOOOOOOT....., SHOOOOT!!!!!

Meryll: ahh...pauw pauw (PSX: AHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! + veel vettere geweer sounds)
==========

==========
Revolver Ocelot bij president Baker

my name is revolver......................( 1 minuut gekklooi met zijn gun)................... ocelot
==========
==========
Guards: there is somebody there (met zon intonatie >> ) (PSX: There is somebody THERE met zon intonatie )

Nee geef mij de PSX versie maar, dan maar mindere graphics en wat minder sprongetjes
de psx verise is idd beter ingesproken.
bugeyemaandag 26 april 2004 @ 23:45
Stukje Snake en Meryl uit PSX

Snake : Can you shoot me, rookie?

Woman : Careful, I'm no rookie!!

Snake : Liar! That nervous glance... that scared look in your eyes. They're
rookie's eyes if I ever saw them. You've never shot a person, am I
right?


Woman : You talk too much.


Het vet gedrukte stukje vond ik de mooiste tekst van het spel op de Playstation versie.

Wat STOM dat die tekst helemaal niet gezegd is in de GC versie
Gamedemonmaandag 26 april 2004 @ 23:50
zit er wel in...ietwat vervormd
Eitjesdinsdag 27 april 2004 @ 01:20
Zoals alle speech
King_of_cubesdonderdag 20 mei 2004 @ 10:45
een vraagje is er ook een manier een zwaard te krijgen jullie weten wel van wie (maar voor wie het niet weet zeg ik niks ) hoe dan ook weet iemand van jullie of dat kan en/of hoe je dat moet doen...
capibardonderdag 20 mei 2004 @ 14:23
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 10:45 schreef King_of_cubes het volgende:
een vraagje is er ook een manier een zwaard te krijgen jullie weten wel van wie (maar voor wie het niet weet zeg ik niks ) hoe dan ook weet iemand van jullie of dat kan en/of hoe je dat moet doen...
dat kan niet.
King_of_cubesmaandag 24 mei 2004 @ 17:21
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 14:23 schreef capibar het volgende:

[..]

dat kan niet.
heh waarom nou weer niet
BMHmaandag 24 mei 2004 @ 17:29
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:21 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

heh waarom nou weer niet
Omdat Snake niet van zwaarden houd.
capibarmaandag 24 mei 2004 @ 20:07
quote:
Op maandag 24 mei 2004 17:21 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

heh waarom nou weer niet
dat moet je aan de mensen vragen die dit spel hebben gemaakt...
bugeyemaandag 24 mei 2004 @ 21:08
quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:07 schreef capibar het volgende:

[..]

dat moet je aan de mensen vragen die dit spel hebben gemaakt...
maar dan moet je wel japans kunnen praten
G-Martwoensdag 14 december 2005 @ 19:29
Weet iemand wat de PEGI rating van deze game is?
King_of_cubeswoensdag 14 december 2005 @ 19:36
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:29 schreef G-Mart het volgende:
Weet iemand wat de PEGI rating van deze game is?
Wat een kick...
G-Martwoensdag 14 december 2005 @ 19:50
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:36 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Wat een kick...
Ja, ik moet even een toffe Cube game kopen voor m'n broertje die 11 wordt en The Twin Snakes vond ik zelf erg okay. Alleen wil ik wel weten of de game geschikt is voor hem. Ik kon er ook een nieuw topic voor aanmaken maar het leek me geschikter om het in dit topic te vragen
BMHwoensdag 14 december 2005 @ 20:14
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ja, ik moet even een toffe Cube game kopen voor m'n broertje die 11 wordt en The Twin Snakes vond ik zelf erg okay. Alleen wil ik wel weten of de game geschikt is voor hem. Ik kon er ook een nieuw topic voor aanmaken maar het leek me geschikter om het in dit topic te vragen
Ik betwijfel het. Toen ik 11 was had ik geen geduld voor een stealthgame.
King_of_cubeswoensdag 14 december 2005 @ 20:25
quote:
Op woensdag 14 december 2005 19:50 schreef G-Mart het volgende:

[..]

Ja, ik moet even een toffe Cube game kopen voor m'n broertje die 11 wordt en The Twin Snakes vond ik zelf erg okay. Alleen wil ik wel weten of de game geschikt is voor hem. Ik kon er ook een nieuw topic voor aanmaken maar het leek me geschikter om het in dit topic te vragen
Ik ben een erg grote metal gear solid fan maar ik weet niet of het iets is voor iemand van 11. Als hij van een heel erg mooi verhaal houdt dan is het zeker een aanrader. Maar zoals BMH al zegt weet ik niet of hij er geduld voor heeft.
G-Martwoensdag 14 december 2005 @ 20:32
Hij heeft wel Zelda TWW uitgespeeld, en speelt ook Harvest Moon en Harry Potter en de Vuurbeker. 'Spellen met verhaal' vind hij tof, en geduld heeft hij volgens mij ook wel. Maar het gaat me ook om het geweld dat in de game zit, dus als iemand de PEGI rating weet zou dat mooi zijn .

Edit: het staat dus op de PEGI site . 16+ dus, hmz ..
King_of_cubeswoensdag 14 december 2005 @ 20:34
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef G-Mart het volgende:
Hij heeft wel Zelda TWW uitgespeeld, en speelt ook Harvest Moon en Harry Potter en de Vuurbeker. 'Spellen met verhaal' vind hij tof, en geduld heeft hij volgens mij ook wel. Maar het gaat me ook om het geweld dat in de game zit, dus als iemand de PEGI rating weet zou dat mooi zijn .
quote:
Product Specifications
Publisher Konami

Genre Action • Adventure

ESRB Rating M - (Mature)

PEGI Age Rating Age 16+
eerste hit op google
BMHwoensdag 14 december 2005 @ 21:04
quote:
Op woensdag 14 december 2005 20:32 schreef G-Mart het volgende:
Hij heeft wel Zelda TWW uitgespeeld, en speelt ook Harvest Moon en Harry Potter en de Vuurbeker. 'Spellen met verhaal' vind hij tof, en geduld heeft hij volgens mij ook wel. Maar het gaat me ook om het geweld dat in de game zit, dus als iemand de PEGI rating weet zou dat mooi zijn .

Edit: het staat dus op de PEGI site . 16+ dus, hmz ..
Het officele advies: speel het spel samen met het kind en praat over de gebeurtenissen in het spel.
peristiliuswoensdag 14 december 2005 @ 21:15
Ik heb de PlayStation versie wel gespeeld toen ik 9 was.

Als zijn engels okee is moet het wel te doen zijn denk ik.
Darkzellwoensdag 14 december 2005 @ 21:39
Er zit toch wel redelijk wat geweld in. Het mag dan een erg vet spel zijn ik zou het niet aan iemand van 11 geven. Daarvoor is stealth misschien wat minder geschikt maar ik vind persoonlijk een MGS-spel niet geschikt voor die leeftijd maar dat verschilt natuurlijk ook per persoon.
peristiliuswoensdag 14 december 2005 @ 21:47
In het spel moet je wel regelmatig een mannetje uitschakelen ja, als er geen geweld in mag zitten kun je deze beter laten liggen.
Darkzellwoensdag 14 december 2005 @ 21:54
Het verschilt gewoon erg per persoon. De ene kan op 10 jr GTA:SA aan terwijl bij anderen wou dat de rating werd opgeschroefd naar 20+