EN DAT IS ILLEGAAL HE!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:41 schreef ruk het volgende:
jah maar me vader heeft een dvd brander gekocht
dus ik wil ze gewoon brande en dan op tv kijken!!!!
quote:
dat dacht ik ook.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:42 schreef HAL9000S het volgende:
je bent zo dom dat ik aan het twijfelen bent of je nou een kloon bent of niet.
Je kan het beste een briefje ophangen bij je plaatselijke supermarktquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:43 schreef ruk het volgende:
jah maar ik kan tog wel gewoon vragen waar ik ze kan downloaden???
Nee. Punt. Slotje.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:43 schreef ruk het volgende:
jah maar ik kan tog wel gewoon vragen waar ik ze kan downloaden???
maar vragen ze niet waar ze ze downloaden! DUS!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:43 schreef ruk het volgende:
in dat andere topic zeggen ze welke ze aan het downloaden zijn dus!!!
Waarom sterf je niet?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:44 schreef ruk het volgende:
als jullie nu of gewoon weggaan
of gewoon zegge waar je zer kan downlaoden???
en als jij nu eens de FAQ leest voor je iets post!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:44 schreef ruk het volgende:
als jullie nu of gewoon weggaan
of gewoon zegge waar je zer kan downlaoden???
Ga gewoon naar de videotheek en wordt lid. Stuk betere kwaliteit en je hoeft niet zo lang te wachten voor je de film ook echt kan kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:44 schreef ruk het volgende:
en dan wel dvd films heh???
Welk gedeelte van GEEN WAREZREQUESTS begrijp je niet?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:45 schreef ruk het volgende:
wel waar!!!
ze zeggen tog in dat topic dat ze aan het downloadn zijn!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:45 schreef ruk het volgende:
wel waar!!!
Kan jij niet lezen ofzoquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:44 schreef greatgonzo het volgende:
ja je mag wel zeggen wat je download, maar niet waar!!
nogal een verschilletje hé!!!
PS. waarom zit dit nog niet op slot?
Google zoeken naar 'dc++'quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:47 schreef ruk het volgende:
wat is dc++???
daar vroeg je toch omquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:47 schreef ruk het volgende:
wat is dc++???
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:46 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Welk gedeelte van GEEN WAREZREQUESTS begrijp je niet?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:45 schreef ruk het volgende:
wel waar!!!
Leg mij uit wat je hier niet aan snaptquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:44 schreef greatgonzo het volgende:
ja je mag wel zeggen wat je download, maar niet waar!!
nogal een verschilletje hé!!!
PS. waarom zit dit nog niet op slot?
Direct Connect, en waarom doe je alsof er een baksteen met 100km/u door je hersenen is geschoten?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:47 schreef ruk het volgende:
wat is dc++???
Hoe dom kun je zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:48 schreef ruk het volgende:
jah maar waar dan???
Het Brein kan me gestolen worden, hier mag het niet en daar heeft het Brein geen flikker mee te maken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:46 schreef yohan.nl het volgende:
Brein gaat jou pakkeee!
VAL DOODquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:49 schreef ruk het volgende:
jah maar jullie kunnen tog wel gewoon zegeg???
volgens mij dringt het niet door....quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:49 schreef ruk het volgende:
Dan is www.kazaa.com dus ook illegaal? pffquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:49 schreef greatgonzo het volgende:
Way to go mcintosh, met een beetje mazzel heb je een waarschuwing aan je broek, ik zou de link verwijderen als ik jou was
LEES JE UPERHAUBT WEL DE ANDERE POSTS?? ER STAAT DUIDELIJK DAT WAREZ REQUESTS HIER NIET MOGENquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:49 schreef ruk het volgende:
Rot eens op met die rotzooi.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:51 schreef majestik1 het volgende:
[..]
Dan is www.kazaa.com dus ook illegaal? pff
Klik hierquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:49 schreef ruk het volgende:
Lekker èh?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:51 schreef Jordy-B het volgende:
anders happen jullie even lekker door...
Ze laten ons nog even spelen met de "prooi".quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:
11 minuten al, wat doen die mods tegenwoordig....
Stop je lul in de cpu-cooler.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:53 schreef ruk het volgende:
hoe kan ik die dv++ vinden dan??
Volgens mij is hij gewoon dom, aangezien in zijn postgeschiedenis allemaal van zulke topics zittenquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:52 schreef junkiesietze het volgende:
volgens mij is die gast niet zo dom maar doet hij gewoon dom en probeert ie lollig te doen
http://www.opendarwin.org(...)eptember/016314.htmlquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:53 schreef ruk het volgende:
Hoe boeoeoedoeoeoeoel je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:53 schreef ruk het volgende:
jah dat vbind ik ook
want anders ga je tog gewoon weg???
Die plaatjes zijn ondertussen ook wel weer "leuk" geweest.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:53 schreef Dr.Droxz het volgende:
[afbeelding]
http://www.dvplus.comquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:53 schreef ruk het volgende:
Hoe boeoeoeodododoeleel je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:54 schreef ruk het volgende:
is er hier iemand met vestand die het me uit kan leggen dan???
Omgquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:54 schreef majestik1 het volgende:
ruk geef je mail dan dan stuur ik het
Doe je pc uit.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:55 schreef ruk het volgende:
ha ha die website heeft blote tiete!!!
Ja, ik snap ook nooit wat dei ruk bedeoldt....quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:54 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Hoe boeoeoedoeoeoeoel je?
omdat ditquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:55 schreef ruk het volgende:
waarom gaan jullie hier niet gewoon weg als jullie er geen vestand van hebben???
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:55 schreef Eek het volgende:
Dit topic blijft wel errug lang open... ff snel de groeten doen..!!
![]()
![]()
![]()
Hoe bedoododeoeoeooeoelelelel je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:55 schreef ruk het volgende:
waarom gaan jullie hier niet gewoon weg als jullie er geen vestand van hebben???
waarom rot jij niet gewoon op van dit forum?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:55 schreef ruk het volgende:
HAHAHAHquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:56 schreef ruk het volgende:
wat kunje me sture dan???
kun je dat ook met msn sturen??
HOE BELDODODODOELLELELELEL JE?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:56 schreef ruk het volgende:
hoe bedeol je????
ja man met Gator kan je echt alle warez downloaden!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:57 schreef majestik1 het volgende:
gator roeleerd
Dat lukt dus niet. Gewoon Gator ff downloaden. En je niks aantrekken van al die losertjes hier:quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:57 schreef ruk het volgende:
jah kan dat???
maar me lijst is nu vol!!!
Wat? En ons onze dagelijkse portie kut-topics door de neus boren zeker!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:56 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
waarom rot jij niet gewoon op van dit forum?
inderdaad, dit soort mensen moeten er ook zijn.. ik zit me al de hele middag kapot te lachen om dit soort topicsquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wat? En ons onze dagelijkse portie kut-topics door de neus boren zeker!![]()
droxz is unstopable!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[afbeelding]
hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:58 schreef ruk het volgende:
volges mij lopen jullie te geinen of niet????
lets find out...quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:59 schreef Deviant1 het volgende:
Heeft dit topic al het record gehaald met open blijven??
Rot eens op met die plaatjes wil je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:58 schreef majestik1 het volgende:
[afbeelding]
je malle moer op de keileweg!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:59 schreef ruk het volgende:
halloooooo???
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:57 schreef majestik1 het volgende:
ja wis dan stuur ik je nieuwste van nieuwste ingepakt met winrar 5 mb
hoe bedeol je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:59 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
hoe bedoel je?
Neequote:Op dinsdag 6 april 2004 17:59 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
Rot eens op met die plaatjes wil je?
Hoi!quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:59 schreef ruk het volgende:
halloooooo???
doe mij ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:57 schreef majestik1 het volgende:
ja wis dan stuur ik je nieuwste van nieuwste ingepakt met winrar 5 mb
hoe bedeol je ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:01 schreef rihago het volgende:
DIG - Huisregels. (Updated: 25-04)
Wat kun je hier allemaal NIET kwijt?
Wij stellen het op prijs als jullie met de volgende dingen rekening willen houden:
Warez requests (vragen om illegale software, serial keys of key generators, das stout)
TS zoekt films, dat mag dus welquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:01 schreef rihago het volgende:
DIG - Huisregels. (Updated: 25-04)
Wat kun je hier allemaal NIET kwijt?
Wij stellen het op prijs als jullie met de volgende dingen rekening willen houden:
Warez requests (vragen om illegale software, serial keys of key generators, das stout)
Gator niet nee, maar dat zijn wel vette Warez!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:01 schreef ruk het volgende:
jah maar dit is tog geen ilegale software???
BLVquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:01 schreef Thomas B. het volgende:
Ik trek ze altijd van ftp's...
dan moet ruk het al helemaal kunnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:01 schreef Thomas B. het volgende:
Ik trek ze altijd van ftp's...
post jij een linkiequote:Op dinsdag 6 april 2004 18:01 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
TS zoekt films, dat mag dus wel![]()
* greatgonzo zoekt met spybot naar andere warez die voor de ts geschikt zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:02 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Gator niet nee, maar dat zijn wel vette Warez!
dit speedbar heerscht man, dat gaat echt nog sneller dan dat je kabel eigenlijk aankan!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:02 schreef yohan.nl het volgende:
Advanced Searchbar
MyWay Speedbar
Erg handig
okee ff serieus bonzubuddy is cool, nu we toch bezig zijn geef crack van bonzibuddy gold dan.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:02 schreef Psycho_Flip het volgende:
http://www.bonzibuddy.com/
http://www.apple.com/trailers/quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:02 schreef rihago het volgende:
[..]
post jij een linkie
Links naar warez, patches, cracks, en andere illegale dingen. Ook de zgn. 'abandonwarez' vallen hieronder.
astalavistaquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:03 schreef majestik1 het volgende:
[..]
okee ff serieus bonzubuddy is cool, nu we toch bezig zijn geef crack van bonzibuddy gold dan.
Ruk heb jij die? aangezien jij hier toegan heb tot 0-sec
wil je die crack ook naar mij sturen? Ik heb laatst al gezocht op http://www.supercracksite.com maar daar kon ik hem niet vindenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:03 schreef majestik1 het volgende:
[..]
okee ff serieus bonzubuddy is cool, nu we toch bezig zijn geef crack van bonzibuddy gold dan.
Ruk heb jij die? aangezien jij hier toegan heb tot 0-sec
jij een verschroeide kabel hebben natuurlijkquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:03 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
dit speedbar heerscht man, dat gaat echt nog sneller dan dat je kabel eigenlijk aankan!
Ik heb daar laatst Lord Of The Rings 4 gedownload, hij ging met 13mb per seconde man! En dat terwijl m'n kabel maar 128kb/s kan hebben!
Ik heb hem! Bonzibuddy.Gold.KEYMAKER-ONLY.124-RUKquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:05 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
wil je die crack ook naar mij sturen? Ik heb laatst al gezocht op http://www.supercracksite.com maar daar kon ik hem niet vinden
die kabel was daarna wel aangenaam op temperatuur inderdaad, ik kon gewoon m'n sigaret ermee aanstekenquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:05 schreef junkiesietze het volgende:
[..]
jij een verschroeide kabel hebben natuurlijk
lotr is trilogie maar dat wist je natuurlijk al![]()
whehehequote:Op dinsdag 6 april 2004 18:06 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
die kabel was daarna wel aangenaam op temperatuur inderdaad, ik kon gewoon m'n sigaret ermee aansteken
hey, hou je mond![]()
ik denk het wel, maar daar wordt ie ook doorverwezen naar Gator hoor.. dat is toch de beste warez zoekmachine allertijden?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:08 schreef greatgonzo het volgende:
* Sm0keZ hoopt dat de ts ondertussen de vraag op gathering.tweakers.net heeft gesteld
goeie shit!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:09 schreef Misanthroopia het volgende:
Enkele babes voor het ongemak dat U ervaart tijdens deze topic van hel!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Thanksquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:09 schreef Misanthroopia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
ook van Gator?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:09 schreef Misanthroopia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan je daar ook films van downloaden? en waar?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:09 schreef Misanthroopia het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nou al?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:11 schreef greatgonzo het volgende:
waar kan je allemaal films downloade??? Deeltje 2
verder!
okeequote:Op dinsdag 6 april 2004 18:13 schreef Sm0keZ het volgende:
help is mee om dit vol te krijgen ofzo
ik zit nog steeds op 1quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:14 schreef _DaNi_ het volgende:
pagina 6 al bijna?
hij is eten, topic wel goed gelezen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:14 schreef Psycho_Flip het volgende:
Is niet leuk meer... Ruk reageert niet meer... Is denk ik beetje boos of zo...![]()
in t 2e topic jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:14 schreef rihago het volgende:
[..]
ik zit nog steeds op 1
hoe bedeol je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef _DaNi_ het volgende:
[..]
hij is eten, topic wel goed gelezen? ;D
neej ik heb 500 posts per paginaquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
in t 2e topic ja
kan ook ja..quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:15 schreef rihago het volgende:
[..]
neej ik heb 500 posts per pagina
Game on.quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:16 schreef Sm0keZ het volgende:
wedstrijdje wie de laatste post heb?
doet meequote:Op dinsdag 6 april 2004 18:16 schreef Sm0keZ het volgende:
Okequote:Op dinsdag 6 april 2004 18:16 schreef Sm0keZ het volgende:
inderdaadquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:17 schreef Sm0keZ het volgende:
maar we blijven gewoon doorspammen
Wehehehequote:Op dinsdag 6 april 2004 18:17 schreef greatgonzo het volgende:
vaag dat deel 2 wel op slot is en 1 niet, unicum!!
sorryquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:17 schreef greatgonzo het volgende:
vaag dat deel 2 wel op slot is en 1 niet, unicum!!
hoe bedeol je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:18 schreef Oppersmurf het volgende:
[..]
ja
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:19 schreef Sm0keZ het volgende:
Index / Code #64 Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
nou
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:19 schreef Eluc het volgende:
ik wil ook wel eens posten in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |