Ik dacht al .. wat knelt er zo?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:08 schreef DIGGER het volgende:
Hey, tis gelukt er 302 in de vorige te proppen
het zonnetje breekt er hier weer door naar diverse regen/hagelbuienquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:11 schreef Bluezz het volgende:
* pascalheister rent nu echt naar buiten voor een boodschap tussen de Utregse buien door
Oke, dan zal ik het de volgende keer netjes vragenquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:59 schreef golfer het volgende:
Rondjes geven op commando zit er niet in.
Nee, niet dat ik weet.... stel jij me even voor?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef Bluezz het volgende:
Haaaiii MrWizzel.. al kennis gemaakt met harry?
Loop maar even mee naar de kelder danquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:02 schreef MrWizzel het volgende:
Nee, niet dat ik weet.... stel jij me even voor?
Zo'n snelle ontgroening heb ik nog nooit meegemaaktquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Loop maar even mee naar de kelder dan
Tot over een uurtje mensen!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:07 schreef MrWizzel het volgende:
Zo'n snelle ontgroening heb ik nog nooit meegemaakt![]()
Maar vooruit, ik ben de kwaadste niet. *drinkt zijn biertje op en loopt achter Bluezz aan*
Oei, arme Wizzel...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Tot over een uurtje mensen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |