1024MB zou ik logischer vindenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:49 schreef ne0n het volgende:
hotmail zal waarschijnlijk 1001mb ofzo bieden
Op dit moment mag de attachment 10mb zijn maar dat had met mysql te maken ofzo.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:49 schreef Caesu het volgende:
ben benieuwd hoe groot je attachments mogen zijn.
en ik denk dat zo'n dienst regelmatig down is vooral als je net even bij dat belangrijke document moet.
`quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:49 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
1024MB zou ik logischer vinden
Nee 1024MB = 1GB, vandaar 1024quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:51 schreef vanOekelen het volgende:
[..]
1025MB dan he!!
![]()
Ik heb al een accountquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:34 schreef Luuksor het volgende:
Al iemand die dit geprobeerd heeft?! Ik krijg maar geen mail met registratiegegevens?!
Ach ... 1x ingelogged, gekeken of een mailtje aankwam, in totaal 5 minuten bezig geweest, inclusief registratiequote:Op dinsdag 6 april 2004 14:36 schreef Luuksor het volgende:
Quiet, hoelang duurde het bij jou voor je je gegevens had?! EN bevalt het?!
net nog een account aangemaakt (5min geleden) maar ook daar nog geen bevestiging van gehadquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:03 schreef Luuksor het volgende:
Heb je em al binnen?! Hoelang al Brutus?!
Alleen de verplichte vakken heb ik ingevuld, en aan het eind krijg ik netjes de melding dat ik een mailtje krijg enz maar nog steeds niks.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:18 schreef Luuksor het volgende:
Vakken wel of niet ingevuld?! Geef ff details, dit wachten is irritant!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:42 schreef Tiemie het volgende:
ik heb nog geen activatie-mailtje.
Daar lijkt het idd op erg irritant, dacht eerst dat het mischien aan hotmail lag maar nu heb ik de mail van me werk gebruikt en doet ie het nog nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:17 schreef Luuksor het volgende:
Grrrrr irritahant!! Hij geeft wel aan dat de emails die ik al gebruikt heb bezet zijn.. dus de mail is onderweg?!
nog steeds niet, trouwens.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:42 schreef Tiemie het volgende:
ik heb nog geen activatie-mailtje.
ik heb er een na 10 min ontvangenquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:38 schreef Tiemie het volgende:
[..]
nog steeds niet, trouwens.
Je hebt ook hermafrodieten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:58 schreef SHERMAN het volgende:
HAHAAHAHAHA![]()
Heb je wel "passive user" aangevinkt?quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:54 schreef Luuksor het volgende:
Waarom lukt het bij iedereen behalve bij mij?!
Nee zou dat moeten?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:04 schreef markvleth het volgende:
[..]
Heb je wel "passive user" aangevinkt?
Is de mail service spyware vrij?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:49 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Ach ... 1x ingelogged, gekeken of een mailtje aankwam, in totaal 5 minuten bezig geweest, inclusief registratie
Ja dan werk je message driven, anders moet je gebruik maken van imap met een active connection.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:46 schreef Brutus2k het volgende:
Nee zou dat moeten?
Jamaar ik bedoel of het iets met een bevestigingsmailtje te maken heeft dat ik niet krijgquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:29 schreef markvleth het volgende:
[..]
Ja dan werk je message driven, anders moet je gebruik maken van imap met een active connection.
Naar mijn weten wel...quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:53 schreef Burner2000 het volgende:
[..]
Is de mail service spyware vrij?
Hmmm... dát is pas privacyschending, dan worden kennelijk je mails gescanned en gecensureerd... Als dat zo is kan dat een relletje worden...quote:Op woensdag 7 april 2004 09:38 schreef -R-Style het volgende:
hotmail yahoo en andere webmail accounts accepteren mailtjes van spymac niet.
probeer je e-mail adres van je provider die werkt wel. Die webmails haten spymac heel erg.
daarom blocken ze spymac...... en ontvang je de bevestiging mail niet.
Lijkt me sterk, ik had btw een mail van me werk en die deed het ook niet.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:38 schreef -R-Style het volgende:
hotmail yahoo en andere webmail accounts accepteren mailtjes van spymac niet.
probeer je e-mail adres van je provider die werkt wel. Die webmails haten spymac heel erg.
daarom blocken ze spymac...... en ontvang je de bevestiging mail niet.
den niet dat hotmail naar de 1GB zal gaan denk dat ze eerder naar 500 mb ofzo gaan en dat ze dan ter 'compensatie' extra services aanbiedenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:47 schreef Sm0keZ het volgende:
google zou ook al 1gb aanbieden.. ik vraag me af hoelang het duurt voordat hotmail volgt
Ik denk dat ze dit nooit zullen doen, ze hebben namelijk al een betalende dienst voor als je 20mb ruimte wilt, btw waarom zouden ze het veranderen de paar mensen die meer ruimte willen, zoeken toch wel een andere oplossing (eigen mail servertje of een domeinnaam met een mailbox van 20mb ofzo) . Alle andere mensen die alleen msn'en enz hebben meer dan genoeg aan een hotmail accountje.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:49 schreef mschol het volgende:
[..]
den niet dat hotmail naar de 1GB zal gaan denk dat ze eerder naar 500 mb ofzo gaan en dat ze dan ter 'compensatie' extra services aanbieden
denk het niet, ik heb ook hotmail. Alles werkt goed bij mij.....quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:28 schreef Luuksor het volgende:
Ik heb na 3 dagen de bevestiging.. Ik krijg alleen een foutmelding dat hij niet kan connecten naar mn 127.0.0.1 en dat ik geen SMTP actief heb.. Zal het komen omdat ik hotmail heb gebruikt?!
Hoezo gescanned? tis gewoon een kwestie van een domein blokkeren. Net zoals wel eens gebeurt als vanaf een internetprovider veel spam wordt verstuurd.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:41 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Hmmm... dát is pas privacyschending, dan worden kennelijk je mails gescanned en gecensureerd... Als dat zo is kan dat een relletje worden...
same here... iemand al een oplossing gevonden misschien?quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:43 schreef Brutus2k het volgende:
In de mail staat dat je ook hosting hebt met ftp toegang maar ik kom er niet in hij zegt dat de username of password incorrect is. jammer.
Denk dat ze wel een soort van overbooking hebben. En die zal niet al te klein zijn. Natuulijk hebben ze nooit echt 1 gig vrij per gebruiker.quote:Op vrijdag 9 april 2004 17:13 schreef -R-Style het volgende:
139.323 Gig
De snelheid word vanzelf verbeterd, als de bekendheid en nieuwigheid eraf isquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:45 schreef Husserl het volgende:
Hoi,
Heb me nu wel degelijk aangemeld bij spymac en geraak ook in mijn mail maar alles gaat gruwelijk traag,als je op write mail of read mail ofzoiets drukt moet ik 2 minuten wachten voordat dat komt.En met outlook gaat ook alles zeer traag.
Groeten
kheb me eergister ook aangemeld en toen ik een mailtje ging versturen om die account te testen, kreeg ik hetzelfde bericht. gister nog es geprobeerd en toen lukte het wel...quote:Op zaterdag 10 april 2004 02:04 schreef ATuin-hek het volgende:
wtf? ik krijg een error "error connecting to 127.0.0.1 - check the hostname resolves, accepts incoming SMTP connections and is active"
Niet in de html maar als IE popup box met ok knop enzo
vage shit
Het is al dag 7 en nu?quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:40 schreef Sisko het volgende:
ik zit al 3 dagen op een bevestiging te wachten
hallo heb je al eens hier gekeken.quote:Op woensdag 21 april 2004 14:28 schreef versnellingsnaafas het volgende:
[..]
Het is al dag 7 en nu?
Of je schopt een 2 maanden oud topic omhoog met een nutteloos bericht.quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:50 schreef dikkevinger het volgende:
-geen zweet-
heb 4 accounts en geen enkele error of wat dan ook...
quote:Op zaterdag 19 juni 2004 15:50 schreef dikkevinger het volgende:
-geen zweet-
heb 4 accounts en geen enkele error of wat dan ook...
Duurde bij mij 2 dagen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:54 schreef Brutus2k het volgende:
Ik heb me bevestigingsmail ook nog niet binnen![]()
Niet als het om diskspace gaat. Om een of andere reden wordt bij harddisks altijd gedecimaliseerd: 1GB=1000MB=1000000KB.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:52 schreef QuietGuy het volgende:
[..]
Nee 1024MB = 1GB, vandaar 1024
Ik heb een klein programmatje draaien: Pop goes the Gmail.quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:08 schreef ninja-mod het volgende:
Volgens mij kun je gmail niet als POP uitlezen en moet je dus verplicht tegen de reclame aankijken.
Spymac geeft ook meteen POP access erbij , ik heb 'm in m'n eprompter gezet en hij gaat als de brandweer
De webspace die je bij spymac krijgt is trouwens ook erg relaxed![]()
werkt die webspace bij jou???quote:Op dinsdag 22 juni 2004 08:08 schreef ninja-mod het volgende:
Volgens mij kun je gmail niet als POP uitlezen en moet je dus verplicht tegen de reclame aankijken.
Spymac geeft ook meteen POP access erbij , ik heb 'm in m'n eprompter gezet en hij gaat als de brandweer
De webspace die je bij spymac krijgt is trouwens ook erg relaxed![]()
hoe dan?quote:Op dinsdag 22 juni 2004 22:45 schreef brainster het volgende:
ik kom er gewoon op, op de ftp
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |