Touwtjespringen? Hoelahoepen? Bommelding doen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:50 schreef Briefcase het volgende:
[..]
vond het wel een goed plan. Het is dinsdag vandaag. Wat moet ik anders ?
Ga dan blowenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:50 schreef Briefcase het volgende:
[..]
vond het wel een goed plan. Het is dinsdag vandaag. Wat moet ik anders ?
Blabla, standaard kutsmoesje dat dit soort dingen niet verantwoordt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:47 schreef Briefcase het volgende:
moet ook maar niet blowen en fokken tegelijk.
nooit geweten dat je op die leeftijd nog ongesteld kon worden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
1 Woordje,
PMS
Wat bazel jij nu weer debiel? Ik heb niks geen tekst weggehaald.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:51 schreef Houzer het volgende:
Inso we mochten hem afzeiken, waarom haal je me tekst dan weg
Ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:50 schreef Briefcase het volgende:
[..]
maar dat is je dan het enige dat natuurlijk aan je is. Dus dat is dan je 1e natuur.
ja. Inso je bent een hoelahoep.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Touwtjespringen? Hoelahoepen? Bommelding doen?
Ik zag het, sorry boefjequote:Op dinsdag 6 april 2004 11:51 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Wat bazel jij nu weer debiel? Ik heb niks geen tekst weggehaald.
Deze mafketel. Moet je maar geen klonen verraaien.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:53 schreef Briefcase het volgende:
welke mafketel heeft de TT veranderd ? Yvonne, heb ik je iets aangedaan de laatste tijd ?
Niet dat ik weetquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:53 schreef Briefcase het volgende:
welke mafketel heeft de TT veranderd ? Yvonne, heb ik je iets aangedaan de laatste tijd ?
ik ben blij dat je het onderkent. En BTW wat is er zo erg aan ? Iedereen weet het behalve knut blijkbaar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:54 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Deze mafketel. Moet je maar geen klonen verraaien.
Ja, vreemd he?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:51 schreef Briefcase het volgende:
[..]
nooit geweten dat je op die leeftijd nog ongesteld kon worden.
Ja je bent ook zo'n onschuldig konijntjequote:Op dinsdag 6 april 2004 11:55 schreef yvonne het volgende:
[..]
Niet dat ik weet
Maar ik was het niet
Be my guest. Levert je alleen wel een ban op.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:55 schreef Maud_Dib het volgende:
Mag hier ook een doodsverwensing richting Briefcase gaan?
dat levert het bewijs, je bent een alienquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, vreemd he?
Daar gaat het niet om. Klonen verraaien is niet leuk, ook al weet iedereen het.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:55 schreef Briefcase het volgende:
[..]
ik ben blij dat je het onderkent. En BTW wat is er zo erg aan ? Iedereen weet het behalve knut blijkbaar.
Zal de eerste ban voor een doodverwensing zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Be my guest. Levert je alleen wel een ban op.
Beetje jammer, dan hou ik het er wel bij dat hij op moet zouten, klootzak! Briefcase that is.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:56 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Be my guest. Levert je alleen wel een ban op.
als ik zeg dat Balkenende raar haar heeft, verraad ik toch ook niets.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:57 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om. Klonen verraaien is niet leuk, ook al weet iedereen het.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |