Jerney Kaagman en Erica Terpstra in girl on girl action?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:32 schreef Kugari-Ken het volgende:
Op Nickleodeon was zojuist het meest enge dat ik ooit gezien heb!
ik begin rustigquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:02 schreef Doffy het volgende:
*tevens meld*![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb lekkur mee-heer!
tevens meldtquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:47 schreef beaverhausen het volgende:
*meld*![]()
![]()
Zou de bevolking van Moldavie al weten dat hun oh zo gevaarlijke en intens gemene dictator eigenlijk best simpel is?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:07 schreef blublub het volgende:
Kugari Ken is wel een beetje simpel hoor. hij opent een topic met de naam: ik weiger dit topic te openen
waar ligt dat, Moldavie?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:09 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zou de bevolking van Moldavie al weten dat hun oh zo gevaarlijke en intens gemene dictator eigenlijk best simpel is?
Hierquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:10 schreef blublub het volgende:
[..]
waar ligt dat, Moldavie?
ohw. ik wist niet dat die een dictator hadden die Kugari Ken heet. kugari ken klinkt als een chinese manbarbie....quote:
ik vind chinese manbarbie leukerquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:23 schreef NathaN het volgende:
Of je noemt het gewoon ironie.
nee. dat is alleen maar een vies smerig geil ventje met frustraties. dat zie je zoquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef beaverhausen het volgende:
Dit is ook een Ken. Misschien is hij ook wel een intens gemene dictator.
[afbeelding]
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:29 schreef blublub het volgende:
nee. dat is alleen maar een vies smerig geil ventje met frustraties. dat zie je zo
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:35 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ervaring mee?
lolquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef beaverhausen het volgende:
Dit is ook een Ken. Misschien is hij ook wel een intens gemene dictator.
[afbeelding]
Die's niet chineesquote:
Oh ik dacht al dat je aan het lurken was.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:38 schreef WAik het volgende:
* WAik is chago omdat hij zich heeft verslapen en het donker, regenachtig kutweer is en hij daar straks een paar keer doorheen moet:(:(
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |