Lief kijken jij! Nu!quote:Op maandag 5 april 2004 15:56 schreef Jerruh het volgende:!
Jah...thuis heb ik 'em in tekst bestand..maar ja thuis is werk nie.quote:Op maandag 5 april 2004 16:02 schreef WAik het volgende:
opslaan in tekstbestand!
en natuurlijk mijn eigen icon toegevoeg ipv een kruisje te zien
wie? ik?quote:Op maandag 5 april 2004 16:16 schreef Timmah het volgende:
Oh kijk! Die lurker is er weer.....
![]()
Tjeetje Wat een luize leven heb je...de halve dag bestaat uit tussenurrtjes en dan ook al nu vrij zijn...quote:Op maandag 5 april 2004 16:16 schreef Timmah het volgende:
Oh kijk! Die lurker is er weer.....
![]()
Tis echt niet alles hoor.. Ga je richting school... uutje Frans, dan voor 4 tussenuren naar huis... beetje niets doenquote:Op maandag 5 april 2004 16:24 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tjeetje Wat een luize leven heb je...de halve dag bestaat uit tussenurrtjes en dan ook al nu vrij zijn...
Tis dat het geen terasjes weer is, anders zou ik een beetje jaloerig worden.![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 16:28 schreef Timmah het volgende:
[..]
Tis echt niet alles hoor.. Ga je richting school... uutje Frans, dan voor 4 tussenuren naar huis... beetje niets doen, om daarna WEER naar school te fietsen om de wondere wereld van de Geschiedenis en de Duitse Taal te verkennen. Uitputtend...
![]()
Beavie ruled!quote:Op maandag 5 april 2004 16:26 schreef beaverhausen het volgende:
Omdat het zonde is hem in het vorige topic achter te laten
[afbeelding]![]()
* Steunt en puft enzo *quote:Op maandag 5 april 2004 16:34 schreef Semisane het volgende:
[..]
Tjeetje knul...zo had ik het nog niet gezien
Gaat het wel?!? Wil je een kopje thee mischien? Een koekje?! Kan er iemand een kussen halen?!? Is er een dokter in de zaal!
![]()
![]()
.
Bruce & Beavje Waynequote:Op maandag 5 april 2004 16:36 schreef Semisane het volgende:
[..]
Beavie ruled!![]()
Christian ook![]()
Xianske!!quote:Op maandag 5 april 2004 16:43 schreef Xiance het volgende:![]()
![]()
En ik danquote:Op maandag 5 april 2004 16:38 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Bruce & Beavje Wayne![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |