quote:Op woensdag 7 april 2004 11:58 schreef zjroentje het volgende:
Die Livingston, die is toch al ruim over de 40, nietwaar?
Afgaande op die gecombineerde competitie niet nee.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:21 schreef SpankSpankeronie het volgende:
maar die belgen mogen toch niet zo'n probleem zijn
En twee keer zelfs.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:48 schreef mitt het volgende:
oefenwinst tegen Zuid-Korea vind ik al heel wat
Hebben ze ijs dan in Noorwegen ?quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:50 schreef mitt het volgende:
Maandag tegen thuisland Noorwegen.
Moet te doen zijn lijkt me
quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:54 schreef mitt het volgende:
Hoe is de laatste oefenwedstrijd tegen de Britten eigenlijk gegaan vandaag?
quote:Belangrijke personen van de 19e eeuw:
Napoleon Bonaparte
Charles Darwin
Abraham Lincoln, de Amerikaanse president die de slavernij afschafte
Thomas Edison, de uitvinder
Karl Marx
Friedrich Nietzsche
Ludwig van Beethoven
Vincent van Gogh
Richard Wagner
Frédéric Chopin
DAVID LIVINGSTON
ja und? ijshockey zegt het al, IJS en tis nu lente de zomer komt er aanquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:16 schreef coolnhl het volgende:
Jah leuk he, kunstijsbanen noemt men ze tegenwoordig![]()
niet dat we wat anders hadden verwachtquote:Op maandag 12 april 2004 22:53 schreef mitt het volgende:
met 8-0 verlies beginnen is altijd lekker
een paar eeuwen eerderquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:22 schreef Bjoro het volgende:
waar zijn mozart en rembrandt ???
GB vind ik zelfs knap als we daar nu wel eens van zouden winnenquote:Op dinsdag 13 april 2004 00:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Nederland heeft tegen Noorwegen, Hongarije en Wit-Rusland (waarschijnlijk) geen kans, maar van de Belgen moet zeker gewonnen worden en ook tegen GB zijn ze zeker niet kansloos
ha ha ha ik ook niet maar leek me leuk om het een beetje via teletekst te volgen en jullie hiervan op de hoogte te houden, aangezien niemand dat nog deed !quote:Op woensdag 14 april 2004 00:59 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
LACHUUUHH!
Ken de spelers niet eens!
Volg de NHL en ben voor de Dallas Stars (mooie jersey uit US meegenomen)..
Hoe hebben we eigenlijk van Noorwegen kunnen verliezen?
41. En ook zonder ploeg. Maar goed, Nederlands ijshockey he..quote:Op woensdag 7 april 2004 11:58 schreef zjroentje het volgende:
Die Livingston, die is toch al ruim over de 40, nietwaar?
In Noorwegen is de sport veel populairder dan hier. Noorwegen hangt iedere keer tussen de A en B groep in. Ze zijn wat terug gevallen omdat de oud Sovjetstaten aan het opkomen zijn, maar ze zijn zeker 2 klassen beter dan Nederlandquote:Op woensdag 14 april 2004 00:59 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Hoe hebben we eigenlijk van Noorwegen kunnen verliezen?
Van Wit-Rusland verliezen is geen schande, die stonden in de halve finale van de OS in SLC. Punten pakken moet je doen tegen België en Engeland en misschien tegen Hongarijequote:Op woensdag 14 april 2004 00:40 schreef mitt het volgende:
Weer verlies, maar ach, we houden de moed erin he
Als we toch van Belgie zouden verliezen.....quote:Op woensdag 14 april 2004 10:07 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Van Wit-Rusland verliezen is geen schande, die stonden in de halve finale van de OS in SLC. Punten pakken moet je doen tegen België en Engeland en misschien tegen Hongarije
foutje reeds hersteldquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:22 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Wit-Rusland - Nederland 2-7
Damn, we horen echt bij de wereldtop
jaquote:Op zondag 18 april 2004 18:49 schreef BL_Henkie het volgende:
of promoveert alleen de nummer 1 naar de hoogste divisie?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |