Ik slaap zelf ook altijd naakt.quote:Op maandag 5 april 2004 23:46 schreef elgringo het volgende:
Ik ben dus zo iemand die naakt slaapt omdat ik dit fijn vind (vrijheid is goed). Nu spreek ik van vrienden (vrouwelijk alswel mannelijk) maar iedereen vind het raar en onhygienisch.
Ik vind dit dus dikke onzin. Mijn vraag aan jullie: onhygienisch of niet? En waarom? En doe je het zelf (en waarom)
Dat met dat vocht verliezen is nogal discutabel. Want dat je bekkengoed vervang je niet elke dat, onderbroek hoop ik welquote:Op maandag 5 april 2004 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik slaap zelf ook altijd naakt.
EN ik vind het hygienischer dan met kleding aanslapen.
Stel je hebt een onderbroek aan en je hebt een droom waarbij je dus vocht verliest.. in je ondergoed kan het gaan broeden en als je geen ondergoed draagt kan het luchten.....
Ik voel me schoner als ik naakt ben dan dat ik kleding draag.
Als vragen over schaamhaar hier ook mogen staan, mag dit ook (d8 ik), heeft beide net zoveel met sex en hygiene te makenquote:Op maandag 5 april 2004 23:50 schreef sooty het volgende:
Wat doet dit in SEX ?
Move 2 --> LIF
Jouw zwellichamen zijn wel iets sterker dan je katoenen slip of boxershort hoor dus die odol is toch wel te zien.quote:Op maandag 5 april 2004 23:49 schreef NewLife het volgende:
ik vi ut ook vies... Moet er ook niet aan denken als me ma smorgens me kamer binnenkomt en ik daar zit met een ochtendpik.
Bij dames vind ik het niet vies trouwens ... hehe.
Klopt wel wat je zegt alleen je beddengoed zit dan niet tegen je lijf aan en je ondergoed wel.quote:Op maandag 5 april 2004 23:51 schreef elgringo het volgende:
[..]
Dat met dat vocht verliezen is nogal discutabel. Want dat je bekkengoed vervang je niet elke dat, onderbroek hoop ik wel.
Dan zorg ik wel dat-ie recht omhoog staat ofzoquote:Op maandag 5 april 2004 23:53 schreef prupke het volgende:
[..]
Jouw zwellichamen zijn wel iets sterker dan je katoenen slip of boxershort hoor dus die odol is toch wel te zien.
je slaapt met lederhosen en bretels?quote:Op maandag 5 april 2004 23:55 schreef NewLife het volgende:
[..]
Dan zorg ik wel dat-ie recht omhoog staat ofzo. (boxer tot ver boven mn navel
)
isnie nodig hoor..quote:Op maandag 5 april 2004 23:56 schreef Roönaän het volgende:
[..]
je slaapt met lederhosen en bretels?
Disscussie onderwerp aangesneden door iemand die langsliep terwijl we op het terras zaten (toen het nog warm was)quote:Op maandag 5 april 2004 23:57 schreef jvcs het volgende:
Mag jij helemaal zelf weten ! Maar hoe vraag je dat aan je vrienden ? En waarom wil je dat van ze weten ? en waarom denk jij dat ze dat van jou willen weten ?
En dan komt 't vocht op je matras terecht, lekker frisquote:Op maandag 5 april 2004 23:49 schreef prupke het volgende:
[..]
Ik slaap zelf ook altijd naakt.
EN ik vind het hygienischer dan met kleding aanslapen.
Stel je hebt een onderbroek aan en je hebt een droom waarbij je dus vocht verliest.. in je ondergoed kan het gaan broeden en als je geen ondergoed draagt kan het luchten.....
IK heb een molton over mijn matras en dan nog een overtrek daarover heen wat ik dus 2 keer per week uitwas en dan heb ik nog een 2 persoonsbed waar ik alleen in slaap (in het weekend) dus ik slaap maar 2 dagen op een overtrek.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:02 schreef miendobbelsteen het volgende:
[..]
En dan komt 't vocht op je matras terecht, lekker fris![]()
* Miguel moet hiermee instemmenquote:Op maandag 5 april 2004 23:51 schreef trippple het volgende:
slaap naakt...
ben dan 's morgen ook niet belemmerd door ondergoed als Jan-Peter zich uitrekt...
O okequote:Op dinsdag 6 april 2004 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
IK heb een molton over mijn matras en dan nog een overtrek daarover heen wat ik dus 2 keer per week uitwas en dan heb ik nog een 2 persoonsbed waar ik alleen in slaap (in het weekend) dus ik slaap maar 2 dagen op een overtrek.
Is nogals tijd schoner dan 7 a 8 uur een stuk stof tegen je geslachtsdeel hebben zitten waar vocht ik kan gaan zitten en gaat broeden.
Toch?
Da's waar, hou ik ook wel rekening mee. Gebeurt gelukkig niet vaakquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:41 schreef Noname het volgende:
naakt als dat mogelijk is, anders alleen een boxer
kunt moeilijk bij vrienden of als mensen blijven slapen naakt gaan slapen.
Het spijt me maar ik geloof er géén éne BAL van ! wie wast er nou 2x per week zijn beddengoed inclusief molton.... dat is wel verrekte vaak.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:05 schreef prupke het volgende:
[..]
IK heb een molton over mijn matras en dan nog een overtrek daarover heen wat ik dus 2 keer per week uitwas en dan heb ik nog een 2 persoonsbed waar ik alleen in slaap (in het weekend) dus ik slaap maar 2 dagen op een overtrek.
Ja, zeker... want niets aan hebben, 's nachts je dekbed aan de kant schoppen, en dan je ma die je 's ochtens wakker maakt, omdat ze niet weet hoelaat je naar school moet, is ook niet wat je wilt...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:26 schreef Axis het volgende:
Scheelt denk ik ook wel of je nog bij je ouders woont of niet. Toen ik nog bij mijn ouders woonde had ik ook altijd een boxer aan..
duh je zweet je hele bed vol ipv dat het door een T-shirt dat je gemakkelijk om de dag kunt wisselen wordt opgevangen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik slaap echt al jaaaaaaren naakt.... heerlijk vrij.
Waarom het niet hygienisch zou zijn begrijp ik niet
Koelkast!quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:22 schreef MasterE het volgende:
praktisch altijd naakt, tenzij idd mensen blijven pitten - die niet naast me liggen...
Mijn kamer kan idd weleens een koelkastje zijn ja, maar onder de deken is het dan zoooo warm...quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Koelkast!
stel je voor...quote:Op woensdag 7 april 2004 00:50 schreef FuifDuif het volgende:
Het is wel fijn om naakt te slapen voor een keer, maar alleen in een geile bui. Anders dan hoeft het van mij niet zo. Trouwens ook niet zo prettig bij een natte droom. Anders blijft de schade beperkt tot je onderbroek, maar zonder onderbroek wordt je bed zo vies. Hoe moet ik dat uitleggen aan mijn moeder?.
Schaamte is zo'n groot woord, het is niet zo prettig iig. Ik slaap in een studentenhuis en heb nergens last van.quote:Op woensdag 7 april 2004 01:57 schreef dafjedaf het volgende:
Snappen moeders dat niet?
Ik hoop als ik een zoon heb later dat ie zich niet zo schaamt voor me als jullie allemaal hier voor jullie moeders.... en ik ga een krakende trap creeeren, dat ik m niet betrap met rukken
kwalificeert 25 (?) jaar naakt oid als heeeeeeel lang?quote:maar even iets anders.. die mensen die al heeeeeel lang naakt slapen.. waarom ben je ermee begonnen?
Preziezquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:57 schreef Klonk het volgende:
Altijd in naakt, kleding in bed word ik gek van, van die klote t-shirts enzo die zich gaan draaien en vreemd gaan zitten.
slip? we leven in het jaar 2004quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:55 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik slaap in de winter met een slip (aka ballenknijpert) en een hemd, met daaroverheen een pyama. Anders krijg ik het steenkoud. Zogauw de nachttemperaturen het toelaten gaat de pyama uit. Als het dan nog wat warmer word het hemd uiteindelijk ook. De slip houd ik aan, ik vind dat gebungel als je je een keer omdraait maar niks.
Overigens kan ik me er goed iets bij voorstellen dat in geval van vrouwelijk nachtgezelschap slapen met kleding whatsoever aan niet de voorkeur geniet, maar daarover kan ik niet uit ervaring meepraten
Helemaal mee eens ...Me tooquote:Op maandag 5 april 2004 23:48 schreef teknomist het volgende:
Ik heb altijd tenminste een onderbroek aan - anders bungelt het zo
Ik IK IKquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:07 schreef Pearly het volgende:
[..]
Het spijt me maar ik geloof er géén éne BAL van ! wie wast er nou 2x per week zijn beddengoed inclusief molton.... dat is wel verrekte vaak.
Heb je een baan ??
Als je het koud hebt als je naakt slaap moet je misschien eens een beter dekbed gaan kopen?quote:Op vrijdag 9 april 2004 10:11 schreef Aurelium het volgende:
hm... ik slaap voortaan gewoon weer met pyama aanWas niet ech toegevoegde waarde, behalve dan dat ik het koud had.
Neuh, ik hou wel mijn pyama aan. Ik heb nooit zo'n last met dat in de knoop rakenquote:Op vrijdag 9 april 2004 17:27 schreef Flamey het volgende:
[..]
Als je het koud hebt als je naakt slaap moet je misschien eens een beter dekbed gaan kopen?
Mijn ervaring is dat als ik naakt slaap ik het warmer en comfortabeler heb dan met iets aan. Zeker als je nogal wat beweegt in je slaap is kleding zeer irritant. Alles in de knoop en bekneld en daar word je dan weer wakker van, naakt heb je nergens last van en kun je fijn slapen![]()
Ik doe het sinds me 16e denk ik, was begonnen omdat ik te lui was om wat aan te trekken bij de zomerse avond douche. In de winter is het toen ook maar zo geblevenquote:Op donderdag 8 april 2004 22:59 schreef Farmagast het volgende:
ligt het aan mij of slapen er meer mannen naakt dan vrouwen??
naja ik slaap eigenlijk alleen naakt als m'n vriendin er is.. maarja we hebben dan ook al in het begin de afspraak gemaakt om samen naakt te slapen (iedere keer weer die kleren uitrekken als je sex wil). Als ik alleen slaap vin ik dat toch een beetje raar wakker worden.. maar dan alleen een boxer!
maar even iets anders.. die mensen die al heeeeeel lang naakt slapen.. waarom ben je ermee begonnen?
Ik vind het eigenlijk grappig dat men zich als kind zo schaamt voor je ouders. Als mijn kind straks 13 is en hij/zij wil naakt slapen dan hoeft hij/zij zich daar tegenover mij echt niet voor te schamen. Je verandert dan van je 'rol' als kind naar je 'rol' als ouder maar toch heb je nog dezelfde ideeën. Hoop dat je een beetje begrijpt wat ik bedoel.quote:Op vrijdag 9 april 2004 20:20 schreef erodome het volgende:
Ik slaap naakt, dat doe ik al vanaf een jaar of 12/13, vind het lekkerder, heb last van kleding als ik slaap, het propt op, zit klem, gaat om mijn keel zitten, irriteerd me gewoon...
Daar werd mijn moeder wakker van en die legde me terug en deed het licht weer uit.
Toen ik dat hoorde van mijn moeder schaamde ik me dood natuurlijk als 12 jarig meisje, maar mijn moeder vond dat maar nonses, dan kan je je beter schamen om die vieze billen die ik af heb moeten vegen vroeger zei ze
ik sluit me daarbij aan. Vervelende dingen om je lijf is niet ok als je relaxed wil pitten. alleen als het koud is dan wil ik nog wel eens wat aan doen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:57 schreef Klonk het volgende:
Altijd in naakt, kleding in bed word ik gek van, van die klote t-shirts enzo die zich gaan draaien en vreemd gaan zitten.
En ook in het jaar 2004 zijn er nogsteeds kerels die een ouderwetse slip/ballenknijpert boven een boxer prefererenquote:Op vrijdag 9 april 2004 14:51 schreef Hel1tjuhh het volgende:
[..]
slip? we leven in het jaar 2004![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 23:48 schreef Roönaän het volgende:
wat is er onhygienisch aan?
moeders hebben altijd gelijkquote:Op vrijdag 9 april 2004 20:20 schreef erodome het volgende:
Toen ik dat hoorde van mijn moeder schaamde ik me dood natuurlijk als 12 jarig meisje, maar mijn moeder vond dat maar nonses, dan kan je je beter schamen om die vieze billen die ik af heb moeten vegen vroeger zei ze
quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:17 schreef nightfall het volgende:
lekker in me'n blote reet, dan vinden me'n scheten ook beter hun weg..
quote:Op donderdag 15 april 2004 09:10 schreef Chevalric het volgende:
-knip-
Valt me trouwens op dat nog best veel mensen in een pyama slapen. Ik vind dat toch wel de meest oubollige nachtkleding ooit. Een vriend van me slaapt ook in pyama, en dan ook nog zo'n knurftige Zeeman/Wibra pyama, gruwelijk gewoon.
sommige vrouwen in pyjama zijn heel sexyquote:Op donderdag 15 april 2004 16:00 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mee eens. Echt verschrikkelijk, pyjama's... geen gezicht.
![]()
Bij mij plakt het juist als ik iets aan heb in bedquote:Op donderdag 15 april 2004 23:23 schreef Gutnre het volgende:
Ik heb het liefst nog wel een slipje aan. Anders plakt alles zo 's morgens.
in de winter ook nog al eens een shirt, anders heb je zulke stijve spieren 's ochtends.
jepz! en me vriendin altijd maar zeiken "waarom moet je toch altijd weer die onderbroek aantrekken? je kan toch ook naakt slapen...?quote:Op maandag 5 april 2004 23:48 schreef teknomist het volgende:
quote:Op donderdag 22 april 2004 17:40 schreef gateway het volgende:
[..]
jepz! en me vriendin altijd maar zeiken "waarom moet je toch altijd weer die onderbroek aantrekken? je kan toch ook naakt slapen...?
gezeik altijd.... laat me toch!
quote:Op vrijdag 9 april 2004 16:53 schreef Squit het volgende:
t-shirt en of boxershort of naakt... vraag me niet wanneer precies maar één ding is zeker als er een dame in bed ligt dan toch het liefst naakt die kleding dan is alleen maar storend
ik slaap naakt en ik droom weleens dat er iets engs gebeurd (brand, overval, gewapend persoon voor de deur ofzo) en dat ik dan naakt over de daken ren en bij iemand anders weer het huis in ga.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:31 schreef Vivify het volgende:
Ik heb net de 4 pagina's van dit topic doorgelezen en ik ben niemand tegengekomen met dezelfde reden als ik om niet naakt te slapen. Als ik naakt slaap, droom ik namelijk steeds dat ik per ongeluk naakt de deur uit ga en naar de stad of naar school ga. En dan kom ik er bijvoorbeeld op school pas achter, en dan kan ik niks vinden om me te bedekken.
Ben ik nou echt de enige die dit heeft?![]()
Das dan toch geen naaktslapenquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:08 schreef Vivify het volgende:
naakt slapen (nou ja, wel onderbroek)
Normaal draag ik een onderbroek, pyjamabroek en een nachtjapon (zo'n wijd t-shirt met lange mouwen). Dus alleen onderbroek is al heel wat voor mijquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:11 schreef Miguel het volgende:
Das dan toch geen naaktslapenWat draag je normaal dan wel allemaal niet in bed
![]()
Als je nog hulp nodig hebt.. Ik ben ervaringsdeskundigequote:Op woensdag 5 mei 2004 10:53 schreef Vivify het volgende:
Maar ik ga het wel proberen, echt naakt slapen..
Hehe no thanks, dit gaat me wel lukken. Lijkt me trouwens ook een vreemde situatie aangezien ik samenwoon met mijn vriend, dat dan ene Miguel van Fok mij komt helpen met naakt slapenquote:Op woensdag 5 mei 2004 10:54 schreef Miguel het volgende:
Als je nog hulp nodig hebt.. Ik ben ervaringsdeskundige![]()
'Ja, maar die is hier alleen om mij te helpen met naaktslapen hoor'quote:Op woensdag 5 mei 2004 10:58 schreef Vivify het volgende:
Hehe no thanks, dit gaat me wel lukken. Lijkt me trouwens ook een vreemde situatie aangezien ik samenwoon met mijn vriend, dat dan ene Miguel van Fok mij komt helpen met naakt slapen![]()
Als mij vriend er is naakt maar anders in een veel te grote bakkersbroek(lekker dun stofje) en een T-shirt van een band.quote:Op maandag 5 april 2004 23:46 schreef elgringo het volgende:
Ik ben dus zo iemand die naakt slaapt omdat ik dit fijn vind (vrijheid is goed). Nu spreek ik van vrienden (vrouwelijk alswel mannelijk) maar iedereen vind het raar en onhygienisch.
Ik vind dit dus dikke onzin. Mijn vraag aan jullie: onhygienisch of niet? En waarom? En doe je het zelf (en waarom)
quote:Op maandag 17 mei 2004 19:29 schreef Jan-V het volgende:
1x in de week je beddengoed verschonen, en er is niks aan de hand,
als je het 1x in de maand doet, kruipt het beddengoed vanzelf wel naar de wasmachine!. ;-)
idd, boxertje.quote:Op maandag 5 april 2004 23:48 schreef teknomist het volgende:
In de winter draag ik een pyjama, in de zomer een boxershort met een T-shirt en als het heel warm is niks.quote:Op zaterdag 1 mei 2004 02:33 schreef Erik_27 het volgende:
Lekker naakt, liever een dikker dekbed dan een pyama of zo. Soms met een losse boxer of als het heel koud is ook nog een t-shirt.
Hier niet; de mijne kriebeltquote:Op zondag 23 mei 2004 21:12 schreef erodome het volgende:
Een wollen deken kriebeld....
Brings back some memories . . .quote:Op zondag 23 mei 2004 21:12 schreef erodome het volgende:
Ook als het bijvoorbeeld een goede vriend van je is die zelf gewend is om naakt te slapen?quote:Op vrijdag 21 mei 2004 02:19 schreef HighwayDevil het volgende:
Tenzij er iemand blijft logeren, dan een boxer aan ofzo.
Kort en krachtig antwoord: zulke dromen heb ik ook wel eens! Schijnt veel voor te komen, niks om je zorgen over te maken.quote:Op zondag 2 mei 2004 00:31 schreef Vivify het volgende:
Ik heb net de 4 pagina's van dit topic doorgelezen en ik ben niemand tegengekomen met dezelfde reden als ik om niet naakt te slapen. Als ik naakt slaap, droom ik namelijk steeds dat ik per ongeluk naakt de deur uit ga en naar de stad of naar school ga. En dan kom ik er bijvoorbeeld op school pas achter, en dan kan ik niks vinden om me te bedekken.
Ben ik nou echt de enige die dit heeft?![]()
Ja, dan ook... En, call me stupid, zelfs als een ex van me blijft logeren, trek ik iets aan.quote:Op maandag 24 mei 2004 02:25 schreef OldDutchie het volgende:
[..]
Ook als het bijvoorbeeld een goede vriend van je is die zelf gewend is om naakt te slapen?
ze zal denk ik niet veel zien wat ze nog niet heeft gezien,..quote:Op maandag 24 mei 2004 11:36 schreef HighwayDevil het volgende:
[..]
Ja, dan ook... En, call me stupid, zelfs als een ex van me blijft logeren, trek ik iets aan.
kan ik je s'ochtends wel een keer mee komen helpen hoor.quote:Op maandag 24 mei 2004 14:27 schreef sexy_sletje het volgende:
slaap altijd naakt, gewoon omdat het lekker voelt, maar zo kan je ook overal makkelijker bij als je 's morgens wakker wordt. Ik heb ook het idee dat ik nu in mijn slaap met mezelf speel, doordat ik naakt slaap, wordt in ieder geval nu veel vaker geil en nat wakker
Dat is de juiste instelling! Handje helpen?quote:Op maandag 24 mei 2004 14:27 schreef sexy_sletje het volgende:
slaap altijd naakt, gewoon omdat het lekker voelt, maar zo kan je ook overal makkelijker bij als je 's morgens wakker wordt. Ik heb ook het idee dat ik nu in mijn slaap met mezelf speel, doordat ik naakt slaap, wordt in ieder geval nu veel vaker geil en nat wakker
Meestal geen fut meer voor... En dan na het douchen zeker weer dat bezwete/natte bed in??quote:Op maandag 24 mei 2004 14:41 schreef het_ismij het volgende:
uhmzz je hebt ook nog zoiets als douche en dat soort dingen,..??
Ja okeej,..quote:Op maandag 24 mei 2004 14:44 schreef HighwayDevil het volgende:
[..]
Meestal geen fut meer voor... En dan na het douchen zeker weer dat bezwete/natte bed in??
hmmm ik slaap altijd naakt simpel omdat ik dat fijner vind niet omdat ik er iemand een plezier mee doe of wil doen, het maakt ook niet uit of het zomer of winter is.. ik heb nieteens een pyamaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 01:50 schreef Michel68 het volgende:
als ik alleen ben slaap ik met men onderbroek, wanneer ik niet alleen ben, slaap ik graag naakt.
Heb er anders toch niets aan, zelf geen eigen plezier als ik de naaktheid niet kan delen met een bepaald iemand.
kriebeltquote:Op zondag 23 mei 2004 21:12 schreef erodome het volgende:
geen ideequote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:11 schreef het_ismij het volgende:
was da pyama?
Ja heb ik dus ook niet een pyama.........Altijd in m´n blote reet slapen, tenzij het koud is dan wel met een t-shirt. Gaf wel een probleempje toen ik voor het bedrijf samen met collega´s in een hotel moest overnachten en we kamers moesten delen. Tja dan sta je met je tampaloeris te slingeren voor een collega in een Mickey Mouse pyamaquote:Op zaterdag 29 mei 2004 10:11 schreef het_ismij het volgende:
was da pyama?
dat is indd "lullig" te noemenquote:Op zondag 30 mei 2004 02:33 schreef Letterman het volgende:
[..]
Ja heb ik dus ook niet een pyama.........Altijd in m´n blote reet slapen, tenzij het koud is dan wel met een t-shirt. Gaf wel een probleempje toen ik voor het bedrijf samen met collega´s in een hotel moest overnachten en we kamers moesten delen. Tja dan sta je met je tampaloeris te slingeren voor een collega in een Mickey Mouse pyama![]()
kan je niet voor de gelegenheid in een boxer slapen? als ik ergens logeer ga ik ook niet naakt slapen ofzo.quote:Op zondag 30 mei 2004 02:33 schreef Letterman het volgende:
[..]
Ja heb ik dus ook niet een pyama.........Altijd in m´n blote reet slapen, tenzij het koud is dan wel met een t-shirt. Gaf wel een probleempje toen ik voor het bedrijf samen met collega´s in een hotel moest overnachten en we kamers moesten delen. Tja dan sta je met je tampaloeris te slingeren voor een collega in een Mickey Mouse pyama![]()
wha ligt eraan bij wiequote:Op dinsdag 1 juni 2004 09:48 schreef sioux_ het volgende:
[..]
kan je niet voor de gelegenheid in een boxer slapen? als ik ergens logeer ga ik ook niet naakt slapen ofzo.
jij bent gewoon geobsedeerd door naakt slapen. ik geef het opquote:Op dinsdag 1 juni 2004 10:42 schreef het_ismij het volgende:
ja oke dan indd niet,..
maar jah bij kennis,..
met leuke dochter
Yummiequote:Op maandag 24 mei 2004 14:27 schreef sexy_sletje het volgende:
kloptquote:Op dinsdag 1 juni 2004 11:39 schreef sioux_ het volgende:
[..]
jij bent gewoon geobsedeerd door naakt slapen. ik geef het op
het wordt pas irritant als je vriendin je wakker maakt om fucking 7 uur 's ochtends omdat ze je aan het "masseren" is,.. en ze geil is,..quote:Op maandag 24 mei 2004 14:27 schreef sexy_sletje het volgende:
quote:Op maandag 5 april 2004 23:51 schreef Dezz het volgende:
Slaap altijd met boksers, alleen in de zomer slaap ik wel eens naakt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |