Bij jouw naam zou ik eerder de 'quote:Op maandag 5 april 2004 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
![]()
HEy, je hebt een nieuw icoon en alle andere icoontjes zitten erin?!quote:Op maandag 5 april 2004 23:44 schreef Conflict het volgende:
[..]
Hoi vosss
quote:Op maandag 5 april 2004 23:37 schreef nikky het volgende:
op 1
op 2
op drie
ik probeer onvoorspelbaar te blijvenquote:Op maandag 5 april 2004 23:40 schreef Douwe het volgende:
[..]
Bij jouw naam zou ik eerder de '' verwachten
is daar eigenlijk al een snelcode voor??quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:27 schreef mcDavid het volgende:
deze:
en ff goed kijken, het is niet die van static
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:31 schreef bommetje88 het volgende:
[..]
is daar eigenlijk al een snelcode voor??
of komt die er niet![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een kruisjequote:Op dinsdag 6 april 2004 11:34 schreef Bosbeetle het volgende:
waarom noemt niemand deze
met een i ernaastquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:36 schreef mcDavid het volgende:
[..]
een kruisje
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:35 schreef WurM het volgende:
de anderedie ook ff met zn koppie schudt...
Je hebt gelijk die met die hamer is veel leuker ja!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:36 schreef mcDavid het volgende:
waarom magwel een snelcode, maar [afbeelding] niet?
die hamer is toch veel leuker![]()
of ligt dat nou aan mij
ja!quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:36 schreef mcDavid het volgende:
waarom magwel een snelcode, maar [afbeelding] niet?
die hamer is toch veel leuker![]()
of ligt dat nou aan mij
Koelquote:Op zaterdag 10 april 2004 13:56 schreef Day-v het volgende:
smilies enzo
zie ik dat goed.....!! wat doet deze op FOK!quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:![]()
Nou, die vind hem dus duidelijk de leukste smiley hequote:Op zaterdag 10 april 2004 18:29 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
zie ik dat goed.....!! wat doet deze op FOK!
Fijn dat je hem zo groot wilde makenquote:Op zaterdag 10 april 2004 14:39 schreef SynXteR het volgende:
(...)
Haha, ik vin deze tof:quote:Op zaterdag 10 april 2004 13:00 schreef Svensational het volgende:
De 29 varianten op de static-smiley:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Zoals al diverse malen eerder verteld: * O * , maar dan zonder de spaties ->quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:42 schreef FokCrash het volgende:
[..]
Haha, ik vin deze tof:![]()
Maarre die feestelijke dinkies zijn ook leuk, alleen zie ik nooit waar je die kan aanklikken.....
Maar tpch zou 't handig zijn als ze in 't smileyoverzicht zouden staanquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:55 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
Zoals al diverse malen eerder verteld: * O * , maar dan zonder de spaties ->
Duh, maar een beetje fokker kent die dingen uit zijn/haar hoofd.quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:02 schreef Svensational het volgende:
[..]
Maar tpch zou 't handig zijn als ze in 't smileyoverzicht zouden staan
Ja ik ken de meeste volgens mij ook wel,quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Duh, maar een beetje fokker kent die dingen uit zijn/haar hoofd.![]()
quote:Op zaterdag 10 april 2004 23:10 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ja ik ken de meeste volgens mij ook wel,![]()
![]()
![]()
Of zijn er nog meer smileys met snelcodes (die dus neit in het overzicht staan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |