vergeten uit te loggen 7eVeNL?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Inderdaad, dat van Ashton Kutcher geloof ik niet zo. Ik zou echter ook zo 1,2,3 niet weten wie wel geschikt is. Alleen Christian Bale is cool genoeg eigenlijk.
Er zijn nog wel meer Christian Bale liefhebbers hoor.quote:
Hey, dat is niet eens een heel slecht idee. Hij heeft de juiste looks en ook komisch talent. Moet ie niet z'n haar te kort knippen want met die flapoortjes heeft ie dan weer niet de juiste coole looks.quote:Mij leek Nicolas Brendan ook wel aardig voor de rol van Ash
[afbeelding]
Ik heb afgelopen vakantie "If Chins Could Kill" meegenomen en ik heb echt nog nooit zo hard moeten lachen tijdens het lezen van een boek als bij deze geniale autobio.quote:Op maandag 5 april 2004 23:01 schreef AntiChrist het volgende:
ik kan iedereen zijn fantastische biografie if chin's could kill (confessions of a B-movie actor) die ik als een soort van bijbel onder mn bedje heb liggenvan harte aanraden hij is trouwens bezig aan een 2de boek make love the bruce campbell way.... hoebedoel je cheesy
Ik heb toevallig laatst zijn 2de boek gekochtquote:Op donderdag 15 september 2005 21:12 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vakantie "If Chins Could Kill" meegenomen en ik heb echt nog nooit zo hard moeten lachen tijdens het lezen van een boek als bij deze geniale autobio.
Tip: The American Book Center in A'dam heeft I.C.K.C. voor maar ¤7.99 liggen.
IEDEREEN: KOPEN DUS!!!
echt doen, er staan zelfs heel veel plaatjes in en ze zittenn niet allemaal samengefrot in het midden zoals bij al die andere boeken van acteurs
Mijn eerstvolgende boekaankoop gaat zonder twijfel ook dit juweeltje worden:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst zijn 2de boek gekochtmaari k moet nog beginnen met lezen....
hehe dat ga ik zo ook doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef Wepeel2 het volgende:
If Chins Could Kill ga ik zeker even aanschaffen voor die prijs.
Heb net nog even wat Deadites zitten killen op de xbox. Groovy.
Leuk boek inderdaad.. Ben m nu ook aan het lezen..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:12 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vakantie "If Chins Could Kill" meegenomen en ik heb echt nog nooit zo hard moeten lachen tijdens het lezen van een boek als bij deze geniale autobio.
Tip: The American Book Center in A'dam heeft I.C.K.C. voor maar ¤7.99 liggen.
IEDEREEN: KOPEN DUS!!!
echt doen, er staan zelfs heel veel plaatjes in en ze zittenn niet allemaal samengefrot in het midden zoals bij al die andere boeken van acteurs
ik zou zweren dat dat al eens gepost was en dat ik toen heb gereplied dat het idee al vaker is gedaan. Denk aan Galaxy Quest en Three Amigo's. Wat ik nog niet wist is dat Bruce Campbell het zelf gaat regisseren. Nouja het is nog maar afwachten of het project ook daadwerkelijk doorgaat.quote:Op zondag 9 april 2006 23:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bruce gaat zichzelf regisseren in They Call Me Bruce. Hij speelt zichzelf en zijn hulp wordt gevraagd wanneer er ergens een stadje last heeft van monsters. Want ze denken dat hij Ash is!
Best idee ooit!!!
Nee. Misschien dat de hevige Campbell fans er wel wat lol aan kunnen beleven, maar de doorsnee filmfan zal het maar een schijtfilm vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:47 schreef Ferdie88 het volgende:
Vanavond Tornado, met in de hoofdrol Bruce Campbell. Is dat nog wat?
Heb the Woods gezien op het AFFF. Was erg leuke film. De rol van Bruce was in het begin saai, maar aan het einde wordt ie echt leukquote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef AntiChrist het volgende:
Het schijnt dat Lucky Mckee's (van May) The Woods binnenkort op Duitsland op DVD komt met een rol van Bruce Campbell als vadermn held wordt nu echt oud
vergeten we allemaal overigens niet om deze 2 prachtige series te kopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
9.9 met 620 votes... hij is aan het zakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:35 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Nog ff en het is de beste film allertijden
![]()
Wow!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:35 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Nog ff en het is de beste film allertijden
![]()
Plaatje doet `t niet meerquote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Voor iedere Campbell fan is dit natuurlijk een must:
Bubba Ho-Tep: Hail to the King Edition
Het zou onmogelijk moeten zijn, maar hij staat terug op 10quote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
9.9 met 620 votes... hij is aan het zakken.![]()
Ga je mond spoelen jij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:25 schreef jimjim1983 het volgende:
zo ben ik ooit Serenity gaan kijken, die kreeg ook een hoog cijfer op IMDBwat een bagger is dat.
quote:
Well duh!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die film lijkt net een aflevering van een of andere gare sci-fi serie.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die film lijkt net een aflevering van een of andere gare sci-fi serie.
hehequote:
Waarom kan iets afgeleid van een Serie geen goede film zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en dus geen hoog cijfer waard als film
lees nog eens.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarom kan iets afgeleid van een Serie geen goede film zijn?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |