Als Freddy Vs Jason Vs Ash wordt gemaakt en dat is een hele grote ALS... dan wordt evil dead 4 waarschijnlijk gefinancieerd door New Line Cinema...quote:Op maandag 5 april 2004 23:07 schreef fratsman het volgende:
Laat Sam Raimi asjeblieft OOIT nog een keer met Evil Dead 4 komen.....
Bruce
zeg pik.... het is geen steven seagal hequote:Op maandag 5 april 2004 23:57 schreef kinky_queen het volgende:
DE baggeracteur van de laatste 25 (!) jaar
maar dan wel door God, zou ik best een deadite willen zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:19 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
zeg pik.... het is geen steven seagal hebaggeracteur zegt ie dan.... je zou ritueel geslacht moeten worden..
![]()
de limited edition van de 'book of the dead' editie van AB heeft het mooiste audiocomment van Brucequote:Op dinsdag 6 april 2004 18:07 schreef SaintOfKillers het volgende:
De fans van Bruce raad ik ook de audiocommentaren van de drie Evil Dead films aan (voor degenen die deze nog niet beluisterd hadden uiteraard)
quote:Who Wants to be a Movie Mogul?
Let's play "Build Your Own Horror Flick." Choose one from each category.
Category #1 - The Budget
You can determine the "cheese factor" in your film by how much money you're willing to spend. Bear in mind that your choice will greatly affect all other categories.
1. $100,000 and under. You have to shoot on video and the crew doesn't get to eat.
2. $1,000,000 and under. You get to shoot on 35mm just like the big boys, but your special effects will be marginal and the lasagna will be under cooked.
3. $10,000,000 and under. Now you can afford decent special effects, one "recognizable" actor and good catering.
4. $100,000,000 and under. With this much cash, you won't know how to spend it all, so here's a hint - blow it on A-List actors, tons of unnecessary computer effects and a hip soundtrack, even if it's annoying.
Category #2 - The Plot
Don't need one, you say? It's only a horror flick? Think again, dear reader. Even the lamest gore fest has some semblance of a plot.
1. Teenagers in an isolated cabin are killed one by one by an evil entity/person. The kids who have pre-marital sex will die.
2. Atomic bomb tests in the Pacific Ocean cause a lizard to mutate to an unbelievable size. He'll stalk a major U.S. city for no good reason.
3. A guy in a creepy mask chases nubile teenagers around with a knife. Hooray - a new Halloween costume is born!
4. A boy can see dead people and he's pretty creeped out by it. Oh yeah, it's got a cool twist ending.
Category #3 - The Cast
Choose the breed of thespians you'd like in your film.
1. Amateur actors. They'll be eager, but won't have a clue. A good choice if raw exploitation is your goal.
2. Professional actors. Their union will take a bite out of your budget, and most folks won't know who they are, but they'll know all their lines and hit their marks.
3. Hip, good-looking actors who have their own show on UPN. Be prepared for some odd requests like a pin ball machine in their Winnebago.
4. A-list actors. Get ready for 20 million dollar paydays, odd behavior and a lot of "ideas." If you choose this category, don't fret about appropriate casting, you're way beyond that now.
Category #4 - Special Effects
1. You won't have any - the actors will pretend they've been disemboweled.
2. A guy in a rubber suit because it's worked for fifty years.
3. Computer generated effects. These work great if you have a truck full of dough and enjoy defying optics.
4. Foam latex and gallons of fake blood. From personal experience, I'd skip the blood - it rips the hair off your arms.
Congratulations, you are now a movie mogul! To see just how well you'd do in Hollywood, take your answers to the local multiplex any time between May and August. Good luck!
klopt!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:37 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
de limited edition van de 'book of the dead' editie van AB heeft het mooiste audiocomment van Bruce
(natuurlijk ook die versie van Elite)
Ronduit hilarious
![]()
Jim kan er idd nog een puntje aan zuigen...quote:Op donderdag 8 april 2004 10:58 schreef =HellFire= het volgende:
Jim Carrey heeft duidelijk z'n moves van Bruce gejat he.
Vooral "The Claw" en z'n schizo-moves zijn leuk overgenomen. Deed ie wel leuk, maarja...quote:Op donderdag 8 april 2004 12:15 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Jim kan er idd nog een puntje aan zuigen...
Jups, ik lag al krom toen ik zijn kop zag met die airquote:Op maandag 26 juli 2004 12:32 schreef fratsman het volgende:
*schop*
Bruce heeft weer een geweldig rolletje in "Spiderman 2"en wederom met zijn onnavolgbare Bruce-humor!
Natuurlijk, bestselling author.quote:Op woensdag 22 juni 2005 18:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[afbeelding]
Hallo, ik ben jarig. Feliciteer mij.
een remake? vind dat best goed nieuws eigenlijkquote:
quote:Op donderdag 15 september 2005 18:05 schreef jimjim1983 het volgende:
een remake? vind dat best goed nieuws eigenlijk
Dat was toch al lang bekend? Ik heb er niet zoveel op tegen aangezien Raimi het project zelf zal produceren en vast wel kritisch zal volgen.quote:
IMDB vertrouw ik nooit,quote:
vergeten uit te loggen 7eVeNL?quote:Op donderdag 15 september 2005 18:14 schreef Wepeel2 het volgende:
Inderdaad, dat van Ashton Kutcher geloof ik niet zo. Ik zou echter ook zo 1,2,3 niet weten wie wel geschikt is. Alleen Christian Bale is cool genoeg eigenlijk.
Er zijn nog wel meer Christian Bale liefhebbers hoor.quote:
Hey, dat is niet eens een heel slecht idee. Hij heeft de juiste looks en ook komisch talent. Moet ie niet z'n haar te kort knippen want met die flapoortjes heeft ie dan weer niet de juiste coole looks.quote:Mij leek Nicolas Brendan ook wel aardig voor de rol van Ash
[afbeelding]
Ik heb afgelopen vakantie "If Chins Could Kill" meegenomen en ik heb echt nog nooit zo hard moeten lachen tijdens het lezen van een boek als bij deze geniale autobio.quote:Op maandag 5 april 2004 23:01 schreef AntiChrist het volgende:
ik kan iedereen zijn fantastische biografie if chin's could kill (confessions of a B-movie actor) die ik als een soort van bijbel onder mn bedje heb liggenvan harte aanraden hij is trouwens bezig aan een 2de boek make love the bruce campbell way.... hoebedoel je cheesy
Ik heb toevallig laatst zijn 2de boek gekochtquote:Op donderdag 15 september 2005 21:12 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vakantie "If Chins Could Kill" meegenomen en ik heb echt nog nooit zo hard moeten lachen tijdens het lezen van een boek als bij deze geniale autobio.
Tip: The American Book Center in A'dam heeft I.C.K.C. voor maar ¤7.99 liggen.
IEDEREEN: KOPEN DUS!!!
echt doen, er staan zelfs heel veel plaatjes in en ze zittenn niet allemaal samengefrot in het midden zoals bij al die andere boeken van acteurs
Mijn eerstvolgende boekaankoop gaat zonder twijfel ook dit juweeltje worden:quote:Op donderdag 15 september 2005 21:47 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb toevallig laatst zijn 2de boek gekochtmaari k moet nog beginnen met lezen....
hehe dat ga ik zo ook doenquote:Op vrijdag 16 september 2005 00:07 schreef Wepeel2 het volgende:
If Chins Could Kill ga ik zeker even aanschaffen voor die prijs.
Heb net nog even wat Deadites zitten killen op de xbox. Groovy.
Leuk boek inderdaad.. Ben m nu ook aan het lezen..quote:Op donderdag 15 september 2005 21:12 schreef Smots het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen vakantie "If Chins Could Kill" meegenomen en ik heb echt nog nooit zo hard moeten lachen tijdens het lezen van een boek als bij deze geniale autobio.
Tip: The American Book Center in A'dam heeft I.C.K.C. voor maar ¤7.99 liggen.
IEDEREEN: KOPEN DUS!!!
echt doen, er staan zelfs heel veel plaatjes in en ze zittenn niet allemaal samengefrot in het midden zoals bij al die andere boeken van acteurs
ik zou zweren dat dat al eens gepost was en dat ik toen heb gereplied dat het idee al vaker is gedaan. Denk aan Galaxy Quest en Three Amigo's. Wat ik nog niet wist is dat Bruce Campbell het zelf gaat regisseren. Nouja het is nog maar afwachten of het project ook daadwerkelijk doorgaat.quote:Op zondag 9 april 2006 23:43 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bruce gaat zichzelf regisseren in They Call Me Bruce. Hij speelt zichzelf en zijn hulp wordt gevraagd wanneer er ergens een stadje last heeft van monsters. Want ze denken dat hij Ash is!
Best idee ooit!!!
Nee. Misschien dat de hevige Campbell fans er wel wat lol aan kunnen beleven, maar de doorsnee filmfan zal het maar een schijtfilm vinden.quote:Op zaterdag 17 juni 2006 19:47 schreef Ferdie88 het volgende:
Vanavond Tornado, met in de hoofdrol Bruce Campbell. Is dat nog wat?
Heb the Woods gezien op het AFFF. Was erg leuke film. De rol van Bruce was in het begin saai, maar aan het einde wordt ie echt leukquote:Op maandag 17 juli 2006 13:17 schreef AntiChrist het volgende:
Het schijnt dat Lucky Mckee's (van May) The Woods binnenkort op Duitsland op DVD komt met een rol van Bruce Campbell als vadermn held wordt nu echt oud
vergeten we allemaal overigens niet om deze 2 prachtige series te kopen:
[afbeelding]
[afbeelding]
9.9 met 620 votes... hij is aan het zakken.quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:35 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Nog ff en het is de beste film allertijden
![]()
Wow!quote:Op zaterdag 19 mei 2007 21:35 schreef kinky_queen het volgende:
[afbeelding]
Nog ff en het is de beste film allertijden
![]()
Plaatje doet `t niet meerquote:Op maandag 18 juni 2007 20:41 schreef Timo20 het volgende:
Voor iedere Campbell fan is dit natuurlijk een must:
Bubba Ho-Tep: Hail to the King Edition
Het zou onmogelijk moeten zijn, maar hij staat terug op 10quote:Op maandag 18 juni 2007 18:46 schreef victorinox het volgende:
[..]
9.9 met 620 votes... hij is aan het zakken.![]()
Ga je mond spoelen jij.quote:Op donderdag 26 juli 2007 16:25 schreef jimjim1983 het volgende:
zo ben ik ooit Serenity gaan kijken, die kreeg ook een hoog cijfer op IMDBwat een bagger is dat.
quote:
Well duh!!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die film lijkt net een aflevering van een of andere gare sci-fi serie.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 21:26 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
die film lijkt net een aflevering van een of andere gare sci-fi serie.
hehequote:
Waarom kan iets afgeleid van een Serie geen goede film zijnquote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:31 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
en dus geen hoog cijfer waard als film
lees nog eens.quote:Op zondag 29 juli 2007 15:51 schreef slindenau het volgende:
[..]
Waarom kan iets afgeleid van een Serie geen goede film zijn?
omdat er een groot verschil tussen zit.quote:Op zondag 29 juli 2007 20:46 schreef slindenau het volgende:
Dan nog, waarom zou dat gelijk betekenen dat de film slecht is?
twitter:GroovyBruce twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 04:50:13@TheMike31 Believe in the remake, dawg! The project is real. In the works. Cool as hell. Scary as hell. reageer retweet
Goeie kick!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bruce zit op twitter!
http://twitter.com/#!/GroovyBruce
Zijn reactie op iemand die vroeg of het waar was dat ze aan Evil Dead 4 (of de remake of prequel of wat het dan ook mag zijn) zijn begonnen:twitter:GroovyBruce twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 04:50:13@TheMike31 Believe in the remake, dawg! The project is real. In the works. Cool as hell. Scary as hell. reageer retweet
+ followquote:Op dinsdag 12 juli 2011 21:14 schreef SaintOfKillers het volgende:
Bruce zit op twitter!
http://twitter.com/#!/GroovyBruce
Zijn reactie op iemand die vroeg of het waar was dat ze aan Evil Dead 4 (of de remake of prequel of wat het dan ook mag zijn) zijn begonnen:twitter:GroovyBruce twitterde op dinsdag 12-07-2011 om 04:50:13@TheMike31 Believe in the remake, dawg! The project is real. In the works. Cool as hell. Scary as hell. reageer retweet
*vreugdedansjedoet*quote:When it comes to anything regarding the next Evil Dead flick, there's been so much said that we never know just what is or is not concrete anymore. However, an interesting and solid little tidbit has fallen right into our laps.
Dread Central has it on good authority from a very reliable source that long-time Sam Raimi editor Bob Murawski (Army of Darkness; Spider-man, Drag me to Hell) has packed up and headed out to Detroit to begin work on the long talked about fourth entry into the Evil Dead franchise, which will be "a small indie thing like the first two."
We'll get you more details as they come, but it looks like this IS happening. Will it be the fourth in the series? Will it be a remake? Stay tuned. News is coming.
Update
According to Bruce Campbell's official website, BruceCampbell.com, Bruce officially joined Twitter over the weekend (follow @GroovyBruce). On his Twitter site Bruce was questioned by a fan who stated, "I won't believe in a new Evil Dead film until I see it. Or at least not until @GroovyBruce tells me to believe in it," to which Campbell responded, "Believe in the remake, dawg! The project is real. In the works. Cool as hell. Scary as hell." More as it comes.
Update 2
A director had been named. Following up on our story, Bloody Disgusting has learned that Fede Alvarez (Federico Alvarez) is directing this quasi-remake that is currently in production in Detroit for Ghost House and Mandate Pictures.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |