Het zijn wel 2 goede filmsquote:Op maandag 5 april 2004 22:09 schreef EricusMaximus het volgende:
Blow, Pearl Harbor? geen idee wie het dan moet zijn...
Nu je het zegt, maar wat is HP dan?quote:Op maandag 5 april 2004 22:15 schreef scanman01 het volgende:
FFoG = Four faces of God? Jaime King?
quote:Op maandag 5 april 2004 22:15 schreef scanman01 het volgende:
FFoG = Four faces of God? Jaime King?
quote:Op maandag 5 april 2004 22:19 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Nu je het zegt, maar wat is HP dan?
Maar welke film danquote:Op maandag 5 april 2004 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ik zie een Adam Sandler, een Drew Barrymore, een Jack Nicholson, een Tom Cruise?/Val Kilmer?
quote:Op maandag 5 april 2004 22:49 schreef EricusMaximus het volgende:
Jack Nicholson is er een?
quote:Op maandag 5 april 2004 22:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Drew Barrymore
quote:Op maandag 5 april 2004 22:59 schreef EricusMaximus het volgende:
is het dan die head-nurse?
quote:Op maandag 5 april 2004 23:06 schreef California het volgende:
En Richard Gere?
En Louise Fletcher.
Martin Sheen?
Brando?
Nee, het is net diegene die je nog niet hebt genoemd.quote:Op maandag 5 april 2004 23:13 schreef California het volgende:
Dan ga ik het niet weten.
Maar het zal Debra Winger wel zijn, of anders Gossett.
kan niet missenquote:Op maandag 5 april 2004 23:26 schreef scanman01 het volgende:
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 april 2004 23:25 schreef EricusMaximus het volgende:
Iets met fire...
Firestarter?
Dank uquote:Op maandag 5 april 2004 23:28 schreef Mr.Norris het volgende:
Ik neem mijn petje af voor de bedenker van de vragen
Verwarrend plaatjequote:Op maandag 5 april 2004 23:28 schreef Mr.Norris het volgende:
Ik neem mijn petje af voor de bedenker van de vragen
Ja hequote:Op maandag 5 april 2004 23:34 schreef California het volgende:
[..]
Verwarrend plaatje.
dat is hem ja!quote:Op maandag 5 april 2004 23:47 schreef scanman01 het volgende:
Kan ook nog Peggy Sue got married zijn bedenk ik net
Cage
Carrey
Wat wil jij voor vraag hebben? Waar weet je veel van?quote:Op maandag 5 april 2004 23:49 schreef Mr.Norris het volgende:
aha! sofia coppola dus..
Ik dacht meteen aan Godfather... ook door JC (James Caan) . Was wel een leuke instinker.quote:Op maandag 5 april 2004 23:50 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
dat is hem ja!
En ik heb FC gehouden om het niet TE makkelijk te maken he
Moet toch iets doen om er voor te zorgen dat je het antwoord niet meteen hebtquote:Op maandag 5 april 2004 23:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik dacht meteen aan Godfather... ook door JC (James Caan) . Was wel een leuke instinker.
Met lekkere vrouwenquote:Op maandag 5 april 2004 23:56 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Moet toch iets doen om er voor te zorgen dat je het antwoord niet meteen hebt
en ik denk dat Mr.Norris een plaatjesvraag wil
quote:Op maandag 5 april 2004 23:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat wil jij voor vraag hebben? Waar weet je veel van?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:06 schreef victorinox het volgende:
Steve Guttenburg
Michael Douglas
quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:11 schreef California het volgende:
China Syndrome?
Lemmon en Douglas.
Je komt steeds dichter bij een puntquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:15 schreef Mr.Norris het volgende:
jammer!!!
Ik hou me wel even wat afzijdig...quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:22 schreef California het volgende:
Brimley is de eerste aan wie ik dacht bij Cocoon, amar wist niet dat hij in The China Syndrome zat, en ik dacht wel dat Fonda erbij moest zitten, maar ik had geen idee welke film je bij die tweede bedoelde.
Zelfde soort vraag dan maar, al weet ik dan wel wie 'm gaat raden.
>> Hier klikken <<quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:02 schreef scanman01 het volgende:
Ik kan ook alvast verklappen: De oplossing is een waanzinnig goede film (naar mijn mening)
Ik wil ook even vragen aan de desbetreffenden waarom deze film niet in het seventies tournament voorkwam?????
In die eerste zit de mooie Katie Holmes volgens mij. Een "koud" filmpjequote:Op dinsdag 6 april 2004 00:37 schreef EricusMaximus het volgende:
Hard Rain en Manhunter dus...
tips voor die andere?
Along Came a Spider was niet goedquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:37 schreef Mr.Norris het volgende:
Wat zoek je eigenlijk? Morgan Freeman komt in zeker 2 van je films voor.
Of zeg ik nu weer hele rare dingen?
Stond er toch wel bij dus. Onvoorstelbaar dat die film er vrij snel is uitgegaan danquote:
haha, icestorm dusquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
In die eerste zit de mooie Katie Holmes volgens mij. Een "koud" filmpje
Klopt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:41 schreef EricusMaximus het volgende:
haha, icestorm dus
Klopt.quote:maar je mag best het punt halen hoor, we nemen het je niet kwalijk
Okeequote:Op dinsdag 6 april 2004 00:42 schreef California het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Klopt.
haha, toch bezwekenquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Okee
Volgens mij is het The Contender
Sorry, was niet duidelijk van me. En als het er niet staat hoeft het dus nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:46 schreef EricusMaximus het volgende:
Ik weet de film die je zoekt nu, maar moeten ook de aanwijzingen (i.e die films) allemaal genoemd worden? Ik weet namelijk niet welke nummer 2 is
scanman01 +1quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:45 schreef scanman01 het volgende:
Volgens mij is het The Contender
Komt er zo aanquote:Op maandag 5 april 2004 23:57 schreef EricusMaximus het volgende:
[..]
Met lekkere vrouwen
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:05 schreef Mr.Norris het volgende:
Ice Storm?
Als je niet weet wie de vrouw van Liam Neeson is heb je niets aan die eerste hint nee.quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:16 schreef California het volgende:
Ik heb echt geen idee wie die tweede vrouw is.
En ik snap niets van je hints.
YES!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:18 schreef Mr.Norris het volgende:
Sleepy hollow?
Eindelijk dat dat iemand zegt. Pink Floyd roeleert!! (sorry dat dit ff off-topic is)quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:21 schreef scanman01 het volgende:
Mr. Norris, het is je gegunt.. als was het alleen maar om je smaak van muziek!
Pink Floyd
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Had je Ricci niet herkend? Of zat je alleen maar op die borsten te letten?
Ik begreep het even verkeerd, maar had later door dat je Richardson bedoelde. Ik dacht eerst dat je het over Ricci had omdat het toch vrij uniek is dat zij een naaktscene deed. Miranda Richardson gaat wel vaker uit de kleren.quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:28 schreef California het volgende:
[..].
Ricci herkende ik meteen, Richardson (konigin Elizabeth in Blackadder) pas toen je het zei.
LOL.. die moet jij dus nu makenquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:30 schreef Mr.Norris het volgende:
Ik wacht gewoon op een nieuwe vraag hoor....
Van Ricci was het opvallend, daarom wist ik het. Van Richardson nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begreep het even verkeerd, maar had later door dat je Richardson bedoelde. Ik dacht eerst dat je het over Ricci had omdat het toch vrij uniek is dat zij een naaktscene deed. Miranda Richardson gaat wel vaker uit de kleren.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:38 schreef Mr.Norris het volgende:
Zal wel te makkelijk zijn....
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:37 schreef Mr.Norris het volgende:
Welke acteur speelt de hoofdrol in films die beginnen met de volgende letters?
Mission: Impossible
True Grit
Mystic River
Virgin Suicides
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:42 schreef California het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk zo:quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:40 schreef Mr.Norris het volgende:
Tja... ik bedenk ook maar wat om twintig voor twee! snachts...
Het punt gaat dus naar: scanman01
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:45 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat moet eigenlijk zo:
scanman +1
Dat doe je door {b} ervoor en {/b} erachter te zetten. En dan moet je de { en de } vervangen door de [ en de ]quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:48 schreef Mr.Norris het volgende:
Sorry, ik weet niet eens hoe je op Fok! iets VET moet drukken...
[..]
Nuns on the run?quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:50 schreef Mr.Norris het volgende:
Uit welke film komt mijn Fok! alias trouwens??
(nevenvraagje, zonder punt)
Die eerste heb ik gezien... is dat niet ook de film die je zoekt?quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:46 schreef scanman01 het volgende:
Welke film hebben deze twee ladies samengemaakt?
[afbeelding]
[afbeelding]
Is niet de film die ik zoek.quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:54 schreef California het volgende:
[..]
Die eerste heb ik gezien... is dat niet ook de film die je zoekt?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:36 schreef Fool het volgende:
Superman, een verwijzing naar de film, christopher Reeve![]()
En een coyote, een verwijzing naar Coyote Ugly...![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:53 schreef Fool het volgende:
Voor superman, de serie dan... dat zou dan Dean Caine kunnen zijn![]()
(wel heel warm...)
Verder zie ik Steven Buscemi en Martin Lawrence![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:59 schreef Fool het volgende:
Een ander personage uit Superman dan: teri Hatcher...![]()
(verkeerde serie...)
Ik zit te denken, maar ik kan nog ff geen linkje leggen...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:11 schreef ranja het volgende:
Boney M is linksonder, ik help maar evenVerder geen idee dit keer.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:16 schreef Fool het volgende:
Monster inc.![]()
Beide acteurs hebben er in dit geval niets mee te maken...quote:John Goodman (Coyote UGly) en Steve Buscemi hebben allebei ingesproken voor Monsters inc.
quote:Maar verder... JE hebt m weer lastig gemaakt!
Michelle Pfeifferquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:39 schreef japis het volgende:
the fabulous Baker boys
Nee, maar Jennifer Tilly welquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:42 schreef ranja het volgende:
[..]
Michelle PfeifferHaal ik nergens uit... maar dat kan aan mij liggen
Je plaatje is kwijt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
nope... allemaal niet goed... 'Baker' komt niet in de filmtitel voor, wel x 12 in de film
"Baker" of "Barker"?quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:02 schreef twentemeisje het volgende:
nope... allemaal niet goed... 'Baker' komt niet in de filmtitel voor, wel x 12 in de film
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik zie geen plaatje, maar afgaande op de rest zou ik zeggen "Public Enemies", met Theresa Russell?
Okee okee! Ik ga het goed rekenenquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:26 schreef scanman01 het volgende:
Cheaper by the dozen?Met die jongen van Smallville.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:31 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Okee okee! Ik ga het goed rekenen
Het zij je vergeven!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:35 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik zie nu dat je een "breder" antwoord wilde. Had de vraag niet goed gelezen, sorry.
Dan ben je zwaar de klosquote:Op dinsdag 6 april 2004 11:51 schreef ranja het volgende:
2 en 3 zijn niet zo moeilijk, bij 1 zit ik tussen een paar te twijfelen. Maar sowieso ken ik de namen van de spelers van 2 en 3 eigenlijk niet.
Wenders!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:53 schreef scanman01 het volgende:
Bij de vierde: als je het derde woord van die beschrijving heel iets anders schrijft heb je de regisseur van die film.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:57 schreef BatMat het volgende:
Als ik 2 & 3 combineer (Malcolm McDowell en Anette O'Tool), kom ik op Cat People. John Heard zat daar geloof ik ook in (eerste vraag?)
Geloof me, ik ben nog lang op zoek geweest naar een 'fatsoenlijk' plaatje van het ding linksonder. De meeste waren echt té ranzig voor woorden.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat een smakelijk plaatje
Het is wel de beste hint denk ik. Zit er "penis" in de titel ofzo ? (kan zo snel niets bedenkenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:26 schreef BatMat het volgende:
[..]
Geloof me, ik ben nog lang op zoek geweest naar een 'fatsoenlijk' plaatje van het ding linksonder. De meeste waren echt té ranzig voor woorden.
Nee, het woord 'penis' zit niet in de titel, maar...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Het is wel de beste hint denk ik. Zit er "penis" in de titel ofzo ? (kan zo snel niets bedenken)
Nou.. omdat ik geld zie en Cruise speelde in The color of moneyquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:38 schreef twentemeisje het volgende:
Leg eens uit jongens....
Hoe oud ben jijquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:38 schreef twentemeisje het volgende:
Leg eens uit jongens....
Nog net geen 30, maar ik kom toch uit de achterlanden.... snap dat dan!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:40 schreef Fool het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:43 schreef scanman01 het volgende:
Is Cocktail niet goed dan?
met wat fantasie zie je rechtsboven een tail ....
Is dat een cavia dan? Kon ook een zwabber zijn... of een hondje... of een staart van een paard..quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:44 schreef twentemeisje het volgende:
[..]ooit een cavia met een staart gezien?
Maar je keurt niets af... Dus Dick Tracy en Cocktail zijn beide fout?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:46 schreef BatMat het volgende:
Het gaat niet zozeer om de cavia zelf, als om hoe dit beestje eruit ziet. De cavia verwijst naar één van de acteurs.
Gaat het om zijn weelderige haardos? En verwijst dat dan naar een 'harige' filmtitel? Of naar een acteur met veel haar?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:46 schreef BatMat het volgende:
Het gaat niet zozeer om de cavia zelf, als om hoe dit beestje eruit ziet. De cavia verwijst naar één van de acteurs.
Die zijn dus beide fout.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Maar je keurt niets af... Dus Dick Tracy en Cocktail zijn beide fout?
Ik vraag dat altijd even omdat soms een vragensteller een antwoord heeft gemist.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:48 schreef scanman01 het volgende:
Kelly Lynch speelt ook in Cocktail... en lynch lijkt op lunch.. wat dan die cavia weer is natuurlijk.
Hmmm, het wordt wel erg vaag zo. Waarschijnlijk mijn schuld.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:51 schreef scanman01 het volgende:
De Cock en de wraak zonder einde?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:52 schreef twentemeisje het volgende:
Is de cavia dan een aanwijzing voor een 'Harry'? Bijv. Harry Dean Stanton?
... rich... ridge? en gaat deze hint rechtsonder dan over de filmtitel?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:52 schreef BatMat het volgende:
[..]
Hmmm, het wordt wel erg vaag zo. Waarschijnlijk mijn schuld.
Linksboven is de regisseur, rechtsonder is misschien een wat vage hint. Dus: als je veel geld hebt, ben je...
Hou die 'rich' even vast, maar die verwijst niet naar de filmtitel. 'Rich', klinkt als...quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
... rich... ridge? en gaat deze hint rechtsonder dan over de filmtitel?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:00 schreef twentemeisje het volgende:
Mitch
Bitch
Hitch
Van Mitch - Bitch of Hitch? Ik snap er niets meer vanquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:02 schreef BatMat het volgende:
[..]
De eerste letters zijn goed, de laatste niet.
Ik ook nietquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Van Mitch - Bitch of Hitch? Ik snap er niets meer van
Van 'rich'. Linksboven is de regisseur, linksonder de filmtitel, rechtonder en rechtsboven acteurs.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:03 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Van Mitch - Bitch of Hitch? Ik snap er niets meer van
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:06 schreef scanman01 het volgende:
PECKER!!!!!!!!!
quote:Tja, als je het allemaal zelf bedenkt klinkt het heel logisch. Voor anderen misschien wat minder...
Maar als ik me niet vergis spreek je Ricci uit als Rietsjie. En dat lijkt dan wel weer op Ritsjquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:09 schreef twentemeisje het volgende:
aha...
Furlong - Waters - Ricci (wat absoluut niet 'klinkt als' Rich... maar dat terzijde)
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:36 schreef twentemeisje het volgende:
The Outsiders?
Met uit:
1) C. Thomas Howell (The Hitcher)
2) Emilio Estevez (Stakeout)
3) Diane Lane (Unfaithfull)
4) Tom Cruise (Legend)
Nee....quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:20 schreef Eluc het volgende:
Kan het kloppen dat ik 2 Godfathers zie?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:34 schreef ranja het volgende:
rechtsonder doet me denken aan American psycho maar dat kan ook door die evil-grin van oscar komen
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:46 schreef Fool het volgende:
Die Oscar-kop trekt idd alles uit zn verband, ik zie ook weinig...
Rechtsboven Wild wild west
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:50 schreef Sannetie het volgende:
nw idd...zit ook al te gokken...links onder is dat scent of a woman?????
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:02 schreef Sannetie het volgende:
links boven..is volgens mij Denzel Washingtondacht ik ...of Brad Pit..seven..bonecollector???
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:04 schreef Sannetie het volgende:
sjon wayne
Moet "rechterrij" niet "linkerrij" zijn?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:10 schreef twentemeisje het volgende:
Okee... hintjes > rechterrij, van boven naar beneden
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Moet "rechterrij" niet "linkerrij" zijn?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:25 schreef Sannetie het volgende:
Linkerrij nr. 4 leage of ordernary gentelmannetjes?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:23 schreef Eluc het volgende:
Nou.. ééntje dan...
R O ...
Mea Culpa... (sjonge jonge ik ben wel in vorm vandaag...)... Dan is het dus de 7e letter van zijn voornaam....quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:27 schreef scanman01 het volgende:
Rechtsonder lijkt me Leaving las Vegas. Maar ik kom niet aan 8 letters in zijn voornaam. Of is het niet Nicolas Cage?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:39 schreef scanman01 het volgende:
De namen die ik heb zijn:
Russel Crowe(maar speelt wel mee in rechts nr. 4)
Billy Chrystal(maar speelt wel mee in rechts nr. 1)
Gwyneth Paltrow(maar speelt wel mee in rechts nr. 2)
Joe PEsci
Denzel Washington
Nicolas Cage
Kevin Spacey
Robert de Niro
Al Pacino
Yul Brunner(maar hij heet Yul Brynner
)
Zit ik een beetje goed?Best wel!
En dat haal je uit die 7 letters?????quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:45 schreef Fool het volgende:
Ik heb zeker de letters W N R O S A A
13 letters
Oscarwinnaars
is het n.a.v. "iets wat ze allemaal gemeen hebben" of n.a.v. de verzamelde lettersquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:45 schreef Sannetie het volgende:
het zijn allemaal oscar winnaars?
Dat waren de letters die ik zeker wist, en ja, met de hint die Twentemeisje gaf. "Ik zoek iets wat al deze personen gemeen hebben"...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:49 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat haal je uit die 7 letters?????
Bij mij was het een combinatie van beide, maar zonder die hint...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:50 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
is het n.a.v. "iets wat ze allemaal gemeen hebben" of n.a.v. de verzamelde letters![]()
Ik vind dat het punt dan eigenlijk naar Fool moet, die ondanks mijn schaamteloze geblunder toch het woord wist te raden... Wat vinden jullie?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:54 schreef Sannetie het volgende:
owww...sorry![]()
How can I ever make this up to you?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:53 schreef scanman01 het volgende:
Zal mij dan toch benieuwen waar de C zit.
Als daar ook een foutje zit ga ik in staking
Waar jij dit vandaan hebt getoverd zal voor mij altijd een raadsel blijven trouwens.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:45 schreef Sannetie het volgende:
het zijn allemaal oscar winnaars?
had maar een paar letters s c o en de hint van de overeenkomst...dus dan krijg je automatisch (in mijn ogen) oscarwinnaars.....maar helaas ik kon mijn antwoord niet onderbouwen... en regels zijn regels...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar jij dit vandaan hebt getoverd zal voor mij altijd een raadsel blijven trouwens.
Of was het geen antwoord op de vraag?
Ik ben zeer slecht in anagrammen dus had dit niet gevonden denk ik. Van mij mag jij het punt hebben!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:02 schreef Fool het volgende:
Kan een keer gebeuren, maar als die fouten niet waren gemaakt had Scanman01 de vraag misschien wel geraden voordat ik het deed...
Verdient er in deze situatie wel iemand een punt?
Hoe kwam jij aan die C dan?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:02 schreef Sannetie het volgende:
[..]
had maar een paar letters s c o en de hint van de overeenkomst...dus dan krijg je automatisch (in mijn ogen) oscarwinnaars.....maar helaas ik kon mijn antwoord niet onderbouwen... en regels zijn regels...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:03 schreef Sannetie het volgende:
laten we twentemeisje een herkansing geven....
of vinden jullie dat niet eerlijk....
Deze hint had ik dus gemistquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:40 schreef twentemeisje het volgende:
Ik zoek een woord dat met deze opgave te maken heeft... geen filmtitel of naam van een acteur... het is iets dat de gezochte personen gemeen hebben...
Kijk eens aan....quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:04 schreef Sannetie het volgende:
en fool zijn puntje
Dat scheelt een hoop, twentemeisje nieuwe vraag dan maar en geen punt, zo hoef ik 't ook niet te verdienenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:06 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Deze hint had ik dus gemist
Ik had de S A van nicolas cage en schreef de rest van de namen op (ik had er maar 5)quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hoe kwam jij aan die C dan?
owww ja zo had ik het nog niet bekenen....ik wilde je alleem ff reden van je ontstane reputatie..quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:05 schreef twentemeisje het volgende:
[..]Je kunt beter zeggen "Ze moet voor straf nog een vraag stellen!" (zodoende kan ik in elk geval geen puntje scoren, heb ik ook niet verdiend
)
Goh,hoe bedoel je met het mes op tafel!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Kan Gorro gewoon 5 punten van het totaal van twentemeisje aftrekken?
Vandaar ook dequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:12 schreef Sannetie het volgende:
[..]
Goh,hoe bedoel je met het mes op tafel!!!
Iedereen maakt toch wel es een foutje.....???
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:10 schreef scanman01 het volgende:
Kan Gorro gewoon 5 punten van het totaal van twentemeisje aftrekken?
HMMM...dat was me niet opgevallen en twentemeisje ook niet zo te zien..quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:14 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Vandaar ook dein mijn bericht
Twentemeisje kent mij wel en weet dat het een geintje was.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
HMMM...dat was me niet opgevallen en twentemeisje ook niet zo te zien..
Mn excuses![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Twentemeisje kent mij wel en weet dat het een geintje was.
Ik ken hem langer dan vandaagquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:17 schreef Sannetie het volgende:
[..]
en twentemeisje ook niet zo te zien..
You thought you had me all figured out?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:25 schreef Fool het volgende:
Ik ben ff aan 't werk en de vraag is voorbij...
Ben ik niet gewend van je Twentemeisje...![]()
![]()
Tot morgenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:40 schreef twentemeisje het volgende:
Erg leuke vragen vind ik dat scanman... jammer genoeg moet ik er nu vandoor...tot morgen!
Eén van die twee jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:48 schreef victorinox het volgende:
Susan sarandon?
Geena Davis?
Niet goed.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:56 schreef victorinox het volgende:
The Rocky Horror Picture Show?
* scanman01 heeft geen idee welke de andere films zijn...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |