quote:Op maandag 5 april 2004 19:36 schreef Swolly het volgende:
Dus jij wilt graag een vriend waarvan je weet dat ie vreemd gaat
precies.. lekker persoontje ben jequote:Op maandag 5 april 2004 19:36 schreef Luuksor het volgende:
En je voelt je niet in het minste opzicht schuldig tegenover die vriendin?!
Ze wilde hem juist OMDAT hij een ander neukt.quote:Op maandag 5 april 2004 19:37 schreef P0RN het volgende:
zeg tegen hem dat je niet wilt dat ie andere vrouwen neukt.
als ie dat wilt blijven doen dan moet je maar afstand nemen.. je gaat er kapot van gaan
d'r staat nog wel een plusje... dus is nog onlinequote:Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef TimmyAsd het volgende:
de TS is spoorloos verdwenen..
zal het dus maar niet al te serieus nemen..
Dan waarom doe je het??quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
Nee, ik wil geen vriendje die vreemd gaat! Maar nu ben ik verliefd aan het worden en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op!![]()
Ik voel me niet echt schuldig naar zijn vriendin want ik ken het meisje niet en hij is degene die vreemd gaat!![]()
maar je wist wel dat ze bestond, dat hij een vriendin heeft en dat maakt je evenzo schuldig..quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
Nee, ik wil geen vriendje die vreemd gaat! Maar nu ben ik verliefd aan het worden en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op!![]()
Ik voel me niet echt schuldig naar zijn vriendin want ik ken het meisje niet en hij is degene die vreemd gaat!![]()
Je kent haar niet maar ik denk dat je je wel kan voorstellen dat zij zich er nog al kut onder voelt he?quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
and she's backquote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef Jipje het volgende:
[..]
d'r staat nog wel een plusje... dus is nog online
Zo is het wel een beetje begonnen ja, als neukertjequote:Op maandag 5 april 2004 19:42 schreef Angeles het volgende:
Ik zou maar afstand van hem nemen. Nu ben je waarschijnlijk alleen maar een makkelijk neukertje voor hem. Als hij je echt leuk zou vinden, zou hij waarschijnlijk wel anders met je omgaan.
Hebben jullie het er überhaupt wel eens over gehad?
quote:Op maandag 5 april 2004 19:46 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
and she's back
een mens kan veranderen!quote:Op maandag 5 april 2004 19:36 schreef Swolly het volgende:
met de nadruk op KAN...quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
mijn vriendin ging ook altijd vreemd en het gaat nu al 5 maanden goed!
denk jijquote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
die is grappig..!quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
waarschijnlijk zocht hij ook gewoon alleen maar een neukertje.quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef boterbloembloempje het volgende:
Zo is het wel een beetje begonnen ja, als neukertje![]()
Maar nu komen er bij mij gevoelens kijken![]()
Ik kan me haar gevoelens inderdaad wel voorstellen als ze er achter zou komenquote:Op maandag 5 april 2004 19:46 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
Je kent haar niet maar ik denk dat je je wel kan voorstellen dat zij zich er nog al kut onder voelt he?
Overigens denk ik dat als jij een relatie met die jongen krijgt hij jou net zo gauw weer inruilt voor een ander.
fijn dat je het zelf gelooft....quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
een mens kan veranderen!
Ze ligt op dit ogenblik hier wel naakt op bed hoorquote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
Hey, als hij een ander zou neuken als ie met jou zou hebben, ken je dat meisje vast ook niet, dus boeit dan niet he?quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
Ja, bij jou. Maar hoe groot denk je dat de kans is dat dat voor hem ook zo is?quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef boterbloembloempje het volgende:
Rare dingen... Ik heb teveel respect voor andermans relatie om dat te doen... dus IK zou het niet doen, maar daar gaat het niet om.quote:Op maandag 5 april 2004 19:49 schreef boterbloembloempje het volgende:
Ik kan me haar gevoelens inderdaad wel voorstellen als ze er achter zou komen![]()
En dat hij nu met mij vreemd gaat vind ik ook niet echt een super idee voor als wij wel echt wat zouden krijgen
Maar ik ben verliefd en dan doe je rare dingen, toch?
ZO! fookin' 5 maanden al!!! jou vriendin is echt een kei!quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
En de grootste slet van de plaatsquote:Op maandag 5 april 2004 19:53 schreef Kreeltje het volgende:
[..]
ZO! fookin' 5 maanden al!!! jou vriendin is echt een kei!![]()
Haha, welkom in de grote-mensen-wereld, zou ik zo zeggenquote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef boterbloembloempje het volgende:
Hij is niet verliefd op jou lijkt me, je bent waarschijnlijk gewoon neukvoer. Meer ben je trouwens ook niet waard, en hij ook nietquote:Op maandag 5 april 2004 19:49 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
Ik kan me haar gevoelens inderdaad wel voorstellen als ze er achter zou komen![]()
En dat hij nu met mij vreemd gaat vind ik ook niet echt een super idee voor als wij wel echt wat zouden krijgen
Wat een heerlijke naïviteitquote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
Was hij degene die per ongeluk met zijn piemel in jouw kut was gevallen !quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
Nee, ik wil geen vriendje die vreemd gaat! Maar nu ben ik verliefd aan het worden en dat maakt het er allemaal niet makkelijker op!!
jij bent z'n vriendin?quote:Op maandag 5 april 2004 20:01 schreef poebeertjuh het volgende:
Wat een heerlijke naïviteit![]()
Wie met vuur speelt, moet op de blaren zitten, enzo.quote:Op maandag 5 april 2004 19:34 schreef boterbloembloempje het volgende:
Een tijdje geleden heb ik iets met een jongen gehad, duurde niet zo lang en was eigenlijk niet zo serieus. Na die tijd heb ik hem niet meer gezien tot een paar weken geleden.
We kwamen elkaar tegen, raakte weer aan de praat en hij vertelde dat hij een vriendin had.
Ik vond het leuk voor hem, niets aan de hand dus!
Op de een of andere manier zijn we die nacht bij hem thuis terecht gekomen en daar is dus het een en ander gebeurd![]()
nu spreken we regelmatig af en hebben het dan erg leuk.
Het probleem is nu dat ik verliefd op hem aan het worden ben en er dus verschrikkelijk van baal dat ie een vriendin heeft!![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 20:06 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
jij bent z'n vriendin?![]()
![]()
Nee, jij speelt er helemaal geen rol in dus je hoeft je verder ook helemaal niet schuldig te voelen.quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
Enne, wie denk je nou voor de gek te houden? Ons, of jezelf?quote:Op maandag 5 april 2004 19:43 schreef boterbloembloempje het volgende:
hij zegt dat het toch niet echt serieus kan worden met haar, omdat ze te ver weg woont.quote:Op maandag 5 april 2004 19:51 schreef Angeles het volgende:
[..]
Ja, bij jou. Maar hoe groot denk je dat de kans is dat dat voor hem ook zo is?
Heeft hij het wel eens over zijn vriendin? Over hoe serieus hij is met haar? Of over wat jullie met elkaar hebben?
Vertel hem anders gewoon eerlijk wat je voelt en als hij dan niet voor jou wil gaan of hij verzint smoesjes of het is gewoon niet wederzijds, zet er dan gewoon een punt achter, al is het moeilijk.quote:Op maandag 5 april 2004 20:25 schreef boterbloembloempje het volgende:
hij zegt dat het toch niet echt serieus kan worden met haar, omdat ze te ver weg woont.
Over hoe het met ons zit hebben we het eigenlijk nooit nee....
Een mens kan zeker veranderen, daar moet iemand wel een hoop moeite voor doen, dus moet er ook iets groots tegenoverstaan. Eerlijk gezegd geloof ik dat deze jongen veranderen eerder als stapje achteruit ziet, dus geen veranderen.quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
Net zo goed haar als zijn schuld.quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:38 schreef Schanulleke het volgende:
Toch frappant dat TS hier harder veroordeeld wordt dan het vriendje dat imo toch wel degelijk de verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden draagt. Raar om dat op TS te projecteren.
Waarom zou je jezelf dan blijven verlagen door als zijn makkelijke neukertje te fungeren?quote:Op maandag 5 april 2004 22:36 schreef boterbloembloempje het volgende:
Ik denk ook niet dat ik hem als vriendje zou willen, bij het minste of geringste zou ik denken dat hij vreemd zou gaan!
ik geloof dat je dit topic ook niet al te serieus moet nemenquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:37 schreef joris120 het volgende:
Ik geef die gozer groot gelijk, twee vrouwen, das altijd handig.
Verder zou ik het niet te serieus nemen, doet hij ook niet denk ik....
quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:38 schreef Schanulleke het volgende:
Toch frappant dat TS hier harder veroordeeld wordt dan het vriendje dat imo toch wel degelijk de verantwoordelijkheid voor zijn eigen daden draagt. Raar om dat op TS te projecteren.
Nee, ik vind het de keuze van dat vriendje...quote:Op maandag 5 april 2004 23:20 schreef Emel het volgende:
ik ken dat meisje niet dus ik rotzooi lekker met dr vriendje? jeetje....triest
Zodra het vriendje hier ook een jankverhaal komt plaatsen zullen we hem ook wel aanpakken hoor...quote:Op dinsdag 6 april 2004 01:38 schreef Schanulleke het volgende:
ROFLquote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:34 schreef L.Denninger het volgende:
"Nee heus, ze zegt dat ze sindsdien niks meer gedaan heeft hoor !!"
Dus omdat hij een vriendin heeft ben ik een slet?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:23 schreef Roellio het volgende:
Die gozer is een lul, en meisje.... je bent een slet!
Daar is overigens niets mis mee..... als je graag een slet wilt zijn.
Yup.quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:53 schreef boterbloembloempje het volgende:
maar een slet?
En wat is hij dan in dit geval?quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:04 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Yup.
Niet meer, niet minder.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:39 schreef cos-micV het volgende:
[..]
En wat is hij dan in dit geval?
Hij loopt ook te hoeren en te snoeren imo...![]()
Samen even schuldig.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:42 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
Precies!
Dat bedoel ik!!
Een arme man die verleid wordt. en waarschijnlijk vertwijfeld raakt.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:39 schreef cos-micV het volgende:
[..]
En wat is hij dan in dit geval?
Nee, ik ben er niet gelukkig mee! Ik vind ook niet dat ik meteen een slet ben. Het is echt niet zo dat ik maar rondneuk ofzo hoor!quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:43 schreef Roellio het volgende:
[..]
Samen even schuldig.
Maar goed, je moet 't lekker zelf weten. Als jij gelukkig bent met je slet-dom (haha, 'dom' wat een woordgrap) moet je er gewoon mee doorgaan.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:51 schreef boterbloembloempje het volgende:
Het is echt niet zo dat ik maar rondneuk ofzo hoor!
Doe niet zo maf...een beetje een vent die zijn gevoelens voor zijn vriendin op een rijtje heeft doet dit niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:50 schreef Lammie het volgende:
[..]
Een arme man die verleid wordt. en waarschijnlijk vertwijfeld raakt.
Je een slag in de ronde neuken is iets anders dan neuken met 1 en dezelfde verkeerde vent...quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:53 schreef Roellio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
hoe oud ben jij en hoe oud is hij..?quote:Op maandag 5 april 2004 19:34 schreef boterbloembloempje het volgende:
Een tijdje geleden heb ik iets met een jongen gehad, duurde niet zo lang en was eigenlijk niet zo serieus. Na die tijd heb ik hem niet meer gezien tot een paar weken geleden.
We kwamen elkaar tegen, raakte weer aan de praat en hij vertelde dat hij een vriendin had.
Ik vond het leuk voor hem, niets aan de hand dus!
Op de een of andere manier zijn we die nacht bij hem thuis terecht gekomen en daar is dus het een en ander gebeurd![]()
nu spreken we regelmatig af en hebben het dan erg leuk.
Het probleem is nu dat ik verliefd op hem aan het worden ben en er dus verschrikkelijk van baal dat ie een vriendin heeft!![]()
Nou.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:57 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Maar nogmaals hij gaat ook niet vrijuit.![]()
Nou okee danquote:Op dinsdag 6 april 2004 23:57 schreef cos-micV het volgende:
[..]
Doe niet zo maf...een beetje een vent die zijn gevoelens voor zijn vriendin op een rijtje heeft doet dit niet.
Maar nogmaals hij gaat ook niet vrijuit.![]()
If it walks like a duck and it talks like a duck....quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:53 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
Dus omdat hij een vriendin heeft ben ik een slet?![]()
Ik geef toe dat het niet helemaal klopt wat ik doe, maar een slet?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:50 schreef Lammie het volgende:
[..]
Een arme man die verleid wordt. en waarschijnlijk vertwijfeld raakt.
Mompelt iets over kat en het spek.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:16 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
Ja hoor natuurlijk, die arme jomgen kan er zelf helemaal niets aan doen hoor!!
hij is degene met een vriendin! Dus moet ie er ook zelf maar voor zorgen dat ie haar trouw blijft vind ik.
(ik ben 19 en hij is 24 voor degene die dat wil weten)
Maar jij maakt het hem wel verdomd makkelijk ontrouw te zijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:16 schreef boterbloembloempje het volgende:
hij is degene met een vriendin! Dus moet ie er ook zelf maar voor zorgen dat ie haar trouw blijft vind ik.
heb iets wat je niet kan krijgen is des te leuker!quote:Op maandag 5 april 2004 19:39 schreef UltraBrain het volgende:
[..]
Ze wilde hem juist OMDAT hij een ander neukt.
Als die gozer het uitmaakt met ze vriendin vind TS het weer saai en maakt ze het weer uit.
Ze wil hebben wat ze niet kan krijgen. Die 'verliefdheid' is weer heel snel over als die gozer weer 100% voor haar is.
ROFL idd ja...beetje kromme zin is het dan he..vinden dat je vriendje trouw moet zijn..maar ondertussen ervoor zorgen dat iemand ontrouw isquote:Op woensdag 7 april 2004 09:26 schreef Pteppic het volgende:
[..]
Mompelt iets over kat en het spek.
Lekker hypocriet ben jij. Je vind dat iemand trouw moet zijn maar ondertussen zorg je er wel voor dat iemand ontrouw is![]()
Oh ja, dus het is mijn verantwoordelijkheid dat hij ontrouw is?quote:Op woensdag 7 april 2004 09:26 schreef Pteppic het volgende:
[..]
Mompelt iets over kat en het spek.
Lekker hypocriet ben jij. Je vind dat iemand trouw moet zijn maar ondertussen zorg je er wel voor dat iemand ontrouw is![]()
Ik maak het hem misschien wel makkelijk ja, maar het blijft zijn verantwoordelijkheid vind ik.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar jij maakt het hem wel verdomd makkelijk ontrouw te zijn.
Waar ik eigenlijk meer benieuwd naar ben is hoe jij je hieronder voelt.
Kan me namelijk niet voorstellen dat je hier een goed gevoel bij hebt. Wetende dat hij met jou zijn vriendin bedriegt.
Je kunt natuurlijk heel stoer roepen dat het zijn probleem is en niet het jouwe, maar gevoelsmatig gezien werken dat soort rationaliseringen negen van de tien keer niet.
Of jij bent degene met de meeste integriteit...quote:Op woensdag 7 april 2004 09:47 schreef boterbloembloempje het volgende:
hij is degene met een vriendin, dus hij moet gewoon zeggen, sorry ik heb een vriendin en er gebeurt niets tussen ons!
het is niet zo dat ik wil dat het nu mijn vriendje gaat worden en dat ie mij trouw moet zijn, want dat vertrouwen heb ik door dit gedoe dus helemaal niet!quote:Op woensdag 7 april 2004 09:45 schreef Rickage het volgende:
[..]
ROFL idd ja...beetje kromme zin is het dan he..vinden dat je vriendje trouw moet zijn..maar ondertussen ervoor zorgen dat iemand ontrouw is
maargoed..je moet die vent dumpen! klaar![]()
Dat bedoel ik niet. ik ben niet degene die er voor moet zorgen dat hij niet vreemd gaat, dat is ie zelf!quote:Op woensdag 7 april 2004 09:52 schreef Rickage het volgende:
OMG dus als hij had gezegd ik heb een vriendin..was er nix gebeurd?..en dat jij je niet schuldig voelt is nog het ergste..JIJ moet juist diegene zijn die zegt..nee ik wil niet..maak het eerst maar uit met je vriendin..VOORDAT je met die gast gaat liggen rollebollen!..pff
ja natuurlijk is hij daar zelf verantwoordelijk voor..maar je kan zelf ook wel zo slim zijn om te zeggen dat hij het eerst uit moet maken..zo kom je er ook achter of hij je alleen maar voor het plezier heeft of niet..wat wel het geval is lijkt me zo!quote:Op woensdag 7 april 2004 09:55 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet. ik ben niet degene die er voor moet zorgen dat hij niet vreemd gaat, dat is ie zelf!
De enige reden waarom ik niet wil dat het mijn vriendje zou worden is deze situatie! Als ie met mij vreemd gaat, waarom dan niet met een ander als wij iets zouden hebben.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:55 schreef Rickage het volgende:
waarom heb je dan gevoelens voor die vent? als je niet wil dat het jou vriendje wordt :S
Zo is het wel begonnen, ook van mijn kant, maar ja ik moet weer zo nodig verliefd op m wordenquote:Op woensdag 7 april 2004 09:57 schreef Rickage het volgende:
[..]
ja natuurlijk is hij daar zelf verantwoordelijk voor..maar je kan zelf ook wel zo slim zijn om te zeggen dat hij het eerst uit moet maken..zo kom je er ook achter of hij je alleen maar voor het plezier heeft of niet..wat wel het geval is lijkt me zo!
dat zou waarschijnlij wél het beste zijn ja.quote:Op woensdag 7 april 2004 09:59 schreef Rickage het volgende:
mja..dan moet je em tog maar dumpen denk ik
Ja hallo! straks nu mogen we ook geen rokjes met topjes aan ofzo omdat de gebonden man dan misschien niet trouw kan blijven? (goh dat klinkt wel vaag ergens eng bekend)quote:Op woensdag 7 april 2004 10:04 schreef qizl het volgende:
Jij bent het "middel" van zijn vreemdgaan maar je kan er niks aan doen ? Pfff denk niet dat jij veel zelfrespect hebt . Dat iemand zich daarvoor leent. Of je dat nu wil of niet dit zegt net zoveel of mischien wel meer over hoe jij bent dan over hem. Je maakt jezelf op deze manier wel erg goedkoop. Ik zou mezelf niet meer in de spiegel aan kunnen kijken na zoiets.
Heb je wel gelezen wat er staat? Begrijp je het allemaal wel?quote:Op woensdag 7 april 2004 10:11 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
Ja hallo! straks nu mogen we ook geen rokjes met topjes aan ofzo omdat de gebonden man dan misschien niet trouw kan blijven? (goh dat klinkt wel vaag ergens eng bekend)![]()
Spreek eens een keer wat af met zijn drietjes. Misschien kunnen jullie met zijn allen wat aanrommelen. Hij zal het niet erg vinden. Triotje. En jij misschien ook niet. Probeer het eens te overleggen met hem en zorg dat je het gezellig gaat hebben...quote:Ik voel me niet echt schuldig naar zijn vriendin want ik ken het meisje niet en hij is degene die vreemd gaat!![]()
wat ik bedoelde met die opmerking over die rokjes en topjes is dat ik hem misschien wel een kans geef om vreemd te gaan,maar dathij die kans grijpt. Dus, als we niet meer in rokjes en topjes gaan rond lopen, wordt de verleiding nog minder.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:20 schreef qizl het volgende:
ik heb het niet over je kleding je geloof of wat dan ook dat moet je zelf weten. Maar je gedrag daar ben jezelf bij. Je laat jezelf als voetveeg gebruiken en je neemt zelf niet eens de verantwoordelijkheid daarvoor want hij gaat vreemd. Met wie ? de kamerplant ? neem aan dat hij hem er bij jou inhangt, en volgens mij ben jij daarbij. (alhoewel)
Jij wil dus een neukertje zijn niet meer en niet minder en dat is volgens mij geen zelfrespect. Alsof het leven om neuken draait.
Dat is trouwens niet eens wat me stoort als je wil neuken ga je gang dat moet iedereen zelf weten, is ook niks mis mee. Maar ja hier gaat het ook om een ander. Zijn vriendin. Als je dan toch zonodig zaad moet vangen neuk dan een vrij iemand. En dat ik ga toch niet vreemd ? nee zo dom ben je toch niet echt ofwel ?
tgaat ook niet zozeer om et neuken opzich, maar het bewust met iemand gaan waarvan je weet dat ie al een relatie heeftquote:Op woensdag 7 april 2004 10:33 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
wat ik bedoelde met die opmerking over die rokjes en topjes is dat ik hem misschien wel een kans geef om vreemd te gaan,maar dathij die kans grijpt. Dus, als we niet meer in rokjes en topjes gaan rond lopen, wordt de verleiding nog minder.
Het is bij mij ook begonnen als neukertje, ik had geen zin in een vaste relatie, die had ik net achter de rug, maar het is toch ook wel heel fijn om soms eens niet alleen te hoeven slapen. Vind er maar van wat je er van wilt vinden, ik voel me daar in ieder geval niet minder om! Alles gaat veilig en er is echt geen hele lijst met jongens voor als ik eens een keer niet alleen wil slapen.
Hé héquote:Op woensdag 7 april 2004 10:39 schreef Copycat het volgende:
En het is toch ook niet vreemd dat hij de kans die jij hem biedt, grijpt?
Hij zou juist vreemd zijn als ie dat niet deed... Je serveert jezelf op een presenteerblaadje.
Nu ja dit vind ik ook kort door de bocht. Natuurlijk is het wel vreemd wat hij doet. Of elke man elke vrouw neukt die zich aanbied, kom op zeg. Hij doet ook achterlijk, heeft ook geen (zelf) respect. Het is juist heel vreemd wat hij doet, tenminste in mijn ogen. Shoot me als ik dan ouderwets ben ofzo. Dat ben ik dan toch liever als geile bok die alleen zijn lul achterna loopt. Ik vind neuken ook geweldig, maar als of dat het belangrijkste is. Hij heeft een vriendin en zou beter moeten weten. Maar dat geld natuurlijk net zo hard voor boterbloempjequote:Op woensdag 7 april 2004 10:39 schreef Copycat het volgende:
En het is toch ook niet vreemd dat hij de kans die jij hem biedt, grijpt?
Hij zou juist vreemd zijn als ie dat niet deed... Je serveert jezelf op een presenteerblaadje.
Ik betwijfel of dit echt verliefdheid betreft...quote:Op maandag 5 april 2004 19:49 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
En waarom niet dan?quote:Op woensdag 7 april 2004 11:50 schreef BeF_Aviko het volgende:
[..]
Ik betwijfel of dit echt verliefdheid betreft...
Die gedachte begint nu toch ook een probleem te worden.....quote:Op woensdag 7 april 2004 15:11 schreef Copycat het volgende:
Wat ik me kan indenken is dat als je echt verliefd (en niet enkel 'verlust') op iemand bent, je niet kunt leven met de gedachte dat diegene waar je verliefd op bent ook met iemand anders vrijt.
Ik heb wel eerder vriendjes gehad die vreemd gingenquote:Op woensdag 7 april 2004 15:14 schreef Lynxie het volgende:
Behandel een ander zoals je zelf behandelt wilt worden...
Normen en waarden... Heb respect voor jezelf en heb respect voor anderen en neem verantwoordelijkheid voor je daden...
Als ik jou was geweest zou ik me proberen voor te stellen hoe die vriendin zich zou voelen als ik in zo een situatie zou komen.
Ik vind echter niet dat die vriendin jou wat kan verwijten, maar je zou jezelf moeten verwijten, tenminste zoals ik tegen het leven aan kijk.
Je bedriegt iemand en ook al ken je diegene niet, sociaal gezien vind ik het een plicht om je handjes dan thuis te houden.
Vreemdgaan vind ik een vorm van geestelijke mishandeling. Want je maakt iemand kapot en breekt haar/zijn vertrouwen, niet alleen de vertrouwen in die vriend(in) maar waarschijnlijk zal ze/hij geen enkele jongen/meisje meer durven te vertrouwen en daar heb jij aan mee gewerkt, ik zou niet met het idee kunnen leven dat ik heb meegewerkt om iemand zijn leven op zo een manier kapot te maken.
Probeer is in de schoenen van het meisje te staan...
Ik heb het idee dat je dat vreemdgaan allemaal niet zo erg vind, helaas zijn er te veel mensen die niet beseffen hoe ze iemand kunnen kapot maken ermee.
Ik wil je niet aanvallen al klinkt het waarschijnlijk zo wel, hoop alleen dat je anders naar deze dingen gaat kijken.
nee, inderdaad! Maar wachten tot de vlindertjes weg gevlogen zijn en op zoek naar een vriendje die wel lief is enzoquote:Op woensdag 7 april 2004 15:35 schreef Copycat het volgende:
Maar doe je er ook iets mee?
Ik bedoel hem als vriend lijkt me, gezien zijn onbetrouwbare aard, ook niet een optie...
Hoezo de zoveelste te zijn?quote:Op woensdag 7 april 2004 15:50 schreef qizl het volgende:
probleem is alleen dat boterbloepje zichzelf meeneemt als ze weggaat. Waarmee ik bedoel dat een groot deel van het probleem ook in jezelf zit. Zoals je doet zo je ontmoet. Als je zelf de huidige kijk op dit soort zaken houd zul je ook dat soort jongens aantrekken.
Een beetje snuggere jongen heeft namenlijk geen zin om de "zoveelste" te zijn. En ,sorry dat het mischien hard klinkt, de eer aan jezelf houden daar is het nu toch iets te laat voor. Ok je kunt als eerste weggaan en dat is goed, maar van eer, eigenwaarde etc daar heb je nog weinig verstand. Zou ik toch eens over nadenken.
OOoooh, dus je deed het om zijn vriendin te helpen!quote:Op woensdag 7 april 2004 15:29 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
Ik heb wel eerder vriendjes gehad die vreemd gingenAlleen was ik in die situaties de vriendin.
Natuurlijk deed t allemaal zeer, maar eigenlijk was ik ook wel een beetje blij. Een van de meisjes waar hij toen mee vreemd ging heeft dat tegen mij verteld, wist ik gelijk dat ik hem niet kon vertrouwen...
begon ik te denken dat je de goeie kant op begon te denken, maar toen je ineens opmerkte dat je het zelf nota bene al VAKER hebt meegemaakt, heb je het wat mij betreft verprutst. Je hebt zelf beleefd dat een vreemdgaande jongen niet bijdraait, en tóch blijf je hopen.quote:Die gedachte begint nu toch ook een probleem te worden...![]()
Ach ik vind dat jullie niet zo hard voor dr hoeven zijn. Kan iedereen overkomen. Gewoon goed nadenken wat je wilt boterbloempje. En wat hij wilt natuurlijk. Dat hij met je vreemd gaat hoeft natuurlijk niet perse te zeggen dat ie dat bij jou ook gaat doen. Heb genoeg vrienden die bij het leven vreemd gingen en nu in een monogame relatie zitten. Je moet alleen wel degene voor hem zijn.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:50 schreef BeF_Aviko het volgende:
Aarde aan boterbloembloempje, ik herhaal, aarde aan boterbloembloempje, [b]zet er een punt achter en bekijk je eigen set normen en waarden eens kritisch.
Tja als jij niet tegen alleen slapen kunt en een neukertje nodig hebt is die conclusie zo getrokken. (of die nu waar is of niet, in de ogen van de ander is het waar)quote:Op woensdag 7 april 2004 17:27 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
Hoezo de zoveelste te zijn?![]()
Ja hoor, ik doe het allemaal om zijn vriendin te helpen!quote:Op woensdag 7 april 2004 18:51 schreef Untouchables het volgende:
[..]
OOoooh, dus je deed het om zijn vriendin te helpen!
Wow, jij bent echt zo'n ontzettend goed persoon!
Hoe konden wij allemaal in vredesnaam denken dat het je geen zak interesseert dat die gast een vriendin had die het vast niet zo leuk vind dat een of ander iemand dr benen spreid voor dr vriendje "omdat ze nou eenmaal ook wel eens niet alleen wil slapen".
Nee mensen, we zijn met zn allen weer veel te hard geweest voor ons tere boterbloempje.
Kap er nou eens gewoon mee, laat die mensen met rust. Die gevoelens die je voor hem hebt zullen uiteindelijk toch geen zak opleveren.
Als het je al lukt om ze uit mekaar te slopen dan pakt die gast binnen de kortste keren een nieuw boterbloempje.
Maar eigenlijk zou je zoiets al moeten weten, omdat je uit vorige relaties hebt geleerd dat mannen die vreemdgaan niet te vertrouwen zijn.
Ik hoop hhelemaal niet dat ie bijdraait en voor mij zou kiezen, nou ja, in mn dromen misschien wel, maar ik zou m toch niet vertrouwen ná dit allemaal.quote:Op donderdag 8 april 2004 09:50 schreef BeF_Aviko het volgende:
Hoewel niet helemaal eens met de toonzetting van Untouchables, kan ik me voorstellen dat zo'n cynische post nodig is om eindelijk de oogjes van boterbloembloempje te openen...
Bbb, bij je reactie:
[..]
begon ik te denken dat je de goeie kant op begon te denken, maar toen je ineens opmerkte dat je het zelf nota bene al VAKER hebt meegemaakt, heb je het wat mij betreft verprutst. Je hebt zelf beleefd dat een vreemdgaande jongen niet bijdraait, en tóch blijf je hopen.
Aarde aan boterbloembloempje, ik herhaal, aarde aan boterbloembloempje, zet er een punt achter en bekijk je eigen set normen en waarden eens kritisch.
Dat ik niet graag allleen slaap wil nog niet zeggen dat ik dan maar iedere vrijwilliger die zich aanbied als knuffelbeer gebruik hoor.quote:Op donderdag 8 april 2004 12:42 schreef qizl het volgende:
[..]
Tja als jij niet tegen alleen slapen kunt en een neukertje nodig hebt is die conclusie zo getrokken. (of die nu waar is of niet, in de ogen van de ander is het waar)
Je enige probleem is dat je er nog "verliefd" op wordt. Maar denk niet dat jij echt beseft wat houden van inhoud.
Wel typisch dat je in heel dat stukje die opmerking eruit haalt.
Denk je trouwens echt dat die jongen niet rond bazuint dat jij een makkelijke prooi bent ? Denk nog maar eens. En dan heb je dat stempel waarmee je dan een "liefere" jongen, die meer wil dan alleen een neukertje zijn, dus afschrikt.
En dus zul je die niet zo snel ontmoeten of hij moet nogal naief zijn. Maar ik denk eigenlijk niet dat jij dat zo erg vind. Mensen hier hebben meer problemen met hoe jij bent dan jijzelf.
Ik was niet kwaad op die meisjes, wel op het vriendje.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:13 schreef Copycat het volgende:
En hoe was jouw gevoel eigenlijk ten opzichte van die meisjes waarmee je vriendjes jou bedrogen?
Natuurlijk heb ik er ook verdriet van gehad, maar nooit gedachtes gehad in de richting van ik wou dat dat wijf met dr poten van mijn vriendje was gebleven, eerder andersom... verdrietig dat hij niet genoeg aan mij hadquote:Op donderdag 8 april 2004 16:21 schreef Copycat het volgende:
Maar waarschijnlijk heb je er wel verdriet van gehad, ook al voelde je je ergens opgelucht dat je erachter was gekomen.
Probeer je inderdaad eens wat meer in de gevoelens van zijn vriendin te verplaatsen.
Grappig trouwens dat je het woord vrijwilliger gebruikt. Vrij is je neukertje niet... geWillig uiteraard wel.
Ik wil ook geen genoegen nemen met zo iemand, maar die verliefdheid maakt het er niet makkelijker op.quote:Op donderdag 8 april 2004 16:31 schreef Copycat het volgende:
Begrijp ik. Maar, tegen wie je verdriet ook gericht is, dat doet toch niets af aan het verdriet an sich?
Ik snap gewoon niet dat je genoegen neemt met een schuinsmarcherende knaap terwijl je zoveel beter (en echter) kunt krijgen.
vreemdquote:Op donderdag 8 april 2004 16:29 schreef boterbloembloempje het volgende:
nooit gedachtes gehad in de richting van ik wou dat dat wijf met dr poten van mijn vriendje was gebleven, eerder andersom... verdrietig dat hij niet genoeg aan mij had
Vreemd of niet, ik vond dat hij degene was die verantwoordelijk was voor het vreemd gaan.quote:Op donderdag 8 april 2004 17:07 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
vreemd![]()
ja je moeder ook!quote:Op maandag 5 april 2004 19:55 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
En de grootste slet van de plaats
voor vreemdgaan zijn toch echt twee mensen nodig, maar "hij" als hoofdverantwoordelijke jaquote:Op donderdag 8 april 2004 17:09 schreef boterbloembloempje het volgende:
Vreemd of niet, ik vond dat hij degene was die verantwoordelijk was voor het vreemd gaan.
De mijne? Die leeft niet meerquote:Op donderdag 8 april 2004 17:10 schreef tiez het volgende:
[..]
ja je moeder ook!
dank jequote:Op donderdag 8 april 2004 17:12 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
voor vreemdgaan zijn toch echt twee mensen nodig, maar "hij" als hoofdverantwoordelijke ja
iig, veel succes er mee.
Verliefdheid is altijd maar iets tijdelijks...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:56 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
Ik wil ook geen genoegen nemen met zo iemand, maar die verliefdheid maakt het er niet makkelijker op.
En dus wachten we maar gewoon tot het over gaatquote:Op donderdag 8 april 2004 17:33 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verliefdheid is altijd maar iets tijdelijks...
dat is ook wel zo denk ik maar, nu is het toch stiekum wel fijn om af en toe bij m te zijn, maar t minder fijne gevoel begint inderdaad de overhand te krijgen!quote:Op donderdag 8 april 2004 18:36 schreef Copycat het volgende:
Je kunt natuurlijk ook wat minder passief alles over je heen laten komen (pun intended) en er zelf gewoon mee stoppen.
Hou je er zelf denk ik ook een beter gevoel aan over.
LOL !quote:Op maandag 5 april 2004 19:47 schreef tiez het volgende:
[..]
een mens kan veranderen!
quote:Op donderdag 8 april 2004 20:18 schreef Darkman het volgende:
Tja ik snap de hele ophef hier niet helemaal... iedereen valt boterbloem er op aan dat die jongen zelf zijn verantwoordelijkheid op zich kan nemen.
1) als hij gelukkig was en dan bedoel ik ook echt gelukkig met zijn huidige vriendin, dan was die avond er nooit van gekomen.
2) als hij echt om zijn vriendin geeft, had hij het ook niet gedaan.
3) Iedereen hier is stoer, want iedereen hier kan blijkbaar kiezen of je wel of niet op iemand verliefd wordt. Op wie je verliefd wordt en waarom, is vaak geen KEUZE, het overkomt je gewoon. Mensen die hier te vaak en te lang over nadenken, die zitten alleen zichzelf en hun eigen geluk in de weg.
4) ik zeg niet dat vreemdgaan OK is, maar het duidt vaak wel op een reeds aanwezig probleem in een relatie.
5) Als twee mensen bij elkaar zijn en echt verliefd op elkaar zijn, dan zal er geen van de 2 vreemd gaan, dat is geen optie, want je verzadigd elkaar in ieder opzicht en voelt dus ook geen enkel gemis.
6) te veel relaties zijn niet gebaseerd op liefde, maar omdat het HOORT, het is stoer en mooi om een relaite te hebben, want dan ben je tenminste niet alleen en kan je ook aan je omgeving laten zien dat je wat waard bent... erg triest, maar ook erg waar.
Mensen die een relatie hebben voor het gemak en er dus voor gekozen hebben, (ware liefde kies je niet, het overkomt je ...) zijn vaak de mensen die dus her en der vreemdgaan. Hun liefde voor hun partner gaat niet verder dan de oppervlakte en zodra iemand zich aandient met een mooier "oppervlak" dan is het raak.
Afijn boterbloempje je bent nu gek op die gozer en als je denkt dat het ook maar iets zou kunnen worden, ga er dan voor. Als hij genoeg voor jou voelt dan zal hij geen moeite hebben om zijn huidige
"attribuut" los te laten. Verder hoef je er denk ik ook niet echt bang voor te zijn dat iemand per definitie vreemd gaat, als hij dit ooit reeds gedaan heeft. Zolang je een gezonde liefdevolle relatie hebt, dan zit het ALTIJD goed.
Euh, daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Het is wel zo dat in een goede relatie er minder aanleiding is om vreemd te gaan.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:18 schreef Darkman het volgende:
Zolang je een gezonde liefdevolle relatie hebt, dan zit het ALTIJD goed.
Mooie woorden, Darkman, maar geloof niet dat ze zo zeer van toepassing zijn, hier.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:18 schreef Darkman het volgende:
5) Als twee mensen bij elkaar zijn en echt verliefd op elkaar zijn, dan zal er geen van de 2 vreemd gaan, dat is geen optie, want je verzadigd elkaar in ieder opzicht en voelt dus ook geen enkel gemis.
[...]
Afijn boterbloempje je bent nu gek op die gozer en als je denkt dat het ook maar iets zou kunnen worden, ga er dan voor.
Haha, je vergeet alleen 1 ding, zo lang jij verliefd bent en dan bedoel ik ook echt head over heels.. dan is die persoon voor jou gewoon nr 1 en niets of niemand kan daar iets aan veranderen.quote:Op donderdag 8 april 2004 20:36 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Euh, daar zou ik maar niet al te zeker van zijn. Het is wel zo dat in een goede relatie er minder aanleiding is om vreemd te gaan.
Maar het gevoel van, zeg, een half jaar liefde valt simpelweg in het niet bij een flinke dosis sexuele aantrekkingskracht en flirten. Dat laatste is veel heviger. Dan moet je gewoon niet op je gevoel afgaan en je verstand gebruiken om niet vreemd te gaan (en hier laten de vreemdgangers dus elke keer een steekje vallen...)
Dat geloof ik, maar het sterkte verliefdheidsgevoel ebt op een gegeven moment weg - het gaat over in 'houden van' (de wetenschap dat die ander de ware voor je is). Let wel, dit zit dus meer in je verstand dan in je gevoel.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:26 schreef Darkman het volgende:
[..]
Haha, je vergeet alleen 1 ding, zo lang jij verliefd bent en dan bedoel ik ook echt head over heels.. dan is die persoon voor jou gewoon nr 1 en niets of niemand kan daar iets aan veranderen.
Hmm... de truc is vaak dat die ander zich ervan probeert te overtuigen dat hij of zij beter is. Door het incomplete beeld wat je van diegene hebt (je ziet op dat moment natuurlijk alleen maar de positieve kant van zo iemand), plus het feit dat hij/zij wel weer al die hevige verliefdheid/geilheid/flirt-emoties kan losmaken (die in je eigen relatie zijn weggeebt), maakt dat je echt goed moet nadenken om niet vreemd te gaan. Voor je gevoel ben je dus tijdelijk wel meer in de ban van die ander.quote:Je kunt je pas open stellen tot vreemd gaan als er iemand in je leven zou verschijnen en jij JEZELF er in die korte tijd van weet te overtuigen dat die persoon je meer te bieden heeft dan je hudigie partner, terwijl dat niet kan , want die is je nr1.
Als je een beetje je verstand erbij houdt niet nee. Ga je echter puur op je gevoel af...quote:Oftewel in een GEZONDE relatie waarbij ieders behoeftes vervuld worden, wordt er ook niet vreemdgegaan.
Dat is zeker waar. Dat bedoelde ik ook met 'aanleiding hebben om vreemd te gaan'.quote:Hoe dan ook kan het wel zijn dat je. met de tijd, als persoon verandert. De ene behoefte vervangt de andere etc. Als je partner hier niet in mee gaat, dan groei je zoals men dat zo mooi zegt "uit elkaar".
Tijdens dit process zal je veel sneller geneigd zijn om een "misstap" te maken, aangezien je dan toch niet meer een voor jou "ideale' relatie hebt.
true.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:26 schreef Darkman het volgende:
Het maakt allemaal geen *** uit wat het gevoel hier dicteert.... zodra die verliefdheid en die gevoelens zijn ontstaan , maak je ze niet met een vingerknip ongedaan.
En dat hoeft dus niet per se zo te zijn. Als je je in dat soort situaties puur door je gevoel laat leiden, wordt je een ongeleid projectiel wat van het ene drama in het andere valt. Je hoeft je gevoel niet te negeren, maar het scheelt een hoop ellende als je ook even je koppie erbij houdt, zodat je je niet als een lemming in het eerste de beste probleem stort.quote:Je denkt wel dat het wat waard is... en de enige manier om daar achter te komen, is om er iets mee te doen.
Iets ergens mee doen houdt voor mij iig meer in dan enkel daden. Het is ook af en toe je eigen gedrag kritisch onder de loep nemen.quote:Op donderdag 8 april 2004 21:26 schreef Darkman het volgende:
Je denkt wel dat het wat waard is... en de enige manier om daar achter te komen, is om er iets mee te doen. Niet om je luie gat te zitten en te gaan analyseren ... goh dit is onstaan omdat hij voor mij onbereikbaar is... ooooooh maar als het alleen daardoor gekomen is... dan maak ik het ook even ongedaan...
quote:Op donderdag 8 april 2004 22:14 schreef Darkman het volgende:
Kerel, ik ga hier geen wie kan er het verst pissen topic van maken
Dat dan weer wel.quote:*Aansluit bij Darkman*
Oeh, herkenningspuntje (denk ik, ik weet het zelf ook niet zeker wat ik nou eigenlijk voel)quote:Op donderdag 8 april 2004 20:18 schreef Darkman het volgende:
6) te veel relaties zijn niet gebaseerd op liefde, maar omdat het HOORT, het is stoer en mooi om een relaite te hebben, want dan ben je tenminste niet alleen en kan je ook aan je omgeving laten zien dat je wat waard bent... erg triest, maar ook erg waar.
Mensen die een relatie hebben voor het gemak en er dus voor gekozen hebben, (ware liefde kies je niet, het overkomt je ...) zijn vaak de mensen die dus her en der vreemdgaan. Hun liefde voor hun partner gaat niet verder dan de oppervlakte en zodra iemand zich aandient met een mooier "oppervlak" dan is het raak.
zij neukte hem, en in een reflex neukte hij terug maar hij dacht aan z'n vriendin!quote:Op maandag 5 april 2004 20:05 schreef Lammie het volgende:
[..]
Was hij degene die per ongeluk met zijn piemel in jouw kut was gevallen !
Voor of na de sex?quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:23 schreef boterbloembloempje het volgende:
Vanavond zie ik hem weer en ik ga hem maar eens vertellen wat ik er van vind enzo...![]()
Natuurlijk niet!Niemand wilt dat,maargoed bij 'haar' zal hij dit natuurlijk noooooooooit doen!quote:Op maandag 5 april 2004 19:36 schreef Swolly het volgende:
En je hebt ook gelezen hoe ik daar over denk?quote:Op zondag 11 april 2004 16:13 schreef Yskonijn het volgende:
[..]
Natuurlijk niet!Niemand wilt dat,maargoed bij 'haar' zal hij dit natuurlijk noooooooooit doen!
*Gniffel*.............laat ik maar niet zo hard gniffelen![]()
*Aansluit bij vraag*quote:Op zondag 11 april 2004 16:00 schreef Roa het volgende:
Anyway, hoe is het gegaan?
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:44 schreef Copycat het volgende:
Ben trots op je!
Goed van je dat je duidelijk hebt laten merken dat je past voor zijn tweede keus zijn!
Dat ie sinds die zaterdag niets meer van zich heeft laten horen, spreekt volgens mij boekdelen.
Waarschijnlijk voelt het nu anders, maar deze lummel ben je echt veel liever kwijt dan rijk!
You go girl! Dat was het enige zinnige wat hier uit kon komen. Dat die gozer zegt dat hij het toch nog even aanwil zien met zijn huidige vriendin laat direct zijn ware aard zien. Het is het niet waard om je zo te laten misbruiken, bij jou komen er gevoelens kijken tijdens de sex en bij hem alleen lust.. Ach, het was dit of er met zijn vriendin van door gaan, was ook wel een goeie bak geweest..quote:Nou ik heb m gezegd dat ik hoopte dat het erg goed ging komen tussen hem en zijn vriendin, want zijn 2e optie was ie kwijt! Toen ben ik weggelopen.... Niets meer van m gehoord.
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:37 schreef boterbloembloempje het volgende:
Dat ging dus lekker!We hadden afgesproken wat te gaan drinken in een kroegje. Ik had wel verteld dat ik wat met m wou bespreken, dus ik was best zenuwachtig.
Kom daar binnen, ga bij m aan het tafeltje zitten en begin maar gelijk het verhaal eruit te gooien!
Dat ik verliefd op m aan het worden ben enzo.... En dat ik niets snap van hem en zijn vriendin.... En op het eind van mn verhaal natuurlijk de vraag wat hij van mij vond!!!
Nou, toen kwam het hoor... Het ging inderdaad niet zo lekker tussen hem en zn vriendin! En hij vond mij ook wel erg leuk, maar hij wou eerst nog even aankijken of het niet wat beter zou kunnen gaan tussen hem en zijn vriendin!
Als dat niet zo was, dan wou ie mij wel als vriendin!!!
Nou ik heb m gezegd dat ik hoopte dat het erg goed ging komen tussen hem en zijn vriendin, want zijn 2e optie was ie kwijt! Toen ben ik weggelopen.... Niets meer van m gehoord.![]()
goed zo meidquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:37 schreef boterbloembloempje het volgende:
blablabla
Nou ik heb m gezegd dat ik hoopte dat het erg goed ging komen tussen hem en zijn vriendin, want zijn 2e optie was ie kwijt! Toen ben ik weggelopen.... Niets meer van m gehoord.![]()
Primaquote:Op dinsdag 13 april 2004 14:37 schreef boterbloembloempje het volgende:
zijn 2e optie was ie kwijt! Toen ben ik weggelopen.... Niets meer van m gehoord.![]()
zo..en JIJ hebt helemaal gelijk!l..goed gezegd!quote:Op donderdag 8 april 2004 20:18 schreef Darkman het volgende:
Tja ik snap de hele ophef hier niet helemaal... iedereen valt boterbloem er op aan dat die jongen zelf zijn verantwoordelijkheid op zich kan nemen.
1) als hij gelukkig was en dan bedoel ik ook echt gelukkig met zijn huidige vriendin, dan was die avond er nooit van gekomen.
[....]
Zolang je een gezonde liefdevolle relatie hebt, dan zit het ALTIJD goed.
neequote:Op maandag 19 april 2004 16:47 schreef Copycat het volgende:
En boterbloembloempje, ben je 'm nog tegengekomen, zaterdag?
nee hoor! Ik was blij dat ik m niet ben tegengekomen, er zijn nog een paar vlindertjes blijven hangen, maar die zijn op sterven na dood!!quote:Op maandag 19 april 2004 17:11 schreef Copycat het volgende:
Gelukkig maar...
Of moet ik die smilie anders interpreteren???
Of je bent gewoon heel naief... Of je weet echt, maar dan ook echt niet wat je wil, behalve bijquote:Op maandag 5 april 2004 20:25 schreef boterbloembloempje het volgende:
[..]
hij zegt dat het toch niet echt serieus kan worden met haar, omdat ze te ver weg woont.
Over hoe het met ons zit hebben we het eigenlijk nooit nee....
Of je leest de rest ook ffquote:Op dinsdag 20 april 2004 16:44 schreef B-FliP het volgende:
[..]
Of je bent gewoon heel naief... Of je weet echt, maar dan ook echt niet wat je wil, behalve bij
hem zijn, koste wat het kost... Denk eens verder... Denk eens aan dat zijn zaakje in die van zijn
vriendin (of andere neukertjes) verdwijnt, en dattie daarna vrolijk naar jou toe huppelt om hetzelfde
bij jou te doen... Denk eens aan dat jullie een relatie zouden krijgen, hoe vind je zijn persoon, hoe gaan jullie met elkaar om? En denk je dat hij niet hetzelfde zal doen als er weer een lekkerder
neukertje in the picture verschijnt?
Als je dat wil, dan moet je zo doorgaan... Soort van indirecte sadomassogisme?
![]()
Twijfels niet!!!quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:39 schreef BeF_Aviko het volgende:
Haha, gelukkig maar
't Klinkt overigens alsof je nog steeds een beetje twijfels hebt, maar daar groei je geloof ik wel overheen. Nu is het tijd voor het serieuze werk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |