Lekkerquote:Op maandag 5 april 2004 17:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Sandman, toch maar een biertje voor je op mijn naam, je was er zó dichtbij.
De titel slaat terug op maar een groep, en dat is Hools.quote:Op maandag 5 april 2004 17:04 schreef just me het volgende:
Dit topic gaat toch niet over ajax ??
Tuurlijk welquote:Op maandag 5 april 2004 17:04 schreef just me het volgende:
Dit topic gaat toch niet over ajax ??
Wat wil je met die race tussen mij en Sandman.quote:Op maandag 5 april 2004 17:06 schreef Vom het volgende:
Middag Hools
'T gaat wel hard zeg, ff teruglezen...
Postopkrikken.quote:Op maandag 5 april 2004 17:08 schreef Inquistor87 het volgende:
Andere topic doet het beter.
quote:Op maandag 5 april 2004 17:08 schreef Inquistor87 het volgende:
Andere topic doet het beter.
We will see.quote:Op maandag 5 april 2004 17:09 schreef Bjoro het volgende:
ben benieuwd !
Agh af en toequote:Op maandag 5 april 2004 17:11 schreef tuindwerg het volgende:
Beide doen het goed... Ik vind dat ze beide open moeten blijven!
maar wie interesseert het nou wat ik vind...![]()
Voor diegenen die willen. (ik niet, iig. Drugs.quote:Op maandag 5 april 2004 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bij de 100ste Hools werd tenminste nog drugs uitgedeeld,.
Geeft Dr. Daggla wat stackersquote:Op maandag 5 april 2004 17:12 schreef Dr.Daggla het volgende:
Bij de 100ste Hools werd tenminste nog drugs uitgedeeld,.
Ja, en nu [slijmmode off], ok?quote:Op maandag 5 april 2004 17:13 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
het werkt!
quote:Op maandag 5 april 2004 17:14 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ja, en nu [slijmmode off], ok?
Hoe weet jij dat nou weer!quote:Op maandag 5 april 2004 17:16 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]. Ik hou het nog even aan
.
Wat een leuke kleren Tuindwerg!
Goed zo! Jij hebt opgelet...quote:Op maandag 5 april 2004 17:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een leuke avatar tuindwerg
Ik hoor het een en anderquote:Op maandag 5 april 2004 17:17 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou weer!
Versiercursus:
Les 1: Complimentjes geven scoort.
Les 2: Geef wel complimentjes die je meent, geen complimentjes die ze direct doorziet.
Een dag van uitersten dus.quote:Op maandag 5 april 2004 17:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
Leuke cijfers kreeg ik vandaag terug, 1x het slechtse cijfer op deze school en 1x het beste cijfer op deze school
een 4,2 en een 10.
?quote:Op maandag 5 april 2004 17:19 schreef pascalheister het volgende:
durf hier bijna niet meer te posten
Neuken?quote:Op maandag 5 april 2004 17:18 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Goed zo! Jij hebt opgelet...![]()
Voel je je achtergestelt?quote:Op maandag 5 april 2004 17:19 schreef pascalheister het volgende:
durf hier bijna niet meer te posten
Ja er stonden maar twee stappen en ik voldeed aan beide!quote:Op maandag 5 april 2004 17:21 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Jammer Sandman.
Dan kom je naar die andere Hools, daar geven Doc en golfer rondjes!quote:Op maandag 5 april 2004 17:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die titel
Dat was nog maar het begin van de cursus...quote:Op maandag 5 april 2004 17:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja er stonden maar twee stappen en ik voldeed aan beide!
Wieso das? (Dit is dus niet over enige clubs, maar over Hools zelf.quote:Op maandag 5 april 2004 17:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
die titel
Niet spammen voor je eigen topic he! waar is die smilie met dat vingertje?quote:Op maandag 5 april 2004 17:23 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dan kom je naar die andere Hools, daar geven Doc en golfer rondjes!
Wat is dat, R&P?quote:Op maandag 5 april 2004 17:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Dat was nog maar het begin van de cursus...![]()
De rest is wel te vinden in R&P dacht ik zo!![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dat, R&P?
Research and Prjects ofzo?
we houden het wel netjes hequote:Op maandag 5 april 2004 17:24 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Niet spammen voor je eigen topic he! waar is die smilie met dat vingertje?
quote:Op maandag 5 april 2004 17:25 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Wat is dat, R&P?
Research and Prjects ofzo?
Hier dan ook maarquote:Op maandag 5 april 2004 17:28 schreef Ajaxno1 het volgende:
* Ajaxno1 vuurwerk afsteek achter de bar
Dan moet je in de andere zijnquote:Op maandag 5 april 2004 17:29 schreef Doc het volgende:
Ah, deze was eerst.
Rondje van golfert en mij
de volgende portie ligt er ook al in.quote:Op maandag 5 april 2004 17:29 schreef Suijk het volgende:
*brengt bitterballen uit het andere café hierheen
Ovenbitterballen??quote:Op maandag 5 april 2004 17:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Hier dan ook bitterballen, why not.
*Gooit portie bitterballen in de over*
Even geduld aub.
*stoot Sandman aan*quote:Op maandag 5 april 2004 17:31 schreef tuindwerg het volgende:
Ik ga hier thuis aan de bitterballen, ik ga eten!![]()
Dagdag!![]()
voor Inquistor en Sandman!
![]()
't is toch avondeet-tijd.quote:Op maandag 5 april 2004 17:31 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
de volgende portie ligt er ook al in.
Hij heeft hier ook al afgestokenquote:Op maandag 5 april 2004 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
ik wilde nog wat slingers uit die andere kroeg meenemen, maar Ajaxno1 was niet zo voorzichtig...
[afbeelding]
quote:Op maandag 5 april 2004 17:33 schreef Da_Sandman het volgende:
ik wilde nog wat slingers uit die andere kroeg meenemen, maar Ajaxno1 was niet zo voorzichtig...
[afbeelding]
We waren nu allert...quote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Hij heeft hier ook al afgestoken.
dan denk ik dat je een probleem hebt de foto gezienquote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef pascalheister het volgende:
* schreeuwt "help ik zit opgesloten in het andere cafe"
Die heeft Pascal al gepakt, en die van mij komen *nu* uit de oven.quote:Op maandag 5 april 2004 17:32 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ovenbitterballen??
je hebt toch niet de bitterballen die waren overgebleven van deeltje gepakt toch?
* just me to the rescue!!quote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef pascalheister het volgende:
* schreeuwt "help ik zit opgesloten in het andere cafe"
Kan ik er wat aan doen, dat net toen ik een die pijl wou afsteken Bin Laden kwam binnenlopenquote:Op maandag 5 april 2004 17:33 schreef Doc het volgende:
De andere bar #300 is afgefikt door een domme actie van AjaxNo1. Pak snel de aansteker en lucifers van die gek af. En Harry, hou jij 'm effe in de gaten...
*grijpt de schaal uit de handen van legolasquote:Op maandag 5 april 2004 17:36 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Die heeft Pascal al gepakt, en die van mij komen *nu* uit de oven.
*Zet schaal met bitterballen op tafel*
Hij stond al op tafelquote:Op maandag 5 april 2004 17:36 schreef pascalheister het volgende:
[..]
*grijpt de schaal uit de handen van legolas
quote:Op maandag 5 april 2004 17:36 schreef just me het volgende:
[..]
* pascalheister to the rescue!!
nee was je net voorquote:Op maandag 5 april 2004 17:37 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Hij stond al op tafel![]()
Dat weet ik wel zeker, die zat vastgebonden aan de stoel waar Bin Laden naast stondquote:Op maandag 5 april 2004 17:35 schreef Da_Sandman het volgende:
ja hij dacht dat yvonne nog binnen was volgens mij
Niets op tegen, met een blauw motiefje aan de andere kant.quote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef Ajaxno1 het volgende:
Maar we hebben nu wel een goede reden om het cafe totaal te verbouwen! Rood-Witte muren lijken me wel mooi.
quote:Op maandag 5 april 2004 17:38 schreef Vom het volgende:
Meer bier!!!!!!!!!!!!!!!!!
* Vom gaat snel achter de tap staan en tap alle glazen vol
Het vust is leegquote:
*gaat ff eten enzoquote:Op maandag 5 april 2004 17:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
*gaat ff spelletje spelen enzo*
als jij terug bent is ie weer volquote:Op maandag 5 april 2004 17:52 schreef Inquistor87 het volgende:
* pascalheister gaat werken
Veel plezier en gelieve dit topic niet vol maken ik wil nog genieten.
Dag Franky!quote:Op maandag 5 april 2004 17:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Damn, wat een belabberde titel voor Hools # 300!
Pfff, 't lijkt er wel op! Maar ik ben er nog hoor!quote:Op maandag 5 april 2004 18:26 schreef pascalheister het volgende:
lunchpauze hier?
Hoiquote:Op maandag 5 april 2004 18:27 schreef Bluezz het volgende:
Kon het niet leuker deze 300e
Hay!quote:Op maandag 5 april 2004 18:00 schreef tuindwerg het volgende:
Dag Franky!Doe ook even blij mee... das leuk
![]()
Hihi, dat deed ik ook niet hoor!quote:Op maandag 5 april 2004 18:35 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Hay!
Die titel..................
Mijn opmerking in het Feyenoord vs. ajax topic moet je overigens niet te letterlijk nemen!
Alles! Het riekt naar ajax!quote:Op maandag 5 april 2004 18:41 schreef tuindwerg het volgende:
Wat is er trouwens mis met deze titel?![]()
gelukkigquote:Op maandag 5 april 2004 18:26 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Pfff, 't lijkt er wel op! Maar ik ben er nog hoor!![]()
Ik ruik niets hoor.quote:Op maandag 5 april 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Alles! Het riekt naar ajax!
Inderdaad!quote:Op maandag 5 april 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Dan moet je die pompoenen (of hoe die dingen ook mogen heten) uit je neus halenquote:Op maandag 5 april 2004 18:42 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Ik ruik niets hoor.![]()
Hools is/zijn () gewoon the Champions!
![]()
* pascalheister smeert de paal in met vetquote:Op maandag 5 april 2004 18:46 schreef Bluezz het volgende:
Hools riekt naar champignons... *raam openzet*
Zo, en kan er nu weer gewoon gepaald worden hier?
[afbeelding]
Gewoon wat meer snuiven, dan ruik je ook wat minder.quote:Op maandag 5 april 2004 18:41 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Of je leest je ff in, staat vroeg in het topic al. Je kent mijn voorkeur qua voetbal wel, en ik zou nooit en te nimmer een topic openen dat ajax de hemel in prijst. Het is dus puur toeval dat de titel door sommigen anders dan ik hem bedoel geinterpreteerd wordt.quote:Op maandag 5 april 2004 18:37 schreef Eilanden het volgende:
Wat een kut titel!
En dat LG deze Hools geopend heeft met deze titel stelt me nog meer teleur
M'n MSN stond er wel op.quote:Op maandag 5 april 2004 18:26 schreef pascalheister het volgende:
lunchpauze hier?
Wel rustig blijven ademhalen he?quote:Op maandag 5 april 2004 18:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Of je leest je ff in, staat vroeg in het topic al. Je kent mijn voorkeur qua voetbal wel, en ik zou nooit en te nimmer een topic openen dat ajax de hemel in prijst. Het is dus puur toeval dat de titel door sommigen anders dan ik hem bedoel geinterpreteerd wordt.
Oeps, dat was ik, heb net de deur van de WC opengelaten, per ongeluk.quote:Op maandag 5 april 2004 18:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat riekt het hier lekker zeg
bun ey weer uutgespuult mien jongquote:Op maandag 5 april 2004 18:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
M'n MSN stond er wel op.
Ik kan het ook nooit goed doen.quote:Op maandag 5 april 2004 18:59 schreef Eilanden het volgende:
LG .. heb het gelezen, maar het blijft een kut titel
We are the champions zal in Nederland altijd geassocieerd worden met die club uit Amsterdam. Dat zou je toch moeten weten met jouw voetbalvoorkeur
quote:Op maandag 5 april 2004 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Het feesje voor het 300e jubilieum was iig weer fantastisch, enkele sfeerfoto's:
Golfer was de absolute gangmaker op het feest:
[afbeelding]
JustMe en Bluezz zorgden voor de gebakjes:
[afbeelding]
ErikT was met al zijn huisgenoten aanwezig:
[afbeelding]
Speed was verkleed als Rod Steward, DutchGooner als NL Teletoeter:
[afbeelding]
Tony_Montana kreeg alom respect met zijn Whigger Hip Hop Bandje:
[afbeelding]
FrankyMcG had zijn triootje al voor 12 uur geregeld:
[afbeelding]
Tuindwerg stond de hele avond op de dansvloer:
[afbeelding]
Legolas, Pascalheister en Da Sandman zaten al snel als een stelletje stoners op de bank:
[afbeelding]
SCH zat met zijn linkse vrienden aan de kaarttafel:
[afbeelding]
Doc bleek 'smorgens ineens getrouwd te zijn met drie chinese vrouwen:
[afbeelding]
Vegeta had het druk met de vrouwen:
[afbeelding]
Eilanden had een nogal vreemde act in petto:
[afbeelding]
Ook Dylan Dog en Methodmich hadden een niet allerdaagse act:
[afbeelding]
What he says.quote:Op maandag 5 april 2004 19:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Hij wou ook nog net wegspringen, maar SCH kon hem toch net op de foto zetten!quote:Op maandag 5 april 2004 19:02 schreef Bluezz het volgende:
Franky![]()
![]()
Sprekend... maar je weet dat Doc niet op foto's wil he
Das ook weer zo afgezaagd.quote:Op maandag 5 april 2004 19:02 schreef Eilanden het volgende:
Inderdaad
Je had het beste Hiep Hiep Hoera kunnen kiezen
Jij stond toch bij Loekie toen die moest braken?quote:Op maandag 5 april 2004 19:03 schreef tong80 het volgende:
Frankie gelukkig herkende je me niet op het feestje.
quote:Op maandag 5 april 2004 19:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij stond toch bij Loekie toen die moest braken?
[afbeelding]
Sorry Tong .. jouw foto was TE close....quote:Op maandag 5 april 2004 19:03 schreef tong80 het volgende:
Goedenavond allerzijds.
Frankie gelukkig herkende je me niet op het feestje.
Hee ik was er ook hoorquote:Op maandag 5 april 2004 18:59 schreef FrankyMcG het volgende:
Het feesje voor het 300e jubilieum was iig weer fantastisch, enkele sfeerfoto's:
Golfer was de absolute gangmaker op het feest:
[afbeelding]
JustMe en Bluezz zorgden voor de gebakjes:
[afbeelding]
ErikT was met al zijn huisgenoten aanwezig:
[afbeelding]
Speed was verkleed als Rod Steward, DutchGooner als NL Teletoeter:
[afbeelding]
Tony_Montana kreeg alom respect met zijn Whigger Hip Hop Bandje:
[afbeelding]
FrankyMcG had zijn triootje al voor 12 uur geregeld:
[afbeelding]
Tuindwerg stond de hele avond op de dansvloer:
[afbeelding]
Legolas, Pascalheister en Da Sandman zaten al snel als een stelletje stoners op de bank:
[afbeelding]
SCH zat met zijn linkse vrienden aan de kaarttafel:
[afbeelding]
Doc bleek 'smorgens ineens getrouwd te zijn met drie chinese vrouwen:
[afbeelding]
Vegeta had het druk met de vrouwen:
[afbeelding]
Eilanden had een nogal vreemde act in petto:
[afbeelding]
Ook Dylan Dog en Methodmich hadden een niet allerdaagse act:
[afbeelding]
Ik heb net gegeten.quote:Op maandag 5 april 2004 19:04 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Jij stond toch bij Loekie toen die moest braken?
[afbeelding]
Ja maar jij was al vroeg in slaap gevallen....quote:Op maandag 5 april 2004 19:07 schreef Vom het volgende:
[..]
Hee ik was er ook hoor![]()
Zie ik hier een gelijkenis met Brainpower's Ghostbuster?quote:Op maandag 5 april 2004 19:12 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Yoyoyo whaddup, pass me een 40, jeweettoch
text lijkt ook erg op sexyromeoquote:Op maandag 5 april 2004 19:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zie ik hier een gelijkenis met Brainpower's Ghostbuster?
Ja, je hebt die zelf uitgenodigd, omdat je achter zijn zusje aanzit.quote:Op maandag 5 april 2004 19:18 schreef Ajaxno1 het volgende:
Loek!?
Extince dacht ik?quote:Op maandag 5 april 2004 19:15 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Zie ik hier een gelijkenis met Brainpower's Ghostbuster?
Die lelijke!quote:Op maandag 5 april 2004 19:21 schreef Speed1971 het volgende:
welke van de twee
Die staat dusquote:Op maandag 5 april 2004 19:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Die lelijke!
quote:Op maandag 5 april 2004 19:20 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, je hebt die zelf uitgenodigd, omdat je achter zijn zusje aanzit.
[afbeelding]
Is Jasar wel te vertrouwen danquote:Op maandag 5 april 2004 19:23 schreef methodmich het volgende:
Avond! Rondje op kosten van Jasar Takak.
Mail wat je wilt weten naar methodmich@hotmail.comquote:Op maandag 5 april 2004 19:24 schreef Da_Sandman het volgende:
MM, stuur mij nou eens een mail over dat playstation gedoe, we willen winnen!
Zeer harige armen.quote:Op maandag 5 april 2004 19:25 schreef Speed1971 het volgende:
[..]
Is Jasar wel te vertrouwen dan
Mag ik hier nog een paarquote:Op maandag 5 april 2004 19:01 schreef pascalheister het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Eilanden wat loop je weer lekker te zeiken...het is feest!!! Hools 300, en we zijn nog steeds niet allemaal geband! Nou als dan Queen niet op mag en je niet zat mag worden, ikke niet meer weet. * ErikT geeft Eilanden een driedubbele Whiskyquote:Op maandag 5 april 2004 18:37 schreef Eilanden het volgende:
Wat een kut titel!
En dat LG deze Hools geopend heeft met deze titel stelt me nog meer teleur
quote:Op maandag 5 april 2004 19:36 schreef ErikT het volgende:
[..]
Mag ik hier nog een paar![]()
![]()
aan toe voegen?
stond de hele tijd te dansen in de hoek !!!!quote:Op maandag 5 april 2004 19:09 schreef FrankyMcG het volgende:
Het was me het feestje wel!
Maar was Bjoro toch de hele avond?
dat jij nou bang bent voor een prikkie in je lijf !quote:Op maandag 5 april 2004 19:57 schreef Suijk het volgende:
Wat een lelijke ...euh, tattoo...
brrrrr...
Dat soort dingen deden wij nou nooit op schoolquote:Op maandag 5 april 2004 19:59 schreef methodmich het volgende:
Woensdag komt de paashaas bij mij in de klas.
Ik zal hem doorsturen richting Zeeland, woensdagmiddag moet lukken.quote:Op maandag 5 april 2004 20:02 schreef Tony_Montana67 het volgende:
[..]
Dat soort dingen deden wij nou nooit op school
En bedanktquote:Op maandag 5 april 2004 19:45 schreef Bluezz het volgende:
ErikT , namens SCH zijn felicitatiekusje
[afbeelding]
Tof!!!quote:Op maandag 5 april 2004 20:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ik zal hem doorsturen richting Zeeland, woensdagmiddag moet lukken.
De paashaas is overigens een erg druk beest en ik moet daarna nog 2 1/2 uur met de kinderen werken.
* ErikT trekt zn schuur open:quote:Op maandag 5 april 2004 20:11 schreef Bjoro het volgende:
vraagt zich af hoelaat de feestavond afloopt !
Schlagerfestival is weer begonnen merk ikquote:Op maandag 5 april 2004 20:14 schreef ErikT het volgende:
[..]
* Eilanden trekt zn schuur open:
BRABANTSE NACHTEN ZIJN LANG!!!![]()
kon er nog 1tje van je vindenquote:Op maandag 5 april 2004 20:41 schreef Inquistor87 het volgende:
Waarom sta ik niet op de foto.
Neequote:Op maandag 5 april 2004 20:46 schreef pascalheister het volgende:
[..]
kon er nog 1tje van je vinden
je was niet helemaal top meer geloof ik![]()
[afbeelding]
ja je lag ook ineens op de zonnebankquote:Op maandag 5 april 2004 20:47 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Nee. Zelfs mn haar en huidskleur zijn veranderd......
.
Was het zo erg?quote:Op maandag 5 april 2004 20:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja je lag ook ineens op de zonnebank
Duitslandquote:Op maandag 5 april 2004 20:54 schreef pascalheister het volgende:
Als je nog is in Berlijn komt moet is naar deze tent http://www.kudorf.de/home.php
Vorig jaar in october nog geweest best wel humor
je avatar is kaput inqquote:Op maandag 5 april 2004 20:56 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Duitsland.
Picserver kan zoveel load niet aanquote:Op maandag 5 april 2004 20:58 schreef pascalheister het volgende:
[..]
je avatar is kaput inq
heb je geen plekje voor jezelf danquote:Op maandag 5 april 2004 21:00 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Picserver kan zoveel load niet aan.
Moet ik nog is regelen bij planetquote:Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb je geen plekje voor jezelf dan
Bluezz wat heb je met je onderschrift gedaan ?????quote:Op maandag 5 april 2004 21:01 schreef Bluezz het volgende:
*veegt de kots van rug af, en bestelt een ZA*
ik zie niets op page 7quote:Op maandag 5 april 2004 21:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Bluezz wat heb je met je onderschrift gedaan ?????
wil je niet een speciale jubileum champagne van me (zie page 7)?
Dit is alleen voor vanavond mijn onderschriftquote:Op maandag 5 april 2004 21:12 schreef Bjoro het volgende:
Bluezz wat heb je met je onderschrift gedaan ?????
wil je niet een speciale jubileum champagne van me (zie page 7)?
batterijen die meegeleverd zijn al leeg?quote:Op maandag 5 april 2004 21:24 schreef golfer het volgende:
* pascalheister heeft zich door 101 pagina's van gebruiksaanwijzing van nieuwe camera heengeworsteld.
Ben van alles aan het uittesten met het nieuwe speeltje.
post van 19:40quote:Op maandag 5 april 2004 21:16 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik zie niets op page 7
nou ja zeg dat was ik nietquote:Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Bjoro het volgende:
[..]
post van 19:40
Heb gelukkig een hele krat laten maken, want Pascal was er al meteen met de 1e fles vandoor !
quote:Op maandag 5 april 2004 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond.
Ben drijfnat geworden.
onderzoek loopt nog !!quote:Op maandag 5 april 2004 21:29 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou ja zeg dat was ik niet![]()
moet je ook niet zolang op bluezz zitten kwijlenquote:Op maandag 5 april 2004 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond.
Ben drijfnat geworden.
Moest trainen in de regen.quote:Op maandag 5 april 2004 21:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
moet je ook niet zolang op bluezz zitten kwijlen
Voel je nix van andere minderjarigequote:Op maandag 5 april 2004 21:35 schreef Inquistor87 het volgende:
Minderjarig Bluezz.
Mensen die op 29 februari geboren zijn, die zijn pas minderjarig !!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 21:52 schreef Bluezz het volgende:
Voel je nix van andere minderjarige
quote:Op maandag 5 april 2004 21:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Voel je nix van andere minderjarige
Stond ook in het vorige topic, maar hij is inderdaad geweldigquote:Op maandag 5 april 2004 22:13 schreef Duiveltja het volgende:
Deze commercial voor de EK kraker Nederland -Duitsland is![]()
KLIKKERDEKLIK
Ja, ze zijn onderweg hoezo?quote:Op maandag 5 april 2004 22:09 schreef Bjoro het volgende:
ze komen toch niet zometeen met al die natte zooi hierbinnen ons feestje "opluisteren" he ??
Als Bluezz dat nou zou zeggen ....quote:Op maandag 5 april 2004 21:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Avond.
Ben drijfnat geworden.
Kijk... dat zijn de goeie opmerkingen om een kroeg binnen te vallen!quote:Op maandag 5 april 2004 22:22 schreef Eilanden het volgende:
Als Bluezz dat nou zou zeggen ....
Wat je kloar hep stoan wijffiequote:Op maandag 5 april 2004 22:23 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Kijk... dat zijn de goeie opmerkingen om een kroeg binnen te vallen!
Wat mot je zuipe joggie?
Is de Paus Katholiek?quote:Op maandag 5 april 2004 22:42 schreef Bluezz het volgende:
Champagne Erik?
Hij is bekeerd tot Moslimquote:Op maandag 5 april 2004 22:43 schreef ErikT het volgende:
Is de Paus Katholiek?
quote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef Eilanden het volgende:
hey hey zegeningen krijgen is alleen voor de Utrechters onder ons![]()
Vraag maar na bij Simonis
Oeh dat is minder, sterkte in ieder gevalquote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef Eilanden het volgende:
ik ga offline ... back tomorrow ... hoor net dat broer van mijn vriendin een ernstig auto-ongeluk heeft gehad .....
Ik kan met mn 2e msn niet meer inloggenquote:Op maandag 5 april 2004 22:55 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
WTF? Ik word van MSN gegooid?
Trillian doet het *nog* wel
Ai, sterkte.quote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef Eilanden het volgende:
ik ga offline ... back tomorrow ... hoor net dat broer van mijn vriendin een ernstig auto-ongeluk heeft gehad .....
Getverdikkie. Dat is een stuk minder leuk nieuws...sterkte ermee.quote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef Eilanden het volgende:
Je leest dit morgen denk ik..quote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef Eilanden het volgende:
*past reanimatie toequote:Op maandag 5 april 2004 23:03 schreef Bluezz het volgende:
msn is dood hier.
vrienden vaarwel
Het hagelt hier![]()
Eilanden, lees nu pas terug
Msn doet het hier ook gewoon, maar helaas ook de hagel...quote:Op maandag 5 april 2004 23:09 schreef Suijk het volgende:
msn leeft hier. En het is volle maan.
Wat een verschillen in dit kleine landje! :')
aj das minder sterkte ermeequote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef Eilanden het volgende:
Ik ga ook m'n mandje maar eens opzoekenquote:Op maandag 5 april 2004 23:28 schreef pascalheister het volgende:
ik ga me nest maar is opzoeken
mensen tot morgen![]()
oow das bijzonder kut Eilanden.. hoop dat je morgen redelijk nieuws voor ons hebtquote:Op maandag 5 april 2004 22:57 schreef Eilanden het volgende:
Net thuis en nog een beetje wakkerquote:Op maandag 5 april 2004 23:58 schreef golfer het volgende:
Hey JustMuts!
Ook nog wakker?
Vanavond nog balletjes geslagen?
Zie je nu alweer 4-dubbel schat?quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:35 schreef Bluezz het volgende:
Ik zie 4 avaters in 1 post.
hoeft niet hoor keeper.. je mag ook gewoon een biertje aan de bar komen drinken hier
Hij heeft een droge bek hoor ikquote:Op dinsdag 6 april 2004 01:05 schreef tong80 het volgende:
SCH
Ik geniet.
En was het lekker?quote:Op dinsdag 6 april 2004 04:11 schreef tong80 het volgende:
Ging even pissen
Last post.
Ik ben hartstikke verslagen vandaagquote:Op dinsdag 6 april 2004 07:00 schreef Vom het volgende:
Mgguh Hools
Ik versla vandaag JustVroeg![]()
![]()
Geniale site inderdaad.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:01 schreef ErikT het volgende:
Zo dat valt dan gelukkig weer mee Eilanden.
Hee Justme...werk jij nou op de TU Delft? (Heb ik dat goed begrepen?) Wat een ontzettende KUTwebsite heeft die universiteit. Niks te vinden, niet werkende links, verkeerd werkende links en dan ziet het er ook nog eens niet uit met die kinderlijk grote letters. Echt belachelijk dat een instelling die zich serieus neemt, ook internationaal gezien, zo'n belachelijk uithangbord heeft. O en als je er niet werkt, dan heb ik nu iig mn hart gelucht
Ze zouden een voorbeeld kunnen nemen aan iedere andere website van een universiteit in Nederland.
Inderdaad .. de schoonfamilie die het wrak heeft gezien begrijpt ook niet hoe hij met relatief lichte verwondingen uit het wrak is gekomen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:54 schreef pascalheister het volgende:
gelukkig dat het nog meevalt dan eilanden
ik sta om 7 uur opquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:42 schreef Inquistor87 het volgende:
Dat valt gelukkig mee Eilanden, het had inderdaad erger kunnen zijn.
Waarom zet iedereen zijn/haar PC al om 07:00 aan?!?! Kom op.
Middaghquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:27 schreef Da_Sandman het volgende:
Mogge
In slaap vallen achter het stuur, doodengquote:Pff Eilanden, het valt inderdaad relatief mee, maatje van me heeft vorige week qua heftigheid van het ongeluk exact het zelfde gehad... Blijft natuurlijk enorm schrikken...
Hij is in dat uur maar 2 keer te beluisteren geweest, veeeeeel te weinig over sterretjes gepraat vond ikquote:Kom ik gisteren thuis, denk ik, ik gaat eens naar SCH luisteren... Zet radio op 1, vergeten dat die frequenties hier verandert zijn... Ik mn computer aan om het op te zoeken, ligt internet plat... Niet lunnen luisteren duSCH
Dus je wordt wakker en je zet je PC aan? Dat doe ik alleen als ik 's middags thuis komquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:47 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ik sta om 7 uur op
om vervolgens om 8 uur op het werk te zijn![]()
Omdat m'n wekker nog een uur eerder af gaatquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:42 schreef Inquistor87 het volgende:
Dat valt gelukkig mee Eilanden, het had inderdaad erger kunnen zijn.
Waarom zet iedereen zijn/haar PC al om 07:00 aan?!?! Kom op.
Ik zet de PC aan als ik uit mijn bed kom, ik loop er langs als ik mijn eerste plasje moet doenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:48 schreef Inquistor87 het volgende:
Dus je wordt wakker en je zet je PC aan? Dat doe ik alleen als ik 's middags thuis kom. (daarna gaat ie ook niet uit tot aan half 12 ofzo
).
ja als ik wakker ben zet ik de pc aan ff mail checken en o.a. fokforum en dan wassen aankleden en de hele handelquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:48 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Dus je wordt wakker en je zet je PC aan? Dat doe ik alleen als ik 's middags thuis kom. (daarna gaat ie ook niet uit tot aan half 12 ofzo
).
ik werk er alleen op de maandagenquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:01 schreef ErikT het volgende:
Zo dat valt dan gelukkig weer mee Eilanden.
Hee Justme...werk jij nou op de TU Delft? (Heb ik dat goed begrepen?)
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:01 schreef just me het volgende:
ik werk er alleen op de maandagen
Dan kan je volgende week maandag iedereen daar vertellen dat de TU een KUTsite heeft. Dank jequote:Op dinsdag 6 april 2004 14:01 schreef just me het volgende:
[..]
ik werk er alleen op de maandagen
teveel beugels gehad gister?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:04 schreef Da_Sandman het volgende:
* pascalheister ziek thuis zit
beroerd voelen is niet okay
Was dat maar waar, wist ik tenminste waar het van kwam!quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:05 schreef pascalheister het volgende:
[..]
teveel beugels gehad gister?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |