ik neem aan dat je auxxere bedoeltquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:46 schreef Inquistor87 het volgende:
Newcaslte is een stuk lastiger dan Marseille, ik denk dat PSV het zeer zwaar gaat krijgen.
Welnee... Marseille is toch makkelijker dan Newcastlequote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:53 schreef jeffreysnf het volgende:
[..]
ik neem aan dat je auxxere bedoelt;-)
Of de verkoper kijkt wel uit met in grote getale inkopenquote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:57 schreef Dylan Dog het volgende:
Je ziet hoe populair PSV is als zelfs het shirt niet meer te verkrijgen is!
'Iedereen kent ons!'
quote:Op vrijdag 26 maart 2004 12:48 schreef FrankyMcG het volgende:
gaat waarschijnlijk op kosten van de baas naar PSV vs. Newcastle samen met o.a. mijn Engelse collega (NUFC supporter)
Weet iemand welke vakken Lange Zijde zijn bij Psvau?
Nou ik was er gister dus bijquote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:14 schreef Inquistor87 het volgende:
Sfeer vakken naja zeg.
Ik dus absoluut niet,kan onmogelijk sympathie hebben voor een club waar Shearer speelt.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Ben absoluut voor Newcastle in deze
Ben normaal gesproken altijd voor NUFC, behalve nu.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:12 schreef DIGGER het volgende:
Ben absoluut voor Newcastle in deze
Ik wacht een beetje op je negatieve voorspelling.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 13:27 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ben normaal gesproken altijd voor NUFC, behalve nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |