iedereen heeft het ooit 'n keer moeten leren, dus gewoon mondje dicht, of in jezelf lachenquote:Op maandag 5 april 2004 16:36 schreef Marty26 het volgende:
De lijst:
1 serial XP
2 Vraagje over 3d-kaarten
3 bin bestanden op dvd?
4 Niet registreren met hotmailadres
5 Wat vinden jullie van kopiėren?
6 ADSL
7 Van mp3 naar audio
Dit zijn in mijn ogen een paar van de mooiste vragen ooit op DIG![]()
![]()
Mocht je hier in staan sorry![]()
En al heb je meer van deze vul de lijst ff aan zodat we het mooi DIG vragen topic volledig kunnen maken![]()
Jij wist natuurlijk allang de oplossing he..quote:Op zaterdag 14 augustus 2004 17:59 schreef Marty26 het volgende:
Bug met Partition Magic 8.0... (2) Dus..
Graag feedBack in het FeedBack topic. En he iedereen staat hier in dus maak je niet druk.quote:Op maandag 16 augustus 2004 00:37 schreef Sport_Life het volgende:
[..]
Jij wist natuurlijk allang de oplossing he...
Sommige users...
Klopt daarom staat ook iedereen hier in. QG, Ik zelf, Jump volgens mij bijna iedereen wel. Dus zie het probleem niet zoquote:Op maandag 16 augustus 2004 00:20 schreef Darkhacker het volgende:
[..]
iedereen heeft het ooit 'n keer moeten leren, dus gewoon mondje dicht, of in jezelf lachen
Soms denk ik wel eens dat mensen een topic alleen maar openen om hier vermeld te wordenquote:Op maandag 16 augustus 2004 08:08 schreef Marty26 het volgende:
Klopt daarom staat ook iedereen hier in.
quote:Op maandag 16 augustus 2004 10:48 schreef devzero het volgende:
[..]
Soms denk ik wel eens dat mensen een topic alleen maar openen om hier vermeld te worden![]()
Het is een topic van een beginnner, niets mis mee, we zijn immers allemaal beginners geweest. Alleen TS geeft in dat topic wel aan dat hij niet helemaal goed ingelezen/voorbereid is. Niets mis mee, hebben we allemaal wel eens. Maar met de volgende 2 opmerkingen verdient hij een vermeldingquote:Op zondag 22 augustus 2004 16:20 schreef markvleth het volgende:
Wat is daar nou weer dom/mooi aan???
quote:Op zondag 22 augustus 2004 15:55 schreef RaymanNL het volgende:
IK heb via windows XP de ftp server extensies geinstalleerd,
Verder zijn er natuurlijk geen domme vragen, alleen mooiequote:Op zondag 22 augustus 2004 16:02 schreef RaymanNL het volgende:
Of heet het programma Hyper Terminal
quote:Op woensdag 25 augustus 2004 14:05 schreef Intergalactrick het volgende:
hoe krijg ik een .wav file omgezet in .mp3 file?
![]()
Ik stem ook tegenquote:Op woensdag 25 augustus 2004 15:13 schreef mschol het volgende:
![]()
was daar mooi aan???
En dan ook nog Vodka_Lime als wannabe erachteraanquote:Op maandag 30 augustus 2004 12:33 schreef RX_Shorty het volgende:
Beetje lompe reactie idd van Deetch...
Je kan t maar vergeten zijn....quote:Op dinsdag 31 augustus 2004 12:41 schreef Niox het volgende:
Hoe open ik een .rar?
wat een breezer/MP taalquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:54 schreef thatsme het volgende:
Msn Gespreks Achtergronden
vooral de reacties![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |