Wat is de Uithof alweer? Die 2 smalle straten met aan weerskanten van die deftige kantoren en in het midden een boulevard?quote:Op maandag 5 april 2004 16:08 schreef Queued het volgende:
De uithof staat in de brand
ijsbaanquote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is de Uithof alweer? Die 2 smalle straten met aan weerskanten van die deftige kantoren en in het midden een boulevard?
Het is een indoorschaats- en skibaan. En je kan er ook karten, geloof ik.quote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Wat is de Uithof alweer? Die 2 smalle straten met aan weerskanten van die deftige kantoren en in het midden een boulevard?
Hehehe jij bedoelt het binnenhofquote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ow is dat nu tot ijsbaan omgetoverd? Leuk! Voor hoe lang? En kost het geld om daar te mogen schaatsen?quote:Op maandag 5 april 2004 16:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
ijsbaan
http://www.deuithof.nlquote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik weet niet precies hoe het eruit ziet. Ik hoorde het op een online politiescanner die ik heb ontdekt. Het zit aan de Jaap Edenweg. Ik zie nu een heleboel rook in lucht.quote:Op maandag 5 april 2004 16:10 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
He, ik maak ook altijd foto's. En ben geen ramptoerist maar fotograaf jaquote:Op maandag 5 april 2004 16:12 schreef Disorder het volgende:
[Iemand foto's?]
Ramptoerist!
Ja zit ie!quote:Op maandag 5 april 2004 16:14 schreef _Denker het volgende:
[..]
He, ik maak ook altijd foto's. En ben geen ramptoerist maar fotograaf ja![]()
Had net de site gevonden. Was even in de war met iets anders in Den Haag (nee, niet Binnenhof).quote:
Lees de post daaronder ook eensquote:Op maandag 5 april 2004 16:14 schreef _Denker het volgende:
[..]
He, ik maak ook altijd foto's. En ben geen ramptoerist maar fotograaf ja![]()
Ja, dat waren gasflessen volgens de scanner. Ik voel me nu een beetje zo'n scanner nerdquote:Op maandag 5 april 2004 16:17 schreef Disorder het volgende:
Kwamen die twee 'explosies' ook vanuit de richting van de Uithof?
Ja, of de aanslag kwam van links!quote:Op maandag 5 april 2004 16:19 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat iemand een vliegtuig op het dak heeft gesmeten.
de boel kan elk moment neerstorten en er zullen tussen het puin en de lichaamsdelen wel weer onbeschadigde en nog nooit eerder gebruikte arabische IDkaarten en Korans gevonden worden.
jij bent wakker of niet?quote:Op maandag 5 april 2004 16:24 schreef Dead_nacho het volgende:
\t schijnt dat de uithof in de fik staat
van nu.nlquote:Hevige brand op Uithof-complex Den Haag
Uitgegeven: 5 april 2004 16:18
DEN HAAG - Op het Uithof-complex in Den Haag woedt sinds maandagmiddag een enorme brand. Over de exacte oorzaak is nog niets bekend. Hulpdiensten zijn inmiddels onderweg.
(meer volgt)
quote:Op maandag 5 april 2004 16:19 schreef sp3c het volgende:
ik denk dat iemand een vliegtuig op het dak heeft gesmeten.
de boel kan elk moment neerstorten en er zullen tussen het puin en de lichaamsdelen wel weer onbeschadigde en nog nooit eerder gebruikte arabische IDkaarten en Korans gevonden worden.
ja preciesquote:Op maandag 5 april 2004 16:22 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja, of de aanslag kwam van links!
quote:Op maandag 5 april 2004 16:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]MAUAHAAHAHAAHAHA
volgens mij las i kdat iemand z'n broertje al naar de plek des onheils had gestuurdquote:Op maandag 5 april 2004 16:32 schreef sp3c het volgende:
foto's van rookwolken kan ik ook wel photoshoppen als het ware
ik snap hoe die dingen eruit zien, kan niet iemand wat dichter bij komen ... of op die daken voor het beeld gaan staan
ja maar die ging toch niet werd later gepostquote:Op maandag 5 april 2004 16:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij las i kdat iemand z'n broertje al naar de plek des onheils had gestuurd
Ik was het broertje, ik had alleen de afstand wat kleiner ingeschatquote:Op maandag 5 april 2004 16:32 schreef Xilantof het volgende:
[..]
volgens mij las i kdat iemand z'n broertje al naar de plek des onheils had gestuurd
Die wonen niet in The Haguequote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef grr het volgende:
algerijn , 30 jaar, bom??
Vraagt om wachtwoordquote:Op maandag 5 april 2004 16:42 schreef Oom_Agent het volgende:
De OVD heeft uitgeschaald naar zeer grote brand. Er moet meer assistentie komen.
http://stream.rus.nu:8000/listen.pls
Gaat lekker maar dat komt vast door de stoffen waarvan de ijsbaan gebruik maakt...quote:Op maandag 5 april 2004 16:44 schreef baggah het volgende:
Net trouwens weer een klap..
ik zou de ramen dicht doen, als het ammoniak is.....quote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef Xilantof het volgende:
LOL
de rook trekt nu over mijn huis (dat is bij het zuiderpark in den haag!)
iedereen woont in The Haguequote:Op maandag 5 april 2004 16:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die wonen niet in The Hague
Lang gewaat, donkerbruine jas. Dat hoor ik op die streamquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef grr het volgende:
Ik dacht dat het een grap was, maar ze zoeken inderdaad een 30 jarige algerijnquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef grr het volgende:
het ruikt idd niet al te lekker.quote:Op maandag 5 april 2004 16:45 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
ik zou de ramen dicht doen, als het ammoniak is.....
ja dat is politiescanner, je moet de scanner van de RAC hebben. >> mms://83.116.4.68:1648/quote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef greatgonzo het volgende:
wtf, ik luister naar die scanner, ze zoeken naar een algerijn van 30, in een lang gewaad?
Park moet onrtuimd worden.quote:Op maandag 5 april 2004 16:50 schreef grr het volgende:
Wat is er met die tuinhuisjes? Vaag allemaal..
beetje jammer die laaste foto, wie weet zijn er wel mensen gewond geraakt, en jij staat er vrolijk op te lachen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef Kombucha het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wie weet hoe slecht die stoffen zijn. Staat hij daar vrolijk voor de laatste keerquote:Op maandag 5 april 2004 16:53 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
beetje jammer die laaste foto, wie weet zijn er wel mensen gewond geraakt, en jij staat er vrolijk op te lachen.
nee, de A4 loopt richting Den Haag zuid/Delft.quote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef Oom_Agent het volgende:
A12 moet ook een stukje worden afgesloten, kom zelf niet uit Den Haag, maar loopt ie in ZW Den Haag bij de Uithof ???
die klote scanner zit vol.. wil ook luisteren!quote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef greatgonzo het volgende:
wtf, ik luister naar die scanner, ze zoeken naar een algerijn van 30, in een lang gewaad?
een algerijn idd, 30 jaar, 1.80 lang in een lange jas
hij zal wel een misdaad gepleegd of een flitspaal omver gereden hebben ofzo dan héquote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef greatgonzo het volgende:
wat is dat voor vage scanner, steeds blijft hetzelfde bericht terug komen van die algerijn?
Nee, de A4 is de dichtsbijzijnde snelweg, de A12 ligt helemaal aan de andere kant. Dat is de Utrechtse baan, zegmaar. Maar de wind gaat wel die kant op: de Uithof staat helemaal aan de zuidwestkant van Den Haag en de rook waait helemaal over de stad heen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef Oom_Agent het volgende:
A12 moet ook een stukje worden afgesloten, kom zelf niet uit Den Haag, maar loopt ie in ZW Den Haag bij de Uithof ???
Dan heb je sloeber i-netquote:Op maandag 5 april 2004 16:56 schreef Mister_T het volgende:
krijg de heletijd "buffering"
Dan zou ik er daar weghalen...quote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef RealLife het volgende:
Volgens mn correspondent ter plaatse (lees vriendin) was het een gasexplosie en staat 't dak in de fik. Groot gevaar voor giftige stoffen![]()
Werkt nu perfectquote:Op maandag 5 april 2004 16:56 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dan heb je sloeber i-net
Foto's zijn van een andere user, ik host ze alleen. Ik woon in Singaporequote:Op maandag 5 april 2004 16:44 schreef Dead_nacho het volgende:
Libris, woon je toevallig in het wateringse veld of niet?
Mierenzeikerquote:Op maandag 5 april 2004 16:53 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
beetje jammer die laaste foto, wie weet zijn er wel mensen gewond geraakt, en jij staat er vrolijk op te lachen.
Is daar ook de rookwolk te zienquote:Op maandag 5 april 2004 16:57 schreef Libris het volgende:
[..]
Foto's zijn van een andere user, ik host ze alleen. Ik woon in Singapore
met je rotkopquote:Op maandag 5 april 2004 16:53 schreef greatgonzo het volgende:
[..]
isdn?quote:Op maandag 5 april 2004 17:00 schreef Underdoggy het volgende:
[..]
met je rotkop![]()
voortaan ff linken zulke plaatjes mijn ISDN loopt vast zo
Scherpquote:Op maandag 5 april 2004 16:57 schreef StickUpKid het volgende:
[..]
Dan zou ik er daar weghalen...![]()
ikke bij zuiderpark, en ik zie het ookquote:Op maandag 5 april 2004 17:01 schreef madeinholland het volgende:
Of zochten ze t Buitenhof?haha
Bijna 17:00 uur en hoe staat t nu met de brand? weten we al wat?
T rookt in ieder geval nog flink. Ik woon bij Ziekenhuis Leyenburg en zie de rook over de daken opstijgen.
In Delft is het ook goed te zien en ik denk in Rotterdam ook nog wel.quote:Op maandag 5 april 2004 17:02 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ikke bij zuiderpark, en ik zie het ook
rotterdam ookquote:Op maandag 5 april 2004 17:03 schreef Miwe het volgende:
[..]
In Delft is het ook goed te zien en ik denk in Rotterdam ook nog wel.
www.picserver.tkquote:Op maandag 5 april 2004 17:04 schreef G1ml1 het volgende:
ik heb fotos hoe upload ik die shit ?!
www.picserver.tkquote:Op maandag 5 april 2004 17:04 schreef G1ml1 het volgende:
ik heb fotos hoe upload ik die shit ?!
Zit vol, dus kan je ons op de hoogte houden?quote:Op maandag 5 april 2004 17:03 schreef Oom_Agent het volgende:
deze link is van de brandweer : mms://83.116.4.68:1648/
JA erg leuk als je in buitengebied woontquote:Op maandag 5 april 2004 17:00 schreef iemoe het volgende:
[..]
isdn?
Dag buurman!quote:Op maandag 5 april 2004 17:01 schreef madeinholland het volgende:
Of zochten ze t Buitenhof?haha
Bijna 17:00 uur en hoe staat t nu met de brand? weten we al wat?
T rookt in ieder geval nog flink. Ik woon bij Ziekenhuis Leyenburg en zie de rook over de daken opstijgen.
Hoeveel schaatsende moslims ken jij?quote:Op maandag 5 april 2004 17:06 schreef pomtiedom het volgende:
Tis geen aanslag. Het zullen wel weer gasexplosies of zoiets zijn. Geen weldenkend RMF valt zijn eigen hoofduitvalbasis in Europa aan.
Ze zijn bezig met de afzettingen te verplaatsen. Het is door de rookontwikkeling voor de mensen daar niet te doen om daar te blijven.quote:Op maandag 5 april 2004 17:05 schreef Libris het volgende:
[..]
Zit vol, dus kan je ons op de hoogte houden?
nee, maar het leek net zo, door een foutje bij die scanner liepen er twee dingen door elkaar heen, dat bericht van die brand en ze zoeken een algerijn (die waarschijnlijk alleen is wezen zakkenrollen ofzo)quote:Op maandag 5 april 2004 17:06 schreef pomtiedom het volgende:
Tis geen aanslag. Het zullen wel weer gasexplosies of zoiets zijn. Geen weldenkend RMF valt zijn eigen hoofduitvalbasis in Europa aan.
Ziet er wel spectaculair uit zo...quote:
Meppelwegquote:Op maandag 5 april 2004 17:07 schreef Oom_Agent het volgende:
Ze moeten een flat met bejaarden en invaliden ontruimen. Meppelerweg hoor ik.
no shit sherlock!quote:Op maandag 5 april 2004 17:08 schreef G1ml1 het volgende:
Ik heb fotos van t dak, dat staat in de fik namelijk
dikke vette rookquote:Op maandag 5 april 2004 17:08 schreef Ericr het volgende:
http://www.manaslu.net/uithof/
Foto's op mijn site, ben er langs gereden en nog 1 behoorlijke harde klap gehoord. Veel meer dan veel rook zie je trouwens niet op de foto's, maar goed het geeft een idee over de grootte van de brand.
Niet al te ver daar vandaan zit een vuurwerk opslagplaats (Zichtenburg)quote:Op maandag 5 april 2004 17:07 schreef Libris het volgende:
Kreeg meteen een Vuurwerkramp Enschede flashback als ik bovenstaande foto zie..
Sensatiezoeker, die is op hemelsbreed 1 km afstand en er ligt nu denk ik nog geen 100 kg vuurwerk..quote:Op maandag 5 april 2004 17:10 schreef LopeZZ het volgende:
[..]
Niet al te ver daar vandaan zit een vuurwerk opslagplaats (Zichtenburg)
Mail maar ff naar ....quote:Op maandag 5 april 2004 17:10 schreef G1ml1 het volgende:
hm die twentenaren zijn niet echt rap met het sturen van mn password >.<
Dat is nog een aardig stukje er vandaan, heb er namelijk jaren naast gewerkt. Vuurwerkopslag ligt aan de Zinkwerf, is zo'n 1000 meter er vandaan.quote:Op maandag 5 april 2004 17:10 schreef LopeZZ het volgende:
[..]
Niet al te ver daar vandaan zit een vuurwerk opslagplaats (Zichtenburg)
pff gelukkig dan kom ik dus net thuisquote:Op maandag 5 april 2004 17:10 schreef Xilantof het volgende:
vanaf de beresteinlaan is het afgezet
dat best ernstig, ik ken iemand die daarwoont
hopelijk weten ze er van
die persoon reed langs mij om te vragen wat er wasquote:Op maandag 5 april 2004 17:13 schreef CaLeX het volgende:
[..]
pff gelukkig dan kom ik dus net thuis
Ging schaatsen ofzo had ie 't over.. Intergratie ten top..quote:Op maandag 5 april 2004 17:13 schreef Frutsel het volgende:
Weet iemand waar Youssouf van FOK Was om 10 voor 3 ?
En dat dak hadden ze net jaren over gespaard om erop te krijgenquote:Wos:
Ontploffing in de Uithof
In de Uithof in Den Haag is vanmiddag een grote brand uitgebroken. De brand is ontstaan doordat er op het dak van de Uithof werkzaamheden zijn uitgevoerd.
Bij het uitvoeren van de werkzaamheden zijn verschillende gasflessen ontploft. Het is nog niet bekend of er slachtoffers zijn gevallen. Inmiddels is het dak van de Uithof ingestort.
De gehele buurt rond de Uithof is door de politie in verband met ontploffinggevaar ontruimd. Het verkeer rond de Uithof staat aan alle kanten vast. Weggebruikers worden verzocht om de wegen rond de Uithof te mijden.
De brandweerkorpsen uit de omliggende gemeentes (waaronder Westland) verlenen assistentie om de brand onder controle te krijgen.
westlander?quote:Op maandag 5 april 2004 17:17 schreef G1ml1 het volgende:
2
http://www.imageshack.us/my.php?loc=img2&image=DSCF208.JPG
sorry voor de verneukte link
De brandweer adviseert mensen die onder de rook wonen, ramen en deuren gesloten te houden.quote:Op maandag 5 april 2004 17:21 schreef Bamieater het volgende:
[afbeelding]
Het enige vuurwerk wat je daar vind is de aansteker van de tiepmiep. Die opslag is sinds vorig jaar afgesloten door de gemeente. De groothandel voert daar nu alleen nog administratieve zaken uit, de opslag ligt nu in ieder geval niet meer in Den Haag.quote:Op maandag 5 april 2004 17:11 schreef Eibertje het volgende:
[..]
Sensatiezoeker, die is op hemelsbreed 1 km afstand en er ligt nu denk ik nog geen 100 kg vuurwerk..
dacht dat jij goede foto had?quote:Op maandag 5 april 2004 17:20 schreef G1ml1 het volgende:
jep , bezwaar?![]()
![]()
Teletekst, niet veel nieuws, maar toch..quote:***************************************
Grote brand in Haags schaatscentrum
DEN HAAG In schaatscentrum De Uithof in
Den Haag woedt een grote brand.Mogelijk
is het vuur door werkzaamheden aan het
dak ontstaan,meldt de brandweer.Er zijn
enkele explosies gehoord.Mogelijk zijn
er gasflessen ontploft.Berichten over
slachtoffers zijn er vooralsnog niet.
Een tegenovergelegen flatgebouw wordt
ontruimd vanwege de rookontwikkeling.
Ook een naastgelegen tenniscomplex moet
voorlopig dicht.De brandweer adviseert
mensen die onder de rook wonen,ramen en
deuren gesloten te houden.
De brand veroorzaakt ook overlast voor
het verkeer.De politie heeft wegen in
de omgeving van De Uithof afgesloten.
*************************zie 730 ******
Toch minstens dat je een halve hand van oom agent in de lens ziet, omdat hij bang is dat het haar van jouw hoofd zal verschroeien door de hitte.quote:Op maandag 5 april 2004 17:25 schreef G1ml1 het volgende:
ja ey wat verwacht je dat ik op t dak ga staan ofzo ?
Westland is oké ole ole!quote:Op maandag 5 april 2004 17:20 schreef G1ml1 het volgende:
jep , bezwaar?![]()
![]()
quote:geen gewonden.
het oude gedeelte van de uithof staat in de fik.
ze proberen het nieuwe gedeeelte te redden.
Ik denk niet dat dit een serieuze reactie is, maar laat ik gelijk maar even reageren, ook voor anderen;quote:Op maandag 5 april 2004 17:26 schreef dronkeykong het volgende:
Is die algerijn op het dak geklommen om die gasflessen te laten ontploffen?
quote:Op maandag 5 april 2004 17:28 schreef Dead_nacho het volgende:
Niks mis met 't westland, woon ik ook ..
is dat continu verslag? of alleen 1 berichtje?quote:Op maandag 5 april 2004 17:28 schreef Caesu het volgende:
radio west:
[..]
idd ik vind het een karig resultaat ... mac guyver had er allang opgestaan, foto's gemaakt en de brand geblust met een stoeptegel en een omgevallen boomquote:Op maandag 5 april 2004 17:26 schreef stay_fun het volgende:
[..]
Toch minstens dat je een halve hand van oom agent in de lens ziet, omdat hij bang is dat het haar van jouw hoofd zal verschroeien door de hitte.
Je had de verwachtingen iets te hoog gespannen gemaakt.....
Woon jij ook in de v/d lansstraat??quote:Op maandag 5 april 2004 17:21 schreef Bamieater het volgende:
[afbeelding]
Ik was erg in de buurt toen die explosie er was, maar werd weggehaald door de politie.
Bij een nabijgelegen tankstation word de vooraad gas / benzine volgens de noodprocedure verbrand, om verdere mogelijke ontploffingen te voorkomen.
Verder lopen er allemaal mensen rond nog in hun ski kleding en schaatskleding etc...
Er zijn een aantal ontploffingen geweest, geen idee precies waardoor (waarschijnlijk opslag tanken voor gas enzo).
één kort extra verslag.quote:Op maandag 5 april 2004 17:29 schreef Xilantof het volgende:
[..]
is dat continu verslag? of alleen 1 berichtje?
quote:dak is ingestort. nu zeggen ze dat ze niet weten of er gewonden zijn
en dat heeft met dit te maken door ....... ?quote:Op maandag 5 april 2004 17:31 schreef Oom_Agent het volgende:
Nu schijnt er ook een brand te zijn bij het Essostation aan de A13 Rotterdam >> Den Haag
Hou ons ook ff op de hoogtequote:Op maandag 5 april 2004 17:31 schreef moussy het volgende:
Mn pa werkt er, ik heb min of meer een live verslag via de foon.
Dat is idd de vd lansstraat, maar ik woon ergens anders.quote:Op maandag 5 april 2004 17:30 schreef Eibertje het volgende:
[..]
Woon jij ook in de v/d lansstraat??
Tering, ik zit hier in Delft wel tussen de vuurhaarden in, zeg.quote:Op maandag 5 april 2004 17:31 schreef Oom_Agent het volgende:
Nu schijnt er ook een brand te zijn bij het Essostation aan de A13 Rotterdam >> Den Haag
dat scheelt een meter of 100, das toch geen groot genoeg gevaar voor ontploffing om die benzine in de hens te zetten?quote:Op maandag 5 april 2004 17:32 schreef Dead_nacho het volgende:
BezinePomp? Bij de mac daar???? Gelukkig is de brandweerkazerne er ook dichtbij ..
Nee, bij de Burger King.quote:Op maandag 5 april 2004 17:32 schreef Dead_nacho het volgende:
BezinePomp? Bij de mac daar???? Gelukkig is de brandweerkazerne er ook dichtbij ..
aha mijn ex straatjequote:Op maandag 5 april 2004 17:33 schreef Bamieater het volgende:
[..]
Dat is idd de vd lansstraat, maar ik woon ergens anders.
Bij dat texaco station zit een mac..quote:Op maandag 5 april 2004 17:33 schreef Miwe het volgende:
[..]
Nee, bij de Burger King.
Ja, klopt. Maar ik dacht dat je reageerde op die post over dat ESSO-station aan de A13 en daar zit een Burger King. Niet dat het ook maar in de verste verte ontopic is ofzo, maarja.quote:Op maandag 5 april 2004 17:34 schreef Brupje het volgende:
[..]
Bij dat texaco station zit een mac..
Ruivenquote:Op maandag 5 april 2004 17:35 schreef Oom_Agent het volgende:
Essostation Raven of zoiets ??
Die moet aan z'n werk! Als die weer thuis is vertelt -ie je alles wat je wil weten!quote:Op maandag 5 april 2004 17:31 schreef moussy het volgende:
Mn pa werkt er, ik heb min of meer een live verslag via de foon.
Bijna goed, het is rotte-eieren-lucht. En dat scheelt nogalquote:Op maandag 5 april 2004 17:38 schreef Eibertje het volgende:
ammoniak = eierkoekenlucht toch
Gezellige opmerking, maar zo slecht ging het toch niet? Dacht dat het wel redelijk liep.quote:Op maandag 5 april 2004 17:37 schreef speknek het volgende:
Da's ook een manier om onder je faillisement uit te komen.
Oom_Agent zei elders in dit dat hij zoiets op de scanner hoorde.quote:Op maandag 5 april 2004 17:41 schreef Eibertje het volgende:
waarom zou de a12 afgesloten zijn dan?
rook ontwikkelingquote:Op maandag 5 april 2004 17:41 schreef Eibertje het volgende:
waarom zou de a12 afgesloten zijn dan?
Volgens mij zitten ze al een redelijke tijd in de financiele problemen.quote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef baggah het volgende:
maar zo slecht ging het toch niet? Dacht dat het wel redelijk liep.
volgens mij ook.quote:Op maandag 5 april 2004 17:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze al een redelijke tijd in de financiele problemen.
mwah zal geen vetpot zijn, maar geloof wel dat het redelijk draait.quote:Op maandag 5 april 2004 17:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij zitten ze al een redelijke tijd in de financiele problemen.
Ik hoor hem nog steeds...quote:Op maandag 5 april 2004 17:44 schreef Oom_Agent het volgende:
Verbinding met de scanner is verbroken, ik kom er ook niet meer in.
Maar goed, ik zoek weer ff een ander topic op !!
dr is helemaal geen rook meer.quote:Op maandag 5 april 2004 17:42 schreef Xilantof het volgende:
[..]
rook ontwikkeling
nu niet meer idd...quote:Op maandag 5 april 2004 17:46 schreef err het volgende:
[..]
dr is helemaal geen rook meer.
Zelfs in voorburg stinkt hetquote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef Christine het volgende:
Wat een vreselijke stank nog in heel de stad
Superzwarte wolk ook, ik zag het vanuit het stadhuis om 16.00 uur. De Uithof... ben er donderdag nog wezen klimmen...
helaas, tis toch echt wel de schaatsbaanquote:Op maandag 5 april 2004 17:57 schreef Steijn het volgende:
Nee, niet de schaatsbaan.Er zijn er al zo weinig in Nederland en dan valt er nu nog een af.
D'r is bijna nix meer te zien, kom er net vandaan... ook ff de kut-ramptoerist uitgehangen...quote:Op maandag 5 april 2004 17:59 schreef Xilantof het volgende:
ik ga ff kijken,
tot zo
toch welquote:Op maandag 5 april 2004 18:01 schreef nodisch18 het volgende:
het nieuws meldt er niks over....
Nou, dat is een van de vele koelmethodes. Volgens mij werken vooral de oudere ijsbanen (Jaap Edenbaan in Amsterdam en Vechtsebanen in Utrecht) met ammoniak als koelmiddel. Nieuwe banen (zoals de Uithof) gebruiken een zoutoplossing om te koelen.quote:Op maandag 5 april 2004 16:42 schreef corr het volgende:
Een ijsbaan werkt toch met ammoniak? Is dat niet een beetje gevaarlijk?
Een schaatbaan in Nederland, is wel erg als die brand.quote:Op maandag 5 april 2004 18:03 schreef schizow666 het volgende:
Zal wel niet belangrijk genoeg zijn om op het nieuws te komen.
grapjas..quote:Op maandag 5 april 2004 18:05 schreef Steijn het volgende:
Zou het ijs nu gesmolten zijn?
Het was er wel.quote:Op maandag 5 april 2004 18:03 schreef schizow666 het volgende:
Zal wel niet belangrijk genoeg zijn om op het nieuws te komen.
ik ga kijken naar het nieuwsquote:Op maandag 5 april 2004 18:01 schreef robin0223 het volgende:
[..]
D'r is bijna nix meer te zien, kom er net vandaan... ook ff de kut-ramptoerist uitgehangen...
Kunnen ze er een skeelerbaan van maken.quote:Op maandag 5 april 2004 18:06 schreef Eibertje het volgende:
[..]
grapjas..
Die baan ligt er al decennia lang hoor. Dat dak erover was nieuw, maar de baan is al jaren hetzelfde.quote:Op maandag 5 april 2004 18:03 schreef Steijn het volgende:
[..]
Nou, dat is een van de vele koelmethodes. Volgens mij werken vooral de oudere ijsbanen (Jaap Edenbaan in Amsterdam en Vechtsebanen in Utrecht) met ammoniak als koelmiddel. Nieuwe banen (zoals de Uithof) gebruiken een zoutoplossing om te koelen.
O ok ik zat het niet te kijken ik reageerde op de persoon boven mij. Te lui om te quoten ws.quote:Op maandag 5 april 2004 18:06 schreef Internationalist het volgende:
[..]
Het was er wel.
Ik dacht dat daar ooit een keer de koelinstallatie is vernieuwd. Alleen de locatie is nog hetzelfde als vroeger zeg maar. Maar ik kan het ook mis hebben, dan ligt er dus wel ammoniak.quote:Op maandag 5 april 2004 18:07 schreef Miwe het volgende:
[..]
Die baan ligt er al decennia lang hoor. Dat dak erover was nieuw, maar de baan is al jaren hetzelfde.
In tegenstelling tot wat ik dacht is ammoniak niet erg schadelijk..quote:Op maandag 5 april 2004 18:09 schreef Steijn het volgende:
[..]
Ik dacht dat daar ooit een keer de koelinstallatie is vernieuwd. Alleen de locatie is nog hetzelfde als vroeger zeg maar. Maar ik kan het ook mis hebben, dan ligt er dus wel ammoniak.
Dat is fout. Pak maar eens een fles ammonia uit de kast en adem flink in, dat is zeker niet gezond. Verder is gas onder hoge druk altijd schadelijk, zelfs als het lucht is.quote:Op maandag 5 april 2004 18:10 schreef Eibertje het volgende:
[..]
In tegenstelling tot wat ik dacht is ammoniak niet erg schadelijk..
tis idd de laadruimte dus niet de achterbak , maar anyhow schandalig dat dit gebeurtquote:Op maandag 5 april 2004 18:16 schreef Dead_nacho het volgende:
7 .. geen 17:P die krijg je niet zomaar in een kofferbak:P
Zal wel op gecontroleerd laten uitbranden uitdraaiien.quote:Op maandag 5 april 2004 18:17 schreef Eibertje het volgende:
nog niet brandmeester..
Ga zo tv-west checken..quote:Op maandag 5 april 2004 18:06 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik ga kijken naar het nieuws
het NOS journal had iig weinig te melden, misschien tv west wat meer
ik denk het wel ja.quote:Op maandag 5 april 2004 18:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Alle verkeersmaatregelen worden nu opgeheven hoor ik net. Betekent dat dat ze de boel weer een beetje onder controle hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |