anders jat je gewoon een avatar van een andere userquote:Op maandag 5 april 2004 16:07 schreef ruk het volgende:
hallooooooooooo
je moet!quote:Op maandag 5 april 2004 16:09 schreef ruk het volgende:
nee ik wil helemaal geen avatar
wanneer mag jij beginnen met school?quote:Op maandag 5 april 2004 16:12 schreef ruk het volgende:
en ik vind die brandweerlogo egt lelijk!
Waar woon je? Zal ik je even op de zwarte lijst laten zetten. Als er brand is, kun je de brandweer wel vergeten danquote:Op maandag 5 april 2004 16:12 schreef ruk het volgende:
en ik vind die brandweerlogo egt lelijk!
Die hebben een transparant plaatje gemaakt, lijkt alsof er niks staat.quote:Op maandag 5 april 2004 16:29 schreef ruk het volgende:
er zijn mensen die niet zoon plaatje hebben daar
ik heb ze gezien!!
dat is wel Uberstoer natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2004 16:34 schreef _Denker het volgende:
[..]
Waar woon je? Zal ik je even op de zwarte lijst laten zetten. Als er brand is, kun je de brandweer wel vergeten dan![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 16:35 schreef ruk het volgende:
in den haag
digt bij het uithof
maar wat heeft dat met mijn avatar te maken dan zeg eens?
ja, maar ik zeg het stiekem nietquote:Op maandag 5 april 2004 17:18 schreef ruk het volgende:
weet jij hoe ik dat plaatje wegkrijg?
om dat ik een sadistische lul ben natuurlijk!quote:Op maandag 5 april 2004 17:22 schreef ruk het volgende:
waarom niet?
nee???? goh ik dacht blond!quote:Op maandag 5 april 2004 17:51 schreef ruk het volgende:
nee.
dat snapt ie nog niet.... heeft meer info nodig waarschijnlijkquote:Op maandag 5 april 2004 17:53 schreef Roönaän het volgende:
owja..
HET IS EEN BUG.
sjonge jonge.
quote:Op maandag 5 april 2004 17:56 schreef ruk het volgende:
maar ik wil wel iets met computers doen
dat ljikt me wel leuk
de princes margriet. maar dan maar een jaar, ik weet al niet meer waar dat ligt.quote:Op maandag 5 april 2004 18:05 schreef ruk het volgende:
waarop[??
oh dan is het een anderequote:Op maandag 5 april 2004 18:06 schreef ruk het volgende:
ik woon in den haag hoor
digt bij het uithof
dat staat in de brandt wist je dat?
bij jou dus blijkbaar nietquote:Op maandag 5 april 2004 18:14 schreef ruk het volgende:
maar het kan wel hoor
want ik heb wel andere mensen hier gezien waar bij ook geen plaatje te zien was
dus het kan wel
jawel, je hebt http://forum.fok.nl/usericons/77730/plaatje.jpgquote:Op maandag 5 april 2004 18:17 schreef ruk het volgende:
maar ik heb geen plaatjes!!
Cache legen en Control F5. Klaar.quote:Op maandag 5 april 2004 18:55 schreef ruk het volgende:
anderen zegge dat ze mijn vrachtwagen nog steeds kunnen zien
maar die heb ik tog weggehaald??
Ja. Maar ik wil een blauwe!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:12 schreef Brighteyes het volgende:
heeft nou iedereen die rode ballon als usericon?
Doe nou even serieus ipv met die phoney links aan te komen zetten.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:12 schreef mcDavid het volgende:
ruk, klik ff hier: Forum Feature requests overzicht
en scroll naar beneden tot je bij het kopje "profiel" komt
er wordt gewerkt aan een optie om geen user-icon te hebben
tot die tijd heb je gewoon pech
Hoe kan da tdan? Ik zie nog gewoon een vrachtwagen...quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:13 schreef xman het volgende:
En nogsteeds een kruisje![]()
En nu opeens wil je een plaatje van een patatje?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:14 schreef ruk het volgende:
niet!!!!
ik wil die vrachtwage helemaal niet!!!!!
ik wil helemaal geen palatje hebbe!!!!!
Je hebt ook geen plaatje, maar een kruisjequote:Op dinsdag 6 april 2004 15:14 schreef ruk het volgende:
niet!!!!
Nee ik wil ook helemaal geen platjes meer!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:14 schreef ruk het volgende:
niet!!!!
Lekker met mayoquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:15 schreef LostFormat het volgende:
[..]
En nu opeens wil je een plaatje van een patatje?
Ja en allemaal platjes!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:16 schreef ruk het volgende:
jullie hebben er geen vestand van of wel???
Jij wel wou je zeggen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:16 schreef ruk het volgende:
jullie hebben er geen vestand van of wel???
Op z'n 12equote:Op dinsdag 6 april 2004 15:17 schreef xman het volgende:
[..]
Ja en allemaal platjes!
Moet kunnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Op z'n 12e
Mischien hebben die ook nooit een plaatje geupload..quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:20 schreef ruk het volgende:
het kan dus egt wel
want ik heb wel meer mense gezien met ook geen plaatje!!!!
je hebt er gewoon geen vestand van!!!
1. leer quotenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:20 schreef ruk het volgende:
het kan dus egt wel
want ik heb wel meer mense gezien met ook geen plaatje!!!!
je hebt er gewoon geen vestand van!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:23 schreef mcDavid het volgende:
5. postopkriktopic(s)
Hoe boebediebodoel je??quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:23 schreef Eitjes het volgende:
Schrijf "bedoel" nou eens 1x goed.
Maar het kan gewoon niet Ruk. Jammer.
neequote:Op dinsdag 6 april 2004 15:24 schreef wim-lex het volgende:
Ik heb nu dat kruisje erin staan. Zien jullie hem?
rij ff een rondje om het binnenhof, als je iemand met een toetsenbord ziet gooien weet je dat je de goeie hebtquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:24 schreef Klonk het volgende:
Zeg even waar je woont ruk, iemand van fok wil vast wel bij je langskomen om je verrot te sla..... ehhhmm, je probleem op te lossen
nee, nog steeds niet.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:26 schreef wim-lex het volgende:
En nu?
Jij hebt een vrachtwagen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:27 schreef Darklight het volgende:
[..]
nee, nog steeds niet.
En ik? Heb ik nu een plaatje of een kruisje?
Hoe bodoel je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:27 schreef wim-lex het volgende:
Niet de rode ballon?
Ik zat meer te denken aan het lokale gesticht of de school voor moeilijk opvoedbare kotersquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:26 schreef mcDavid het volgende:
[..]
rij ff een rondje om het binnenhof, als je iemand met een toetsenbord ziet gooien weet je dat je de goeie hebt
Lets baggerquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:29 schreef mcDavid het volgende:en hij staat in ONZ
ik zie bij jou een baby die door een bushokje getyft wordtquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:29 schreef wim-lex het volgende:
Ik zie bij mcDavid nou trouwens een vliegde vrachtwagen. Het moet toch niet veel gekker worden.
pssst, klik eens op zijn naam~!quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:30 schreef wim-lex het volgende:
Zou Ruk hem nou nog wel kunnen vinden? Die heeft nog nooit van onzin gehoord natuurlijk.
Ah, nee, niet mijn neefje Claus nog-watquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ik zie bij jou een baby die door een bushokje getyft wordt
In feedback mogen we niet baggeren (officieel dan)quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:32 schreef mcDavid het volgende:
ik ga weer ff in FB kijken of hij daar alweer een nieuw topic heeft geopend
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:34 schreef Klonk het volgende:
[..]
In feedback mogen we niet baggeren (officieel dan)
helaasquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:36 schreef Klonk het volgende:
Laat het een ban zijn![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:37 schreef mcDavid het volgende:
helaas
Banmeldtopic, deel 16. requests mogen toch ook?
kuch ruk ahum
ga je er nu wel je lifelongquest van mnaken?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:57 schreef ruk het volgende:
hoe beodoel je???
Is al gegeven.quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:58 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
net zolang doorgaan totdat iemand je HET antwoord heeft gegeven?
of je zoekt gewoon een hobbyquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:59 schreef ruk het volgende:
nee nog niet
ik zoek iemand met er de vestand ervan!!!
moet je zeker doen.....quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:59 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
of je zoekt gewoon een hobby![]()
heb je al aan deessie gevraagd of ze met je wil daten?
Profiel van DeEsSiEquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:00 schreef ruk het volgende:
wie???
iemand moet m toch vollullenquote:Op dinsdag 6 april 2004 17:00 schreef ruk het volgende:
waarom komen jullie hier steeds als jullier er tog geen vestand van hebbe???
stop m in jequote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef ruk het volgende:
heh???
ik wil gewoon dat kruisje weg hebben!!!
Zeg dat dan meteen man.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:02 schreef ruk het volgende:
heh???
ik wil gewoon dat kruisje weg hebben!!!
hele tijd?? echt??? en die vrachtwagen dan????quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:03 schreef ruk het volgende:
jah ik heb hem al vewijdert in mijn managar!!
maar ik zie nu dat kruisje de hele tijd!!!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:07 schreef ruk het volgende:
egt nie!!!
ik heb in mijn managar dat plaatje weggehaald
en nu zie ik de hele tijd een kruisje!!!
en die wil ik ook weghebbe!!
Besef je wel hoe dom en irritant je over komt?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:07 schreef ruk het volgende:
egt nie!!!
are you sure????quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:07 schreef ruk het volgende:
egt nie!!!
Hoe bedoel je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:11 schreef ruk het volgende:
hoe bodoel je???
quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:27 schreef ruk het volgende:
hoe boedoel je dat het niet kan???
je ziet tog ook andere mensen met geen plaatje??
dus het kan egt wel!!!
quote:Op maandag 5 april 2004 17:29 schreef Roönaän het volgende:
sjonge jonge.. bouw ff een transparante gif ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |