abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18194422
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:02 schreef qu63 het volgende:
tori amos - taxi ride
ik zette em pcies op tijd uit.. mn ouders kwamen net naar boven!
radio staat weer ff aan..
pfoe, was zo dat je wegging, da'k het me echt niet kan herinneren Radio blyft aan? Ga ik zo even het adres opzoeken dan (moeder belde net)....
pi_18194457
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:24 schreef psiii het volgende:
het komt van psychonaut, das iemand die op drugs spirituele ervaringen op doet.
het reizen in je eigen hersens...

gewoon veel spirituele dingen komt psy in voor

dat is natuurlijk afgezaaagd

dus heb ik er psiii van gemaakt

leuk he

not

Hoe is het je trouwens vergaan met je tentamens?
  maandag 5 april 2004 @ 15:46:19 #28
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18194504
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:42 schreef Barbamama het volgende:

[..]

pfoe, was zo dat je wegging, da'k het me echt niet kan herinneren Radio blyft aan? Ga ik zo even het adres opzoeken dan (moeder belde net)....
ik weg = pc uit
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
pi_18194529
ja ik had economie en statistiek

nou denk je misschien dat is makkelijk

maar dat is het dus niet

ik ben maar 1x naar economie les geweest
en geen een x naar statistiek

maar

statistiek heb ik wel voldoende
economie niet

hehe

morgen weer 2 tentamens
geen zin in leren
dus

we zien wel
wat er van komt

pi_18194600
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:46 schreef qu63 het volgende:
ik weg = pc uit
pi_18194636
nou ben ik wel gestopt met blowen

maar volgens mij ben ik alcohol verslaafd nu

zit al aan de bier
pi_18194713
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:51 schreef psiii het volgende:
nou ben ik wel gestopt met blowen

maar volgens mij ben ik alcohol verslaafd nu

zit al aan de bier

Komt wel goed joh, is een fase....
pi_18194805
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Das moeilijk uitleggen zo. Meeste mensen vinden het wel kloppen. Het is meer iets voor op IRC om uit te leggen denk ik. Kom je vrijdag ook naar die Truth Sessie Barbamama (Coole foto trouwens)?
Hehe, daar heb je denk ik gelyk in.. Of ik er vrydag by ben weet ik nog niet zeker. Myn dochter is dan jarig en ik weet niet of en wat ik dan ga doen... Eigenlyk wil ik er wel een legging over...
pi_18194954
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:54 schreef Barbamama het volgende:

[..]

Komt wel goed joh, is een fase....

hum...

pi_18194990
RC man

hoe is 't ermee

pi_18195054

leuk he
pi_18195085
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:02 schreef psiii het volgende:
RC man

hoe is 't ermee

Goed man . Tis een beetje druk hier, maar ik verdwijn lekker naar huis zo .
pi_18195136
Trek je tarot kaart voor de dag!

http://home.zonnet.nl/bloemberg111/tarot.htm

De mijne van zojuist:

19. De Zon

Archetype: Levensvreugde, creativiteit, optimisme.

Symboliseert: Verlichting. Niet gebonden aan enige mythologie, dogma of psychologische theorie, maar aan universele kennis; het gevoel het leven volledig te doorzien en begrijpen.

Betekenis: De Zonnekaart geeft uitdrukking aan een verlichtende kracht waarmee we duidelijkheid verkrijgen en waarmee zorgen, ergernis en angsten worden overwonnen. We zijn meer dan slechts individuen. We maken deel uit van het Universum, en zonnekracht is voor ons het meest tastbare bewijs. Dit bewustzijn verschaft ons een enorme vrijheid.

Gemoedstoestand: Gevoelens van vreugde, geluk en schoonheid maken zich van je meester. Je beziet de wereld in een geheel nieuw licht; de Zon straalt energie en verwondering uit. De verlichting wordt in het hele lichaam ervaren.

pi_18195138
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:04 schreef psiii het volgende:
leuk he
psiii, jij niet meer bier 's middags
pi_18195904
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:07 schreef psiii het volgende:
Trek je tarot kaart voor de dag!

http://home.zonnet.nl/bloemberg111/tarot.htm

De mijne van zojuist:

19. De Zon
Mijn kaart van vandaag: 3. De Keizerin.

Archetype: Het moederschap, de vrouw als liefdespartner.

Symboliseert: De zachtaardige vrouwelijke kwaliteiten, emotie in de meest zuivere vorm. De moederliefde voor een kind is puur gevoelsmatig, zonder intellectuele of morele elementen.

Betekenis: De Keizerin heerst over de natuur, in al haar kracht en grilligheid. Zij leert ons dat verandering en stabiliteit één zijn, gelijk het water in de rivier dat nooit hetzelfde is, terwijl de rivier als geheel niet verandert.

Gemoedstoestand: Je ondergaat een periode van hartstocht en impulsiviteit, leidend tot een gevoel van innerlijke rust en bevrediging. Je toont begrip, niet voortkomend uit analytisch vermogen, maar uit liefde.

pi_18196383
Mijn kaart voor vandaag: 13, De Dood.

Archetype: Loslaten, afscheid.

Symboliseert: De dood verbindt ons met de natuur. Maar het ego ziet zichzelf graag boven de natuur of het universum verheven, en daarom wil het niet sterven. Pas als we de dood kunnen aanvaarden, kunnen we ten volle van het leven genieten.

Betekenis: Deze kaart heeft geen betrekking op een fysieke transformatie zoals bij de dood die wij kennen, hij toont ons alleen het moment waarop we oude maskers laten vallen. We leven dusdanig lang onder de plak van het ego, dat er extreme handelingen nodig zijn om de valse illusies van dat ego te kunnen loslaten.

Gemoedstoestand: Er breekt een tijd van verandering aan, precies op het moment dat de noodzaak daartoe ontstaat. Deze kaart wijst vaak op angst voor verandering, en op een dieper niveau ook op een verlammende angst voor de dood zelf. Bedenk dat de dood een volledige en onvermijdelijke ervaring is, die oude vormen verbrokkelt en nieuwe laat ontstaan.

gezellig

uhm, wel toevallig. Had gister nog een heel gesprek over loslaten en indirect dus een (aanwezige) verandering in mijn zijn, (wat wel of niet gaat doorwerken) op meerdere vlakken misschien zelfs. En dan heb ik het nog niet eens over mijn dromen
pi_18197038
quote:
Op maandag 5 april 2004 15:19 schreef ReCreative het volgende:

[..]

Hoe laat ongeveer?
half 1/ 1 uur?
Je sliep volgens mij

pi_18199061
12. De Gehangene

Archetype: Het vastlopen, de berusting.

Symboliseert: Overgave aan het ritme van het leven. Diepgaand begrip tot een andere wereldbeschouwing.

Betekenis: De omgekeerde lichaamshouding van de Gehangene duidt op een omkering van een bepaalde mentale houding. Hij heeft de wereld op zijn kop gezet. Maar ondanks zijn weinig benijdenswaardige positie straalt de Gehangene vrede en innerlijke rust uit.

Gemoedstoestand: Deze kaart betekent in eerste instantie stagnatie, misschien in een relatie maar mogelijk ook op je werk. Belangrijke plannen kunnen niet gerealiseerd worden. De enige uitweg is het diepe inzicht dat je verdwaald bent. De Gehangene leert je jezelf te zijn, ook al wekt dit de spotlust van anderen op.

Hm, ik straalde geen rust uit, ik was druk vandaag
  maandag 5 april 2004 @ 19:13:18 #44
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18200082
woei! back from school!
mijn kaart van vandaag:

8. Kracht

Archetype: Strijd tussen de geest (de vrouw) en het lichaam (de leeuw).

Symboliseert: Alle opkomende emoties en angsten die voorheen door het ego werden onderdrukt. De innerlijke kracht om jezelf rustig en zonder angst met je eigen gevoelens te confronteren.

Betekenis: Bewuste kracht en richtinggevende capaciteiten, verenigd met sensitiviteit en hartstocht. Kracht die nodig is bij het proces van zelfontdekking, aangezien maatschappelijke normen ons daarbij doorgaans belemmeren. Het bevrijden van de energie waarmee onze sterkste gevoelens zijn geladen.

Gemoedstoestand: Je hebt een hartstochtelijke beleving van het bestaan, maar je laat je nauwelijks door je hartstocht meeslepen. Je bent er klaar voor om een moeilijke opgave aan te pakken of voort te zetten. Kracht laat je innerlijke driften oprijzen, als eerste stap voorbij je eigen ego.
It's Time To Shine
pi_18200114
quote:
Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef sweetgirly het volgende:
Mijn kaart voor vandaag: 13, De Dood.

[..]

gezellig

uhm, wel toevallig. Had gister nog een heel gesprek over loslaten en indirect dus een (aanwezige) verandering in mijn zijn, (wat wel of niet gaat doorwerken) op meerdere vlakken misschien zelfs. En dan heb ik het nog niet eens over mijn dromen
Ik vind de intepretatie van die site idd nogal "ongezellig"... Mijn tarotboekje geeft ook aan "einde van een moeizame periode" en "ideeën en meningen over anderen worden herzien, wat leidt tot een realistischer en gelukkiger leven". Dat klinkt al beter hè?
quote:
'Work like you don't need the money, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.'
je sig! Geweldig . Waar heb je die vandaan?
pi_18200165
quote:
Op maandag 5 april 2004 17:12 schreef Geartsjuh het volgende:

[..]

half 1/ 1 uur?
Je sliep volgens mij

Toen net inderdaad . Nog wat bijzonders opgemerkt?
  maandag 5 april 2004 @ 19:40:55 #47
62215 qu63
..de tijd drinkt..
pi_18200970
nog 20 minuten...
It's Time To Shine
pi_18202864
Goh, jullie quoten wel heel leuk de voor jullie getrokken kaarten, maar kloppen ze wel voor hoe je je nu voelt??

De myne voor vandaag : 20. Het Oordeel
Archetype: Het pad naar collectief bewustzijn.

Symboliseert: Alle niet-individuele ervaringen die verwerkt moeten zijn, teneinde het ware karakter van het bestaan te kunnen onderkennen.

Betekenis: Begrip van ons onvermogen om ook maar iets in absolute zin te kennen. Zelfs wetenschappelijk onderzoek levert nooit een juist beeld van de realiteit op; de waarnemer maakt immers altijd deel uit van het universum dat wordt waargenomen.

Gemoedstoestand: Wat er ook in je leven gaande is, er is een sterke roep van binnenuit om plaats in te nemen in het centrum van het Universum, om je ware identiteit te vinden. Het Oordeel leert ons dat persoonlijke bevrijding niet bestaat; elk menselijk wezen maakt deel uit van het menselijk ras, en is daarom ook verantwoordelijk voor het ras als geheel.
  maandag 5 april 2004 @ 22:38:01 #49
84524 Morwen
I got life
pi_18207022
quote:
Op maandag 5 april 2004 19:40 schreef qu63 het volgende:
nog 20 minuten...
......

Ik wou ook steeds wat typen, maar mijn engeltje (dochtertje van 7) was wat angstig vanavond dus ik moest steeds naar boven. Leuke uitzending!
Ze roept nu weer dus ik ga weer ff.......volle maan was gisteren toch......zucht....
I used to work in a morgue........I am a people person
Only Human
pi_18207297
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:38 schreef Morwen het volgende:
.......volle maan was gisteren toch......zucht....
Jaaah! Hadden we het net nog over op IRC . Beetje bewolkt nu alleen...

maar ga nu echt slapen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')