RC!quote:Op maandag 5 april 2004 14:44 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Naam: herscheppend (en ook een beetje vermakelijk/ontspannend)
Icoon: eigen foto.
Goedemiddagquote:Op maandag 5 april 2004 14:47 schreef qu63 het volgende:
RC!![]()
ik heb bij deze ook besloten maar een trein later te nemen.. binnen 5 min naar t station fietsen lukt niet..
quote:Op maandag 5 april 2004 14:50 schreef -Trinity- het volgende:
Mijn naam komt van The Matrix, origineel hè?en dj TnT is eigenlijk de afkorting van deze nick met de 'dj' ervoor. Me icoontje is mijn eigen oog, uitgeknipt van een grotere foto
Btw: Goeiemiddag allemaal, ik was al om kwart voor zeven opgestaan, maar toen stond mijn computer nog niet aan
quote:Op maandag 5 april 2004 14:52 schreef qu63 het volgende:
ik stond om half 1 op. had er echt geen zin in vandaag
quote:Op maandag 5 april 2004 14:37 schreef livEliveD het volgende:
Ik ga ook proberen minder letters typen![]()
Huh die naam heb ik ooit gekregen (Jaartje of 10 terug op school) en ik vond hem wel ok. (Normaal moet er eigenlijk een spatie tussen de twee woorden). Je bent trouwens een van de weinige die hem uit zichzelf omdraait en *snapt*. Dus hulde
"I believe in Peace, Bitch!"quote:De film Starship Troopers beschouw ik als 1van de beste die ik ooit gezien heb dus vandaar de icoon (Iedereen wist natuurlijk dat het plaatje uit de film kwam). Smaken zullen verschillen op dit gebied.
Myn icoon is een prachtig engelentafereel van Ida Rentoul Outhwaite:quote:Waar komen jullie namen + iconen allemaal vandaan?
Oooh, wat mooi zegquote:Op maandag 5 april 2004 14:58 schreef Barbamama het volgende:
Myn icoon is een prachtig engelentafereel van Ida Rentoul Outhwaite:
[afbeelding]
Jazeker, ik heb geluisterd tot ik geen geluid meer hoorde Maar help me even herinneren, welk nummer ook al weer? Heb hier trouwens al een lystje met muziek die ik jou ga ontfutselenquote:Op maandag 5 april 2004 14:54 schreef qu63 het volgende:
barb trouwens het laatste liedje gisteren nog gehoord??
tori amos - taxi ridequote:Op maandag 5 april 2004 15:01 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb geluisterd tot ik geen geluid meer hoorde Maar help me even herinneren, welk nummer ook al weer? Heb hier trouwens al een lystje met muziek die ik jou ga ontfutselen
Zeg psii, jouw naam komt van psibal?quote:Op maandag 5 april 2004 14:46 schreef psiii het volgende:
![]()
Das moeilijk uitleggen zo. Meeste mensen vinden het wel kloppen. Het is meer iets voor op IRC om uit te leggen denk ik. Komt je vrijdag ook naar die Truth Sessie Barbamama (Coole foto trouwens)?quote:Maar waarom gaven ze jou die naam dan? Je komt redelyk rustig over of heb ik iets gemist?
*sprakeloos is..quote:Op maandag 5 april 2004 14:58 schreef Barbamama het volgende:
Myn icoon is een prachtig engelentafereel van Ida Rentoul Outhwaite:
gear!quote:Op maandag 5 april 2004 15:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Moet ik nou mijn naam toelichten?![]()
Geartsjuh= Geertje (mijn voornaam) maar dan in het fries
Mijn icoon is een mandala die mij doet denken aan de geboorte van een ster.
Heb gister niet meer astraal gereisd? Had ik zelf al gedaan voor ik gisteravond ging IRC'enquote:Op maandag 5 april 2004 15:10 schreef qu63 het volgende:
[..]
gear!
hebben we gisteren nog satraal gereisd??
en hoe ging je toets?
had weer t vage gevoel dat je me weer meenam..quote:Op maandag 5 april 2004 15:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Heb gister niet meer astraal gereisd? Had ik zelf al gedaan voor ik gisteravond ging IRC'en
En de toets is morgen hoor lieverd![]()
![]()
Doe ik niet zonder toestemming remember?quote:Op maandag 5 april 2004 15:12 schreef qu63 het volgende:
[..]
had weer t vage gevoel dat je me weer meenam..
oeps! suc6 dan voor morgen![]()
je weet toch wel dat t bij mij altijd mag??quote:Op maandag 5 april 2004 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Doe ik niet zonder toestemming remember?
quote:Op maandag 5 april 2004 15:14 schreef Geartsjuh het volgende:
Ben gisteravond wel even bij RC geweest..sorry als het niet mocht?
Even checken of alles ok was, meer niet.
Ik heb aan heel veel mensen bewust energie zitten sturen: Syl, RC, G-art, Psyche en Psychress, Psiii, myn dochter en natuurlyk jouquote:Op maandag 5 april 2004 15:17 schreef qu63 het volgende:
je weet toch wel dat t bij mij altijd mag??
wohoei!quote:Op maandag 5 april 2004 15:39 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ik heb aan heel veel mensen bewust energie zitten sturen: Syl, RC, G-art, Psyche en Psychress, Psiii, myn dochter en natuurlyk jou![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 15:02 schreef qu63 het volgende:
tori amos - taxi ride
ik zette em pcies op tijd uit.. mn ouders kwamen net naar boven!
radio staat weer ff aan..
quote:Op maandag 5 april 2004 15:24 schreef psiii het volgende:
het komt van psychonaut, das iemand die op drugs spirituele ervaringen op doet.
het reizen in je eigen hersens...
gewoon veel spirituele dingen komt psy in voor
dat is natuurlijk afgezaaagd
dus heb ik er psiii van gemaakt
leuk he
not
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 15:42 schreef Barbamama het volgende:
[..]pfoe, was zo
dat je wegging, da'k het me echt niet kan herinneren
Radio blyft aan?
Ga ik zo even het adres opzoeken dan (moeder belde net)....
quote:Op maandag 5 april 2004 15:51 schreef psiii het volgende:
nou ben ik wel gestopt met blowen
maar volgens mij ben ik alcohol verslaafd nu
zit al aan de bier![]()
Hehe, daar heb je denk ik gelyk in..quote:Op maandag 5 april 2004 15:08 schreef livEliveD het volgende:
Das moeilijk uitleggen zo. Meeste mensen vinden het wel kloppen. Het is meer iets voor op IRC om uit te leggen denk ik. Kom je vrijdag ook naar die Truth Sessie Barbamama (Coole foto trouwens)?
quote:Op maandag 5 april 2004 15:54 schreef Barbamama het volgende:
[..]
![]()
Komt wel goed joh, is een fase....
Goed manquote:Op maandag 5 april 2004 16:02 schreef psiii het volgende:
RC man
hoe is 't ermee
![]()
psiii, jij niet meer bier 's middagsquote:Op maandag 5 april 2004 16:04 schreef psiii het volgende:
leuk he![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn kaart van vandaag: 3. De Keizerin.quote:Op maandag 5 april 2004 16:07 schreef psiii het volgende:
Trek je tarot kaart voor de dag!
http://home.zonnet.nl/bloemberg111/tarot.htm
De mijne van zojuist:
19. De Zon
half 1/ 1 uur?quote:Op maandag 5 april 2004 15:19 schreef ReCreative het volgende:
[..]Hoe laat ongeveer?
Ik vind de intepretatie van die site idd nogal "ongezellig"... Mijn tarotboekje geeft ook aan "einde van een moeizame periode" en "ideeën en meningen over anderen worden herzien, wat leidt tot een realistischer en gelukkiger leven". Dat klinkt al beter hè?quote:Op maandag 5 april 2004 16:51 schreef sweetgirly het volgende:
Mijn kaart voor vandaag: 13, De Dood.
[..]gezellig
uhm, wel toevallig. Had gister nog een heel gesprek over loslaten en indirect dus een (aanwezige) verandering in mijn zijn, (wat wel of niet gaat doorwerken) op meerdere vlakken misschien zelfs. En dan heb ik het nog niet eens over mijn dromen
quote:'Work like you don't need the money, love like you've never been hurt and dance like nobody's watching.'
Toen net inderdaadquote:Op maandag 5 april 2004 17:12 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
half 1/ 1 uur?
Je sliep volgens mij![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 19:40 schreef qu63 het volgende:
nog 20 minuten...
Jaaah! Hadden we het net nog over op IRCquote:Op maandag 5 april 2004 22:38 schreef Morwen het volgende:
.......volle maan was gisteren toch......zucht....![]()
Trustequote:Op maandag 5 april 2004 22:48 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Jaaah! Hadden we het net nog over op IRC. Beetje bewolkt nu alleen...
maar ga nu echt slapen
Daar hebben we het nog wel overquote:Op maandag 5 april 2004 19:15 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Toen net inderdaad. Nog wat bijzonders opgemerkt?
Ow ik ben te laat om je succes te wensenquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Tentamen in 20 minuten..![]()
Whish me luck!
Hum.... eehm.quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:05 schreef Geartsjuh het volgende:
Daar hebben we het nog wel over
Dat is lief van jequote:Op dinsdag 6 april 2004 09:03 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ow ik ben te laat om je succes te wensen. Toch veel succes!!!
. Ik denk aan je
.
quote:Hum.... eehm.
oh ja.. ehm suc.. hmpf te laatquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Tentamen in 20 minuten..![]()
Whish me luck!
quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:58 schreef ReCreative het volgende:qu!!
![]()
Tot vanavond ququote:Op dinsdag 6 april 2004 11:29 schreef qu63 het volgende:
mensen, tot sinas. tis weer tijd voor school!barb, gear, rc en de rest.. tot vanavond!!
![]()
![]()
Hehehehe, denk je dat nou echt??? How about een gezellige aanvaring met je ouders???quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:56 schreef qu63 het volgende:
mijn kaart van vandaag:
4. De Keizer
....
Gemoedstoestand: Je zal op confronterende wijze met gezagdragers (ouders, baas, politie, etc.) in aanraking komen, of dit is al gebeurd. Er komt meer structuur in je leven, en je leert steeds beter om samen te werken.
ik heb vandaag wel een bespreking met mn projectgroep.. zou dat t zijn??
De Zon! Mooie kaart. Klopt-ie voor jou?quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:47 schreef Barbamama het volgende:
Gemoedstoestand: Gevoelens van vreugde, geluk en schoonheid maken zich van je meester. Je beziet de wereld in een geheel nieuw licht; de Zon straalt energie en verwondering uit. De verlichting wordt in het hele lichaam ervaren.
Haaai!quote:Hellow allemaal
![]()
RC!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:55 schreef ReCreative het volgende:
De Zon! Mooie kaart. Klopt-ie voor jou?
Haaai!![]()
![]()
Barbjequote:Op dinsdag 6 april 2004 13:09 schreef Barbamama het volgende:
[..]
RC!!!![]()
Enne... hoe gaat het met jou?
Q!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:36 schreef qu63 het volgende:
Barbje![]()
![]()
hoe issie??
je bent wel weer vroeg wakker zeg
zit nu weer lekker op school.. ff een half uurtje fok!en
gelukkig maar. doe ze de groeten van mequote:Op dinsdag 6 april 2004 13:43 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Q!!!![]()
![]()
![]()
Izzz goooood![]()
Vroeg wakker, zeg dat wel.... even een paar uurtjes slaap tekort, maar soms loopt dat hier nu eenmaal zo... dochter feest, katties feesten mee...
Zal ik doenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:44 schreef qu63 het volgende:
gelukkig maar. doe ze de groeten van me![]()
nog een kwartiertje..![]()
![]()
![]()
alleen maar consulturen.. ff een les binnen lopen en dan weer weg. iedere groep apart en we hebben 5 groepen.. heb dus iedere keer 30 min pauze zeg maar..quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:47 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Zal ik doen
Je hebt nu pauze of iets dergelyks?
Fijn, lekker, beetje onrustig geslapen, maar voel me lekker vandaag. Strijdbaar, hayaaaaaaaaaah!!!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:09 schreef Barbamama het volgende:
Enne... hoe gaat het met jou?
Oooooow! Dus je bent er zo weer?quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:49 schreef qu63 het volgende:
alleen maar consulturen.. ff een les binnen lopen en dan weer weg. iedere groep apart en we hebben 5 groepen.. heb dus iedere keer 30 min pauze zeg maar..
Grom...quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:08 schreef qu63 het volgende:
[..]
oh ja.. ehm suc.. hmpf te laat![]()
![]()
![]()
Strydbaar!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:49 schreef ReCreative het volgende:
Fijn, lekker, beetje onrustig geslapen, maar voel me lekker vandaag. Strijdbaar, hayaaaaaaaaaah!!!!!!!![]()
ow sorry...
Maar nee, de afgelopen magische maanden zijn een beetje uitgeschommeld dus ik ben weer lekker rustig en evenwichtig. Alleen ànders, maar hoe dat dan weer komt.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:49 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Fijn, lekker, beetje onrustig geslapen, maar voel me lekker vandaag. Strijdbaar, hayaaaaaaaaaah!!!!!!!![]()
ow sorry...
Maar nee, de afgelopen magische maanden zijn een beetje uitgeschommeld dus ik ben weer lekker rustig en evenwichtig. Alleen ànders, maar hoe dat dan weer komt.
*geeft gear ook dan maar een knuffel terugquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:52 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Grom...![]()
![]()
*Geeft qu even snel een knuffel aangezien z'n tijd bijna om is
3 kwartier denk ik..quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:51 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Oooooow! Dus je bent er zo weer?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:53 schreef qu63 het volgende:
3 kwartier denk ik..
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
*geeft gear ook dan maar een knuffel terug
hoe ging ie??
quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:38 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Dat is lief van je![]()
Ik hoop dat het heeft geholpen.. het was weer moeilijk(maarja vorige keer vond ik het moeilijk en had ik het ook gehaald dus..
)
[..]
Nee, keuzes maken.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:52 schreef Barbamama het volgende:
Strydbaar!Je gaat eindelyk koppen snellen?
Nou nee is wel ff lekker rustig zo. Nuchtere tussenfase, lekkerquote:Misschien zelf proberen het magische op te roepen?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:54 schreef Barbamama het volgende:
[..]Da's geen vyf minuten?! :'(
Hmmmm... zie het al, beetje verkeerd gelezen
G-art!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:55 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
Iedereen toch heel erg bedankt voor alle support!Voelt echt super!
Ja en door dat gewyzig doet myn smiley het niet meerquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:57 schreef qu63 het volgende:
in de tijd dat ik op quote klikte heb jij em snel veranderd!!
ik zal mn best doen om er zo weer te zijn..
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:53 schreef Geartsjuh het volgende:![]()
quote:Vanavond chat?
Vroegquote:Hoe laat ben je er?
Aaargh!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:57 schreef Barbamama het volgende:
*Boven op G-art springt en fynknuffelt*
Heel goed! Voel jy ook altyd zo'n gat tussen een keuze maken en daadwerkelyk die keuze uitvoeren?quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:57 schreef ReCreative het volgende:
Nee, keuzes maken.
Zoals ik al zei, volgens my heb ik het magische gevoel van jullie gestolenquote:Nou nee is wel ff lekker rustig zo. Nuchtere tussenfase, lekker.
idd: AARGH!quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:57 schreef Barbamama het volgende:
[..]
G-art!!!*Boven op G-art springt en fynknuffelt*
Oeh wat ben jij opeens verstandig gewordenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:59 schreef ReCreative het volgende:
[..]
[..]
[..]
Vroeg.
v.a. uurtje of 20:00 en blahblah hij kent zn verantwoordelijkheid en dus gaat hij vroeg naar bed en blahdieblahdus hij is om 22:00 al weer weg en zo
Goed zo, dan hebben mensen als ik tenminste een goed voorbeeldquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:59 schreef ReCreative het volgende:
v.a. uurtje of 20:00 en blahblah hij kent zn verantwoordelijkheid en dus gaat hij vroeg naar bed en blahdieblahdus hij is om 22:00 al weer weg en zo
Nog wat eerder dan 1 uur zou ook heel gezond zijnquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:05 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Goed zo, dan hebben mensen als ik tenminste een goed voorbeeldKunnen we niet een timer op dat irc zetten? Gewoon om 01uur alle vensters sluiten zou wel gezond zyn
Nee ik ben bijzonder implusiefquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:01 schreef Barbamama het volgende:
Heel goed! Voel jy ook altyd zo'n gat tussen een keuze maken en daadwerkelyk die keuze uitvoeren?
Het is je gegund, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij het gevoel iets anders beleeft dan ikquote:Zoals ik al zei, volgens my heb ik het magische gevoel van jullie gestolen![]()
LOL Ik moest zo lachen om jouw verhaaltje LEquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:01 schreef livEliveD het volgende:
Hoi allemaal![]()
Jullie worden bedankt met je Tarot! Ik trek de duivel(Past wel bij me nic)
Ik snap dat het om de betekenis gaat maar die is ook niet super.![]()
Huppelen is erg constructief.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:03 schreef Geartsjuh het volgende:
Straks ga ik nog huppelen ofzoWtf is er aan de hand? Even kaartje trekken..
Zoals ik al zei, nuchtere tussenperiodequote:Op dinsdag 6 april 2004 14:04 schreef Geartsjuh het volgende:
Oeh wat ben jij opeens verstandig gewordenVoel jij je wel helemaal goed?
LOLquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Huppelen is erg constructief.
Aaargh??? Velen zouden met jou willen ruilen hoor! (toch??quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:03 schreef Geartsjuh het volgende:
idd: AARGH!![]()
quote:Barbamama!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Huppelen? Owjee....quote:Oh ik heb vandaag echt een vreselijk vage dag! Alsof ik helemaal kierewiet ben geworden. Straks ga ik nog huppelen ofzo
Wtf is er aan de hand? Even kaartje trekken..
Mooi zoquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:07 schreef ReCreative het volgende:
Nee ik ben bijzonder implusief.
Neeja, ik ben idd soms stom bezig, mjah vallen en opstaan heet dat... Je werk boeit je enorm zo te zienquote:Het is je gegund, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat jij het gevoel iets anders beleeft dan ik.
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:11 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Aaargh??? Velen zouden met jou willen ruilen hoor! (toch??)
[..]G
-
A
R
T
!
!
!
[..]
Huppelen? Owjee....
Ik zal mijn best doen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:10 schreef Geartsjuh het volgende:
LOL![]()
*schraapt keel
*gaat er even voor zitten
"Wil meneer RC dit nader toelichten voor deze deerne?"
*notitieblok in de aanslag heeft
Ik zeg ook niet "stom", ik zeg anders...quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:14 schreef Barbamama het volgende:
Neeja, ik ben idd soms stom bezig, mjah vallen en opstaan heet dat...
Ja tis weer onvoorstelbaar druk, net als gisteren. Dus is er maar 1 oplossing: zelf doen delegeren en uitbesteden.quote:Je werk boeit je enorm zo te zien
Hmmkayquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Ik zal mijn best doen.
Ten eerste apprecieer ik je beleefdheid, maar ik vermoed dat onze conversaties zich sneller op een ander niveau zullen afspelen wanneer je mij met meneer aanspreekt. Ik verkies een wat minder afstandelijke benadering.
Oeioeioei nu heb je een gevoelig punt geraaktquote:Tot zo ver de beleefdheid, nu huppelen.
Waarom wordt huppelen gezien als iets mafs? Waarom mogen alleen kleine meisjes dat doen? Waarom doet niemand het terwijl het zo'n eenvoudige, fijne en energietechnisch gunstige methode van voortbeweging is?
Well, omdat je iets van jezelf laat zien. Je laat zien dat je je lekker voelt en daarom huppel je. In vroeger tijden werd iets van jezelf laten zien niet beschouwd als passend binnen een normen en waardenstelsel. Er was een boek met regels, daar stond huppelen niet in, dus kan het niet. Want je zal maar iets doen wat niet in het boekje staat, dan ga je, juist, buiten je boekje.
Door nu bewust te kiezen wel te huppelen, en daarmee aan anderen expliciet te laten zien dat JIJ JEZELF bent, en daar geen rem op gooit, geef je je bewuste en onbewuste een vrijheidssignaal dat de ontwikkeling van JEZELF bijzonder bevordert. En alles wat JEZELF bevordert is constructief.
misschien iets voor de meet?quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik moet helaas nog leren om buiten het boekje te gaan.
uh..quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
misschien iets voor de meet?
meer dat we ons allemaal laten gaanquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:42 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
uh..![]()
![]()
Collectief huppelen?
niet als we allemaal meedoenquote:Ik dacht dat we hadden afgesproken deze keer geen mensen bang te maken?
net te laat barbjequote:Op dinsdag 6 april 2004 14:44 schreef Barbamama het volgende:
Q!![]()
Aaargh! En ik had me nog wel zo gehaast!quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:45 schreef qu63 het volgende:
net te laat barbje![]()
![]()
![]()
LOL, ja idd, leuk! Hi TnTquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:45 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben vandaag de gymzaal doorgehuppeld zwaaiend met mijn armen en dat vond mijn gymdocent ook wel mafMaarre, goedemiddag iedereen
Sounds like funquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:45 schreef -Trinity- het volgende:
Ik ben vandaag de gymzaal doorgehuppeld zwaaiend met mijn armen en dat vond mijn gymdocent ook wel mafMaarre, goedemiddag iedereen
!!! Jee wat een verhaal. Maar wij vinden je lief als je jezelf bent hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Oeioeioei nu heb je een gevoelig punt geraakt![]()
Ik heb nooit in mijn leven ervaren dat ik echt mezelf mag zijn. Verschillende dingen hebben daar mee te maken: omgeving, school, dorp etc. Het is zowieso erg Fries-achtig om rustig en kalm te zijn. Iemand als barbamama bijvoorbeeld zou hier met haar enthousiasme iedereen tegen haar in het harnas jagenNouja, het toppunt van niet mezelf zijn was vorig jaar: toen mijn mentor letterlijk tegen me zei dat ik maar beter iemand anders kon zijn. Tja dan knapt er iets..
Jij bent iemand met zoveel kennis, jij weet dat het niet uitmaakt wat anderen van je denken. Je weet het, het is bij je, welnu: pas het toe!quote:Ik moet helaas nog leren om buiten het boekje te gaan.
quote:Trouwens RC: Geweldig stukje tekst!
dj!!!!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:45 schreef -Trinity- het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:49 schreef ReCreative het volgende:
!!! Jee wat een verhaal. Maar wij vinden je lief als je jezelf bent hoor.
Ja die zin had ik ook al in mijn hoofd. Waarom moet je nou weer gewoon doenquote:Nee, en je bent niet de enige die dit op deze manier ervaart. Er zijn zoveel mensen die niet zijn wie ze eigenlijk zijn. Maar JIJ wèèt het van jezelf, jij herkent het, en je kunt het benoemen. Dan heb je al zo'n stap gezet, want veel mensen weten het niet eens dat ze zichzelf niet meer zijn. "Doe maar gewoon, dan doe je al gek genoeg".
Kennis toepassen is sowieso lastig.. (of niet RC?quote:Jij bent iemand met zoveel kennis, jij weet dat het niet uitmaakt wat anderen van je denken. Je weet het, het is bij je, welnu: pas het toe!. Als je kennis toepast wordt je wijs
. Ga eens lekker buiten je boekje.
ga bijvoorbeeld ineens keihard een lied zingen, daarmee jaag je mensen echt de stuipen op het lijf
quote:U vraagt, wij draaien![]()
Als je dat doet ga ik je aanbiddenquote:Op dinsdag 6 april 2004 14:52 schreef ReCreative het volgende:
Ik ga ook maar ff naar overleg huppelen zo denk ik
quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:37 schreef Geartsjuh het volgende:
Oeioeioei nu heb je een gevoelig punt geraakt![]()
Ik heb nooit in mijn leven ervaren dat ik echt mezelf mag zijn. Verschillende dingen hebben daar mee te maken: omgeving, school, dorp etc. Het is zowieso erg Fries-achtig om rustig en kalm te zijn. Iemand als barbamama bijvoorbeeld zou hier met haar enthousiasme iedereen tegen haar in het harnas jagen
Waar woont die gast?quote:Nouja, het toppunt van niet mezelf zijn was vorig jaar: toen mijn mentor letterlijk tegen me zei dat ik maar beter iemand anders kon zijn. Tja dan knapt er iets..
You can do itquote:Ik moet helaas nog leren om buiten het boekje te gaan.
*Ook fan is*quote:Trouwens RC: Geweldig stukje tekst!![]()
Oei, heb ik iets gemist? Ik wist niet dat het uit was tussen jullie...quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:53 schreef displission het volgende:
ja, ik ga het hart van mijn vriendin weer terugwinnen. Het zal niet een, twee, drie gaan, maar de keuze is gemaakt.
Wanneer kan je langskomen?quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:08 schreef Barbamama het volgende:Niet alleen in Friesland, G-art, ik ben zelfs teveel voor het "geavanceerde" Westen...
Maar ik kom wel een keer langs in jouw dorp. Als ze my hebben meegemaakt, smeken ze op hun blote knietjes of je alsjeblieft jezelf wil zyn als ja maar zorgt dat het BM7beest weggaat
B!quote:Waar woont die gast? [afbeelding]
quote:You can do it
Wie niet?quote:*Ook fan is*
Als ik myn partner in crime mag meenemen (myn dochter dus), kan dit heeel gauw geregeld wordenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:18 schreef Geartsjuh het volgende:
Wanneer kan je langskomen?![]()
And how about mindgames?quote:B!Ik ben geschokt!
Geweld lost niks op he
![]()
Ja ga hem nog even goedpraten ook! Niemand heeft het recht om dat soort dingen over een ander te zeggen. En als iemand dat doet, heeft dat meestal meer te maken met een balk in het eigen oog dan jouw splinter, mm'kay?quote:Trouwens had hij achteraf wel gelijk omdat ik in die periode ook niet helemaal mezelf was
Idd...quote:Wie niet?![]()
![]()
Oewaaaaah!!!!!! Run, my dear friendsquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:02 schreef Geartsjuh het volgende:
*grom*
*Beest in Geertje wakker wordt..
Lastig idd, ik weet er alles van. 't Is voor mij ook veel blahblah maar toepassen:quote:Kennis toepassen is sowieso lastig.. (of niet RC?) Ben er druk mee bezig maar ik stuit op veel onbegrip bij veel mensen.
Maar bedankt voor het compliment
Gelukkig nietquote:![]()
Wat een klef clubje zijn wij ook eigenlijkDat is vast ook niet 'normaal'
![]()
quote:Als je dat doet ga ik je aanbidden![]()
![]()
Da's ook geweldquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:47 schreef Barbamama het volgende:
And how about mindgames? [afbeelding]
Moet kunnenquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:47 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als ik myn partner in crime mag meenemen (myn dochter dus), kan dit heeel gauw geregeld worden
Wat RC zegtquote:And how about mindgames? [afbeelding]
Ik praat hem niet goed. Het is idd een zieke vent. Hij zat er alleen achteraf niet ver naast. Ik haat hem er niet voor hoor. Integendeel. Heb heel wat leerzame ervaringen gehad in die periode.quote:Ja ga hem nog even goedpraten ook! Niemand heeft het recht om dat soort dingen over een ander te zeggen. En als iemand dat doet, heeft dat meestal meer te maken met een balk in het eigen oog dan jouw splinter, mm'kay?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:49 schreef ReCreative het volgende:
Oewaaaaah!!!!!! Run, my dear friends
Ja daar wou ik het ook even met je over hebben vanavond.quote:Lastig idd, ik weet er alles van. 't Is voor mij ook veel blahblah maar toepassen:
quote:Doe dat nou maar niet, dat vind ik een beetje eng
die is zeker een partner in crimequote:Op dinsdag 6 april 2004 15:47 schreef Barbamama het volgende:
Als ik myn partner in crime mag meenemen (myn dochter dus), kan dit heeel gauw geregeld worden
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:03 schreef qu63 het volgende:
en we zijn er weer voor 3 kwartier!!
dat duurde langquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:11 schreef Barbamama het volgende:
[..]Qu63!!!
Hehehe, jy bent een lekkere....quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:28 schreef ReCreative het volgende:
Ik zeg ook niet "stom", ik zeg anders...alsof er een andere bron is
quote:Ja tis weer onvoorstelbaar druk, net als gisteren. Dus is er maar 1 oplossing: zelf doen delegeren en uitbesteden.
Owjee... was bezig..quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:12 schreef qu63 het volgende:
dat duurde lang![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tis je alweer vergeven hoor (nog een half uur...)quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:14 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Owjee... was bezig..Sorriiii....!
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:15 schreef qu63 het volgende:
tis je alweer vergeven hoor (nog een half uur...)
ik moet nog ff een docent spreken, maar die heeft nu nog lesquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:17 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
Wat heb je gedaan en wat moet je nog doen?
We steunen je wel hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ik moet nog ff een docent spreken, maar die heeft nu nog lesmoet dus gvd 3 kwartier wachten..
gelukkigquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:20 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
We steunen je wel hoor![]()
Waarover moet je hem spreken danquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:18 schreef qu63 het volgende:
ik moet nog ff een docent spreken, maar die heeft nu nog lesmoet dus gvd 3 kwartier wachten..
ik krijg nog 7 studiepunten van em..quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:22 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Waarover moet je hem spreken dan
Hmja? Ow. Heel interessant. straks val ik door de mandquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:02 schreef Geartsjuh het volgende:
Ja daar wou ik het ook even met je over hebben vanavond.
Ja, net een stukje om te oefenen door de gang hier. En toen huppelde ik tegen m'n bureauhoofd aan. Laat ik nou volgende maand m'n beoordeling hebbenquote:Het was lief bedoeld hoor![]()
Heb je nou al gehuppeld?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:23 schreef ReCreative het volgende:
Ja, net een stukje om te oefenen door de gang hier. En toen huppelde ik tegen m'n bureauhoofd aan. Laat ik nou volgende maand m'n beoordeling hebben![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:22 schreef qu63 het volgende:
ik krijg nog 7 studiepunten van em..
jeps. trein van 17.11, overstappen in weesp, 17.30 in naarden-bussum en dan naar huis fietsen met de busquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:24 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ja da's wel belangryk dan
En daarna kan je weg daaro?
Mwuhahahahahaaaaaquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:23 schreef ReCreative het volgende:
Hmja? Ow. Heel interessant. straks val ik door de mand
Mwuhahahahahaaaaaaaquote:Ja, net een stukje om te oefenen door de gang hier. En toen huppelde ik tegen m'n bureauhoofd aan. Laat ik nou volgende maand m'n beoordeling hebben![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:25 schreef qu63 het volgende:
jeps. trein van 17.11, overstappen in weesp, 17.30 in naarden-bussum en dan naar huis fietsen met de bus
we gaan gewoon een rage beginnen!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:26 schreef Barbamama het volgende:
No offense natuurlyk, maar dit is echt hilarisch, ik zou er byna om wensen dat ik nu regulier werk had, altyd leuk om mensen te shockerenEN hey, mss wordt het wel eennwe rage: huppelen
nope, ben lui, de bus gaat om 17.36 weg, dan kan ik die net zo goed nemen toch?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:28 schreef Barbamama het volgende:
[..]Je fiets is stuk/gestolen?
Gnagna!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:23 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hmja? Ow. Heel interessant. straks val ik door de mand
quote:Ja, net een stukje om te oefenen door de gang hier. En toen huppelde ik tegen m'n bureauhoofd aan. Laat ik nou volgende maand m'n beoordeling hebben![]()
truste!quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:34 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik ga even een slaapje doen.![]()
![]()
Tot vanavond!![]()
![]()
![]()
Als je je energie voor betere dingen opspaart wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:29 schreef qu63 het volgende:
nope, ben lui, de bus gaat om 17.36 weg, dan kan ik die net zo goed nemen toch?
hmpfquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:38 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Als je je energie voor betere dingen opspaart wel ja
Slapen???? Nu???? Moet je niet een cheerleaderdansje doen omdat je page 4 opener bent?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:34 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
Tot vanavond!![]()
![]()
![]()
Slaapje doen! Wat een goed ideequote:Op dinsdag 6 april 2004 16:34 schreef Geartsjuh het volgende:
![]()
Tot vanavond!![]()
![]()
![]()
Euhm... vanavond...? Jy..? en ik...?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:38 schreef qu63 het volgende:
hmpf![]()
ik d8 meer aan school, na het gene wat we gisteravond hadden besprokenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:40 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Euhm... vanavond...? Jy..? en ik...?:'(
Je neemt je schoolboeken toch ook mee?quote:Op dinsdag 6 april 2004 16:42 schreef qu63 het volgende:
ik d8 meer aan school, na het gene wat we gisteravond hadden besproken
hahaquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:45 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Je neemt je schoolboeken toch ook mee?Ik ga dan opletten of je je huiswerk wel goed doet
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:17 schreef qu63 het volgende:
haha
dat dacht je toch niet echt he![]()
denk je?quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:23 schreef Barbamama het volgende:
[..]Hahaaa...
Dacht ik wel. Maar geeft niet, komt nog wel een keertje ............
Ja maar zo hoort het ook! Jy een primeur, ik een primeur!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:26 schreef qu63 het volgende:
denk je?
dan zou jij een van de weinigen zijn die mij aan mn huiswerk gezien hebben...
denk je? je moet wel heel erg ver gaan om mij aan mn huiswerk te zien zitten hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:35 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ja maar zo hoort het ook! Jy een primeur, ik een primeur!
Whahahaaa!quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:35 schreef qu63 het volgende:
wat een kneus zeg
Rijbewijs na twee uur ingenomen
zo erg ben ik iig niet
Aaaah, maar ik heb zo myn trucjesquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:36 schreef qu63 het volgende:
denk je? je moet wel heel erg ver gaan om mij aan mn huiswerk te zien zitten hoor
nog ff wat ceedees branden en dan ga ikquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:47 schreef Barbamama het volgende:
Whahahaaa!![]()
Okay, wil jou wel eens zien ryden dan
zal dat werken bij mij??quote:Aaaah, maar ik heb zo myn trucjes(zie nick <---)
quote:Op dinsdag 6 april 2004 18:50 schreef qu63 het volgende:
zal dat werken bij mij??
DVD's gingen we kyken toch? Ik weet niet wat je hebt, Muse heb ik iig niets van, dus dat kan altyd...quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:09 schreef qu63 het volgende:
welke muziek moet mee barb?
ik neem wel wat lueks meequote:Op dinsdag 6 april 2004 19:12 schreef Barbamama het volgende:
[..]
DVD's gingen we kyken toch? Ik weet niet wat je hebt, Muse heb ik iig niets van, dus dat kan altyd...
Hmmm... dan moet je langs de Mac ryden voor myquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:27 schreef qu63 het volgende:
ik neem wel wat lueks mee
hoe laat kan ik dan wel komen?? moet wel weer om 11 uur thuis zijn.. morgen weer gewoon school..
je was toch vegetarier?? of kan je zo'n lief rondje niet katen liggenquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:35 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hmmm... dan moet je langs de Mac ryden voor my
LOLquote:Op dinsdag 6 april 2004 19:38 schreef qu63 het volgende:
je was toch vegetarier?? of kan je zo'n lief rondje niet katen liggen(verkapte herman finkers actie) fo hoef ik er alleen maar LANGS te rijden?/
geen dank trini!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef -Trinity- het volgende:
*bedankt ondertussen qu63 ff voor de steun*
dan hou ik er de volgende keer geen rekening meer mee hoor! gewoon eten wat de pot schaft!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:43 schreef Barbamama het volgende:
[..]
LOLNee, je moet er ook! een bestelling doen.. (Happy Meal is goed
) En juist ik ben hypocriet vegetariër.... Di's een noodgeval, snappie?
niks in almere buiten?? of op de weg van hilversum naar almere buiten??quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:48 schreef livEliveD het volgende:
Adres: Stationsstraat 55
Postcode: 1315 KG
Plaats: ALMERE
Wow die typo's?!quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:46 schreef qu63 het volgende:
dan hou ik er de volgende keer geen rekening meer mee hoor! gewoon eten wat de pot schaft!
weet aal een geen mac te vinden in almere
nee..quote:Op dinsdag 6 april 2004 19:51 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wow die typo's?!
Hoe dan ook... Volg de borden naar het station en je ziet vanzelf wel ergens een bordje met McDonalds, friettent is ook goed, dan moet je maar even bellen welke je gevonden hebt, dan geef ik de bestelling wel door... is dat goed?
zal ik toch maar gaan kijken dan?quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Owjee... En wat nu?
Okayquote:Op dinsdag 6 april 2004 20:06 schreef qu63 het volgende:
zal ik toch maar gaan kijken dan?
dan ga ik nu weg!
je bent wel klaar dan??quote:Op dinsdag 6 april 2004 20:08 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Okay
Tot zo
You're welcomequote:Op dinsdag 6 april 2004 21:25 schreef livEliveD het volgende:
Thnx Geartsjuh
Die platen die ik via google heb gevonden zijn inderdaad mooi. Die Kagaya kan idd tekenen zeg.
zozo vroeg wakker!quote:Op woensdag 7 april 2004 08:37 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Heeeej, qu, goeiemorgen![]()
Vroeg? Ik was hier pas half negen, das laat voor mijn doenquote:Op woensdag 7 april 2004 08:39 schreef qu63 het volgende:
zozo vroeg wakker!
je zou toch om 10 uur stoppen?? of ben je weer langer doorgegaanquote:Op woensdag 7 april 2004 08:46 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Vroeg? Ik was hier pas half negen, das laat voor mijn doen.
maar lag er gister laat in dus dat mag
Hmja. Ik had een nogal interessante discussie, dus t is wat uitgelopen...quote:Op woensdag 7 april 2004 08:50 schreef qu63 het volgende:
je zou toch om 10 uur stoppen?? of ben je weer langer doorgegaan
jaja! ik was er weer eens niet bij..quote:Op woensdag 7 april 2004 08:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hmja. Ik had een nogal interessante discussie, dus t is wat uitgelopen...
Nee idd. Maar je hebt wel een gezellig avond gehad?quote:Op woensdag 7 april 2004 08:55 schreef qu63 het volgende:
[..]
jaja! ik was er weer eens niet bij..
jawel hoor.. gezellig Musequote:Op woensdag 7 april 2004 08:56 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nee idd. Maar je hebt wel een gezellig avond gehad?
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:05 schreef qu63 het volgende:
rc aan t werk??
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:08 schreef ReCreative het volgende:
[..]
ms vanmiddag meer tijd
Page 5!
Yezzz here I am!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:44 schreef qu63 het volgende:gaat snel zeg, zo'n slowchattopic
barb al wakker??
barbje !!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:17 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Yezzz here I am!!!![]()
![]()
Hallo aan iedereen
Ook alleen maar wakker omdat de postbode me wakker heeft gebeldEn weer 's niet even kon wachten, dus nu weet ik nog niets
Ben nu Absolution aan het luisteren
Gister: handen afdrogen - nee theedoek, moet handdoek hebben - zoekzoek - en toen naar beneden gegaan...quote:Op woensdag 7 april 2004 12:20 schreef qu63 het volgende:
barbje !!
absolution(weer editten terwijl ik quote he
)
moet helaas weer gaan..
ik geef em wel een beetje gelijk hoor.. moest gisteren ook ff wachten...![]()
ja dat moet je!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 12:23 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Gister: handen afdrogen - nee theedoek, moet handdoek hebben - zoekzoek - en toen naar beneden gegaan...Dat duurde toch niet zo lang? Of moet ik by de deur wachten op postbodes en andere fans???
Veel plezier wat je ook gaat doen!![]()
![]()
![]()
Owjee...quote:Op woensdag 7 april 2004 12:24 schreef qu63 het volgende:
ja dat moet je!!!
ga lekker squashen.. ga ik weer last krijgen van mn arm
tot vanavond!!![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 08:52 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Hmja. Ik had een nogal interessante discussie, dus t is wat uitgelopen...
Geartsjuhquote:Op woensdag 7 april 2004 13:23 schreef Geartsjuh het volgende:RC!
Spiegeltje van me!
![]()
Nog lekker geslapen de rest van de korte nacht?Het was niet mijn bedoeling om heel interessant te zijn en je zo een korte nachtrust te bezorgen
Dat was het zekerquote:Op woensdag 7 april 2004 13:42 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Geartsjuh![]()
![]()
Na, het is mijn eigen schuld hoor, ik had gewoon de pc uit kunnen zetten, maar dat wilde ik niet. Het was wel fascinerend.
Ik neem aan dat je me daar vanavond meer over gaat vertellen?quote:btw ik weet nu wel waarom je dr zondag niet in kon en wat het effect was dat je dr gister wel een beetje in kon... pfff wat een dag
Vanavond IRCquote:Ik neem aan dat je me daar vanavond meer over gaat vertellen?
Foto laten zien!quote:Ik moet nu trouwens wel weer even wennen aan mijn nieuwe haarlengteWeer 5cm er af
Mits indien terzijde immers daarentegen ik er ben vanavond welquote:Op woensdag 7 april 2004 14:13 schreef Geartsjuh het volgende:
Ik neem aan dat je me daar vanavond meer over gaat vertellen?
Wat hèèft iedereen hier toch met foto's???quote:Op woensdag 7 april 2004 14:17 schreef livEliveD het volgende:
Foto laten zien!![]()
![]()
Uiteraard, volledig correct. Staat genoteerdquote:Op woensdag 7 april 2004 14:28 schreef ReCreative het volgende:
Mits indien terzijde immers daarentegen ik er ben vanavond wel.
quote:Wat hèèft iedereen hier toch met foto's???
Of-ie een beetje klopt? Moeilijk te zeggen nog. Eventjes afwachtenquote:Archetype: De zwerver, de hofnar.
Symboliseert: De volkomen vrije geest en het zuivere instinct. De Dwaas verwacht niets, en maakt geen plannen. Hij reageert onmiddellijk op de situatie van het moment.
Betekenis: Welke weg we ook kiezen, dwaas zijn we en blijven we. De knapzak bevat onze ervaringen die we nooit gedachteloos achterlaten, zoals herinneringen en trauma's ons leven kunnen beheersen. De Dwaas leert ons impulsief nieuwe uitdagingen aan te gaan.
Gemoedstoestand: Je hebt een gevoel van moed, optimisme en vertrouwen in jezelf. Je begint aan een onbevreesde sprong in een nieuwe fase van je leven, waarbij soms niet de gebaande paden worden betreden. Je zou dan ook een gevaar kunnen zijn voor elementen in de maatschappij die hechten aan structuur en ordening.
quote:Op woensdag 7 april 2004 14:48 schreef ReCreative het volgende:
Zeg, deeltje drie moet nog wel vol vandaag, hoor.
Mijn kaart voor vandaag:
0. De Dwaas (*meldt)
Of-ie een beetje klopt? Moeilijk te zeggen nog. Eventjes afwachten.
Klinkt leuk!!! Trinityquote:Op woensdag 7 april 2004 15:16 schreef -Trinity- het volgende:
Hm, goeiemiddag iedereen. Vandaag was ik lekker vroeg uitMorgen paasviering
Uurtje naar school, ondertussen even alle afspraken voor zaterdag checken en dan weer naar huis...
Zaterdag gaan we met een groepje(5 met mij erbij) naar Haarlem stadten en naar de bioscoop*zin in*
xplanequote:Op woensdag 7 april 2004 15:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
Die kaart trok ik over jou toen ik "iets" wilde weten
![]()
![]()
En hy klopt zeker welMaar dat heeft ook met interpretatie te maken, myn tarotboek denkt namelyk ietsjes anders over de uitleg....
255? 300? Zo iets?quote:Op woensdag 7 april 2004 14:55 schreef Geartsjuh het volgende:
Newbmode: wanneer zit een topic vol dan? Bij hoeveel posts?
301 posts (302 stukken tekst in totaal dus). Kijk maar naar volle topics.quote:Op woensdag 7 april 2004 15:38 schreef ReCreative het volgende:
255? 300? Zo iets?
Schaam je!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef ReCreative het volgende:
Zitten er overdag nou mensen in #truth?? Ben er nog nooit overdag geweest...
Ik ben er ook wel vaker overdag, maar bij gebrek aan mensen ga ik dan ook maar weer wegquote:Op woensdag 7 april 2004 16:04 schreef ReCreative het volgende:
Psyche!!!!
Zitten er overdag nou mensen in #truth?? Ben er nog nooit overdag geweest...
3x ?? Hoe is t met r?quote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef Psyche2003 het volgende:
3 x naar ziekenhuis voor Psychress controle (bloedprikken)
Hmm, was vanochtend kennelyk nog niet helder, het komt toch wel overeen zie ik nu net... De rest zeg ik wel op ircquote:Op woensdag 7 april 2004 15:28 schreef ReCreative het volgende:
xplane
Hey Psychequote:Op woensdag 7 april 2004 16:00 schreef Psyche2003 het volgende:
Laat ik ook eens mijn steentje bijdragen aan de slowchat en de missie om het vol te krijgen dan
Vandaag weer lekker druk :S
3 x naar ziekenhuis voor Psychress controle (bloedprikken) en de kat is ook geholpen, dus dat is ook weer gebeurd![]()
Jazekerquote:Op woensdag 7 april 2004 17:25 schreef qu63 het volgende:
dag dag![]()
![]()
![]()
muse een beetje bevallen barb?
Hoi hoi !quote:Op woensdag 7 april 2004 17:11 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hey Psyche![]()
![]()
Bly te horen dat het uiteindelyk wel goed is gekomen met allesWat een sukkels hè, dat ze dan weer vergeten iets te controleren.. *zucht!*
Hoe reageert kattie trouwens op de ingreep? Is ie nog suf? Ik heb dat nog nooit meegemaakt, alle katties die ik ken waren al geholpen voor ik ze ophaalde..
quote:Op woensdag 7 april 2004 18:14 schreef Psyche2003 het volgende:
Hoi hoi !
Kat reageert best wel goed eigenlijk, is alleen ietsje rustiger ten opzichte van normaal en dat is dan ook het enige wat er lijkt te zijn. Hij heeft trek, drinkt goed, heeft alweer met al zijn nagels in mijn schouder gehangendus.... Hij is zo goed als de oude
quote:Op woensdag 7 april 2004 18:22 schreef Barbamama het volgende:
[..]![]()
![]()
Hehehe, ik kén dat soort kattenquote:Op woensdag 7 april 2004 18:25 schreef Psyche2003 het volgende:Deed best pijn hoor...
![]()
Ah, het enige wat je nog kunt doen, myn vriendquote:Op woensdag 7 april 2004 18:52 schreef Psyche2003 het volgende:
Katten zijn gewoon GE-WEL-DIG!
Echt, die van ons ligt momenteel over mijn schoot en linkerarm gedrapeerd en heeft zo'n blik in zijn ogen van "en haal het eens in je hoofd om die arm weg te halen"
Ik hoop wel dat het hele gebeuren van vandaag hem ook een beetje zal kalmeren, want hij heeft best wel de irritante gewoonte om krols te gaan lopen mauwen 's avonds óf midden in de nacht
Dus daarom heb jij zo'n raar slaappatroon?quote:Op woensdag 7 april 2004 19:03 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Ah, het enige wat je nog kunt doen, myn vriend, is het lieflyke nachtelyke gemauw van je kattie te leren waarderen... Wanneer de lichten uitgaan is het kattenfeest namelyk!!!
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:47 schreef qu63 het volgende:
dag mensen!!we zijn er weer!!
ik ben dr al hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 19:49 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Tot zo op IRC
Mijn buurkat zat net alweer op me te wachten toen ik terug kwam, zette zijn klaaglijkste miauw op, kopjes geven, meelopen en "hop", mee naar binnen. Toen gooide ik een kruimeltje brood naar buiten om hem weer buiten te krijgen (allergiequote:Op woensdag 7 april 2004 18:52 schreef Psyche2003 het volgende:
Katten zijn gewoon GE-WEL-DIG!
Echt, die van ons ligt momenteel over mijn schoot en linkerarm gedrapeerd en heeft zo'n blik in zijn ogen van "en haal het eens in je hoofd om die arm weg te halen"
Ik hoop wel dat het hele gebeuren van vandaag hem ook een beetje zal kalmeren, want hij heeft best wel de irritante gewoonte om krols te gaan lopen mauwen 's avonds óf midden in de nacht
quote:Op woensdag 7 april 2004 19:43 schreef Geartsjuh het volgende:
Dus daarom heb jij zo'n raar slaappatroon?![]()
Je kunt een vachtloze kat nemen, mss is het op het eerste gezicht een beetje wennen, maar het kattenhart blyft op de goede plek zitten hoor!quote:Op woensdag 7 april 2004 20:00 schreef ReCreative het volgende:
RC en zijn buurkat![]()
Hehehequote:Op woensdag 7 april 2004 20:14 schreef qu63 het volgende:
katten zijn liev!vooral blinde katten die de weg niet meer weten
pagina 6
nog 51 posts en topic is vol!
bevalt Muse een beetje?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:17 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Hehehe
Wanhopige muziek, ik word er een beetje.... wanhopig van....quote:Op woensdag 7 april 2004 20:18 schreef qu63 het volgende:
bevalt Muse een beetje?
aha.. hoe laat ben je op IRC?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:21 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wanhopige muziek, ik word er een beetje.... wanhopig van....
Wanneer jy dat wil?quote:Op woensdag 7 april 2004 20:22 schreef qu63 het volgende:
aha.. hoe laat ben je op IRC?
waarom ben je er dan nog nietquote:Op woensdag 7 april 2004 20:24 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Wanneer jy dat wil?
Okayokay, ik kom er aanquote:Op woensdag 7 april 2004 20:25 schreef qu63 het volgende:
waarom ben je er dan nog nietje weet dat ik altijd IRC opstart
![]()
quote:7. De Zegewagen
Archetype: Het triomferende ego, de kroon op het individuele rijpingsproces.
Symboliseert: De volwassen mens die, na een periode van zoeken, een succesvol leven leidt.
Betekenis: De rijpheid die we ervaren is vaak niet veel meer dan een masker. De sterke wil die hieruit voortkomt voelt prettig, en is moeilijk om op te geven of te relativeren. Maar de geest die alles aan de wil onderwerpt loopt het risico te verstarren, en juist van de krachten te worden afgesneden die hij heeft leren beheersen.
Gemoedstoestand: Dankzij de kracht van je persoonlijkheid kan je situaties met succes in de hand houden. Deze 'controle' is echter wel oppervlakkig van aard, want er zal nooit sprake zijn van verzoening. Toch duidt hij in het algemeen een goede afloop van gebeurtenissen aan.
Owww yeahquote:Archetype: Verbeeldingskracht, reflectie van de innerlijke ervaringen.
Symboliseert: Het 'dierlijke' zelf dat in volle glorie ontwaakt; een huilende weerwolf onder de volle maan, die de macht van het onbewuste illustreert door iets primitiefs en dierlijks in de meest respectabele mensen op te roepen.
Betekenis: Dromen zijn de verbeelding van de onbewuste energie. Een confrontatie met de Maan is als het ontwaken uit een nachtmerrie; de verwilderde gevoelens zijn niet het gevolg van de nachtmerrie, maar andersom. De Maan staat voor universele angsten in het collectieve onbewuste, die behalve in dromen ook via drugs of meditatie naar boven kunnen komen.
Gemoedstoestand: Vreemde emoties dringen tot je bewustzijn door. De activering van het onbewuste roept angst en onrust op, waarmee je zult moeten leren omgaan.
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:18 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen iedereen!Ik ga nu ontbijten en dan naar de paasviering, maybe nog ff Daan spreken, grappige gast is dat
![]()
En ik zal wel weer Esther aan het lachen maken als ik "Boega boega boega!" roep... Wij zijn echt vaag samen, anyway, breakfast!
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:18 schreef -Trinity- het volgende:
Goedemorgen iedereen!Ik ga nu ontbijten en dan naar de paasviering, maybe nog ff Daan spreken, grappige gast is dat
![]()
En ik zal wel weer Esther aan het lachen maken als ik "Boega boega boega!" roep... Wij zijn echt vaag samen, anyway, breakfast!
quote:Op donderdag 8 april 2004 09:21 schreef -Trinity- het volgende:
Daan is iemand uit 2v2, en ik zit in 2v1, vorig jaar bij hem in de klas gezeten en Esther is klasgenote, die eigenlijk al lacht als ik haar aankijk, en alleen ik kan dat. Echt vaag...
oke!quote:Op donderdag 8 april 2004 09:23 schreef -Trinity- het volgende:
Nevermind
Klinkt beestachtig RCquote:Op donderdag 8 april 2004 09:03 schreef ReCreative het volgende:![]()
Mijn mooie kaart van vandaag:
18. De Maan
[..]
Owww yeah![]()
quote:Op donderdag 8 april 2004 12:07 schreef Geartsjuh het volgende:
En een goeiemorgen allemaal!!![]()
![]()
Uh correctie: middag)
Ow!! Doet die ook meteen boodschappen, anders meldt ik me bij deze aan hoor Gearts !!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:08 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Klinkt beestachtig RC![]()
Nog wel goed geslapen?
Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie gaat er door voor de op afstand bestuurbare magnetron?
Volgens mij kan je dat inderdaad inprogrammeren... even opzoeken..quote:Op donderdag 8 april 2004 12:10 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Ow!! Doet die ook meteen boodschappen, anders meldt ik me bij deze aan hoor Gearts !!![]()
Hoi btw!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:08 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]![]()
Hoi Gearts!
![]()
Bij deze wil ik me dan graag opgeven, zo'n magnetron zoek ik al tijdenquote:Op donderdag 8 april 2004 12:11 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Volgens mij kan je dat inderdaad inprogrammeren... even opzoeken..
Ja hoor!
Hattum al gevondenquote:Op donderdag 8 april 2004 12:14 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Hoi btw!![]()
![]()
![]()
Linkje: http://home.zonnet.nl/bloemberg111/tarot.htm
Rrrooooaaaaarrrrr....quote:Op donderdag 8 april 2004 12:08 schreef Geartsjuh het volgende:
Klinkt beestachtig RC![]()
Kort, erg kort. Maar wel goedquote:Nog wel goed geslapen?
Nou ik lees net dat Psyche ook kandidaat is, dus dan zijn mijn kansen hopeloosquote:Spiegeltje spiegeltje aan de wand, wie gaat er door voor de op afstand bestuurbare magnetron?
Ok Psyche zit in de race!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:21 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Bij deze wil ik me dan graag opgeven, zo'n magnetron zoek ik al tijden![]()
Heb je wel gehoord van de zeven, de zeven,quote:Op donderdag 8 april 2004 12:28 schreef Geartsjuh het volgende:
[..]
Ok Psyche zit in de race!
Maak het volgende liedje af:
Heb je wel gehoord van de zeven, de zeven...
En dan alle zeven coupletten plus bijbehorend dansje uitvoeren![]()
Wou net zeggen dat het wel mee zou vallen, maar ik geloof dat ik daar nu al een beetje laat mee wasquote:Op donderdag 8 april 2004 12:25 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Nou ik lees net dat Psyche ook kandidaat is, dus dan zijn mijn kansen hopeloos. 't Is toch wel een combi magnetron he? Ik heb er echt eentje nodig..
Woohoo!!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:36 schreef Geartsjuh het volgende:
Jaa we have a winner!!!![]()
![]()
Hoera voor Psyche!
![]()
![]()
[afbeelding]
Veel plezier ermee
Preciesquote:Op donderdag 8 april 2004 12:37 schreef ReCreative het volgende:
Nou dit is niet eerlijk.
RC is aan het werk en kan slechts eens in de 10, 20 minuutjes ff kijken. Ik had de vraag nog niet eens gelezen en het antwoord stond er al.
nou had ik gister al een wasmachine gewonnen, dus ik ben evengoed wel blij
Sowwy RC.... Als het goed is kan ik binnenkort ook niet meer iedere keer snel reageren hoorquote:Op donderdag 8 april 2004 12:37 schreef ReCreative het volgende:
Nou dit is niet eerlijk.
RC is aan het werk en kan slechts eens in de 10, 20 minuutjes ff kijken. Ik had de vraag nog niet eens gelezen en het antwoord stond er al.
nou had ik gister al een wasmachine gewonnen, dus ik ben evengoed wel blij
Leuke linkjes Psyche!quote:Op donderdag 8 april 2004 12:32 schreef Psyche2003 het volgende:
Deze zijn misschien ook wel leuk om als dagkaartjes ofzo te trekken :
Moeder Aarde Kaartjes (Indiaanse Wijsheden):
http://www.dewegvanhethar(...)deraardekaarten.html
LeNormand Kaarten:
http://www.libralion.com/lenormand.htm
Affirmatie Kaarten:
http://home.planet.nl/~sc(...)atie/affirmaties.htm
Louise Hay Wijsheden Kaartjes:
http://www.libralion.com/hay.htm
Oooowww!! Spanneeendquote:Op donderdag 8 april 2004 12:40 schreef Psyche2003 het volgende:
[..]
Sowwy RC.... Als het goed is kan ik binnenkort ook niet meer iedere keer snel reageren hoorHeb straks een sollicitatie geprek om 16:00!
Nou, hy is wel raak hè?quote:Op donderdag 8 april 2004 12:38 schreef Psyche2003 het volgende:
Ok, trouwens, mijn Tarot kaartje voor vandaag :
1. De Magiër
Quhu!!!! Waar ben je???quote:Op donderdag 8 april 2004 10:18 schreef qu63 het volgende:
en we zijn weer weg!
op weg naar school. meld me daar nog wel ff
Thnx... (heb het misschien wel nodig)quote:Op donderdag 8 april 2004 12:45 schreef ReCreative het volgende:
[..]
Oooowww!! Spanneeend.
Succes alvast! Go Psych
Yep, raak inderdaadquote:Op donderdag 8 april 2004 13:32 schreef Barbamama het volgende:
Psyche![]()
![]()
[..]
Nou, hy is wel raak hè?
Nog gefeli met je nwe magnetron trouwens
Save to say.... Op school ?? Denk ikquote:Op donderdag 8 april 2004 13:33 schreef Barbamama het volgende:
[..]
Quhu!!!! Waar ben je???
Tja, dan moet je by de pryzenvrouw G-art zyn.... Ik heb hier niets mee te maken... Wanneer ik vraag dat een jongen een liedje voor me zingt, hoor ik alleen maar smoezen en topichanges.... Wanneer er een magnetron te winnen valt, springen ze om te mogen zingen voor jequote:Op donderdag 8 april 2004 13:38 schreef Psyche2003 het volgende:
Yep, raak inderdaad
En thnx, maar hij werkt niet goed... Heb net 2 broodjes bapao geprobeerd op te warmen, maar er gebeurd niets
Hmpf....quote:Save to say.... Op school ?? Denk ik![]()
Hmmm...! Ja jy wel, ik dus niet, werd pas na vyven.... En toen nog lukte het nauwelyks, volgens my heb je jouw slapeloosheid gewoon naar my zitten sturenquote:Ow, enne, ik heb prima geslapen![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |