abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24312254
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:45 schreef VOLVOMEISTER het volgende:

[..]

Doe geen moeite. Ik ken hier zat nationalisten die afgesproken hebben wat er moet gebeuren als Wilders vermoord wordt. En nee, gunstig klinkt het zeker niet.

Ik ben overal klaar voor.... Zoals ik al laatst zei, emigreren komt niet in mijn woordenboekje voor, maar sterven binnen de nederlandse grenzen wel
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  Eindredactie Games vrijdag 31 december 2004 @ 03:15:55 #277
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_24312589
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:24 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Jij ziet geertje liever dood heh?
Geloof me denk nog even diep na, hoe erg je die man ook haat, dood moet hij niet gaan, dan ontstaat er een ramp in nederland en als die niet ontstaat dan zal ik die aanstichten en me best doen om het grootste tuig van nederland te groeperen.
lol
ja
net zoals de ramo die zch voltrok bij je buttbudd Pimmeje zeker
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_24312720
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 03:15 schreef donald_dick het volgende:

[..]

lol
ja
net zoals de ramo die zch voltrok bij je buttbudd Pimmeje zeker
Ik snap niet precies wat je bedoelt. Maar toen Fortuyn dood ging was totaal onverwachts, wij waren niet in staat om rationeel te denken en om het zakie tuig te groeperen, het eerste wat we dachten was: "Hoe laat gaat die moeder******** intercity naar de haag".

Nu als Wilders wordt neergelegd, dan gaan we wat strategiser te werk.... Je moet van alles leren.... En geloof me Johnny leert snel.... heel snel. Die fout met Fortuyn dat we rustig aan deden ga ik zeker goed maken wanneer Wilders wordt weggeschoten
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_24314735
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 01:24 schreef JohnDope het volgende:

Jij ziet geertje liever dood heh?
Geloof me denk nog even diep na, hoe erg je die man ook haat, dood moet hij niet gaan, dan ontstaat er een ramp in nederland en als die niet ontstaat dan zal ik die aanstichten en me best doen om het grootste tuig van nederland te groeperen.
Haat? welnee, ik vind Wilders een blamage voor Nederland en mocht hij ooit aan de macht komen dan vertrek ik uit Nederland. Hij mag van mij lang leven en tegelijkertijd vind ik al dat slachtoffer geblaat dom gelul.

Ja, ja, we kennen je stoere praatjes ondertussen wel, maakt echt veel indruk om op een internet forum de stoere jongen uit te hangen
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 10:55:43 #280
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24315190
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 02:46 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben overal klaar voor.... Zoals ik al laatst zei, emigreren komt niet in mijn woordenboekje voor, maar sterven binnen de nederlandse grenzen wel
Wanneer is het allemaal zover?
Iconen verdwijnen, klonen verschijnen.
Dan ken jij de CDA aanhangers niet.
Fok = bruinhemdenforum, want smilies zijn kaal.
pi_24315259
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:55 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Wanneer is het allemaal zover?
Als Wilders vermoord wordt, als ik de strekking goed begrijp, gaat John Dope hoogstpersoonlijk de strijd aanvoeren.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 11:01:48 #282
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24315327
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:58 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Als Wilders vermoord wordt, als ik de strekking goed begrijp, gaat John Dope hoogstpersoonlijk de strijd aanvoeren.
Zo te lezen aan zijn achterlijke geblaat, hetgeen een schande voor Wilders is, gaat die als die zo doorgaat binnenkort internet verlaten. Ik denk namelijk dat de aivd ook dat soort gastjes in de gaten houdt.
pi_24315408
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

Zo te lezen aan zijn achterlijke geblaat, hetgeen een schande voor Wilders is, gaat die als die zo doorgaat binnenkort internet verlaten. Ik denk namelijk dat de aivd ook dat soort gastjes in de gaten houdt.
Och, dan mag de AIVD nog wel een flink aantal mensen in dienst nemen als ze iedere hersenloze schreeuwer op fora's in de gaten moeten houden, da's alleen op FOK al zeker 3 FTE's
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 11:12:22 #284
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24315543
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Och, dan mag de AIVD nog wel een flink aantal mensen in dienst nemen als ze iedere hersenloze schreeuwer op fora's in de gaten moeten houden, da's alleen op FOK al zeker 3 FTE's
Figuren als Dope proberen Wilders in hun obscure clubjes te krijgen als leider van white power of zo. Ik denk dat Wilders een broertje dood heeft aan dat soort.
pi_24319554
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 11:01 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

De aivd mag me best in de gaten houden, als ze maar de prioriteiten zetten bij Wilders beveiligen en het land beschermen. Mensen als ik moeten ze als corvee doen.
Als ze gewoon zorgen dat ze Wilders in leven houden, dan hebben ze geen omkijken naar mensen zoals ik. Ik ben een heel relaxt persoon, behulpzaam en ze mogen me hele huis doorzoeken er is geen wapen of wat dan ook te vinden. En als de aivd me in de gaten houdt dan kunnen zij getuigen voor me.
Weet je wat het met mij is, ik heb gewoon het hart op de tong er zijn genoeg landgenoten die denken zoals ik, maar het gewoon voor hun houden.
Wat denk je met die rellen op het binnenhof na de dood van Fortuyn, denk je dat het volstond met neonazies? Mooi niet, het waren allemaal doorsneeburgers die mooie spreekkoortjes stonden te zingen en brandjes aan het stichten waren.

Kom is met een stukkie tekst van me wat een schande voor Wilders is?
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 14:08:45 #286
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24319679
Dope, je suggereert dat je het recht in eigen hand gaat nemen, dat is niet iets waar Wilders op zit te wachten. Niemand overigens, behalve domkoppen.
pi_24320043
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:08 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Dope, je suggereert dat je het recht in eigen hand gaat nemen, dat is niet iets waar Wilders op zit te wachten. Niemand overigens, behalve domkoppen.
Ik suggereer dat de maatschappij er groot belang bij heeft dat de democratie goed beschermd wordt door de veiligheidsdienst. Een 2de politieke moord binnen zo`n korte tijd kan de maatschappij niet aan.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 14:42:23 #288
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24320293
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik suggereer dat de maatschappij er groot belang bij heeft dat de democratie goed beschermd wordt door de veiligheidsdienst. Een 2de politieke moord binnen zo`n korte tijd kan de maatschappij niet aan.
Dat is volledig waar, maar dat betekent dus niet dat een stel imbecielen het recht in eigen hand moet gaan nemen.
pi_24320659
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:42 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Dat is volledig waar, maar dat betekent dus niet dat een stel imbecielen het recht in eigen hand moet gaan nemen.
Klopt, maar het is wel een logischgevolg van zo`n situatie.
pi_24320963
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 10:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Haat? welnee, ik vind Wilders een blamage voor Nederland en mocht hij ooit aan de macht komen dan vertrek ik uit Nederland.
  † In Memoriam † vrijdag 31 december 2004 @ 15:18:03 #291
45013 Aaahikwordgek
Maakt vrienden
pi_24321018
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:00 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Klopt, maar het is wel een logischgevolg van zo`n situatie.
Logisch misschien, maar niet nuttig. Nuttiger zou een staking zijn zoals we dat in de Oekraine zagen. Legitiem en zonder geweld.
pi_24321649
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:

[..]

Logisch misschien, maar niet nuttig. Nuttiger zou een staking zijn zoals we dat in de Oekraine zagen. Legitiem en zonder geweld.
Dat er geen geweld heeft plaats gevonden in de Oekriane is vanwege het feit dat die aanslag op Joesjtsjenko mislukt is.
pi_24322485
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 15:51 schreef JohnDope het volgende:

Dat er geen geweld heeft plaats gevonden in de Oekriane is vanwege het feit dat die aanslag op Joesjtsjenko mislukt is.
Gelul, er is nooit enige sprake geweest van geweld in de UA noch enige intentie daartoe al was Joesjtsjenko wel dood geweest.

Degenen die hem steunen hebben veel te grote financieele belangen en geweld is slecht voor business.
pi_24322895
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 16:31 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Gelul, er is nooit enige sprake geweest van geweld in de UA noch enige intentie daartoe al was Joesjtsjenko wel dood geweest.

Degenen die hem steunen hebben veel te grote financieele belangen en geweld is slecht voor business.
Diegene hem het meeste steunt is de doorsnee burger en de burger bepaalt of het zakie uit de klauwen loopt. Neem nou maar van mij aan dat als Joesjtsjenko was overleden door die aanslag, dat er dan een burgeroorlog was uitgebroken. Ze hebben decennia lang onder dat linksebolwerk moeten leven en nu was er een kans dat men het tij kon keren met het Joesjtsjenko, dan is het natuurlijk 1 groot drama wanneer die kans letterlijk de nek om wordt gedraaid.
Debat in zo`n situatie zal nooit een optie zijn.
pi_24350091
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 00:58 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ik geloof dat-ie niets meer kan zeggen zonder kritiek te krijgen... Dus, ja, dan begrijp je wel, dan wordt zijn speelruimte verkleind, zijn mening bedreigd en de democratie vernietigd.
Ja kritiek, dat is inderdaad zo vervelend
quote:
Op vrijdag 31 december 2004 14:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]
Als ze gewoon zorgen dat ze Wilders in leven houden, dan hebben ze geen omkijken naar mensen zoals ik.
[..]

Kom is met een stukkie tekst van me wat een schande voor Wilders is?
Dat is precies wat extremistische moslims zeggen over dat filmpje van Hirsi Ali en van Gogh.. En je impliceert tegelijk ook dat je als hij WEL neergeschoten wordt iets gaat doen. Ik hoop dat je iets via juridische weg bedoelt ofzo, want anders neem je inderdaad het recht in eigen hand. En daar is wilders op tegen (zegt hij) en dan ben je dus WEL een schande voor hem. Je gaat dan juist tegen de democratische beginselen in.
quote:
Op donderdag 30 december 2004 02:07 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Tel daarbij op het verschil in snelheid van vrachtwagens en bussen tegenover gewone auto's. Maar het is inderdaad zo, de discussie over verkeersveiligheid kan beter het labeltje "hoe pest ik de automobilist het beste" genoemd worden.
terug naar Wilders, het aantal verkeersslachtoffers stijgt inderdaad, en nogmaals, auto's harder laten rijden verhoogt de uitstoot van CO2 zeer sterk. En wij zitten WEL aan Kyoto vast (gelukkig overigens).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')