Parkeergarage bij mij op school, die noemen we de kelder (want daar zit die, logisch hequote:Op maandag 5 april 2004 22:47 schreef MutZ het volgende:
[..]
kelder??
dank je welquote:Op maandag 5 april 2004 23:44 schreef LWaS het volgende:
Ik zal nog es wat voor die ook_gek doen
punten?quote:Op maandag 5 april 2004 23:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dank je wel
was effe van pc aan het verranderen
krijg je ook nog punten voor dit
Ey ook_gek, ik moet morgen bij het "Circustheater VSB" zijn in Den Haag/Scheveningen word dat zwaaien naar elkaar ?quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:18 schreef ook_gek het volgende:
sorry
ik doe wel nieuws supmitten
komen jullie eng in de buurt zegquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ey ook_gek, ik moet morgen bij het "Circustheater VSB" zijn in Den Haag/Scheveningen word dat zwaaien naar elkaar ?![]()
gastheer aan de deur? in een lion king pak?quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:38 schreef BoJo het volgende:
Ik zie nu pas dat het voor die Lion King gedoe is van Joop van Ellende, ik moet gastheer aan de deur spelen![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:42 schreef LWaS het volgende:
[..]
gastheer aan de deur? in een lion king pak?
Dan had ik miss nog komen kijken ookquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:45 schreef BoJo het volgende:
[..]dat zou ik dan nog wel komisch vinden
![]()
Nou ja, is weer eens wat anders hèquote:hun eigen gastheer is ziek en er staan al 2 chauffeurs van ons te vaketparken, maar nu ben ik gestrikt om die gastheer te vervangen...ben een chauffeur, ik wil rijden gvd!!!![]()
maar zodra er een ouwe aap me richting de opkomende zon gaat beginnen te houden, moet ik wel gaan protesteren denk ikquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:46 schreef LWaS het volgende:
[..]
Dan had ik miss nog komen kijken ook
[..]
lijkt me verstandig jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
maar zodra er een ouwe aap me richting de opkomende zon gaat beginnen te houden, moet ik wel gaan protesteren denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |