Doen we straks wel...quote:Op maandag 5 april 2004 11:02 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ga je mee naar een donker hoekje?
Het zijn er nog echt 2 hoor!!!quote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
ein reich, ein kampf, ein moderator.
Ik kom overal achter...quote:Op maandag 5 april 2004 14:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgens mij ging 't hier over ThaFreak, en liet ie Mutz lekker buiten beschouwing.. (als ze daar maar niet achter komt...)
hij viel me mee, maar toch denk ik dat ik heb niet zo goed gemaakt heb...quote:Op maandag 5 april 2004 15:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oi Mutz, hoe was ut tentamen?
Snel door trekken naar de 120 welquote:Op maandag 5 april 2004 14:30 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
sneller rijden dan de max. snelheid mag niet.
ze houden niet eens rekening met jouquote:Op maandag 5 april 2004 15:10 schreef MutZ het volgende:
[..]
Het zijn er nog echt 2 hoor!!!
[..]
Ik kom overal achter...
stuk schijnheil. je deed zelf het hardst meequote:Op maandag 5 april 2004 15:22 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ze houden niet eens rekening met jou![]()
![]()
ik kan me ook nog iets herinneren van jou...quote:Op maandag 5 april 2004 15:37 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
stuk schijnheil. je deed zelf het hardst mee
ik zie het al helemaal voor me... Maar ja, dan moet er wel weer een nieuwe mod komen...quote:Op maandag 5 april 2004 15:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
You said it Tjab.. Eert lopen claimen dattie alleenheerser is en dan opeens zeggen dat Mutz ook meedoet... jaja.. Met zulke mannetjes moeten we eik hardhandig afrekenen.. Vierendelen lijkt me wel wat.. En dan niet met 4 van die harige paarden.. Maar paarden van Aluminium en staal..
zeg het ze maar mutz....quote:Op maandag 5 april 2004 15:46 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik kan me ook nog iets herinneren van jou...
quote:Op maandag 5 april 2004 15:48 schreef MutZ het volgende:
[..]
ik zie het al helemaal voor me... Maar ja, dan moet er wel weer een nieuwe mod komen...
Vrijwilligers??
quote:Op maandag 5 april 2004 15:48 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
zeg het ze maar mutz....![]()
weg jijquote:Op maandag 5 april 2004 15:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
*Zich aanmeldt als vrijwilliger*
Bang voor concurrentie??quote:Op maandag 5 april 2004 15:51 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
weg jij![]()
*ban aanvraagt*
quote:Op maandag 5 april 2004 15:55 schreef MutZ het volgende:
[..]
Bang voor concurrentie??
pijpbeurtje doet wonderen.quote:Op maandag 5 april 2004 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
te lui voor.....
campagne voeren.....
stemmen verzamelen, geld uitgeven....
slecht idee......
Watje...quote:Op maandag 5 april 2004 15:58 schreef ThaFreak het volgende:
[..]![]()
te lui voor.....
campagne voeren.....
stemmen verzamelen, geld uitgeven....
slecht idee......
Forum Opties | |