goede beslissing, als je langer moet reizen dan je les hebt, zou ik ook thuis blijvenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:21 schreef PeuRac het volgende:
Oh Bazzos, ik kan geen foto's voor je maken vandaagben nl niet naar school gegaan, k had me verslapen, en daardoor zou ik zo laat aankomen op schoold at ik voor 1.5 uur les 4 uur moet reizen
![]()
Zie je wel. Die gozer heeft een gespleten personelijkheid.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En net zei je nog dat je t lekker vond
butt ofcourse and with youquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:18 schreef BoJo het volgende:
[..]
tuto posto?![]()
Ik denk dat je liegtquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel. Die gozer heeft een gespleten personelijkheid.
Want hij zit in een boer gat. En ik in een bouwput. Den Haag.
Ik weet niet wat voor een armen die gozer dan heeft. Maar je ziet al dat het verhaal niet klopt
Wie zegt dat ik thuis benquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:22 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Zie je wel. Die gozer heeft een gespleten personelijkheid.
Want hij zit in een boer gat. En ik in een bouwput. Den Haag.
Ik weet niet wat voor een armen die gozer dan heeft. Maar je ziet al dat het verhaal niet klopt
heb ik niet en ik spreek geen spaansquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:18 schreef LWaS het volgende:
[..]
probeer het woordenboek
anche buono , graciequote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
butt ofcourse and with you
je hebt toch internetquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
heb ik niet en ik spreek geen spaans![]()
duuuuuuhquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:31 schreef LWaS het volgende:
[..]
je hebt toch internet
dus heb je ook zat woordenboekenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:32 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
duuuuuuh
hoe kan ik anders antwoorden![]()
Je praat zo wel als of je uit een boer dorp komtquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik thuis benen ik woon niet in Zevenaar
t is toch echt een stad waar ik woon
Je moet niet denken. En dat is ook de reden dat jij op de FP moet zitten. Users wijzen je op nieuws. En dan hoef jij alleen wat zinnetjes anders te zetten en online te gooien. Klikje hier klikje daar en klaar.quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:24 schreef LWaS het volgende:
[..]
Ik denk dat je liegt
Nee, dat noemen ze abnquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:39 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je praat zo wel als of je uit een boer dorp komt
Voor mensen die op klompen lopen wel jaquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, dat noemen ze abn
Ik kan niet lopen op klompen, heb ze zelfs nooit gehadquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Voor mensen die op klompen lopen wel ja
Je vriendin heeft anders aardige uiersquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan niet lopen op klompen, heb ze zelfs nooit gehaden voor een boer weet ik verdomd weinig af van Koeien
werk ze.....quote:Op dinsdag 6 april 2004 12:57 schreef LWaS het volgende:
Ik ga werken![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:00 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Je vriendin heeft anders aardige uiers
Yup.. half 8 voorrijden. half 9 examen.. Ik raad mensen in en om Rotterdam aan om binnen te blijvenquote:Op dinsdag 6 april 2004 12:03 schreef LWaS het volgende:
[..]
oh, morgen afrijden?
in de achterhoek wonen heeft zo zijn voordelenquote:Op dinsdag 6 april 2004 13:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yup.. half 8 voorrijden. half 9 examen.. Ik raad mensen in en om Rotterdam aan om binnen te blijven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |