voor mij was het altijd goed leesbaarquote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:45 schreef golden_power het volgende:
hmm van dat merk FILA ik heb altijd gedacht dat die "A" een "S" was.. ik vond het ook altijd zo raar waarom ze altijd FILA zeiden.. ik ben er pas een maand geleden achtergekomen
LOLquote:Op maandag 5 april 2004 14:23 schreef Tasma het volgende:
toen ik 4-6 was ofzo :
Langs sommige snelwegen (richting rotterdam vanuit brabant) staan geen normale lantaarnpaals maar hangen kabels met daaraan rechthoekige lampen..
Ik dacht dat dat dus geen lampen maar bakjes waren..
(we gingen overdag en 's avonds sliep ik altijd in de auto)
En, als je in de auto rijdt lijken die bakjes net te bewegen, met de auto mee.. Ik dacht dus dat dit een soort van transport systeem voor post ofzo was en dat in die bakjes de brieven vervoerd werden..
heb het 3 jaar geloofd geloof ik..
Haha, héééél herkenbaar... Ik zei altijd Fils ("Fails")... Totdat ik een keer heel raar aangekeken werd door een medestudent.... Maar tot op de dag van vandaag vind ik dat die 'a' meer op een 's' lijkt...quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:45 schreef golden_power het volgende:
hmm van dat merk FILA ik heb altijd gedacht dat die "A" een "S" was.. ik vond het ook altijd zo raar waarom ze altijd FILA zeiden.. ik ben er pas een maand geleden achtergekomen
*meldt*quote:Op zaterdag 8 mei 2004 21:45 schreef golden_power het volgende:
center | foldquote:Op zaterdag 8 mei 2004 19:36 schreef Aardbei_ het volgende:
oohjaaa.. haha nu vat ik 'm:) hahahahaha dat ik daar nu pas achterkom:P dankjeeee
quote:Op woensdag 12 mei 2004 23:38 schreef Alixia het volgende:
Ernie: "Hey Bert er zit een banaan in mijn reet."
Bert: "Nee, Ernie dat ben ik."
owh, right!quote:Op donderdag 13 mei 2004 16:08 schreef ThE_ED het volgende:
Dat Graaf Tel uit Sesamstraat natuurlijk een Graaf is omdat het eigenlijk een woordgrapje was.De serie is nl origineel engelstalig (de gedeeltes met alleen poppen.) en de graaf is dus in het Engels een "Count", wat grappig is omdat hij in sesamstraat degene is die het tellen (to count = tellen) uitlegt.
quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:53 schreef Rio het volgende:
Ik bedenkt me net nog iets. Toen ik klein was (jaar of acht ofzo?) kreeg ik een stoere crossfiets. Nou zit er op zo'n (kinder)crossfiets op het stuur altijd bescherming; zo'n zacht hoesje zeg maar, voor als je op je bek gaat (weet ik nu). Vroeger dacht ik echter altijd dat je daar je kin op moest leggen terwijl je fietste. Reed ik daar een beetje belachelijk met mijn kin op dat lage stuur...
ik ken hem alsquote:Op woensdag 12 mei 2004 23:38 schreef Alixia het volgende:
Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik de volgende mop begreep. Was waarschijnlijk toen nog onschuldig.![]()
Ernie: "Hey Bert er zit een banaan in mijn reet."
Bert: "Nee, Ernie dat ben ik."
Ghe.. ik ookquote:Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef jeroenpost17 het volgende:
Ik dacht altijd dat al dat vuurwerk met oud en nieuw voor mij werd afgestoken! Ik ben jarig op 1 jan:):)
quote:Op donderdag 13 mei 2004 09:53 schreef Rio het volgende:
Ik bedenkt me net nog iets. Toen ik klein was (jaar of acht ofzo?) kreeg ik een stoere crossfiets. Nou zit er op zo'n (kinder)crossfiets op het stuur altijd bescherming; zo'n zacht hoesje zeg maar, voor als je op je bek gaat (weet ik nu). Vroeger dacht ik echter altijd dat je daar je kin op moest leggen terwijl je fietste. Reed ik daar een beetje belachelijk met mijn kin op dat lage stuur...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |