abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_18979475
Vroeger zag je wel eens busjes van de bloedbank rondrijden.
Ik dacht dan altijd dat die busjes helemaal vol met bloed zaten, dus tot het dak aan bloed
Het heeft mn moeder nog moeite gekost dat uit mn hoofd te praten..
So be mine
And your innocence I will consume
clic
clic
pi_18981039
uhm jaa ik weet trouwens nog steeds niet wat Centerfold betekend,. en dan staat der bove iets van nietje door je navel? maar kijk in de cosmo girl (tijdschrift) staat altijd mister centerfold, en jaa das tog geen meneer met een nietje door z'n navel?
...failure is not my enemy
the fear of failure is my enemy.
  zaterdag 8 mei 2004 @ 19:24:08 #203
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18981370
Zucht, "centerfold" komt van het feit dat dat de foto was/is die in het midden van het blad zit (waar het nietje zit) zodat de foto van betreffende dame over 2 pagina's in de lengte kon. (En nu kun je ze ook nog uitklappen
[KNE]-Mod
pi_18981632
oohjaaa.. haha nu vat ik 'm:) hahahahaha dat ik daar nu pas achterkom:P dankjeeee
  zaterdag 8 mei 2004 @ 20:02:36 #205
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_18982047
En de betreffende foto zit dus opgevouwen in het midden.
[KNE]-Mod
pi_18983481
hmm van dat merk FILA ik heb altijd gedacht dat die "A" een "S" was.. ik vond het ook altijd zo raar waarom ze altijd FILA zeiden.. ik ben er pas een maand geleden achtergekomen
pi_18983523
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 21:45 schreef golden_power het volgende:
hmm van dat merk FILA ik heb altijd gedacht dat die "A" een "S" was.. ik vond het ook altijd zo raar waarom ze altijd FILA zeiden.. ik ben er pas een maand geleden achtergekomen
voor mij was het altijd goed leesbaar
pi_19063310
ik besefte pas recentelijk dat bommelding en bommelding dezelfde woord is en dat het tweede waarschijnlijk niet bestaat.
  woensdag 12 mei 2004 @ 02:26:04 #209
78698 Gianluca
de stationshoerenhater
pi_19063343
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:23 schreef Tasma het volgende:
toen ik 4-6 was ofzo :

Langs sommige snelwegen (richting rotterdam vanuit brabant) staan geen normale lantaarnpaals maar hangen kabels met daaraan rechthoekige lampen..

Ik dacht dat dat dus geen lampen maar bakjes waren..
(we gingen overdag en 's avonds sliep ik altijd in de auto)

En, als je in de auto rijdt lijken die bakjes net te bewegen, met de auto mee.. Ik dacht dus dat dit een soort van transport systeem voor post ofzo was en dat in die bakjes de brieven vervoerd werden..

heb het 3 jaar geloofd geloof ik..
LOL
Kom niet in mn buurt je begaat een flater, in een straal van 5 kilometer schiet ik elke bitch neer
pi_19078182
quote:
Haha, héééél herkenbaar... Ik zei altijd Fils ("Fails")... Totdat ik een keer heel raar aangekeken werd door een medestudent.... Maar tot op de dag van vandaag vind ik dat die 'a' meer op een 's' lijkt...
pi_19082209
quote:
*meldt*
Live it!
pi_19082809
Ik ben er pas sinds een paar maanden achter dat CCW en CW in Photoshop voor Counter-Clock-Wise en Clock-Wise staan
Nee.
pi_19082951
k kwam er van de week achter dat de leun-dingetjes in de bus rechts lager zijn dan links
  woensdag 12 mei 2004 @ 21:51:19 #214
29114 Artificial_M
De laatste der kunstmatigen...
pi_19084408
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 19:36 schreef Aardbei_ het volgende:
oohjaaa.. haha nu vat ik 'm:) hahahahaha dat ik daar nu pas achterkom:P dankjeeee
center | fold
midden | vouwen
De laatste der kunstmatigen...
pi_19088298
Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik de volgende mop begreep. Was waarschijnlijk toen nog onschuldig.

Ernie: "Hey Bert er zit een banaan in mijn reet."
Bert: "Nee, Ernie dat ben ik."

pi_19088455
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:38 schreef Alixia het volgende:
  donderdag 13 mei 2004 @ 09:53:28 #217
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_19093310
Ik bedenkt me net nog iets. Toen ik klein was (jaar of acht ofzo?) kreeg ik een stoere crossfiets. Nou zit er op zo'n (kinder)crossfiets op het stuur altijd bescherming; zo'n zacht hoesje zeg maar, voor als je op je bek gaat (weet ik nu). Vroeger dacht ik echter altijd dat je daar je kin op moest leggen terwijl je fietste. Reed ik daar een beetje belachelijk met mijn kin op dat lage stuur...
Ik heb al een boek.
  donderdag 13 mei 2004 @ 16:08:07 #218
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_19102288
Dat Graaf Tel uit Sesamstraat natuurlijk een Graaf is omdat het eigenlijk een woordgrapje was.De serie is nl origineel engelstalig (de gedeeltes met alleen poppen.) en de graaf is dus in het Engels een "Count", wat grappig is omdat hij in sesamstraat degene is die het tellen (to count = tellen) uitlegt.
[KNE]-Mod
  donderdag 13 mei 2004 @ 18:23:14 #219
68171 janvier_egalite
ergerend aan rapaille
pi_19105534
Waarom stuiteren tennisspelers met het balletjes alvorens zij serveren? Dat moet natuurlijk een reden hebben dacht ik als kind. Dan hoor je ineens dat er zoiets bestaat als een ranglijst van spelers. Dus de nummer 1 stuitert 1 keer voordat ie serveert, logisch en duidelijk voor iedereen dat hij nr 1 is.
Hoe het dan met spelers met een lage klassering ging was mij ook niet helemaal duidelijk. Later leek me dat deze twee elementen niet helemaal gerelateerd waren aan elkaar.
genuanceerd ten top
pi_19107155
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 16:08 schreef ThE_ED het volgende:
Dat Graaf Tel uit Sesamstraat natuurlijk een Graaf is omdat het eigenlijk een woordgrapje was.De serie is nl origineel engelstalig (de gedeeltes met alleen poppen.) en de graaf is dus in het Engels een "Count", wat grappig is omdat hij in sesamstraat degene is die het tellen (to count = tellen) uitlegt.
owh, right!
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_19108726
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 09:53 schreef Rio het volgende:
Ik bedenkt me net nog iets. Toen ik klein was (jaar of acht ofzo?) kreeg ik een stoere crossfiets. Nou zit er op zo'n (kinder)crossfiets op het stuur altijd bescherming; zo'n zacht hoesje zeg maar, voor als je op je bek gaat (weet ik nu). Vroeger dacht ik echter altijd dat je daar je kin op moest leggen terwijl je fietste. Reed ik daar een beetje belachelijk met mijn kin op dat lage stuur...
LOL!!!
  donderdag 13 mei 2004 @ 21:38:48 #222
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_19108795
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 23:38 schreef Alixia het volgende:
Het heeft bij mij jaren geduurd voordat ik de volgende mop begreep. Was waarschijnlijk toen nog onschuldig.

ik ken hem als

ernie : "bert, er zit een banaan in mijn oor, bert!'
bert : 'dat is geen banaan, ernie...'
pi_19111173
quote:
Op maandag 5 april 2004 14:02 schreef jeroenpost17 het volgende:
Ik dacht altijd dat al dat vuurwerk met oud en nieuw voor mij werd afgestoken! Ik ben jarig op 1 jan :):)
Ghe.. ik ook
Niet dat ik er zo blij mee ben maar toch..
pi_19117745
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 09:53 schreef Rio het volgende:
Ekki-Ekki-Ekki-Ekki-PTANG! Zoom-Boing! Z'nourrwringmm
pi_19122207
dat honden jongetjes waren en poezen meisjes..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')