Geeft nietquote:Op maandag 5 april 2004 13:08 schreef Jessicaa het volgende:
Oeps even terug lezen Jessicaa
Ik denk niet dat ze vandaag komtquote:Op maandag 5 april 2004 13:18 schreef Belana het volgende:
Tan, doe rustig aan meid! Ik hoop dat de vk snel komt!
Met ons en de kleine in aantocht gaat het goed.quote:Ik mis wat verhalen hier, hoe is het toch met Digger en EW ?
Het schommelt nog steeds. Een uur geleden was de onderdruk nog 88, maar net (NB nog wel na een middagslaapje) was de onderdruk weer 100quote:Op maandag 5 april 2004 13:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
tan idd niet fijn die schommelingen met je bloeddruk, doe maar lekker rustig aan
Neeeeeeeeee, we wilden het niet weten, daarom prent ik ook die vraagtekens nu zo in mijn hoofdquote:Op maandag 5 april 2004 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
He, Phluphy, wat grappig. Wilden jullie het eigenlijk wel weten?
ow, dus eigenlijk helemaal niet grappigquote:Op maandag 5 april 2004 15:52 schreef phluphy het volgende:
[..]
Neeeeeeeeee, we wilden het niet weten, daarom prent ik ook die vraagtekens nu zo in mijn hoofd
Ik zie nu pas dat we al nummer 6 op de lijst zijn van bovenaf gezien, dat gaat best wel hard zeg! (dat ik hier niet zo vaak kom zal daar trouwens ook wel bij meespelen)quote:Op maandag 5 april 2004 15:42 schreef Girly het volgende:
spannend tan :d
ennuh mooie auto digger![]()
Ach, ik vind van wel hoor, vond het gewoon zo'n enorme humor-situatie (je had dat hoofd van die man moeten zien)quote:Op maandag 5 april 2004 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
ow, dus eigenlijk helemaal niet grappig
Nou ja, ze hebben me vanochtend vanuit het ziekenhuis ook teruggestuurd met (lichte) hoofdpijn. De hoofdpijn kon ook ergens anders van komen namelijk.quote:Op maandag 5 april 2004 15:46 schreef bixister het volgende:
tan, hoofdpijn is wel een reden om te bellen hoor.
Nou ben er al achter dat wanneer ik langer dan een half uur rustig zit, de bloeddruk goed is en wanneer ik een klein loopje maak (bijv. naar de WC) dat de onderdruk meteen weer tegen de 100 zit, dat is nu al de hele tijd zo, dus meten heeft gewoon geen zin meer, alleen maar rustig blijven zitten en/of liggen dus. Maar als dit zo blijft bel ik de VK nog wel een keer op, want dit hou ik geen dagen vol. Als ik nu nog maar 35 weken was of zo, maar ik ben bijna 38 weken, dus de baby mag gewoon komen.quote:Op maandag 5 april 2004 17:01 schreef Rewimo het volgende:
Tan, gewoon even bellen, lijkt me ook beter voor je gemoedsrust. Waarom zou je risico nemen? En stop met zelf meten want daar word je knettergek van en dan vliegt je bloeddruk zeker omhoog
Wij hebben ook de oranje bugaboo besteld. Als ik er soms iemand mee zie lopen, denk ik: oei wel een hele felle kleur. maar ook wel weer erg leuk. En de baby kijkt inderdaad tegen een donkerblauwe binnenkant aan dus die wordt niet tureluursquote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef Anitra het volgende:
Btw miss-d ik heb de bugaboo besteld donderdag
in oranje, want ik hou niet van de lichte binnenkant. Maar wij hebben dus binnenkort een bugaboo
Ik heb met mijn vriend afgesproken dat ik behalve het eten koken niks doe vandaag, maar ik voel mijn hoofdpijn wéér opkomen. Als dat doorzet dan bel ik de VK weer, anders niet. Ze zullen toch weer hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 5 april 2004 17:25 schreef Rewimo het volgende:
Nee, dat is niet goed. Heb je al gebeld, Tan?
Zo'n mooie nieuwe auto moet wel ingereden wordenquote:Op maandag 5 april 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
mis je verder nog iets Lois?
LOL, Digger, tja dat is de mannelijke voorbereiding op gezingsuitbreiding. Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend het wel leek of hij zwanger was van een nieuwe auto zo is hij ermee bezig.quote:Op maandag 5 april 2004 13:23 schreef DIGGER het volgende:
Hebben net afgelopen weekend een auto gekocht waar de kleine de komende jaren ook prettig in moet kunnen toeven
Hahaha wat geinig dat je daar op zo'n moment en denkt, en knap dat je die datum had onthouden! Viel het verder wel mee bij de tandarts?quote:Op maandag 5 april 2004 17:25 schreef clauwheee het volgende:
Ow en Phluphy, ik ben blij voor je! Ik weet niet hoe ik er bij kwam maar had nog aan je gedacht vanochtend. Ik moest naar de tandarts, en dat vond ik eng. Dus ik lig in die stoel, en ging aan andere dingen denken als afleiding. En ik associeerde jou dus met 5 april..echt heel raar dat ik dat nog wist, ben de laatste tijd namelijk niet zo helder!
Inderdaad, we zullen nog wel zien of dat verhaal nog een "staartje"quote:Op maandag 5 april 2004 17:28 schreef Rewimo het volgende:
Phluphy, goed nieuws zegWat een blunder van die arts zeg, gelukkig maar dat je erom kunt lachen. Ben benieuwd of hij gelijk heeft (maar daar komen we vanzelf achter mettertijd
).
Zeg dat wel, ik zit weer helemaal op een roze wolkquote:Op maandag 5 april 2004 17:44 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Phluphy wat een goed om te horen he als alles goed is met jouw en baby![]()
Ja, als hij in tempo doorgroeit blijft ie kleiner dan de max. grootte die hij destijds had, en daar had ik lichamelijk geen klachten door.quote:Op maandag 5 april 2004 19:59 schreef Merisse het volgende:
Phluphy, da's goed nieuws en kan me voorstellen dat na dergelijk nieuws je je niet meer druk maakt om zo'n blunder en het eigenlijk wel komisch vindt. Als de tumor niet harder gaat groeien dan nu ben je dan de rest van je zwangerschap "veilig"?
Sugar, ik had laatst een gespek met een zgn. voorlichtigsdeskundige, die me vertelde dat wegen al heel vaak niet meer gedaan wordt, omdat het toch zo weinig zegt eigenlijk (is toch per persoon anders). Om het gewicht bij te houden wordt door velen als ouderwets en onnodig beschouwd.quote:Op maandag 5 april 2004 20:39 schreef Sugar het volgende:
Ik zit er ernstig aan te denken om volgende week bij de vlos te vragen of ik alsjeblieft niet gewogen hoef te worden. Is dat heel stom?![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 20:46 schreef phluphy het volgende:
[..]
Hahaha wat geinig dat je daar op zo'n moment en denkt, en knap dat je die datum had onthouden! Viel het verder wel mee bij de tandarts?
Ja leuk is dat he, en elk nieuw iets is toch ook weer een beetje spannend op zich.quote:Op maandag 5 april 2004 21:04 schreef pluisje het volgende:
...... weer een stapje verder in het hele zwangerschapsproces
Lijkt me helemaal niet stom! Ik word helemaal niet gewogen bij mijn VK dus zo erg kan dat toch niet zijn. Schijnt toch dat de een gewoon wat meer in het begin en de ander weer meer aan het eind van de zwangerschap aankomtquote:Op maandag 5 april 2004 20:39 schreef Sugar het volgende:
Ik zit er ernstig aan te denken om volgende week bij de vlos te vragen of ik alsjeblieft niet gewogen hoef te worden. Is dat heel stom?![]()
Ik snap niet wat het nut ervan is zoiets in je dossier te zetten als er geen medische noodzaak is. Dan heb je helemaal kans op verklappen door een artsquote:Op maandag 5 april 2004 16:08 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ach, ik vind van wel hoor, vond het gewoon zo'n enorme humor-situatie (je had dat hoofd van die man moeten zien). En tenslotte weten we niets zeker dus hou ik het op een kans van 50-50
![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 17:40 schreef Anitra het volgende:
Btw miss-d ik heb de bugaboo besteld donderdag
in oranje, want ik hou niet van de lichte binnenkant. Maar wij hebben dus binnenkort een bugaboo
Daar hoef je je echt niet voor te schamen hoor, voor die gedachten, ook al kan ik je ook zeggen dat ik je een prachtige zwangere vindquote:Op maandag 5 april 2004 20:52 schreef Sugar het volgende:
![]()
Ik ben heel blij dat ik swanger ben en heel dankbaar ook. Maar ik kan er niet omheen dat ik moeite heb met mijn lijf... Hoe ondankbaar en onbenullig ik dat ook vind en zou willen vinden. Ik zie zo op tegen passen, tegen spiegels, tegen bloot en tegen wegen. Ik wil dit niet voelen, maar ik voel het.
Jammer hoor Annie, had je wel gezegd dat je eerder een miskraam hebt gehad en dat je graag zo snel mogelijk zekerheid wil? Doen hoor, nee heb je, ja kun je krijgen.quote:Op maandag 5 april 2004 20:31 schreef AnnieB het volgende:
Ik heb de verloskundige vandaag ook gebeld, maar die vond toch echt dat ik pas bij 10 of 11 weken een echo moest laten maken.
quote:Op maandag 5 april 2004 22:25 schreef phluphy het volgende:
Nee hoor Merisse, je draaft niet door. Ik denk er precies hetzelfde over.
Je komt hier soms meer hartelijkheid tegen dan je van je eigen familie krijgt, maar laten we die beerput nu maar ff dicht he
digger747@hotmail.com voor al je voorstellenquote:Op maandag 5 april 2004 19:26 schreef Lois het volgende:
[..]
Zo'n mooie nieuwe auto moet wel ingereden worden![]()
Zal ik jullie eens overhalen met mijn cakebakkunsten en lekkere koffie?
Mja weer zal niet geweldig zijn, maar boeien.quote:Gefeliciteerd met jullie (bijna) 1 jarig huwelijk (wat gaat de tijd toch snel!) en geniet lekker van je weekendje weg.
Mijn voorbereiding bestaat met name uit vreselijk veel verbouwen, want het afgelopen half jaar is echt het gehele huis op de schop gegaan, op de badkamer na.quote:Op maandag 5 april 2004 20:24 schreef Merisse het volgende:
[..]
LOL, Digger, tja dat is de mannelijke voorbereiding op gezingsuitbreiding. Ik zei gisteren nog tegen mijn vriend het wel leek of hij zwanger was van een nieuwe auto zo is hij ermee bezig.
Yep. Wat ik gisteren nog vergeten was: EW gaat vanavond vor het eerst naar de puf club, en aan de inschrijfnummers te zien, zal ze de eerst uitgerekende van de club zijn.quote:Maar fijn om te horen dat alles voorspoedig verloopt in huize EW/Digger.
De gyn wist dat ik enorm graag thuis wilde bevallen, ik begreep van hem dat hij een inleiding in het ziekenhuis overwogen had, maar omdat met volledige rust de bloeddruk toch steeds nog daalt is dat tot nu toe niet nodig. Hij sprak de VK aan in de gang en heeft met haar afgesproken dat ze me thuis gaat begeleiden, maar het moet natuurlijk wel verantwoord blijven. Ze weten allemaal van de bloeddruk dus extra alertheid is er zeker wel.quote:Op maandag 5 april 2004 22:02 schreef miss_dynastie het volgende:
Tan, mag je ondanks die bloeddruk gewoon thuisbevallen? Aangezien bevallen ook inspannen is, bedoel ik.
AnnieB, gewoon vanmiddag bellen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:57 schreef AnnieB het volgende:
[quote]Op maandag 5 april 2004 22:08 schreef Merisse het volgende:
[..]
Jammer hoor Annie, had je wel gezegd dat je eerder een miskraam hebt gehad en dat je graag zo snel mogelijk zekerheid wil? Doen hoor, nee heb je, ja kun je krijgen.
Ze weet er wel van, maar misschien dat ik vanmiddag toch nog een keer ga bellen. Werd er gisteren heel zenuwachtig van het idee nog zo lang te moeten wachten. Vooral toen mijn vriendje opmerkte dat het vorige keer rond deze tijd al gestopt was met groeien. Ik voelde gelijk helemaal niks meer. Denk dat ik haar dit toch even ga voorleggen. Pff.
Moet je echt doen, hoor! Misschien heeft ze op dat moment niet helemaal goed begrepen hoe belangrijk het voor je is en daarom is het helemaal niet verkeerd dat even te benadrukken! Gewoon weer bellen hoorquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:57 schreef AnnieB het volgende:
Ze weet er wel van, maar misschien dat ik vanmiddag toch nog een keer ga bellen. Werd er gisteren heel zenuwachtig van het idee nog zo lang te moeten wachten. Vooral toen mijn vriendje opmerkte dat het vorige keer rond deze tijd al gestopt was met groeien. Ik voelde gelijk helemaal niks meer. Denk dat ik haar dit toch even ga voorleggen. Pff.
Dat snap ik wel, en ook dat je je verheugd hebt op een thuisbevalling snap ik heel goed, maar tochquote:Op dinsdag 6 april 2004 08:10 schreef Tan het volgende:
Maar ik heb geen zin in wéér een ziekenhuisopname dus als er niks anders opzit dan thuis superstilzitten de hele dag dan doe ik dat liever dan superstil zitten in het ziekenhuis
Ja heb vanochtend gebeld en werd net teruggebeld. Omdat mijn bloeduitslagen en urine goed waren moest ik me verder geen zorgen maken. Wel moest ik 'gewoon' rustig aan doen. Zolang die bloed- en urineuitslagen goed zijn moet ik gewoon doormodderen zoals nu.quote:Op dinsdag 6 april 2004 10:16 schreef phluphy het volgende:
Tan heb je al gebeld? En?
Ja, gelukkig wel, mijn vriend doet zo veel mogelijk, en mijn oudste twee kinderen doen ook kleine klusjes zoals tafel dekken en opruimen (de schattenquote:Op dinsdag 6 april 2004 10:48 schreef pluisje het volgende:
Rustig aan dan maar he Tan, wat lijkt me dat lastig zeg! Zijn er mensen in de buurt die een beetje bij kunnen springen ofzo, familieleden, vrienden etc?
Sterkte daarmeequote:Op dinsdag 6 april 2004 11:11 schreef Anitra het volgende:
pffffff Tan rustig aan doen dan maar.
Bij mij zijn inmiddels de 5 verplichte rustweken in gegaan. Dus 2x per dag mag ik naar boven en buiten de deur alles in de rolstoel doen. Morgen weer naar de gyn en donderdag voor het eerst hydrotherapy. Verder is alles okee hier, frummel is erg druk en Djen heef hem nu ook voelen schoppen, dus die is helemaal in de wolken
Haaaaaaaaaaaaaaaiii, ben ik es een keer illegaal aan het lurken, kom ik meteen een vraag tegen: sjoet!quote:Op dinsdag 6 april 2004 11:46 schreef Beaker1 het volgende:
* uit lurk stand komt
Ik ben op zoek naar Catootje!
Heb een vraagje
![]()
yep, ik heb 't geslikt, maar niet om mijn cyclus op gang te brengen.quote:Op dinsdag 6 april 2004 13:10 schreef Catootje het volgende:
Danielle is helemaal oke, zeeeeeeer lief uiteraard
Mijn cyclus is nooit op gang gekomen omdat ik geen cyclus had: zonder pillen word ik niet ongi. Ik geloof dat ET het ook geslikt heeft en die had volgens mij daarna een normale cyclus, alhoelwel ze het wel een paar keer geslikt heeft..als mijn geheugen me niet in de steek laat!! Succes he!
Ik heb geen ervaring met medicijngebruik, maar wel met echt extreme vermoeidheid. Het was bij mijn eerste zwangerschap zo erg dat ik gewoon tijdens mijn werk in slaap viel als er niet iemand tegen me praatte. En toch was mijn HB toen goed. Dus waar het aan lag? Misschien aan het feit dat ik een jaar ervoor nog de ziekte van Pfeiffer had gehad, maar daar was ik toch al van genezen. In ieder geval is het heel belangrijk dat je aan jezelf en de baby denkt. Ziek melden dus. Ik weet hoe erg het is om zo moe te zijn dat je het als een wonder beschouwt dat je nog heelhuids op je werk aankomt e.d.quote:Op dinsdag 6 april 2004 17:11 schreef m@x het volgende:
De laatste paar weken ben ik zo ontzettend moe en lusteloos en ik weet gewoon zeker dat het niet alleen aan mijn zwangerschap ligt maar ook aan het feit dat ik de medicijnen niet meer mag gebruiken.
Nou kan me er wel wat bijvoorstellen hoor....maar vergeet niet hoe vaak het wel goed gaat he.quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:27 schreef Merisse het volgende:
draaft weer eens door![]()
ooow ja wie is er zwanger danquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
Zo om en nabij half november komt er een 'officiële' FOK!baby bij...![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:14 schreef bixister het volgende:
jij justme?
Als het er 2 worden mag ik er dan eentjequote:Op dinsdag 6 april 2004 22:21 schreef Kozzmic het volgende:
Mocht ze willen...
quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:15 schreef just me het volgende:
[..]
ik laat de eer aan Kozz en NoNick
![]()
ah je hebt geneukt evenbeeldquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
Gefeliciteerd!!!! Gaat het goed met de zwangerschap? Geen bijverschijnselen tot nu toe?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
Wat geweldig!!!! Van harte gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
Wij ookquote:Op woensdag 7 april 2004 07:58 schreef Tan het volgende:
Jajajaja ik hoop zo dat mijn voorgevoel uitkomt... ik wil beebie zien en knuffelen enzo
Nu nog niet hoor, je moet pas bellen bij echte goede weeën om de 5 minuten geloof ik, als het niet meer je eerste is. Nou dit zijn alleen nog maar wat menstruatiekrampen, en uit ervaring weet ik dat het dan nog wel een paar dagen kan duren (maar geen weken meer hoor).quote:Op woensdag 7 april 2004 08:22 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Wanneer komt de vlos?
Ik doe liever zaterdag dan, hebben we nog een lekker lang weekend met z'n allenquote:Op woensdag 7 april 2004 08:39 schreef Loena-tik- het volgende:
Ja, of zondag, ik vind zondag altijd zo`n saaie dag![]()
Oke dan, jij je zinquote:Op woensdag 7 april 2004 08:40 schreef Tan het volgende:
[..]
Ik doe liever zaterdag dan, hebben we nog een lekker lang weekend met z'n allen![]()
(was het maar zo makkelijk dat je een datum kon prikken)
Ach... om jou een plezier te doen zal ik de zondag opvrolijken met foto'squote:Op woensdag 7 april 2004 08:41 schreef Loena-tik- het volgende:
[..]
Oke dan, jij je zin![]()
Hou ik je aanquote:Op woensdag 7 april 2004 08:44 schreef Tan het volgende:
[..]
Ach... om jou een plezier te doen zal ik de zondag opvrolijken met foto's
*wishfull thinking*![]()
Wens je me zo'n lange bevalling toequote:Op woensdag 7 april 2004 08:50 schreef pluisje het volgende:
Maar dan mogen we zaterdag al wel puffen he?
Aaaaaaah, toe?
Pakken jullie 'em dan wel goed in met dat gure weer?quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
Ow... ik dacht dat als de voor weeen aan bleven houden je gewoon meteen moest bellen en dat ze dan zou kijken of je al wat ontsluiting had.... en dan zo ja vliezen prikken...quote:Op woensdag 7 april 2004 08:37 schreef Tan het volgende:
[..]
Nu nog niet hoor, je moet pas bellen bij echte goede weeën om de 5 minuten geloof ik, als het niet meer je eerste is. Nou dit zijn alleen nog maar wat menstruatiekrampen, en uit ervaring weet ik dat het dan nog wel een paar dagen kan duren (maar geen weken meer hoor).
Dus Angel22, ik ga nog niet bellenmaar morgen moet ik voor controle en in Den Helder was het zo dat ze bij voorweeën gaan toucheren en evt. strippen. Kan ik hier bij deze vlos ook wel voorzichtig op aandringen
zeker gezien de hoge bloeddruk. De gyn. had ook al zoiets gezegd.
Phluphy, ik heb niet meer gemeten, gezien dat toch zinloos is. Gister en eergister was het zo dat ik bij inspanning tussen de 90 en 105 heb (onderdruk dus) en na een minuut of 20 rust tussen de 77 en 90. Dat is verder niet veranderd dus ik heb gisteren overdag eigenlijk al niet meer gemeten.
Moest gewoon rustig aan doen.
HAHAHAHHAHAHAHAHA ik zie ons al zitten op de meetingquote:Op woensdag 7 april 2004 08:50 schreef pluisje het volgende:
Maar dan mogen we zaterdag al wel puffen he?
Aaaaaaah, toe?
Nou, ik heb zelf niet eens begrepen wat de gyn nu bedoeldequote:Op woensdag 7 april 2004 10:31 schreef Angel22 het volgende:
[..]
Ow... ik dacht dat als de voor weeen aan bleven houden je gewoon meteen moest bellen en dat ze dan zou kijken of je al wat ontsluiting had.... en dan zo ja vliezen prikken...
Heb ik het verkeerd begrepen dan?
Ja, als ik nu ook gewoon kom, dan kunnen jullie gezellig live meepuffenquote:Op woensdag 7 april 2004 10:32 schreef Angel22 het volgende:
[..]
HAHAHAHHAHAHAHAHA ik zie ons al zitten op de meeting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2004 10:48 schreef dutchie het volgende:
Waren jullie nou degene met het eerstje officiele Fok!kindje of was er daarvoor nog iemand?
[offtopic]Bixis leuk hè, dat OO-forumquote:Op woensdag 7 april 2004 11:09 schreef bixister het volgende:
[..]dat waren zij hoor dutch. en die was inderdaad wel erg goed gelukt.
Tan, spannend, ik gok ook op morgen.
Annie, wat fijn voor je!quote:Op woensdag 7 april 2004 10:46 schreef AnnieB het volgende:
Phlupy, ben inderdaad wat meer aan het genieten. Komt ook door een gesprek dat ik heb gehad met iemand van Moeders voor Moeders.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
Ja nou..quote:Op woensdag 7 april 2004 11:30 schreef No Nick het volgende:
Die Dutch.. was zeker de enige vraag die je niet zeker wist hè?![]()
Ik heb zelf ook liever vrijdag of zaterdag, dan zijn de kinderen vrij en hoef ik me niet druk te maken om ze op tijd op school te laten komen en kunnen ze gewoon de hele dag bij mijn schoonzusjes spelen.quote:Op woensdag 7 april 2004 11:47 schreef livelink het volgende:
Tan, niet morgen bevallen, hoor. Morgen moet ik nog werken en dan heb ik een heel lang weekend waarin ik lekker kan genieten van een live-bevalling. Ik zit dan toch aan huis gekluisterd, omdat John van het paasweekend gebruik maakt om te gaan snowboarden in Oostenrijk.
.
Ze doen een gewone test en hoewel die zaterdag nog positief was, ga je toch weer twijfelen. Wat me vooral geraakt heeft is het gesprek wat ik met haar had. Ze zei ongeveer hetzelfde als Phlupy, maar het is ook gewoon fijn om met iemand er over te kunnen praten omdat het verder nog niet echt aan mensen verteld heb. Daarom is dit forum ook zo fijn.quote:Op woensdag 7 april 2004 12:28 schreef Merisse het volgende:
[..]
Annie, wat fijn voor je!
Doet ze dan een gewone zwangerschapstest met je eigenlijk? Of meet ze ook de hoeveelheid HCG in je urine zodat ze kan zien hoever je bent?
Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf! Dan word ik nog een keer tante!quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
Nog steeds van die vage nietszeggende krampjes, af en toe een iets sterkere tussendoor, maar niks om me druk over te maken... ik wacht vrolijk afquote:Op woensdag 7 april 2004 15:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Tan, hoe is het nu?
Ik ga lekker niet voor je puffen, want je gaat gewoon nog een paar daagies wachten ben ik bang. Doe nou maar lekker rustig aan en geniet nog eventjes van het gekriebel in je buik.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:02 schreef Tan het volgende:
[..]
Nog steeds van die vage nietszeggende krampjes, af en toe een iets sterkere tussendoor, maar niks om me druk over te maken... ik wacht vrolijk af
Dat puffen heeft ook geen zin, ik gok zelf nog steeds op de zaterdag of zondag.quote:Op woensdag 7 april 2004 17:14 schreef dutchie het volgende:
[..]
Ik ga lekker niet voor je puffen, want je gaat gewoon nog een paar daagies wachten ben ik bang. Doe nou maar lekker rustig aan en geniet nog eventjes van het gekriebel in je buik.
![]()
Ik heb nog geen post ervan gehad! Ben benieuwd!!!!quote:Op woensdag 7 april 2004 16:36 schreef LadyS het volgende:
Luchtbel, ik moet maandag 19 april beginnen met de zwangerschapscursus van 19.00 uur tot 20.00 uur. De locatie is De Heelhoek, Noorderwagenstraat 1/E in Lelystad
Ik ben benieuwd of jij al bericht hebt gehad
Zijn vast de hormonen LadyS. Tijdens de zwangerschap zelf had ik er geen last van, maar momenteel barst ik bij het minste of geringste in huilen uit.quote:Op woensdag 7 april 2004 16:36 schreef LadyS het volgende:
[..]
Is het normaal dat ik bij elke bevalling die ik zie op tv heel hard mijn best moet doen om niet in tranen uit te barstenvooral bij het eerste huiltje wat ze geven
![]()
[..]
Ik ben ook benieuwdquote:Op donderdag 8 april 2004 01:03 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
Ik heb nog geen post ervan gehad! Ben benieuwd!!!!
Voor de zwangerschap had ik dat helemaal niet (nou ja, wel met programma's als dieren op spreek uur, maar geen bevallingen) En het schijnt nooit meer over te gaanquote:Op donderdag 8 april 2004 10:02 schreef Jambo het volgende:
[..]
Zijn vast de hormonen LadyS. Tijdens de zwangerschap zelf had ik er geen last van, maar momenteel barst ik bij het minste of geringste in huilen uit.
Ik heb geen last van zwangerschapshormonen maar ik heb er ook last van hoor. Het begon toen we vorig jaar met de verplichte voorlichting begonnen. Sindsdien sta ik bij het minste of geringste tequote:Op donderdag 8 april 2004 10:02 schreef Jambo het volgende:
Zijn vast de hormonen LadyS. Tijdens de zwangerschap zelf had ik er geen last van, maar momenteel barst ik bij het minste of geringste in huilen uit.
gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
Dat moeten wel de Blijde Afwachtingshormonen zijnquote:Op donderdag 8 april 2004 10:14 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Ik heb geen last van zwangerschapshormonen maar ik heb er ook last van hoor. Het begon toen we vorig jaar met de verplichte voorlichting begonnen. Sindsdien sta ik bij het minste of geringste teEn het wordt met de maand erger
![]()
Of zouden er ook In Blijde Afwachtingshormomen bestaan
Die benamingen alleen beangstigen mij alquote:Op donderdag 8 april 2004 10:24 schreef LadyS het volgende:
Ik heb gisteren de Verloskundigenpraktijk gezien op tv en daar was ook een vrouw, die was 's ochtends gestript en was savonds laat bevallen.... Dus wie weet...
Tan
Vandaag hebben we het intake-gesprek met de vergunninghouder dus ik neem aan dat we dan wat meer horen over hoe de stand is met wachtlijsten enzo (waar we dus na vandaag op zouden moeten staan)quote:Op donderdag 8 april 2004 10:51 schreef Little-Angel het volgende:
Spindizzy wanneer hoor je weer wat meer over de adoptie van je kleintje?
Maakt niet uit hoor. Btw ik kan aanstaande zaterdag niet mee naar de meeting want ik ga mijn nieuwe keuken bestellen. Maar ik ben wel nieuwsgierig naar iedereen hier (met name naar de andere zwangeren). Hopelijk zie ik jou en de rest toch nog een keertje voor de bevalling.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:56 schreef LadyS het volgende:
Little_angel, fijn dat je weer door de keuring bent gekomen
En ik ben blij dat ik niet de enige ben die overal om moet janken
ik lees je mailtjes steeds te laat trouwensstom he
Misschien is de lijst toch nog korter dan jullie verwacht hebben en heb je veel eerder je kleintje in Nederland onder moeders vleugels. Ik zal in ieder geval voor je duimen dat het allemaal extra snel zal gaan.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:55 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Vandaag hebben we het intake-gesprek met de vergunninghouder dus ik neem aan dat we dan wat meer horen over hoe de stand is met wachtlijsten enzo (waar we dus na vandaag op zouden moeten staan)
Thanxquote:Op donderdag 8 april 2004 11:47 schreef Little-Angel het volgende:
Ik zal in ieder geval voor je duimen dat het allemaal extra snel zal gaan.
Dat viel bij mij wel mee, maar heb wel eens gehoord dat het behoorlijk pijn kan doen.quote:Op donderdag 8 april 2004 10:14 schreef lily het volgende:
Doet dat eigenlijk pijn: dat strippen?
Heeeeey Kozzmic en NoNick wat een ontzettend leuk nieuws zegquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:06 schreef Kozzmic het volgende:
quote:Op donderdag 8 april 2004 12:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Heeeeey Kozzmic en NoNick wat een ontzettend leuk nieuws zegEen klein brusje voor Roelie en Duco! Van harte gefelicijompels en tot ziens bij de MissEtam
quote:Op donderdag 8 april 2004 13:57 schreef killer tweety het volgende:
NN??????? Echt waar?
![]()
![]()
![]()
Gefeli beiden!
Krijgen we dan weer zo'n overloop aan foto's zoals met Duco?![]()
Rillerig.. goed teken.. lalalalala nog ffies doorbijten Tanquote:Op donderdag 8 april 2004 15:04 schreef Tan het volgende:
tussenstand:
Weeën worden wat pittiger, maar het zet nog niet echt door. Verder ben ik erg rillerig ineens
Hmmmmmmmmmm, klinkt net als een soort wok-middelen spotje...quote:Op donderdag 8 april 2004 16:22 schreef Jonnetje het volgende:Go Tan,
Go Tan,
Go Tan,
Go Tan,
Go Tan,
Hmjaahquote:Op donderdag 8 april 2004 20:42 schreef phluphy het volgende:
Tan? Update aub ! (als je nog kan)![]()
![]()
![]()
Ah, dan ga ik even verhuizen.quote:Op vrijdag 9 april 2004 07:17 schreef Rewimo het volgende:
Spindizzy heeft haar verhaal op het Speeltuinbankje gedaan, Brighteyes
Ja is wel vreselijk vermoeiend, hoewel ik best lekker heb geslapen vannacht hoor. Vooral gister was zwaar, het waren welliswaar nog voorweeën maar ze trokken erg door naar mijn rug. Op het ergste moment van de dag kon ik niet meer rechtop lopen. Maar heb net gedouched en voel me redelijk fitquote:Op vrijdag 9 april 2004 08:32 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen Tan & Eigenwijze Baby-Tan![]()
Hou je het nog een beetje vol Tan? Of is dit allemaal vreselijk vermoeiend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |