Ik zag
Lois beeb ![]()
in het vorige deel ergens dit vragen:
quote:
Ik mis wat verhalen hier, hoe is het toch met Digger en EW ?
Met ons en de kleine in aantocht gaat het goed.
Kamer komt over 2 weken en het verbouwen is nu grotendeels wel klaar, dan kan eindelijk de berg spullen van de babykamer naar de zolderkamer en is de babykamer geheel gebruiksklaar.
Over 2 weken moet er nog een vloer in, want komend weekend gaan we nu het nog kan er even een lang weekend tussenuit (gelijk ff 1 jarige huwelijk vieren). Kortom, alles loopt op schema, maar ik heb amper echt vrije tijd (What's new en ach, dat heb ik straks ook niet dus ben al goed gewend).
EW is nu, op ruim 28 weken, 8 kilo aangekomen, dus zit netjes aan de onderkant van de marge en de baby is vaak druk bezig.
Hebben net afgelopen weekend een auto gekocht waar de kleine de komende jaren ook prettig in moet kunnen toeven
M'n neefje hebben we ondertussen al uitgelegd dat ie een speelmaatje erbij krijgt binnenkort, maar die schijnt dat nog niet te snappen.
Ondertussen zit ook iedereen te gokken mbt de naam voor de kleine, maar niemand komt uberhaupt in de buurt (Gisteren nog op de spaarbeleg site gekeken, de meisjesnaam komt er geeneens voor, dus dan is raden nogal zinloos).
Van de babykamer kon ik geen plaatje vinden zo en foto's posten zal er ook niet van komen maar eehhh, mis je verder nog iets Lois?
[ Bericht 1% gewijzigd door DIGGER op 06-04-2004 20:48:00 ]
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammą, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away