Gelukkig vroeg de aanvrager naar de hardROCK versie :')quote:In het vorige topic zei lukas het volgende:
Volgens mij is die hardcoreversie van niemand minder dan DJ Paul Elstak
Modern Talking - You Can Win If You Wantquote:Op maandag 5 april 2004 10:06 schreef wortel-willy het volgende:
nummer van deze reclame --> [afbeelding]
Bad News - Bohemian Rhapsodyquote:Op maandag 5 april 2004 10:58 schreef sir_Tachyon het volgende:
Ehm ik hoorde driekwart jaar geleden een cover/parodie van Bohemian Rapsody. Het leek net of die lui het voor de eerste keer wouden spelen. Dat meerstemmige was erg vals en solo's klopten van geen kant. En toch lag iedereen (een volle bus naar Arrow Classic Rock-festival) in een deuk.
Alleen ik heb vergeten te vragen wie het waren. Het leek Motorhead maar dat weet ik niet zeker. Ze klonken sowieso Engels (UK). Iemand????
Ahhh VET ik ga hem vanavond direct opzoeken.quote:Op maandag 5 april 2004 11:05 schreef Gambolputty het volgende:
Bad News - Bohemian Rhapsody
Ofwel The young ones
quote:Op maandag 5 april 2004 01:25 schreef EggsTC het volgende:
Gelukkig vroeg de aanvrager naar de hardROCK versie![]()
Weapons of choice.quote:Op maandag 5 april 2004 15:05 schreef Psych het volgende:
Dan zoek ik ook de naam van een nummer van fat boy slim. In de clip speelt die bekende acteur die niet kan stoppen met tapdansen en bewegen, op een gegeven moment vliegt hij rond in de kamer.
Alvast thnks
Het nummer is van de Avalanches, maar hoe het heet weet ik niet meer.quote:Op maandag 5 april 2004 15:05 schreef Psych het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de naam van het nummer dat bij deze omschrijving van de clip hoort: 2 dikke mijnwerkers zijn aan het graven totdat ze ineens tegen een luik aanstoten. Ze openen dit luik en komen in een danszaal waar op dat moment een auditie aan de gang is. 2 dames zijn aan het dansen voor een jury en betrekken de mannen in hun dans. Het is een beetje een vrolijk nummer.
Dat is Weapon of Choicequote:Dan zoek ik ook de naam van een nummer van fat boy slim. In de clip speelt die bekende acteur die niet kan stoppen met tapdansen en bewegen, op een gegeven moment vliegt hij rond in de kamer.
heheheh: je legt de klemtoon verkeerd: punkROCK => hardROCK......= ROCK!!!quote:Op maandag 5 april 2004 15:49 schreef lukas het volgende:
[..]
![]()
Maarreh, dat zou ik dan eerder de PUNKrock-versie noemen![]()
quote:Op maandag 5 april 2004 15:05 schreef Psych het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar de naam van het nummer dat bij deze omschrijving van de clip hoort: 2 dikke mijnwerkers zijn aan het graven totdat ze ineens tegen een luik aanstoten. Ze openen dit luik en komen in een danszaal waar op dat moment een auditie aan de gang is. 2 dames zijn aan het dansen voor een jury en betrekken de mannen in hun dans. Het is een beetje een vrolijk nummer.
Dat is natuurlijk "Since I Left You" van The Avalanches. De video van "Frontier Psychiatrist" is trouwens ook gaaf.quote:Op maandag 5 april 2004 15:51 schreef lukas het volgende:
Het nummer is van de Avalanches, maar hoe het heet weet ik niet meer.
Ster.nl is altijd goed in reclamemuziekjes, aldaar vond ik het volgende:quote:Op maandag 5 april 2004 23:10 schreef DoCiZzY- het volgende:
Ik ben op zoek naar het nummer van die nieuwe coca-cola reclame, met 'feel that its real' of iets dergelijks.
Het is een vrouw die hoog zingt.
Let me know![]()
Voor zover ik kan nagaan bedoel je 'Mr. Blue' vooral bekend door Rene Klijn, maar het origineel is van een band met de naam Yaz(oo).quote:Op dinsdag 6 april 2004 00:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
ik ben op zoek naar een lied waar de regel: 'oh mister blue, I want here to stay with you and no matter what to do.....' wordt gezongen,
quote:Op maandag 5 april 2004 01:25 schreef EggsTC het volgende:
Het klassieke stuk wat in dit flashfilmpje ongeveer komt vlak nadat die kerel heb staan "praten"
http://www.albinoblackshe(...)p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |