*meldtquote:Op zondag 4 april 2004 22:52 schreef Vom het volgende:
Avond Hools
Is er iets wat verder is dan gesloopt?
Dat ben ik op dit moment...
Heb er nu al zin inquote:Op zondag 4 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Morgen weer school...
Wat hebbie nu weer gedaanquote:Op zondag 4 april 2004 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga slapen, mét m'n knie in het verband, ter bescherming.
Iets te hard gestotenquote:Op zondag 4 april 2004 22:58 schreef Suijk het volgende:
Wat doe jij allemaal in de nacht dat je knie beschermd moet worden??
Kunstgras velden, knie.quote:Op zondag 4 april 2004 22:58 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wat hebbie nu weer gedaan.
Is gewoon tegen het beschadigen van de wond enzo.quote:Op zondag 4 april 2004 22:58 schreef Suijk het volgende:
Wat doe jij allemaal in de nacht dat je knie beschermd moet worden??
De wond.... hoe groot? hoe smerig? hoe diep?quote:Op zondag 4 april 2004 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
de wond
Ik ook.... we hebben GYM in het 3e jaar van een ICT school... En die leraar ziet het nog al een belangrijk vak ookquote:Op zondag 4 april 2004 22:56 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in.
Ik zou, en wil het ook niet weten hoe diep ie is.quote:Op zondag 4 april 2004 23:01 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
De wond.... hoe groot? hoe smerig? hoe diep?.
Schoolquote:Op zondag 4 april 2004 23:01 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik ook.... we hebben GYM in het 3e jaar van een ICT school... En die leraar ziet het nog al een belangrijk vak ook![]()
Kunstgrasveld-schaafwondenquote:Op zondag 4 april 2004 22:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kunstgras velden, knie.
Need I say more?
Watjequote:Op zondag 4 april 2004 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou, en wil het ook niet weten hoe diep ie is.Groot valt wel mee.
Het is geen schaafwondje meer.quote:Op zondag 4 april 2004 23:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kunstgrasveld-schaafwonden![]()
![]()
Sorry, zit al ingepakt enzo.quote:Op zondag 4 april 2004 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Zit onder een verband, dus kan het niet zien nu, beetje moeilijk.quote:Op zondag 4 april 2004 23:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Watje. Wij willen maten weten
.
Oeh lego, now you're fucked upquote:Op zondag 4 april 2004 23:04 schreef Bluezz het volgende:
* Inquistor87 ontbloot heel legootje, en pakt de krammendoos
Ik wil weer hockeyenquote:Op zondag 4 april 2004 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is geen schaafwondje meer.
Enfin, een 20 tal minuten met een bebloede knie rondlopen en dan nog 7 minuten terugfietsen ermee is weer eens wat anders.
quote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik wil weer hockeyen
Als je niet bebloed van het veld komt doe je iets fout. Heerlijk! Zo'n brandende pijn! En dan doe je je kousen uit, die verschrikkelijk lucht, heerlijk! Zou ik een beetje masochistisch zijn?
En dan zo fietsen en dan droogt t op en scheurt t weer open![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef ErikT het volgende:
Ik wil weer hockeyen
Als je niet bebloed van het veld komt doe je iets fout. Heerlijk! Zo'n brandende pijn! En dan doe je je kousen uit, die verschrikkelijk lucht, heerlijk! Zou ik een beetje masochistisch zijn?
En dan zo fietsen en dan droogt t op en scheurt t weer open![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 23:07 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
* ErikT rent naar buiten en maakt een buikschuiver
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |