Ik ben nog niet helemaal helder na gister merk ikquote:Op zondag 4 april 2004 21:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Met de t van erikT
Let is op manquote:Op zondag 4 april 2004 21:44 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
En while we're at it, wat is heologie?
Als je Sterrenkunde kan kan je ook theologiequote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef ErikT het volgende:
Hee niet zo he!Theologie
Zie het als een studie-advies van een goede vriendquote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef ErikT het volgende:
Hee niet zo he!Theologie
Nou, ik denk dat ik mijn dagen in de coffeeshop zou doorbrengen als ik theologie zou studeren. Dus ik denk niet dat ik het kan. Qua inzet. Ofwel zelfde idee als met sterrenkunde.quote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Als je Sterrenkunde kan kan je ook theologie.
Ook gezellig, lekker over het leven nadenken. Ga je naar SCH toe die kan heel goed over het leven praten, af en toe te.quote:Op zondag 4 april 2004 21:49 schreef ErikT het volgende:
[..]
Nou, ik denk dat ik mijn dagen in de coffeeshop zou doorbrengen als ik theologie zou studeren. Dus ik denk niet dat ik het kan. Qua inzet. Ofwel zelfde idee als met sterrenkunde.
Godverdomme. Geloof je het zelf ?quote:Op zondag 4 april 2004 21:51 schreef SCH het volgende:
Als ik nog zou gaan studeren, zou het theologie worden. For sure
Ik heb de hele dag zitten schaken/sjoelen/kijken naar schaken.quote:Op zondag 4 april 2004 21:45 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Let is op man. Tis allemaal zo duidelijk.
Waarom doe je dat dan ook!quote:Op zondag 4 april 2004 22:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag zitten schaken/sjoelen/kijken naar schaken.
En nog wel wat meer dingen, verwacht je dan dat ik helder ben?:P
Welk filmpie?quote:Op zondag 4 april 2004 22:09 schreef pascalheister het volgende:
avond
* Inquistor87 is weer terug van filmpie kijken
Three Kingsquote:Op zondag 4 april 2004 22:11 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Welk filmpie?
Die is goed jaquote:Op zondag 4 april 2004 22:14 schreef pascalheister het volgende:
[..]
The Three Kings
Wel een leuke film opzich
Mag ik even aan je voorhoofd voelen? Je ziet ook al zo wit...ik maak me zorgen, hier moet iets gebeuren. Whiskey?quote:Op zondag 4 april 2004 21:51 schreef SCH het volgende:
Als ik nog zou gaan studeren, zou het theologie worden. For sure
Simpel. Omdat ik het leuk vind.quote:Op zondag 4 april 2004 22:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Waarom doe je dat dan ook!
In tegenstelling tot Sandmanquote:Op zondag 4 april 2004 22:23 schreef SCH het volgende:Nee, ik meen het serieus. Ik vind dat fascinerend en maak je geen zorgen - ik ben geen relifreak, verre van dat zelfs.
Ze zal vast wel een handtekening voor Golfer hebben meegenomen, rustig maarquote:Op zondag 4 april 2004 22:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Bluezz
Dat dacht ik dus ook te weten van jou.quote:Op zondag 4 april 2004 22:23 schreef SCH het volgende:Nee, ik meen het serieus. Ik vind dat fascinerend en maak je geen zorgen - ik ben geen relifreak, verre van dat zelfs.
Het dak van een huis hier aan de Nieuwegracht, daar staat ie opquote:Op zondag 4 april 2004 22:28 schreef tong80 het volgende:
SCH Atlas draagt de wereld. Wie draagt Atlas ?
Nu raad ik je echt een studie theologie aan.quote:Op zondag 4 april 2004 22:29 schreef SCH het volgende:
[..]
Het dak van een huis hier aan de Nieuwegracht, daar staat ie op
Ja die.quote:Op zondag 4 april 2004 22:43 schreef SCH het volgende:
Is dit die Koomen docu?
quote:Op zondag 4 april 2004 22:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Bluezz
Zie mijn post boven je.quote:Op zondag 4 april 2004 22:46 schreef SCH het volgende:
Komt ook nog op tv binnenkort.
Maar niet steeds stiekem over iets anders gaan praten dan over Hij die geloofd zijt
Heb ik al 23 jaar achter mequote:Op zondag 4 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Morgen weer school...
*combineert smileys:quote:Op zondag 4 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Morgen weer school...
*meldtquote:Op zondag 4 april 2004 22:52 schreef Vom het volgende:
Avond Hools
Is er iets wat verder is dan gesloopt?
Dat ben ik op dit moment...
Heb er nu al zin inquote:Op zondag 4 april 2004 22:51 schreef Ajaxno1 het volgende:
Morgen weer school...
Wat hebbie nu weer gedaanquote:Op zondag 4 april 2004 22:57 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik ga slapen, mét m'n knie in het verband, ter bescherming.
Iets te hard gestotenquote:Op zondag 4 april 2004 22:58 schreef Suijk het volgende:
Wat doe jij allemaal in de nacht dat je knie beschermd moet worden??
Kunstgras velden, knie.quote:Op zondag 4 april 2004 22:58 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Wat hebbie nu weer gedaan.
Is gewoon tegen het beschadigen van de wond enzo.quote:Op zondag 4 april 2004 22:58 schreef Suijk het volgende:
Wat doe jij allemaal in de nacht dat je knie beschermd moet worden??
De wond.... hoe groot? hoe smerig? hoe diep?quote:Op zondag 4 april 2004 23:00 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
de wond
Ik ook.... we hebben GYM in het 3e jaar van een ICT school... En die leraar ziet het nog al een belangrijk vak ookquote:Op zondag 4 april 2004 22:56 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Heb er nu al zin in.
Ik zou, en wil het ook niet weten hoe diep ie is.quote:Op zondag 4 april 2004 23:01 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
De wond.... hoe groot? hoe smerig? hoe diep?.
Schoolquote:Op zondag 4 april 2004 23:01 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik ook.... we hebben GYM in het 3e jaar van een ICT school... En die leraar ziet het nog al een belangrijk vak ook![]()
Kunstgrasveld-schaafwondenquote:Op zondag 4 april 2004 22:59 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Kunstgras velden, knie.
Need I say more?
Watjequote:Op zondag 4 april 2004 23:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Ik zou, en wil het ook niet weten hoe diep ie is.Groot valt wel mee.
Het is geen schaafwondje meer.quote:Op zondag 4 april 2004 23:03 schreef ErikT het volgende:
[..]
Kunstgrasveld-schaafwonden![]()
![]()
Sorry, zit al ingepakt enzo.quote:Op zondag 4 april 2004 23:04 schreef Bluezz het volgende:
Zit onder een verband, dus kan het niet zien nu, beetje moeilijk.quote:Op zondag 4 april 2004 23:03 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
Watje. Wij willen maten weten
.
Oeh lego, now you're fucked upquote:Op zondag 4 april 2004 23:04 schreef Bluezz het volgende:
* Inquistor87 ontbloot heel legootje, en pakt de krammendoos
Ik wil weer hockeyenquote:Op zondag 4 april 2004 23:04 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het is geen schaafwondje meer.
Enfin, een 20 tal minuten met een bebloede knie rondlopen en dan nog 7 minuten terugfietsen ermee is weer eens wat anders.
quote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef ErikT het volgende:
[..]
Ik wil weer hockeyen
Als je niet bebloed van het veld komt doe je iets fout. Heerlijk! Zo'n brandende pijn! En dan doe je je kousen uit, die verschrikkelijk lucht, heerlijk! Zou ik een beetje masochistisch zijn?
En dan zo fietsen en dan droogt t op en scheurt t weer open![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 23:06 schreef ErikT het volgende:
Ik wil weer hockeyen
Als je niet bebloed van het veld komt doe je iets fout. Heerlijk! Zo'n brandende pijn! En dan doe je je kousen uit, die verschrikkelijk lucht, heerlijk! Zou ik een beetje masochistisch zijn?
En dan zo fietsen en dan droogt t op en scheurt t weer open![]()
quote:Op zondag 4 april 2004 23:07 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
* ErikT rent naar buiten en maakt een buikschuiver
Kut school, is kijken wat we nu weer krijgen als ik weg blijf bij gym. Of ik dan weer ineens een 3 staquote:Op zondag 4 april 2004 23:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik ga naar mn nest. Morgen naar school
. Met schaafwonden
.
*gooit nog een tube jodium naar inqquote:Op zondag 4 april 2004 23:09 schreef Inquistor87 het volgende:
Ik ga naar mn nest. Morgen naar school
. Met schaafwonden
.
Was dat niet van van Hanegem?quote:
geen idee..quote:Op zondag 4 april 2004 23:20 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Was dat niet van van Hanegem?
Ik bedoel dat hij die reclames deed voor hunquote:Op zondag 4 april 2004 23:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
geen idee..
dat wel jaquote:Op zondag 4 april 2004 23:25 schreef Ajaxno1 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat hij die reclames deed voor hun
hier in de regio geen last van (MM die het dichtste bij zit is utrecht en enschede)maar bij andere ketens in het land wel dusquote:Op zondag 4 april 2004 23:28 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Met dank aan Media Markt
mja dat is de eerste stap richting het einde..quote:Op zondag 4 april 2004 23:35 schreef Eilanden het volgende:
Megapool is dus nog niet failliet .. uitstel van betaling aangevraagd ... niet dat dat goed is maar wel wezenlijk wat anders
Van JustNepBanquote:wil jij de hools welterusten zeggen van me.. ik kan niet meer posten nee ik ben niet geband hoor!! Cynix snapt er niks van en Breuls ook niet.. mijn leven.. wat doe je
quote:Op zondag 4 april 2004 22:25 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot Sandman.
Ze kon niet posten zei ze.. echt vaag.. maar ze is allang naar bedje toe nuquote:Op maandag 5 april 2004 00:59 schreef Da_Sandman het volgende:
En wat ister met JM aan de hand
Doe je zo je naam dan wel eer aan?quote:Op maandag 5 april 2004 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
Owww okay
Truste Bloessie!
quote:Op maandag 5 april 2004 01:36 schreef Da_Sandman het volgende:
*strooit zand in Bloessie dr ogen
waarom zou je dat niet kunnen dan?quote:Op maandag 5 april 2004 07:30 schreef just me het volgende:
Ben allang blij dat ik weer kan posten
Schijnt dat Kardinaal Simonis pas volgende week naar Fulham gaatquote:Op maandag 5 april 2004 08:59 schreef Eilanden het volgende:
Of je blijft lekker in Nederland en ziet er 8 in 1 wedstrijd
Goedemorgen
quote:Op maandag 5 april 2004 08:25 schreef pfaf het volgende:
mogguh
[..]
waarom zou je dat niet kunnen dan?
IP ban ?quote:Op maandag 5 april 2004 09:06 schreef just me het volgende:
vanaf mijn werk kan ik dus wel overal in en vanaf huis niet??
dacht ik ook al aan maar ik zou niet weten waarom ik een IP ban zou hebben en er was bij Cynix en Breuls ook niks over bekend..quote:Op maandag 5 april 2004 09:09 schreef Bjoro het volgende:
IP ban ?
Als je belooft je voortaan te gedragen, dan hebben we het er nog eens overquote:Op maandag 5 april 2004 09:12 schreef just me het volgende:
dacht ik ook al aan maar ik zou niet weten waarom ik een IP ban zou hebben
das lief van jequote:Op maandag 5 april 2004 09:19 schreef SCH het volgende:
[..]
Als je belooft je voortaan te gedragen, dan hebben we het er nog eens over
maar voor niets gaat de zon op natuurlijkquote:Op maandag 5 april 2004 09:23 schreef just me het volgende:
[..]
das lief van je![]()
laat die zon maar zakken danquote:Op maandag 5 april 2004 09:29 schreef SCH het volgende:
maar voor niets gaat de zon op natuurlijk![]()
SCHitterende signature BTW !quote:Op maandag 5 april 2004 09:29 schreef SCH het volgende:
maar voor niets gaat de zon op natuurlijk![]()
Ja, dan zit er niks anders op, je vraagt er zelf omquote:Op maandag 5 april 2004 09:32 schreef just me het volgende:
[..]
laat die zon maar zakken dan
Hop stop!! wat moet ik doen danquote:Op maandag 5 april 2004 09:35 schreef SCH het volgende:
Ja, dan zit er niks anders op, je vraagt er zelf om![]()
Het is al opgelost, ik heb een maas in de Fok-wet gevondenquote:Op maandag 5 april 2004 09:38 schreef just me het volgende:
[..]
Hop stop!! wat moet ik doen dan
misSCHien heeft SCH tips....afgestudeert sterrenkijker ...toch ?quote:Op maandag 5 april 2004 09:51 schreef ErikT het volgende:Goeiemorgen
Deze jongen gaat vandaag uitzoeken wat hij nog moet doen om zn bachelor sterrenkunde te halen. Ingewikkelde materie met niveau 1, 2 en 3. Ik lijk veel te veel shit op niveau 1 te hebben...na ja, maar eens over praten op de faculteit.
quote:Op maandag 5 april 2004 10:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misSCHien heeft SCH tips....afgestudeert sterrenkijker ...toch ?
Mijn tip is de topictitel maar dat durft meneer niet aanquote:Op maandag 5 april 2004 10:03 schreef Bjoro het volgende:
[..]
misSCHien heeft SCH tips....afgestudeert sterrenkijker ...toch ?
zouden er maar menSCHen naar jou luisteren, dan zou de wereld een stuk beter uitzien !quote:Op maandag 5 april 2004 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn tip is de topictitel maar dat durft meneer niet aan
Voor dit voorstel kan ik zelfs het argument van mijn ouders in de strijd gooien: er moet ook brood op de plankquote:Op maandag 5 april 2004 10:07 schreef SCH het volgende:
[..]
Mijn tip is de topictitel maar dat durft meneer niet aan
Met name omdat het de bevolkingsexplosie tegen zou gaanquote:Op maandag 5 april 2004 10:11 schreef Bjoro het volgende:
[..]
zouden er maar menSCHen naar jou luisteren, dan zou de wereld een stuk beter uitzien !
1 serieuze tip: laat je bij je studiekeuze nooit teveel leiden door wat je ouders willen.quote:Op maandag 5 april 2004 10:17 schreef ErikT het volgende:
[..]
Voor dit voorstel kan ik zelfs het argument van mijn ouders in de strijd gooien: er moet ook brood op de plank![]()
Of door de stad van de studie, of door wat vrienden en vriendinnen doen mbt studie/stad.quote:Op maandag 5 april 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
[..]
1 serieuze tip: laat je bij je studiekeuze nooit teveel leiden door wat je ouders willen.
jeetje DIGGER je klinkt al als een papaquote:Op maandag 5 april 2004 10:29 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Of door de stad van de studie, of door wat vrienden en vriendinnen doen mbt studie/stad.
Studeren doe je nu eenmaal voor jezelf.
OMG....eise eisingaquote:Op maandag 5 april 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
Enneh, over sterretjes gesproken: ik moet vanavond in het Planetarium in Franeker zijn voor de radio - heb jij nog tips voor mij?
Mwah, vrijdag uitvoerig met m'n neefje gespeeld, zaterdag op baby visite geweest, gisteren met de kleine van een vriendin van Anna lopen voetballen, begint te komen he?quote:Op maandag 5 april 2004 10:30 schreef just me het volgende:
[..]
jeetje DIGGER je klinkt al als een papa
Weet ik wel t was ook grappig bedoeld. Maar ze hebben af en toe wel een punt(je).quote:Op maandag 5 april 2004 10:26 schreef SCH het volgende:
[..]
1 serieuze tip: laat je bij je studiekeuze nooit teveel leiden door wat je ouders willen.
Vraag of ze hun kijker op Saturnus richten. DIe staat mooi aan de hemel. Hoe laat ben je er? Venus is ook te zien (schijngestalten) en vroeg op de avond Jupiter ook. T is wel volle maan, pech voor jou, dan zie je minder. Maar voor planeetjes hoeft die niet uit te maken.quote:Enneh, over sterretjes gesproken: ik moet vanavond in het Planetarium in Franeker zijn voor de radio - heb jij nog tips voor mij?
Na middernacht in de uitzendingquote:Op maandag 5 april 2004 10:45 schreef ErikT het volgende:
Vraag of ze hun kijker op Saturnus richten. DIe staat mooi aan de hemel. Hoe laat ben je er?
Ze sturen in ieder geval een amateur langsquote:Ik neem aan dat het vooral voor amateursterrenkunde is?
quote:PS. Resultaat studiekeuzetest:
4. Wijsbegeerte (WO)
5. Theologie (WO)
6. Godsdienstwetenschappen (WO)
Saturnus en Venus bekijken dus. De Pleiaden (Het Zevengesternte, maar het zijn er meer) en de Orionnevel (met het trapezium erin) zijn ook aan te raden.quote:Op maandag 5 april 2004 10:49 schreef SCH het volgende:
Na middernacht in de uitzending
Je hoeft dus niet over inflatietheorie of zwarte gaten die neutronensterren opeten te beginnen.quote:Ze sturen in ieder geval een amateur langs
Jaja. Maar Werktuigbouwkunde en Lucht- en Ruimtevaarttechniek staan ook samen in de top 10. En dan al die Alfa troep (Geschiedenis en talen) die ik leuk vind...quote:Tada![]()
Ik hoop het niet. Ik denk dat ik sowieso in Utrecht blijf wonen.quote:Op maandag 5 april 2004 11:05 schreef just me het volgende:
Kom je in Delft studeren dan??
quote:Op maandag 5 april 2004 11:06 schreef SCH het volgende:
Zwarte gaten die neutronensterren op eten?
Is het wel veilig denk je?
Je zoekt nog een hulpje in de huishouding? Weet je zeker dat je dan ErikT wil hebben?quote:Op maandag 5 april 2004 11:05 schreef just me het volgende:
Kom je in Delft studeren dan??
ik probeerde even misbruik van de situatie te makenquote:Op maandag 5 april 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
Je zoekt nog een hulpje in de huishouding? Weet je zeker dat je dan ErikT wil hebben?
quote:Op maandag 5 april 2004 11:15 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je zoekt nog een hulpje in de huishouding? Weet je zeker dat je dan ErikT wil hebben?
He DD ik zag een oude foto van je in het fotoboekquote:Op maandag 5 april 2004 11:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Goeiesmorgens!
Ikwas er zelf ook nietquote:Op maandag 5 april 2004 09:06 schreef just me het volgende:
[..]
je hebt me dus niet eens gemist gisterenavond
ik had je ook al gemistquote:Op maandag 5 april 2004 11:29 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ikwas er zelf ook niet
Wie hoe wat waar en hoe laat? (ik ga geen 250 post van zitvlees kwekende hormoongestoorde internetjunkende vrouwen doorlezen op zoek naar die 1e die iets vraagt)quote:Op maandag 5 april 2004 11:16 schreef just me het volgende:
[..]
ik probeerde even misbruik van de situatie te maken
in ouders vragen ze om een baby-update
Wil je EW niet zo beledigenquote:Op maandag 5 april 2004 11:33 schreef DIGGER het volgende:
van zitvlees kwekende hormoongestoorde internetjunkende vrouwen
Framky wat doe....met dat ren van je klieder je de thee uit je kopje !!!!!quote:Op maandag 5 april 2004 11:45 schreef FrankyMcG het volgende:
FrankyMcG komt Hools binnenrennen voor een kop thee en een tosti!
Ben weer weg!
bij ons op school was 12:10 altijd middagquote:Op maandag 5 april 2004 12:10 schreef Da_Sandman het volgende:
Moggeuh
Waar staat ie?quote:Op maandag 5 april 2004 11:28 schreef just me het volgende:
[..]
He DD ik zag een oude foto van je in het fotoboek
Ons Zeeuwen bin zuunigquote:Op maandag 5 april 2004 12:19 schreef SCH het volgende:
Zeeland he
Ja tof he?quote:Op maandag 5 april 2004 12:26 schreef Suijk het volgende:
Wat is het oldbie forum? Mag je daar pas in als je onder de 5000 zit?
ach verrek, die zitten natuurlijk dichter bij de evenaar dan hier in de randstad !!quote:Op maandag 5 april 2004 12:19 schreef SCH het volgende:
Zeeland he
Wat vreemd zeg. 'We zijn pertinent tegen kliekjes-vorming' en dan krijg je zoiets.quote:Op maandag 5 april 2004 12:27 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja tof he?
Das bijna net zoiets als VBL geloof ik
*ding dong*quote:Op maandag 5 april 2004 12:26 schreef Suijk het volgende:
Wat is het oldbie forum? Mag je daar pas in als je onder de 5000 zit?
hehe, net te laat om met Yvonne, Danny, Just Me, DIGGER en nog een handjevol anderen gezellig te zijnquote:Op maandag 5 april 2004 12:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Wat vreemd zeg. 'We zijn pertinent tegen kliekjes-vorming' en dan krijg je zoiets.
Als het nou de eerste 5200 waren geweest, had ik het nog kunnen begrijpen.
Wist wel dat ik geen oldbee was , maar 61305...........quote:Op maandag 5 april 2004 12:39 schreef just me het volgende:
http://forum.fok.nl/user/history/61305
Je bent zelfs nog nieuwer dan ikquote:Op maandag 5 april 2004 12:51 schreef Bjoro het volgende:
[..]
Wist wel dat ik geen oldbee was , maar 61305...........![]()
Haha, ik zou er toch niet in posten waarschijnlijk. Maar wel geinig om te lezen hoe 'verheven' ze zich voelen waarschijnlijk.quote:Op maandag 5 april 2004 12:46 schreef pfaf het volgende:
[..]
hehe, net te laat om met Yvonne, Danny, Just Me, DIGGER en nog een handjevol anderen gezellig te zijn
Alles voor een natte onderbroek!quote:Op maandag 5 april 2004 12:55 schreef Suijk het volgende:
Maar wel geinig om te lezen hoe 'verheven' ze zich voelen waarschijnlijk.
onzinquote:Op maandag 5 april 2004 12:55 schreef Suijk het volgende:
Maar wel geinig om te lezen hoe 'verheven' ze zich voelen waarschijnlijk.
Check de smiley.quote:Op maandag 5 april 2004 12:58 schreef just me het volgende:
[..]
onzin
quote:Op maandag 5 april 2004 13:01 schreef Suijk het volgende:
[..]
Check de smiley.
quote:Op maandag 5 april 2004 13:19 schreef SCH het volgende:
moet ik in therapie denk je?
sjesus, in iets meer dan een jaar in de top 100 aller tijden komenquote:Op maandag 5 april 2004 13:19 schreef SCH het volgende:
moet ik in therapie denk je?
This is your life...I suppose ?quote:Op maandag 5 april 2004 13:23 schreef SCH het volgende:
Ik heb echt een leven hoor
valt weinig te modden hier in VBL ?quote:Op maandag 5 april 2004 13:26 schreef mitt het volgende:
79 hele posts
middag
* SCH komt aangescheurd door de tarzanbochtquote:Op maandag 5 april 2004 13:24 schreef golfer het volgende:
Ik blijf steady op de 58ste stek staan.
niet heel veel.quote:Op maandag 5 april 2004 13:30 schreef Bjoro het volgende:
[..]
valt weinig te modden hier in VBL ?
Het was dus Lois beeb.quote:Op maandag 5 april 2004 13:07 schreef just me het volgende:
[..]
![]()
0quote:Op maandag 5 april 2004 13:33 schreef Da_Sandman het volgende:
155, karig
Ik had het kunnen wetenquote:Op maandag 5 april 2004 13:32 schreef DIGGER het volgende:
Het was dus Lois beeb.
XQ6, lijst is aangepast !quote:Op maandag 5 april 2004 13:34 schreef zjroentje het volgende:
0
quote:Op maandag 5 april 2004 11:13 schreef ErikT het volgende:
Ik denk dat ik sowieso in Utrecht blijf wonen.
quote:Op maandag 5 april 2004 13:26 schreef mitt het volgende:
middag
en ik danquote:Op maandag 5 april 2004 13:17 schreef Bjoro het volgende:
Weer wat info gepikt uit: beetje user-posting stats deel 3
alvast de weekcijfers van week 14, met een zeer verrassende nummer 2
Pos. : Positie in Ranglijst
nu: Positie in Fok!totals op moment van aanmaak ranglijst
toen: Positie in Fok!totals aan begin van meetperiode
user: duh
#posts: aantal posts in periode
[code]
Pos. - nu (toen) user #posts
0002 - 00077 (00082) SCH 915
0011 - 00008 (00008) tong80 557
0035 - 00830 (00895) Inquistor87 413
0060 - 00364 (00375) methodmich 318
0071 - 00291 (00296) mat_herben 299
0078 - 00352 (00362) Legolas_Greenleaf 272
0093 - 00675 (00699) pfaf 249
0112 - 00380 (00386) FrankyMcG 221
0113 - 00058 (00058) golfer 220
0146 - 00205 (00206) Bluezz 193
0156 - 00811 (00836) rubbereend 184
0158 - 00078 (00078) just me 182
0171 - 00186 (00187) zjroentje 175
0179 - 00130 (00131) Tony_Montana67 169
0205 - 00096 (00098) DIGGER 157
0208 - 00276 (00280) Da_Sandman 155
0221 - 00784 (00797) Speed1971 150
0227 - 00268 (00271) DutchGooner 148
0240 - 01090 (01118) Bjoro 140
0256 - 02023 (02155) Vom 132
0289 - 01023 (01038) Eilanden 121
0296 - 00700 (00715) Dylan Dog 116
0329 - 00815 (00822) GotenSSJ 102
0410 - 01296 (01324) Suijk 84
0449 - 00161 (00160) mitt 79
[/code]
wederom excuses als je WEL in de top 500 staat en niet in dit lijst, niets persoonlijk !
wederom excuses als je WEL in de top 500 staat en niet in dit lijst, niets persoonlijk !quote:Op maandag 5 april 2004 13:53 schreef pascalheister het volgende:
en ik dan![]()
dan kan hij het nog wel een keer opzoeken voor mijquote:Op maandag 5 april 2004 13:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
wederom excuses als je WEL in de top 500 staat en niet in dit lijst, niets persoonlijk !
Huilie
0106 - 00826 (00861) pascalheister 224quote:Op maandag 5 april 2004 13:53 schreef pascalheister het volgende:
en ik dan![]()
astuquote:Op maandag 5 april 2004 14:00 schreef Bjoro het volgende:
[..]
0106 - 00826 (00861) pascalheister 224
sorry hoor !
echt helemaal top !quote:Op maandag 5 april 2004 14:09 schreef Suijk het volgende:
Mensen die van katten houden?
http://pya.cc/pyaimg/img2/2004032308.wmv
cheers !quote:
Mijn downloaddingus, wat doe jequote:Op maandag 5 april 2004 14:09 schreef Suijk het volgende:
Mensen die van katten houden?
http://pya.cc/pyaimg/img2/2004032308.wmv
SCHaam je.. elke post die ik doe moet ik inloggenquote:Op maandag 5 april 2004 14:43 schreef SCH het volgende:
Hoe komt JustMuts dan binnen?
HUILIE
Mag beiden ook?quote:Op maandag 5 april 2004 14:37 schreef SCH het volgende:
Sommige zijn aan de alcohol, anderen aan de Fok zullen we maar zeggen
Gebruik je je vingerSCH tenminste nog eenSCH ergenSCH voorquote:Op maandag 5 april 2004 14:45 schreef just me het volgende:
[..]
SCHaam je.. elke post die ik doe moet ik inloggen
Ik moet mijn vingerSCH vanmiddag al gekruiSCHT houden dat die mondmevrouw me niet weer pijn gaat doen, ik denk wel aan jij dat verzacht de pijnquote:Op maandag 5 april 2004 14:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Gebruik je je vingerSCH tenminste nog eenSCH ergenSCH voor
Shitquote:Op maandag 5 april 2004 14:51 schreef mitt het volgende:
zeg JustMuts, je moet even de Voetbal Totaal lezen, op bladzijde 1 staat een vriend waarmee ik eigenlijk de scheidsrechtercurcus mee zou doen
Nu staat hij erin, en niet ik
Had ik ook na de overgang op Replique!quote:Op maandag 5 april 2004 14:42 schreef just me het volgende:
Ben weer thuis van werk en kan nog steeds niet inloggen![]()
even ontspanning en dan naar de mondhygiëniste!
Ik zit niet in de overgangquote:Op maandag 5 april 2004 15:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Had ik ook na de overgang op Replique!
*zingt mee*quote:Op maandag 5 april 2004 15:09 schreef Da_Sandman het volgende:
* Bjoro zwengelt Billie Joel's Pianoman in de CD-speler en zet volume vol open
En het helpt echt!quote:Op maandag 5 april 2004 15:16 schreef just me het volgende:
* Bluezz zwengelt de electrische tandenborstel aan en gaat dan ragen en raggen
die heeft toch al gezegd dat ie niet gingquote:Op maandag 5 april 2004 15:03 schreef mitt het volgende:
Help, ajb geen v/d Sar naar PSV
ik heb haar liever met de mond dicht !!!quote:Op maandag 5 april 2004 15:26 schreef SCH het volgende:
Sprekend
ook al netjes je tanden gepoetst met prodentquote:Op maandag 5 april 2004 15:36 schreef Inquistor87 het volgende:
Middag.
Tis te zien ehquote:Op maandag 5 april 2004 15:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook al netjes je tanden gepoetst met prodent
quote:Op maandag 5 april 2004 15:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook al netjes je tanden gepoetst met prodent
The're sharing a drink they call loneliness, but it's better than drinking alonequote:Op maandag 5 april 2004 15:19 schreef Bjoro het volgende:
[..]
*zingt mee*
....sing us a song you're the pianoman.......
en speciaal voor Golfer:quote:Op maandag 5 april 2004 15:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
The're sharing a drink they call loneliness, but it's better than drinking alone
quote:Op maandag 5 april 2004 16:04 schreef Bjoro het volgende:
[..]
en speciaal voor Golfer:
There is an old man sitting next to me, making love to his Tonic and Gin !!!
vertel, vertel, vertel !quote:Op maandag 5 april 2004 16:06 schreef tuindwerg het volgende:
Middag!![]()
tuindwerg is blij...![]()
Heeeeeeeeeerlijk weekend gehad! Super concert gegeven, inclusief naaistreek van het koorquote:Op maandag 5 april 2004 16:07 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vertel, vertel, vertel !
* tuindwerg heeft net even teruggelezen... wat een sterrengeneuzel, veel succes!quote:Op maandag 5 april 2004 16:11 schreef SCH het volgende:
* SCH is naar de sterren
als je tussen 1 en 2 met je dronken kop naar radio 1 luistert, dan kun je mijn sterretje horen schitterenquote:Op maandag 5 april 2004 16:12 schreef Da_Sandman het volgende:
hoelaat is die schow van je sch?
Gelukkig, nu voel ik me niet meer zo'n nerd...quote:Op maandag 5 april 2004 16:17 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Een 9.3 voor Frans,
*onthoudtquote:Op maandag 5 april 2004 16:16 schreef SCH het volgende:
[..]
als je tussen 1 en 2 met je dronken kop naar radio 1 luistert, dan kun je mijn sterretje horen schitteren
*checkt profielquote:Op maandag 5 april 2004 16:11 schreef tuindwerg het volgende:
Heeeeeeeeeerlijk weekend gehad! Super concert gegeven, inclusief naaistreek van het koor, exclusief stewardessenpakje.
Maar wel lekker gespeeld, afterparty was ook erg gezellig...
quote:Gister een heeeeeeeeerlijke dag gehad met m'n vriendje
Hoe bedoel je NIET exact ingesteld ????quote:en vandaag weer naar school geweest! Ik voel me net zo'n nerd, ik had een 9,2 op Frans (gemiddeld nu een 9,4![]()
![]()
), een 8 op Duits (hoogste van de klas...
) en een 5,5 op wiskunde...
Klinkt als dat het goed gaat iddquote:Bovendien vielen de laatste 2 uur uit (geen gym) en heb ik nog maar 24 dagen les tot de zomervakantie!
het scholierenleven is geweldig!
![]()
Hier ook hoor.quote:Op maandag 5 april 2004 16:18 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Gelukkig, nu voel ik me niet meer zo'n nerd...'t Scheelt dat het bij mij een leestoets was, daar hoef je niet zo slim voor te zijn. Dat blijkt maar weer!
![]()
Geweldige cameraquote:Op maandag 5 april 2004 16:24 schreef golfer het volgende:
* Inquistor87 heeft zijn nieuwe digitale speeltje binnen en is de komende uren zoet met de gebruiksaanwijzing.
[afbeelding]
![]()
Als ik me in ga spannen kan ik wel een hoger cijfer halen hoor... Ik zit alleen in een té gezellig hoekje (buuf had een 3, meisje voor me een 2,6)... En met dank aan een PO dat net zo zwaar telt als alle tentamens van het hele jaar sta ik op dit moment nog een 7,1.quote:Op maandag 5 april 2004 16:22 schreef Bjoro het volgende:
Hoe bedoel je NIET exact ingesteld ????
Tssss! Ik heb gewoon 35 uur per week les, exclusief huiswerk... ruilen?quote:Op maandag 5 april 2004 16:27 schreef Suijk het volgende:
Die middelbare scholen stellen tegenwoordig ook niks meer voor zie ik wel.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 5 april 2004 16:27 schreef Suijk het volgende:
Wij (ik) zijn/ben gewoon hartstikke slimquote:Op maandag 5 april 2004 16:27 schreef Suijk het volgende:
33 uur hier, en ik zit niet eens in de 2e fase. (Huiswerk kost me 1 uur p/d, exclusief toetsen)quote:Op maandag 5 april 2004 16:28 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tssss! Ik heb gewoon 35 uur per week les, exclusief huiswerk... ruilen?![]()
Mind you, dat is een gemiddelde, zit er wel eens korter aan, zit er ook wel eens langer aan.quote:Op maandag 5 april 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
33 uur hier, en ik zit niet eens in de 2e fase. (Huiswerk kost me 1 uur p/d, exclusief toetsen)
Ik werk maar meequote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef Suijk het volgende:
Wat een mooie hap!
quote:Op maandag 5 april 2004 16:29 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
33 uur hier, en ik zit niet eens in de 2e fase. (Huiswerk kost me 1 uur p/d, exclusief toetsen)
Haha, met z'n drietjes tegelijk inderdaad...quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef Suijk het volgende:
Wat een mooie hap!
quote:Op maandag 5 april 2004 16:30 schreef Inquistor87 het volgende:
Huiswerk kost hier 0,01 minuut per dag. Ik doe echt niks, dus het is wel heel makkelijk inderdaad
.
vrijdag met 15 jongens vertrokken naar engeland..quote:Op maandag 5 april 2004 16:26 schreef tuindwerg het volgende:
Maar vertel, hoe was jouw weekend?
Wauw, wat een geweldig weekend moet dat idd geweest zijn zeg!quote:Op maandag 5 april 2004 16:32 schreef Bjoro het volgende:
[..]
vrijdag met 15 jongens vertrokken naar engeland..
's avonds southend - scunthorpe (div 3) geweest, daarna de kroeg in
zaterdag naar london gereden
's middags Fulham - Birmingham City geweest daarna naar de kroeg, eten, kroeg
zondag weer naar huis
Om een lang weekend kort te maken....geweldg genoten !
Whehehe zag em jaquote:Op maandag 5 april 2004 16:38 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Wauw, wat een geweldig weekend moet dat idd geweest zijn zeg!![]()
Even ander punt: Wat is dit nou weer voor onzin Inquistor? Inquistor87 is lief O+
hee hij maakt er automatisch linkjes van!
neem jij ff 30 biertjes Sandman...en post deze dan ff vol, ging vorige keer ook zo goedquote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
had je em ook al klaar staan L_G
Als jij wil ruilen met 40 uur/week plus een berg overwerk waardoor het gemiddeld 50 uur wordt, incl nu en dan e.e.a. in de weekenden, dan geef je maar een seintjequote:Op maandag 5 april 2004 16:28 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Tssss! Ik heb gewoon 35 uur per week les, exclusief huiswerk... ruilen?![]()
Ben al aan het zoeken voor goede plaatjes.quote:Op maandag 5 april 2004 16:41 schreef Da_Sandman het volgende:
had je em ook al klaar staan L_G
quote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef Bjoro het volgende:
[..]
neem jij ff 30 biertjes Sandman...en post deze dan ff vol, ging vorige keer ook zo goed
quote:Op maandag 5 april 2004 16:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als jij wil ruilen met 40 uur/week plus een berg overwerk waardoor het gemiddeld 50 uur wordt, incl nu en dan e.e.a. in de weekenden, dan geef je maar een seintje
Is gezellig manquote:Op maandag 5 april 2004 16:49 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]zullen we dat nu dan maar even niet doen
Ajaxquote:Op maandag 5 april 2004 16:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar heeft iemand nu een goede titel?
Laat maar, heb al een leuke.quote:Op maandag 5 april 2004 16:54 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Maar heeft iemand nu een goede titel?
Hier ook.quote:Op maandag 5 april 2004 16:55 schreef Da_Sandman het volgende:
Staat al klaar
Digger moet er straks al elke morgen om half 6 uit om de baby te verzorgenquote:Op maandag 5 april 2004 16:50 schreef tuindwerg het volgende:
[..]
Is goed! Krijg ik tenminste uitbetaald...
Zullen we een weekje ruilen? Ik jouw baan, jij mijn school + bijbaantje? (= elke morgen om half 6 eruit om kranten te bezorgen)
Oei, die baby hoort toch niet bij de deal?quote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef just me het volgende:
[..]
Digger moet er straks al elke morgen om half 6 uit om de baby te verzorgen
I have bewitched your PC.quote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef Da_Sandman het volgende:anders bleef de p even hangen
Ik denk niet dat Digger gauw zijn kind uit handen zal gevenquote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef tuindwerg het volgende:
Oei, die baby hoort toch niet bij de deal?
* just me houdt niet zo van baby's als ze ervoor moet zorgen...
We zullen zienquote:Op maandag 5 april 2004 16:58 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
My timing shall be perfect.
I hope so.quote:Op maandag 5 april 2004 17:00 schreef Inquistor87 het volgende:
[..]
We zullen zien.
301quote:Op maandag 5 april 2004 17:01 schreef Da_Sandman het volgende:
Hoeveel van die posts gaan er tegenwoordig eigenlijk in een topic?
Gelukkig maar, leek me ook niet verstandig.quote:Op maandag 5 april 2004 17:00 schreef just me het volgende:
Ik denk niet dat Digger gauw zijn kind uit handen zal geven
Hm ik ga sandman helpenquote:Op maandag 5 april 2004 17:01 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
I hope so.
Als m'n MSN uitvalt, is het omdat ik te geconcentreerd ben.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |