Broadway tickets: elke dag vanaf 15.00 worden midden op Times Square (niet te missen) tickets voor broadway shows verkocht tegen 50% korting. Je moet alleen enorme rijen trotseren, maar wij hebben uiteindelijk slechts een dik uur in de rij gestaan. Het kan zijn dat populaire shows dan niet meer beschikbaar zijn (bijv. Lion King, Mamma Mia) of nieuwe shows, of ze hebben bijvoorbeeld plaatsen dat je niet naast elkaar zit. Wij zijn toen naar een oudje geweest (Phantom of the Opera, speelt al 15 jaar onafgeborken!), zaten helemaal bovenin (wel bij elkaar) maar was geweldig ! Kostte 50 dollar per ticket, terwijl als we ze in nederland al geregeld hadden via reisbureau we 120euro per kaart kwijt waren geweest. Had ik wel een uur wachten voor over.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:01 schreef Busta het volgende:
Een van de dingen die ik naast de toeristische bezienswaardigheden wil zien is eigenlijk een wedstrijd bijwonen van de Yankees en een voorstelling op broadway bekijken
Heeft er iemand ervaringen met het regelen van tickets, beste deze alvast online te bestellen of daar terpleke aanschaffen?
Daarnaast vertrekt ons vliegtuig de laaste dag pas 's avonds, ik heb alleen geen zin om de hele dag onze koffers dan mee te zeulen. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Ik vraag me af of de kosten daardoor niet extra hoog worden omdat je naar verhouding veel meer betaald voor een 1 persoons kamer. Bij een 2 persoons kamer kan je nl. de kosten delen.quote:Op zondag 16 mei 2004 03:09 schreef P4nic het volgende:
Zouden jullie NY aanraden op je eentje ?
Niet in de winter, lijkt me...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Spelen de Yankees het hele jaar door, of is er ook nog een speciaal seizoen voor????????
ik vlieg met air france en ik betaal 825 euro all in (dus ook met verzekering). heenreis naar new york, terugreis vanaf montréal, canada/quote:Op zondag 16 mei 2004 11:07 schreef Busta het volgende:
Hmm, bij SingaporeAirlines.com, krijg ik altijd een prijs van 2000+ Euro's, een vlucht in october kost bijvoorbeeld al meer dan 3000 Euro. Maar het is dus niet verstandig om in de zomer naar NY af te reizen? is wel balen aangezien ik student ben en dus genoodzaakt ben om in de zomervakantie te gaan...
Klopt. Op Times square kun je kaarten kopen met flinke korting. Een echte aanrader. Wij gaan meestal rond een uur of 5 in de rij staan, dan is die niet meer zo lang.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:57 schreef Erasmusch het volgende:
[..]
Mn ouders en zusje zijn naar The Lion King geweest. Volgens mij hadden ze daarvoor bij die Hottickets halfprice oid in de rij gestaan.
Had je van te voren waarschijnljik ook wel kunne weten dat daar niet alles glimt en nieuw is... Maar ik moet zeggen dat ik de badkamer helemaal niet vies vondt. Het enige kutten was dat ik uren zat de kloten met de douche knoppen. Ene keer verbande ik bijna, daarna bevroor ik zowat....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 18:44 schreef Aarti het volgende:
Ik zat ook in het Carter hotel....ik vond het er vreselijk. Ik ben nogal gesteld op schone badkamers en zo....zat ik daar toch op de verkeerder plek!! Maar de locatie is echt perfect....
En het water wilde niet wegquote:Op dinsdag 18 mei 2004 20:48 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
Had je van te voren waarschijnljik ook wel kunne weten dat daar niet alles glimt en nieuw is... Maar ik moet zeggen dat ik de badkamer helemaal niet vies vondt. Het enige kutten was dat ik uren zat de kloten met de douche knoppen. Ene keer verbande ik bijna, daarna bevroor ik zowat....
Maarja, zulke dingen vallen weg tegen de ligging van het hotel en de prijs
Toch vraag ik me af of er handige tips zijn voor mensen die alleen naar NY gaan. Neem bijv. Hotel Carter, daar is het verschil tussen een single room en een double room vrij klein terwijl je bij een double room de kosten kan delen. Dus wanneer je alleen naar NY gaat betaal je voor de overnachtingen vrijwel het dubbele.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:42 schreef P4nic het volgende:
Kosten zijn geen probleem hoor :-)
Bedoelde vooral of het geschikt is om in je eentje rond te zwerven en dergelijke.
Mja zoals ik al zei, ofwel hebben ze al school ofwel kunnen ze het niet betalen om mee te gaan. dusjah bijna noodgedwongen om alleen te gaan...quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:08 schreef Jeroenus het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of er handige tips zijn voor mensen die alleen naar NY gaan. Neem bijv. Hotel Carter, daar is het verschil tussen een single room en een double room vrij klein terwijl je bij een double room de kosten kan delen. Dus wanneer je alleen naar NY gaat betaal je voor de overnachtingen vrijwel het dubbele.
Zijn er nog bepaalde hotels/hostels of wat dan ook aan te raden wanneer je in je eentje naar NY gaat?
uhm 10 dagen nyc zou ik zeggenquote:Op woensdag 19 mei 2004 08:30 schreef Singa het volgende:
Deze zomer gaak 5 weken naar de VS, en heb 10 dagen te verdelen over Nieuw Amsterdam en Washington en evt nog iets er tussenin. Wat is de beste verdeling, hoeveel dagen in welke stad?
In Australie heb ik Canberra in een halve dag bekeken en dat was nog te lang, nu verwacht ik niet dat Washington zo saai is als Canberra, maar ik vermoed dat het ook niet de moeite waard is om echt lang in Washington te blijven?
Wat zijn backpacker/hostelprijzen in NY en hoe groot (aantal bedden) is de drom bij die prijs?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |