abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 17 mei 2004 @ 21:26:29 #201
56824 Keijs
Toedeledokie !
pi_19203759
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:01 schreef Busta het volgende:

Een van de dingen die ik naast de toeristische bezienswaardigheden wil zien is eigenlijk een wedstrijd bijwonen van de Yankees en een voorstelling op broadway bekijken
Heeft er iemand ervaringen met het regelen van tickets, beste deze alvast online te bestellen of daar terpleke aanschaffen?

Daarnaast vertrekt ons vliegtuig de laaste dag pas 's avonds, ik heb alleen geen zin om de hele dag onze koffers dan mee te zeulen. Hoe hebben jullie dit gedaan?
Broadway tickets: elke dag vanaf 15.00 worden midden op Times Square (niet te missen) tickets voor broadway shows verkocht tegen 50% korting. Je moet alleen enorme rijen trotseren, maar wij hebben uiteindelijk slechts een dik uur in de rij gestaan. Het kan zijn dat populaire shows dan niet meer beschikbaar zijn (bijv. Lion King, Mamma Mia) of nieuwe shows, of ze hebben bijvoorbeeld plaatsen dat je niet naast elkaar zit. Wij zijn toen naar een oudje geweest (Phantom of the Opera, speelt al 15 jaar onafgeborken!), zaten helemaal bovenin (wel bij elkaar) maar was geweldig ! Kostte 50 dollar per ticket, terwijl als we ze in nederland al geregeld hadden via reisbureau we 120euro per kaart kwijt waren geweest. Had ik wel een uur wachten voor over.

Bij elk zichzelf respecterend hotel kun je na het uitchecken je bagage opslaan tot je vertrek naar de luchthaven.
pi_19206535
Singapore Airlines kan inderdaad gewoon heel goedkoop zijn... ik betaalde er in december zo'n 300 euro voor (exclusief luchthavenbelasting dan wel...) KLM en andere maatschappijen waren duurder.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19206586
Yankee-tickets zijn altijd en overal te verkrijgen volgens mij... die spelen zo vaak, het is nooit uitverkocht geloof ik... in ieder geval niet op voorhand.
Basketball of ijshockey is een stuk moeilijker. Dan moet je wel op voorhand reserveren, best.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19206948
Baseball,American Football,Icehockey,Basketball

Waar vind men de beste sfeer ? ben ook van plan om 10d naar NY te gaan in begin september.
Pain is weakness leaving the brain !
  dinsdag 18 mei 2004 @ 03:06:06 #205
53770 mr.marcus
techneau!
pi_19209447
Ben zelf naar een Yankees wedstrijd geweest. 49.000 mensen waren er (plaats voor 77.000 )echt super was dat. In het begin eerst volkslied zingen (iedereen pet af en hand voor de borst) en halverwege nog een keer god bless America zingen voor de "servicemen abroad".
Het publiek was wel luidruchtig hoor. Maar als er op die borden "Make some noise New York!" kwam te staan brak de hel los. Ook reageerde iedereen hartdstikke erg op alle bekende melodietjes (we will rock you meeklappen ) Ik kan het je echt aanraden om naar zo'n wedstrijd te gaan. Je kan de kaartjes gewoon in het stadion kopen. Ik betaalde 20 $ per kaartje en zat ik ergens bovenin maar daar kon je het wel heel goed zien allemaal. Goedkoopste kaartje is er helemaal achter en kost 8 dollar.
Je moet wel rekening houden dat je geen tas meeneemt, ik moest 5 $ betalen om hem ergens op te kunnen bergen omdat je geen bagage mee naar binnen mocht nemen,
Life sucks
  dinsdag 18 mei 2004 @ 07:54:18 #206
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19210191
Weet niet hoet het met NFL en NHL zit, maar het probleem met basketball is dat het in de zomer stil ligt; seizoen begint pas in oktober weer. Had in december tickets voor de Nets, was er goddomme een sneeuwstorm en waren alle busdiensten afgelast Geloof maar 10.000 van de 25.000 bezoekers komen opdagen....
Haters everywhere but I don't really care.
pi_19213196
quote:
Op zondag 16 mei 2004 03:09 schreef P4nic het volgende:
Zouden jullie NY aanraden op je eentje ?
Ik vraag me af of de kosten daardoor niet extra hoog worden omdat je naar verhouding veel meer betaald voor een 1 persoons kamer. Bij een 2 persoons kamer kan je nl. de kosten delen.
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_19213811
Kosten zijn geen probleem hoor :-)
Bedoelde vooral of het geschikt is om in je eentje rond te zwerven en dergelijke.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 12:51:21 #209
66130 Erasmusch
easy easy
pi_19215386
Ik denk dat het sowieso onmogelijk is om kaarten voor de Knicks te krijgen. De NFL Super Bowl is toch altijd met tThanksgiving? Dan zullen de Giants wel spelen in de zomer. Yankee-stadium vond ik trouwens wel erg mooi, alleen jammer dat er niet echt een aansprekende tegenstander . Boston Red Sox was een mooiere wedstrijd geweest Op eBay zijn voldoende kaartjes te krijgen.
Weet iemand wat voor de periode eind juni-juli de goedkoopste airline is? Vliegwinkel komt al uit op 500 excl. Als er nou een vliegt net over de Duitse/Belgische grens, zou mooi zijn.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 13:12:23 #210
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_19215868
Knicks kaarten kan je zo online bestellen, had ze voor de Nets bij ticketmaster gekocht volgens mij.... Knicks speelden helaas niet in de 5 dagen dat ik er was
Zat in het hotel tegenover Madison Square
Haters everywhere but I don't really care.
pi_19219991
Knicks kaartjes kun je makkelijk krijgen hoor
http://teamexchange.ticke(...)tmI?l=EN&team=knicks
Reken op een 50 dollar volgens mij...
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19223117
Spelen de Yankees het hele jaar door, of is er ook nog een speciaal seizoen voor????????
  dinsdag 18 mei 2004 @ 18:44:16 #213
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_19223337
Ben net terug uit NY, erg leuk gehad.,...wat is het toch een bijzondere stad! Ik ben er 8 dagen geweest, maar heb lang niet alles kunnen zien wat ik wilde zien.
Ik zat ook in het Carter hotel....ik vond het er vreselijk. Ik ben nogal gesteld op schone badkamers en zo....zat ik daar toch op de verkeerder plek!! Maar de locatie is echt perfect....
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_19223479
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:32 schreef liefkleinmeisjuh het volgende:
Spelen de Yankees het hele jaar door, of is er ook nog een speciaal seizoen voor????????
Niet in de winter, lijkt me...
In ieder geval werken ze met een seizoen.
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_19223722
Basketball start pas in October(pre-season) dan nog, dus dat zit er alvast niet in.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:05:20 #216
21157 sioux_
lost in space
pi_19223738
quote:
Op zondag 16 mei 2004 11:07 schreef Busta het volgende:
Hmm, bij SingaporeAirlines.com, krijg ik altijd een prijs van 2000+ Euro's, een vlucht in october kost bijvoorbeeld al meer dan 3000 Euro. Maar het is dus niet verstandig om in de zomer naar NY af te reizen? is wel balen aangezien ik student ben en dus genoodzaakt ben om in de zomervakantie te gaan...
ik vlieg met air france en ik betaal 825 euro all in (dus ook met verzekering). heenreis naar new york, terugreis vanaf montréal, canada/
  dinsdag 18 mei 2004 @ 19:31:58 #217
92117 Cydex
Pennywise but Poundfoolish
pi_19224360
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:57 schreef Erasmusch het volgende:

[..]
Mn ouders en zusje zijn naar The Lion King geweest. Volgens mij hadden ze daarvoor bij die Hottickets halfprice oid in de rij gestaan.
Klopt. Op Times square kun je kaarten kopen met flinke korting. Een echte aanrader. Wij gaan meestal rond een uur of 5 in de rij staan, dan is die niet meer zo lang.

Veel plezier!
"Werk, en de vreugde komt vanzelf" - Goethe -
  dinsdag 18 mei 2004 @ 20:48:29 #218
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_19226153
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 18:44 schreef Aarti het volgende:
Ik zat ook in het Carter hotel....ik vond het er vreselijk. Ik ben nogal gesteld op schone badkamers en zo....zat ik daar toch op de verkeerder plek!! Maar de locatie is echt perfect....
Had je van te voren waarschijnljik ook wel kunne weten dat daar niet alles glimt en nieuw is... Maar ik moet zeggen dat ik de badkamer helemaal niet vies vondt. Het enige kutten was dat ik uren zat de kloten met de douche knoppen. Ene keer verbande ik bijna, daarna bevroor ik zowat....

Maarja, zulke dingen vallen weg tegen de ligging van het hotel en de prijs
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  dinsdag 18 mei 2004 @ 20:51:51 #219
53770 mr.marcus
techneau!
pi_19226244
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 20:48 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

Had je van te voren waarschijnljik ook wel kunne weten dat daar niet alles glimt en nieuw is... Maar ik moet zeggen dat ik de badkamer helemaal niet vies vondt. Het enige kutten was dat ik uren zat de kloten met de douche knoppen. Ene keer verbande ik bijna, daarna bevroor ik zowat....

Maarja, zulke dingen vallen weg tegen de ligging van het hotel en de prijs
En het water wilde niet weg
Life sucks
pi_19226643
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:42 schreef P4nic het volgende:
Kosten zijn geen probleem hoor :-)
Bedoelde vooral of het geschikt is om in je eentje rond te zwerven en dergelijke.
Toch vraag ik me af of er handige tips zijn voor mensen die alleen naar NY gaan. Neem bijv. Hotel Carter, daar is het verschil tussen een single room en een double room vrij klein terwijl je bij een double room de kosten kan delen. Dus wanneer je alleen naar NY gaat betaal je voor de overnachtingen vrijwel het dubbele.

Zijn er nog bepaalde hotels/hostels of wat dan ook aan te raden wanneer je in je eentje naar NY gaat?
New Yorker in spe
http://www.thefootballbox.nl
pi_19227697
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 21:08 schreef Jeroenus het volgende:

[..]

Toch vraag ik me af of er handige tips zijn voor mensen die alleen naar NY gaan. Neem bijv. Hotel Carter, daar is het verschil tussen een single room en een double room vrij klein terwijl je bij een double room de kosten kan delen. Dus wanneer je alleen naar NY gaat betaal je voor de overnachtingen vrijwel het dubbele.

Zijn er nog bepaalde hotels/hostels of wat dan ook aan te raden wanneer je in je eentje naar NY gaat?
Mja zoals ik al zei, ofwel hebben ze al school ofwel kunnen ze het niet betalen om mee te gaan. dusjah bijna noodgedwongen om alleen te gaan...
pi_19234039
Bij Hostels is 1 persoon wel heel goedkoop, slaap je wel op een dorm....
Life sucks
  woensdag 19 mei 2004 @ 08:30:39 #223
1239 Singa
Fear me!
pi_19235945
Deze zomer gaak 5 weken naar de VS, en heb 10 dagen te verdelen over Nieuw Amsterdam en Washington en evt nog iets er tussenin. Wat is de beste verdeling, hoeveel dagen in welke stad?

In Australie heb ik Canberra in een halve dag bekeken en dat was nog te lang, nu verwacht ik niet dat Washington zo saai is als Canberra, maar ik vermoed dat het ook niet de moeite waard is om echt lang in Washington te blijven?

Wat zijn backpacker/hostelprijzen in NY en hoe groot (aantal bedden) is de drom bij die prijs?
  woensdag 19 mei 2004 @ 15:00:37 #224
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_19245015
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 08:30 schreef Singa het volgende:
Deze zomer gaak 5 weken naar de VS, en heb 10 dagen te verdelen over Nieuw Amsterdam en Washington en evt nog iets er tussenin. Wat is de beste verdeling, hoeveel dagen in welke stad?

In Australie heb ik Canberra in een halve dag bekeken en dat was nog te lang, nu verwacht ik niet dat Washington zo saai is als Canberra, maar ik vermoed dat het ook niet de moeite waard is om echt lang in Washington te blijven?

Wat zijn backpacker/hostelprijzen in NY en hoe groot (aantal bedden) is de drom bij die prijs?
uhm 10 dagen nyc zou ik zeggen Ik ben er 6 en een halve dag geweest en nog lang niet gezien, ben zeker van plan om terug te gaan naar ny. Dus 10 dagen nyc zou wel goed zijn maar je wilt natuurlijk ook naar washington. Ik ben nooit in washington geweest, maar mij lijkt nyc veel leuker.
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
pi_19247462
je kan ook gratis naar een show op times square, moet je eerst voor usher spelen (kaartjes uitdelen) dan mag je gratis naar een show

heb ook ergens gelezen dat je ook in een grote zaal kan slapen met andere mensen, en dan betaal je veel minder (duh)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')