quote:Op zondag 4 april 2004 18:19 schreef SODA het volgende:
[afbeelding]
Naar t schijnt staat de 'Dogville Confessions' documentaire niet op de Koreaanse dvd. Bovendien is ie niet meer verkrijgbaar/poepduur. Ik ga ook maar gewoon voor de r2 dubbel dvd.quote:Op zondag 4 april 2004 20:16 schreef Timo20 het volgende:is ook leuk: zie ik nu hier de afbeelding van die box. heb ik dus net vorige week de "gewone" dubbel dvd gekocht
![]()
ja "Dogville Confessions" staat idd. op de R2 dubbel dvdquote:Op zondag 4 april 2004 21:29 schreef SODA het volgende:
[..]
Naar t schijnt staat de 'Dogville Confessions' documentaire niet op de Koreaanse dvd. Bovendien is ie niet meer verkrijgbaar/poepduur. Ik ga ook maar gewoon voor de r2 dubbel dvd.
quote:Op maandag 5 april 2004 23:22 schreef sweek het volgende:
Cabaretdvd'tje...
[afbeelding]
Tweedehands van een Fok!ker..
Het is de zogenaamde limited bag set (R3), met 2 speciale plastic tassen, mooi voor aan de muurquote:Op maandag 5 april 2004 23:37 schreef sweek het volgende:
Dat kun je wel zeggen, ja..
Wat zit er nog op die gewone versie van Kill Bill dat niet bij die box zit?
quote:Op zondag 4 april 2004 12:52 schreef BlaatschaaP het volgende:
3 zelfs.
mag ik vragen waar je die versie van Hero en Kill bill (niet de limited boxset, maar bag setquote:Op maandag 5 april 2004 23:59 schreef knep het volgende:
[..]
Het is de zogenaamde limited bag set (R3), met 2 speciale plastic tassen, mooi voor aan de muur.
Daarbij was deze versie zeker niet duur en is hij ook geheel uncut.
Eventueel nog goed te verkopen![]()
.
bag set: dvdfromasia.comquote:Op dinsdag 6 april 2004 00:52 schreef SChroevenDrAiur het volgende:
[..]
mag ik vragen waar je die versie van Hero en Kill bill (niet de limited boxset, maar bag sethebt gehaald?
Ik heb zelf die Limited Edition Box van Kill Bill vol1 besteld.. maar ben ook best wel benieuwd naar die bag edition. maar is de R3 ook uncut? met alles in kleur? de R2-Japan wel terwijl de R1, R2 europa dat zeer waarschijnlijk niet gaan wordenquote:Op maandag 5 april 2004 23:34 schreef knep het volgende:
In bestelling:
Hm vrij veel eigenlijk![]()
Waarschijnlijk wel zo'n goedkoop BestBuy-hoesje. Kan je net zo goed de boel gaan downloaden, want staat voor geen meter op je plankquote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond besteld:
- 40 days, 40 nights voor EUR 4.99 bij Boudisque (mijn helden)
de nederlandse braindead release op DVD heeft dan wel weer 5.1quote:Op dinsdag 6 april 2004 06:36 schreef De_Schaduw het volgende:
Sinds m'n laatste post:
De meest complete versie die ik tot nu toe heb. Ik had al de unrated Dead Alive DVD en de Braindead VCD van RCV.
Deze is net ietsie langer dan de RCV. Hij heeft aan het begin eerst beelden van Queen Elizabeth en die heeft RCV niet. En de transfer op die VCD zuigt. Deze DVD heeft ook scherper beeld dan de Blood Edition. Alleen helaas wel mono geluid, en dat terwijl op de aftiteling Dolby Stereo of zo staat![]()
Zit nog steeds te w88 op een limited edition director's cutquote:Op dinsdag 6 april 2004 18:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
de nederlandse braindead release op DVD heeft dan wel weer 5.1wel kut beeld omdat weer te compenseren
Op het moment ken ik 4 uitgaves die de uncut versie hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2004 09:17 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb zelf die Limited Edition Box van Kill Bill vol1 besteld.. maar ben ook best wel benieuwd naar die bag edition. maar is de R3 ook uncut? met alles in kleur? de R2-Japan wel terwijl de R1, R2 europa dat zeer waarschijnlijk niet gaan worden
Het gaat meer om het feit dat ik zo toch nog een beetje de maker sponsor terwijl ik de film al tig keer gezien hebquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:16 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel zo'n goedkoop BestBuy-hoesje. Kan je net zo goed de boel gaan downloaden, want staat voor geen meter op je plank
En volgens mij is het ook geen snapper case, het is geen WB-film.quote:Op dinsdag 6 april 2004 23:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Het gaat meer om het feit dat ik zo toch nog een beetje de maker sponsor terwijl ik de film al tig keer gezien heb
hoeveel kost dat nu in totaal dan??quote:Op maandag 5 april 2004 23:34 schreef knep het volgende:
In bestelling:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hm vrij veel eigenlijk![]()
kostte dat?quote:Op donderdag 8 april 2004 11:20 schreef Timo20 het volgende:
Vandaag afgehaald bij de MediaMarkt:
Schindler`s List Limited Edition Gift Set
[afbeelding]
met dank aan knep voor t plaatje
die kan natuurlijk niet ontbrekenquote:Op donderdag 8 april 2004 22:02 schreef scanman01 het volgende:
Shining
niemand?quote:Op donderdag 8 april 2004 16:46 schreef Build.1984 het volgende:
Vandaag binnen gekregen The Addams Family Values binnen gekregen, ging er alleen van uit dat ik het eerste deel had besteld. Daar ben ik dus nu nog steeds op zoek. Weet iemand toevallig ook waar ik deze kan vinden voor regio 2?
Ik heb em van CD-WOW.quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:06 schreef Strolie75 het volgende:
Waar halen jullie Ying Xiong (Hero) vandaan?
Ruim 200 euroquote:Op donderdag 8 april 2004 11:23 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hoeveel kost dat nu in totaal dan??
¤ 59,95quote:Op donderdag 8 april 2004 12:43 schreef Smots het volgende:
[..]
kostte dat?
quote:Op dinsdag 6 april 2004 15:01 schreef PdeHoog het volgende:
Gisteravond besteld:
- 40 days, 40 nights voor EUR 4.99 bij Boudisque (mijn helden)
Hij is gisteren binnengekomenquote:Op dinsdag 6 april 2004 16:16 schreef yohan.nl het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel zo'n goedkoop BestBuy-hoesje. Kan je net zo goed de boel gaan downloaden, want staat voor geen meter op je plank
pfff hou op schei uit... ik heb er 100 + die ik nog moet zien.....quote:Op zaterdag 10 april 2004 18:35 schreef kinky_queen het volgende:
zo zo Antichrist,
al een paar dagen geen dvd's meer gekregen, werd dus wel tijd he?
![]()
bij www.dvdpacific.com kost de giftset nog maar $26.58 (ongeveer 23 euro)quote:Op zaterdag 10 april 2004 01:17 schreef Timo20 het volgende:
[..]
¤ 59,95
Ik vind hem qua inhoud toch niet zo geweldig, hoor.quote:Op zaterdag 10 april 2004 14:48 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vandaag op 't postkantoor gehaald:
Schindler's List R1 Collector's Edition.
Mooier heb ik een dvd-uitgave nog niet gezien
(of 't moet die 4dvd-uitgave van Pearl Harbor zijn).
da's waar.quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:20 schreef sweek het volgende:
[..]
Ik vind hem qua inhoud toch niet zo geweldig, hoor.
Het is nogal jammer dat Spielberg zelf geen commentaar wil geven, maar dan weer wel heel graag naar het commentaar van anderen luistert.
regio 1 hequote:Op zaterdag 10 april 2004 18:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
bij www.dvdpacific.com kost de giftset nog maar $26.58 (ongeveer 23 euro)
Het is jamme rdat ik je niet in het echt ken en dat je niet jarig ofzo bent, dan had je van mij From Dusk Till Dawn 2 op DVD gehadquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:05 schreef Shogo het volgende:
Jackie Brown Collector's Edition
* MikeyMo is helemaal blij
quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het is jamme rdat ik je niet in het echt ken en dat je niet jarig ofzo bent, dan had je van mij From Dusk Till Dawn 2 op DVD gehad
dat je die hebtquote:Op zaterdag 10 april 2004 20:06 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
Het is jamme rdat ik je niet in het echt ken en dat je niet jarig ofzo bent, dan had je van mij From Dusk Till Dawn 2 op DVD gehad
nee, man, dat is een inside joke/running man tussen mij en shogo... die loopt al heel lang he Shogo man!quote:Op zaterdag 10 april 2004 20:26 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
dat je die hebt![]()
alhoewel, Bruce Campbell he...
![]()
Maar je hebt em wel he?quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, man, dat is een inside joke/running man tussen mij en shogo... die loopt al heel lang he Shogo man!
tuurlijk nietquote:Op zaterdag 10 april 2004 21:22 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Maar je hebt em wel he?
![]()
Idd..quote:Op zaterdag 10 april 2004 21:17 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
nee, man, dat is een inside joke/running man tussen mij en shogo... die loopt al heel lang he Shogo man!
we gaan voor longest running gag in historyquote:Op zaterdag 10 april 2004 22:35 schreef Shogo het volgende:
[..]
Idd..Op naar het 3de jaar alweer geloof ik.
quote:Op zaterdag 10 april 2004 22:51 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
we gaan voor longest running gag in history
en wat is er mis met regio1........... ?? een beetje liefhebber heeft een regiovrije speler..quote:Op zaterdag 10 april 2004 19:22 schreef pascalheister het volgende:
[..]
regio 1 he
Weet ik tochquote:Op zaterdag 10 april 2004 18:56 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
bij www.dvdpacific.com kost de giftset nog maar $26.58 (ongeveer 23 euro)
niks mis met Regio 1 (heb dan ook n regiovrije dvdspeler) maar vind de box van R2 uitvoering mooier en me ouders willen m ook graag zien, en die kunnen geen film volgen zonder ondertitelsquote:Op zondag 11 april 2004 13:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en wat is er mis met regio1........... ?? een beetje liefhebber heeft een regiovrije speler..
niks mis mee verder maar je zit nog altijd zonder nederlandse subsquote:Op zondag 11 april 2004 13:41 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
en wat is er mis met regio1........... ?? een beetje liefhebber heeft een regiovrije speler..
ach ja ik heb daar persoonlijk totaal geen moeite mee sterker nog als ik een film in nederland koop zet ik de ondertiteling ook nooit aan (tenzij het een aziatische film ofzoiets is..) ik vind het persoonlijk maar een hinderend iets in mijn beeld.quote:Op zondag 11 april 2004 18:28 schreef pascalheister het volgende:
[..]
niks mis mee verder maar je zit nog altijd zonder nederlandse subs
ja, maar de pure aanblik van Bruce cambell op je beeldscherm bezorgt jou een heftiger orgasme dan je vriendin ooit bij je kan opwekken...quote:Op zondag 11 april 2004 13:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
Ik heb hem wel
![]()
Ik heb hem op ebay kunnen regelen voor 70 dollar, gloednieuwquote:Op maandag 12 april 2004 19:09 schreef Maerycke het volgende:
Zeker mooi
Kost dat nou zoiets? (En hoe bestel je zoiets op zo'n koreaanse site?)
Kijk, dat zijn de betere setsquote:
Ik heb net een dvd op ebay verkocht voor 75 euro (die me zelf 5 euro heeft gekost, echt waar)... denk dat ik van de winst die box maar ga kopenquote:Op dinsdag 13 april 2004 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kijk, dat zijn de betere sets
ben benieuwd of deze set bij Play hetzelfde zal zijn. Zou wel cool zijn.
Hoe krijg je dat ooit voor elkaar ?!quote:Op dinsdag 13 april 2004 17:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb net een dvd op ebay verkocht voor 75 euro (die me zelf 5 euro heeft gekost, echt waar)...
Dat vraag ik me ook af. In sommige landen zijn ze gek op dvd's die daar niet te koop zijnquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:07 schreef Eluc het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat ooit voor elkaar ?!
Leuke manier om bij te verdienenquote:Op dinsdag 13 april 2004 21:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. In sommige landen zijn ze gek op dvd's die daar niet te koop zijn
In Nederland zou je niemand zo gek krijgen, maar wij wonen dan ook volgens velen in een "zuinig' land. Ik heb een tijd lang ook "Animal Instincts" verkocht op een buitenlandse ebay. Die kost hier ook 5 euro en leverde daar ook tussen de 50 en 75 euro op
Intussen hebben velen dat al overgenomen en levert die dvd dus niet meer zo veel op.
Ik heb die dingen al honderden keren proberen te prikken maar niks nakkes nada.quote:Op dinsdag 13 april 2004 23:39 schreef Tackleberry het volgende:
Helemaal vergeten...
Hamburger Hill
[afbeelding]
Voor ¤ 5,- bij Bol.com... En met die 5 euro korting (ballonnen prikken) dus gratis...
terug in de envelop douwen, retour afzender er op (ik had hem gewoon gefrankeerd) en een paar weekjes later ligt de goede dvd in je brievenbus.quote:Op woensdag 14 april 2004 08:12 schreef Hugo_Boss het volgende:
Ik weet niet of deze vraag in dit topic thuishoort, maar here it comes:
Vorige week een DVD via www.play.com gekocht en geleverd gekregen, maar tot de conclusie gekomen dat het niet de goede versie was. Nu wil ik de DVD terugsturen, maar volgens mail van Play moet er nog een coverbriefje bij met de reden e.d.
Het adres waar het naar toe moet in Engeland is ook iets anders als het adres waar de DVD vandaan komt (logisch, want dat is tuurlijk niet dezelfde plaats als waar de vele geretourneerde DVD's terechtkomen)
Heeft iemand ervaring met het terugsturen aan Play? Moet de brief en de DVD als 1 pakketje aangetekend verstuurd worden? Of kan ik gewoon de brief erop plakken en terugsturen naar afzender, namelijk het distributiecentrum in Rijswijk waar de DVD's Nederland binnen komen?
Alvast bedankt!
idd. terug zenden naar tzelfde adres als waar t vandaan komt, dan komt t allemaal in orde. De service van Play is normaal uitstekendquote:Op woensdag 14 april 2004 08:12 schreef Hugo_Boss het volgende:
Ik weet niet of deze vraag in dit topic thuishoort, maar here it comes:
Vorige week een DVD via www.play.com gekocht en geleverd gekregen, maar tot de conclusie gekomen dat het niet de goede versie was. Nu wil ik de DVD terugsturen, maar volgens mail van Play moet er nog een coverbriefje bij met de reden e.d.
Het adres waar het naar toe moet in Engeland is ook iets anders als het adres waar de DVD vandaan komt (logisch, want dat is tuurlijk niet dezelfde plaats als waar de vele geretourneerde DVD's terechtkomen)
Heeft iemand ervaring met het terugsturen aan Play? Moet de brief en de DVD als 1 pakketje aangetekend verstuurd worden? Of kan ik gewoon de brief erop plakken en terugsturen naar afzender, namelijk het distributiecentrum in Rijswijk waar de DVD's Nederland binnen komen?
Alvast bedankt!
azumi azumi ?!?! ow wacht dat is die Azumi van DE regisseur van Versus.. ow ja die heb ik in de bioscoop gezien in Brussel en ik heb hem ook op DVDquote:Op donderdag 15 april 2004 15:16 schreef Ash het volgende:
Afgelopen dagen:
-Tears of The Sun (R2)
-Azumi: Limited Deluxe Edition (2 Disc's) (DTS) (R2 JAP)
Wie!? Wat!? Waar!? Hoe duur!?quote:Op donderdag 15 april 2004 18:44 schreef knep het volgende:
Tevens is de Kill Bill premium box (r2jp) verstuurd
quote:Op donderdag 15 april 2004 18:40 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
azumi azumi ?!?! ow wacht dat is die Azumi van DE regisseur van Versus.. ow ja die heb ik in de bioscoop gezien in Brussel en ik heb hem ook op DVD
en ow ja ik heb ook een handtekening van de regisseur op mijn Versus DVD.. jij was er toch ook in Brussel?? ow nee je kreeg geen vrij van je baas![]()
Amazon.co.jp, een kleine 50 euro incl verzendingquote:Op donderdag 15 april 2004 18:46 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Wie!? Wat!? Waar!? Hoe duur!?
ze heet Chasey Lain, als in dat liedje jaquote:Op vrijdag 16 april 2004 09:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Wat een tieten!
als je even geduld zou hebben kun je die over een maandje of 2 voor 10 euro minder minimaal aanschaffenquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:22 schreef Tackleberry het volgende:
Matrix Revolutions
[afbeelding]
Tja, je moet de trilogie natuurlijk wel compleet maken..
Wat kost huren bij jullie dan?quote:Op zaterdag 17 april 2004 16:15 schreef MikeyMo het volgende:
Kwam deze tegen bij Bart Smit, slechts 8 euro in totaal. Ik heb They Live nog nooit gezien, maar voor dat geld. Dan is huren duurder
Ik heb dan ook een kortingsbon voor deze dvd gebruikt, anders had ik hem nu nog niet gekocht...quote:Op zaterdag 17 april 2004 17:31 schreef MikeyMo het volgende:
als je even geduld zou hebben kun je die over een maandje of 2 voor 10 euro minder minimaal aanschaffen
oudere films zou idd wel zoiets zijn ja. Het ging me om het idee. Voor 3 euro heb je een dvd die breedbeeld is en die je mag houden en dus niet hoeft terug te brengenquote:Op zaterdag 17 april 2004 17:36 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat kost huren bij jullie dan?
Bij ons huur je twee oudere films voor 2,50 per stuk
En eerdaags ook de 3 disc special edition kopen he?quote:Op zondag 18 april 2004 10:58 schreef Ash het volgende:
-Dawn of The Dead: DiviMax Special Edition (DTS) (R1)
But offcourse!quote:Op zondag 18 april 2004 11:15 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
En eerdaags ook de 3 disc special edition kopen he?
![]()
Ja die zijn beiden dus mooi R0 he, stelletje leugenaars bij Warnerquote:Op zondag 18 april 2004 10:58 schreef Ash het volgende:
-Gremlins: Special Edition (R1)
-Gremlins 2: The New Batch (R1)
quote:Op maandag 19 april 2004 17:16 schreef kinky_queen het volgende:
Vandaag op de mat:
[afbeelding]
OMG! Wat is deze uitgave van ESCAPE FROM NEW YORK mooi zeg!!!
[afbeelding]
Meneer Ash een btje kennende gaan die er wel komen ookquote:Op maandag 19 april 2004 17:28 schreef Ash het volgende:
En The Married With Children seizoen boxen wil ik ook nog graag hebben!
Volgens mij komt daar een aparte Criterion van.quote:Op zondag 18 april 2004 21:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zit VAMPYR daar ook in?
quote:Op maandag 19 april 2004 17:39 schreef kamagurka het volgende:
Net besteld: alle 4 seizoenen van the new statesman alan b'stard
[afbeelding]
En voor weinig euro's
Het aloude play.comquote:Op maandag 19 april 2004 17:58 schreef deGVR het volgende:
[..]
Waar? En voor hoeveel?
Nop.quote:Op zondag 18 april 2004 21:35 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zit VAMPYR daar ook in?
Waar besteld en voor hoeveel?quote:Op dinsdag 20 april 2004 12:22 schreef Ash het volgende:
Vandaag:
-Kill Bill: Vol. 1: Premium Box Limited Edition (DTS) (R2 JAP)
hij heeft hem via het dvd.nl forum.. maar je kan hem bij www.dvdasian.com nog kopen voor 100 dollarquote:Op dinsdag 20 april 2004 17:44 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar besteld en voor hoeveel?
Zoals Antichrist al zegt,quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:44 schreef Sai het volgende:
[..]
Waar besteld en voor hoeveel?
Ja, ja! post alleen weinig! Nieuwe vriendin + die geen Internet heeft! = BAD Combination! results in weinig online tijd!quote:Op woensdag 21 april 2004 08:59 schreef MikeyMo het volgende:
ash, je leeft nog
ik hoorde het van AC.quote:Op woensdag 21 april 2004 09:03 schreef Ash het volgende:
[..]
Ja, ja! post alleen weinig! Nieuwe vriendin + die geen Internet heeft! = BAD Combination! results in weinig online tijd!
quote:Op woensdag 21 april 2004 09:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik hoorde het van AC.
oplossing: Neuk haar bij jou thuis ipv bij haar thuis, kan je fokken na de seks
Ik heb btw op FH2.nl antwoord gegeven op je Covergirl DVD vraagquote:Op woensdag 21 april 2004 11:59 schreef Smots het volgende:
The Osbournes seizoen 2
quote:Op woensdag 21 april 2004 09:15 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
ik hoorde het van AC.
oplossing: Neuk haar bij jou thuis ipv bij haar thuis, kan je fokken na de seks
Patserquote:Op vrijdag 23 april 2004 11:30 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
Kill Bill vol 1 (R3) is ook al even binnen.
Jammer alleen dat ik m'n beamer nog niet heb hengen in m'n nieuwe huis.
quote:Op vrijdag 23 april 2004 15:26 schreef MikeyMo het volgende:
mensen die net als ik veel bij play bestellen:
Oppassen op Play.com: in welke valuta betaal jij? Ik las het al maar zeker waard om nog eens onder ogen te brengen.
Da's nu jammer, die was bij play 13 euro 50 geweestquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:59 schreef pascalheister het volgende:
binnenkort in huis
17,50 euro
[afbeelding]
voor nederlandse begrippen een mooi prijsjequote:Op zaterdag 24 april 2004 17:46 schreef kamagurka het volgende:
[..]
Da's nu jammer, die was bij play 13 euro 50 geweest
http://www.play.com/play2(...)y
heb hem via het forum van dvd.nl gekocht dus niet in de winkel ofzoquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:19 schreef Joppe het volgende:
[..]
Waar?
In m'n oude huis 2 meter breed. Nu gaat het ws ongeveer 1.80m worden, want dat komt iets beter uit m.b.t. de beschikbare breedte.quote:Op vrijdag 23 april 2004 11:36 schreef Hare het volgende:
[..]
Patser
Maar wel supercool zeg....je eigen thuisbioscoop.
Hoe groot kan je het beeld maken?
Hèhè, jij ookquote:Op zondag 25 april 2004 05:28 schreef Bolderbast het volgende:
laatstgekochte: The Thin Red Line
in bestelling:
[afbeelding]
Dat hoort niet, lijkt me. Ik zou even controleren op spyware met AdAware/SpyBot/HiJackThis.quote:Op zondag 25 april 2004 12:07 schreef pascalheister het volgende:
weird zeg elke keer als ik dit topic open krijg ik een popupvenster met search dvd SpotOn
50x ????quote:Op zondag 25 april 2004 13:20 schreef Eluc het volgende:
In de bestelling: 50x American History Xen The Big Lebowski
Waarom moet ik dan bellen.. ik heb al een email gekregen dat ie in bestelling is...quote:Op zondag 25 april 2004 13:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
50x ????
Je hebt 50 dvd's besteld van die film? Die sturen ze nooit op zonder dat je hebt gebeld.
Ja misschien wel... Het leuke is dat als ik er zelfs maar één verkoop, ik de kosten van alle 50 er al ruimschoots uit hebquote:Op zondag 25 april 2004 13:46 schreef MikeyMo het volgende:
wat moet je met 50 dvd's van ah-x, verkopen op e-bay?
Play stuurt nooit meer dan 4 of 5 dvd's in één keer. Je zult binnenkort wel een mail krijgen dat je eerst moet bellen naar een nummer in engeland.quote:Op zondag 25 april 2004 13:38 schreef Eluc het volgende:
[..]
Waarom moet ik dan bellen.. ik heb al een email gekregen dat ie in bestelling is...
Dat lijkt me onmogelijk.quote:Op zondag 25 april 2004 13:49 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ja misschien wel... Het leuke is dat als ik er zelfs maar één verkoop, ik de kosten van alle 50 er al ruimschoots uit heb![]()
bij bol.comquote:Op zondag 25 april 2004 14:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Play stuurt nooit meer dan 4 of 5 dvd's in één keer. Je zult binnenkort wel een mail krijgen dat je eerst moet bellen naar een nummer in engeland.
Of heb je ze niet bij Play gekocht?
En hoe weet jij dat?quote:Op zondag 25 april 2004 14:06 schreef pascalheister het volgende:
[..]
bij bol.com
american history x hebben ze daar welquote:Op zondag 25 april 2004 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat?
(daar hebben ze die film trouwens niet eens)
Hij kocht vijftig maal AH-X voor ¤2,45quote:Op zondag 25 april 2004 14:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat?
(daar hebben ze die film trouwens niet eens)
Ik heb even gezocht op american history x en krijg geen resultaat, dus dan ga ik er vanuit dat ze die film niet hebben. Maar BOL is toch altijd duurder dan de rest, dus als ze de film wel hebben zal dat niet anders zijn.quote:Op zondag 25 april 2004 14:11 schreef pascalheister het volgende:
[..]
american history x hebben ze daar wel
lees maar in het dvd aanbiedingen topic.
quote:Op zondag 25 april 2004 14:11 schreef Joppe het volgende:
[..]
Hij kocht vijftig maal AH-X voor ¤2,45
DVD aanbiedingen Deel 8 Dat is ongeveer 125 euro. Hij zei net dat hij die 50 er al uit heeft na er 1 te hebben verkocht. Dus hij verwacht ergens 125 euro voor 1 dvd van AHX te krijgen
Op ebay krijg je er vaak niet eens 3 euro voor.My soul is painted like the wings of butterflies
die zullen nu ook wel op zijn na die order van 50 stuksquote:Op zondag 25 april 2004 14:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb even gezocht op american history x en krijg geen resultaat, dus dan ga ik er vanuit dat ze die film niet hebben. Maar BOL is toch altijd duurder dan de rest, dus als ze de film wel hebben zal dat niet anders zijn.
(Rocky Boxset en Pink Panther boxset 100 euro per stuk)
Nee nee, hij kocht vijftig maal AH-X voor 0,01 cent per stuk. Plus verzendkosten is dat ¤2,45.quote:Op zondag 25 april 2004 14:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat is ongeveer 125 euro. Hij zei net dat hij die 50 er al uit heeft na er 1 te hebben verkocht. Dus hij verwacht ergens 125 euro voor 1 dvd van AHX te krijgen
Op ebay krijg je er vaak niet eens 3 euro voor.
En dat geloof je zelf?quote:Op zondag 25 april 2004 14:31 schreef Joppe het volgende:
[..]
Nee nee, hij kocht vijftig maal AH-X voor 0,01 cent per stuk. Plus verzendkosten is dat ¤2,45.
Bij Play heb je een dubbeldvd met Chinatown en Two Jakes voor 16 euro (inclusief verzendkosten).quote:Op zondag 25 april 2004 14:33 schreef pascalheister het volgende:
two jakes maar even besteld bij bol.com met coupon voor 7,44 i.p.v 11,94
heb chinatown al op dvdquote:Op zondag 25 april 2004 14:38 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Bij Play heb je een dubbeldvd met Chinatown en Two Jakes voor 16 euro (inclusief verzendkosten).
Dat zat er in jaquote:Op zondag 25 april 2004 14:40 schreef pascalheister het volgende:
[..]
heb chinatown al op dvd![]()
quote:Op zondag 25 april 2004 14:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En dat geloof je zelf?
(het verzenden van 50 dvd's is al 15 euro ofzo)
Ik kan ook wel schrijven dat ik 50 exemplaren heb gekocht van een dvd voor 1 cent per stuk.quote:Op zondag 25 april 2004 14:48 schreef Joppe het volgende:
Je kan het topic ook gewoon zelf lezen.
Ik neem alles terugquote:Op zondag 25 april 2004 15:02 schreef Joppe het volgende:
Ok Mr. I-Know-It-All, ga dan zelf naar bol.com >> DVD/Video >> categorie 'Actie', 'prijs oplopend sorteren' en wat zie je dan? Inderdaad. AH-X voor ¤0,01. Allemachtig.![]()
Nee, ik weet dus echt niet zeker of ik die 50 dvd's wel krijg... maar kan altijd proberen tochquote:Op zondag 25 april 2004 15:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik neem alles terug![]()
Dat is toch niet te geloven?
Dat zoeken lukt bij mij niet... hij vraagt te specificieren....quote:Op zondag 25 april 2004 15:02 schreef Joppe het volgende:
Ok Mr. I-Know-It-All, ga dan zelf naar bol.com >> DVD/Video >> categorie 'Actie', 'prijs oplopend sorteren' en wat zie je dan? Inderdaad. AH-X voor ¤0,01. Allemachtig.![]()
Ik denk niet dat het kan dat ze je eerst een email sturen dat je 1 cent moet betalen, en dan als ze aan de deur staan opeens 10 euro vragen..quote:Op zondag 25 april 2004 16:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb AHX besteld voor 0.01 eurocent. Ik vraag me alleen af wat ik moet doen als ze over een week zeggen 'Nee hoor. American History X kost gewoon 10 euro. Dat er een typfoutje stond is niet onze schuld, dus betalen maar.'
Denk het niet.quote:Op zondag 25 april 2004 16:26 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik heb AHX besteld voor 0.01 eurocent. Ik vraag me alleen af wat ik moet doen als ze over een week zeggen 'Nee hoor. American History X kost gewoon 10 euro. Dat er een typfoutje stond is niet onze schuld, dus betalen maar.'
https://www.nl.bol.com/is(...)dFlICynYUkDGj00n7t4=quote:Op zondag 25 april 2004 16:29 schreef sweek het volgende:
Heeft er niemand een linkje naar AHX?
En het is toch alleen bij "realistische" prijsverschillen zo dat het product ook echt verkocht moet worden tegen de foutief aangegeven prijs... daar valt dit toch niet onder?.
Nouja, misschien is Bol.com gewoon aardig genoeg om het toch te doen. Ze kunnen je in ieder geval niet verplichten het tegen een hogere prijs te laten kopen.
Klopt, maar de afbeelding die erbij staat is wel de goeie en de samenvatting ook...quote:Op zondag 25 april 2004 16:34 schreef Shogo het volgende:
Maarre die acteurs die bij AHX staan zijn niet echt de acteurs die in de film zitten of is dit een Porn () versie?
Ik zie het. Er staat trouwens ook desperado bij maar niet meer leverbaar.quote:Op zondag 25 april 2004 16:36 schreef Eluc het volgende:
[..]
Klopt, maar de afbeelding die erbij staat is wel de goeie en de samenvatting ook...
Als bol.com er niet achterkomt en het automatisch verstuurd wordt, krijgen we het dus gewoon binnen voor 1 eurocent. Anders kunnen we het annuleenquote:3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com.
Misschien komt de pornoversie gewoon erg dicht in de buurt van de echte qua verhaallijn.quote:Op zondag 25 april 2004 16:36 schreef Eluc het volgende:
[..]
Klopt, maar de afbeelding die erbij staat is wel de goeie en de samenvatting ook...
acteurs zitten er wel degelijk bij hoorquote:Op zondag 25 april 2004 16:34 schreef Shogo het volgende:
Maarre die acteurs die bij AHX staan zijn niet echt de acteurs die in de film zitten of is dit een Porn () versie?
Hmm staat wel de goeie cover bij. Hmm gaat hem ook maar eens bestellen.
Hm dan mogen ze me wel even een email sturen als de prijs verhoogd word, want straks heb ik het niet in de gaten en komt de postbode aan met een rekening van 600 euroquote:Op zondag 25 april 2004 16:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Dit staat bij de Algemene Verkoopvoorwaarden:
[..]
Als bol.com er niet achterkomt en het automatisch verstuurd wordt, krijgen we het dus gewoon binnen voor 1 eurocent. Anders kunnen we het annuleen.
We hadden het kunnen wetenquote:Op zondag 25 april 2004 16:43 schreef pascalheister het volgende:
[..]
acteurs zitten er wel degelijk bij hoor
check http://www.imdb.com/title/tt0120586/
quote:Op zondag 25 april 2004 16:43 schreef Eluc het volgende:
[..]
Hm dan mogen ze me wel even een email sturen als de prijs verhoogd word, want straks heb ik het niet in de gaten en komt de postbode aan met een rekening van 600 euro![]()
Dan hoef je dus 'alleen' de retourneerkosten te betalen. Maar hoeveel dat is voor 50 DVD's weet ik nietquote:7.3 Indien u een product om welke reden dan ook niet wenst af te nemen, heeft u het recht het product binnen zeven (7) werkdagen na aflevering aan bol.com te retourneren. Retourzendingen worden in dit geval slechts geaccepteerd indien de verpakking van het product onbeschadigd is en de plastic verzegeling op de verpakking niet is verbroken, waarbij tevens geldt dat de kosten voor retourzendingen voor uw rekening komen.
quote:2.2 Een overeenkomst komt slechts tot stand na acceptatie van uw bestelling door bol.com. Bol.com is gerechtigd bestellingen te weigeren dan wel bepaalde voorwaarden aan de levering te verbinden, tenzij uitdrukkelijk anders bepaald. Indien een bestelling niet wordt geaccepteerd, deelt bol.com dit mee binnen tien (10) werkdagen na ontvangst van de bestelling.
Misschien, maar als ik er maar 1 bestel maak ik niet veel winst...quote:Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Misschien wekken we nu dus wel argwaan door jouw absurd hoge aantal.
Hmm... bij Ceedeevee ook besteld?quote:Op zondag 25 april 2004 13:08 schreef scanman01 het volgende:
Gisteren "Zusje" gekocht, met de geweldige KvK
[afbeelding]
Ach, ik heb nooit echt veel hoop gehad... 50 topdvd's voor 2,45 thuisbezorgd.. wie gelooft dat nouquote:Op zondag 25 april 2004 16:54 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nouja, door dat stukje over dat zij het eerst moeten accepteren, heb ik de moed nogal verloren. Ik denk echt niet dat ze dit toevallig niet doorhebben bij 10 bestellingen. Maarja.
Werkt 'ie niet?quote:Op zondag 25 april 2004 16:55 schreef pascalheister het volgende:
iedereen masaal naar bol.com ofzosite werkt niet echt
Ik had je toch een linkje gegevenquote:Op zondag 25 april 2004 16:54 schreef sweek het volgende:
Ok, heb eindelijk gevonden hoe ik moet bestellen...
Ik heb er ook wat meer dan 1 besteldquote:Op zondag 25 april 2004 16:50 schreef BlaatschaaP het volgende:
Misschien wekken we nu dus wel argwaan door jouw absurd hoge aantal.
Die werkte niet, maar linkte naar het bestelmandje...quote:Op zondag 25 april 2004 16:59 schreef Eluc het volgende:
[..]
Ik had je toch een linkje gegeven
Zusje besteld bij Bseen dvd. Voor 12,95quote:Op zondag 25 april 2004 16:55 schreef sweek het volgende:
[..]
Hmm... bij Ceedeevee ook besteld?
Of is 'ie goedkoper te krijgen?
100quote:Op zondag 25 april 2004 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Zusje besteld bij Bseen dvd. Voor 12,95
Ik heb intussen ook 100 exemplaren van Caligula besteld
Ja, kun je je niet aan miskopen tochquote:
Damn, daar ben je toch zeker 1 hele euro voor kwijtquote:Op zondag 25 april 2004 19:02 schreef scanman01 het volgende:
[..]
wie gaat er over de 100 heen en koopt er 200quote:Op zondag 25 april 2004 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ja, kun je je niet aan miskopen tochGa lekker dvd's weggeven enzo.
Als je mij toch niet hadquote:Op zondag 25 april 2004 19:02 schreef scanman01 het volgende:
Nog bedankt!quote:Op zondag 25 april 2004 19:20 schreef Joppe het volgende:
[..]
Als je mij toch niet had
Aan je kinderen bijvoorbeeld...quote:Op zondag 25 april 2004 19:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ga lekker dvd's weggeven enzo.
een van de bekendere adult films volgens mij... ook zeer gewelddadig schijntquote:Op zondag 25 april 2004 22:10 schreef Hare het volgende:
Is het trouwens een leuke film? Caligula? Imdb zegt er niet veel goeds over
Je kunt per bestelling maar 1 coupon gebruiken, en maar 1 coupon per persoon, maar dan kun je dus in twee bestellen 850 dvdtjes bestellen zonder er maar iets voor te betalen. (afgezien van de verzendkosten natuurlijk, a 1,95 p/s)quote:2 coupons voor Bol.com:
Van 't andere forum: ¤ 4,- van de SNS bank - SNSBL310304 (geldig tot 30 april 2004)
Van Bol.com zelf: ¤ 4,50 van de Nederlandse Volleybal Bond - NEVOBO5595 (geldig tot 31 juli 2004)
Ik zou niet weten waar ik ze allemaal zou moeten laten... heb voor het geval dat ook nog maar eens 50x Caligula besteldquote:Op zondag 25 april 2004 22:20 schreef Hare het volgende:
Van het aanbiedingforum:
[..]
Je kunt per bestelling maar 1 coupon gebruiken, en maar 1 coupon per persoon, maar dan kun je dus in twee bestellen 850 dvdtjes bestellen zonder er maar iets voor te betalen. (afgezien van de verzendkosten natuurlijk, a 1,95 p/s)
Wie durft het aan?
850 dvdtjes
Maakt niets uit. Ze hebben het nog op hun site staan, dus als ze ze niet moor hebben zullen ze ze moeten bestellen.quote:Op zondag 25 april 2004 23:06 schreef Hapertje het volgende:
Als iedereen bij Bol.com nou eerst eens doorklikt op informatie over de DVD dan kom je erachter dat het artikel niet meer leverbaar is, kortom uit het assortiment... dan kan je er wel 100 bestellen, er zal er geen één in je brievenbus vallen hoor!
nee dan duurt het alleen iets langerquote:Op zondag 25 april 2004 23:06 schreef Hapertje het volgende:
Als iedereen bij Bol.com nou eerst eens doorklikt op informatie over de DVD dan kom je erachter dat het artikel niet meer leverbaar is, kortom uit het assortiment... dan kan je er wel 100 bestellen, er zal er geen één in je brievenbus vallen hoor!
bij mij hebben ze beide gewerkt vandaagquote:Op zondag 25 april 2004 23:26 schreef scanman01 het volgende:
Ik krijg de melding dat die coupons niet geldig zijn trouwens.
Zo'n gevoel heb ik nu ook...quote:Op zondag 25 april 2004 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb namelijk net zo'n idee dat we die bol.com dvd's wel kunnen schudden.
Over wat voor soort dvdtjes heb je het dan?quote:Op zondag 25 april 2004 23:34 schreef scanman01 het volgende:
Ach, als Caligula en AHX niet lukt koop ik wel weer een paar dvdtjes voor 5 euro die op ebay in Engeland 40 pond opleverenIk heb namelijk net zo'n idee dat we die bol.com dvd's wel kunnen schudden.
Dat zijn dvd's die nergens anders te koop zijn, alleen in NL. Welke dat zijn kan ik beter voor me houden anders staat ebay UK er straks vol mee.quote:Op maandag 26 april 2004 01:06 schreef Hare het volgende:
[..]
Over wat voor soort dvdtjes heb je het dan?
En waarom zijn die engelsen zo gek er zo veel voor te betalen als ze zelf play hebben????
Zijn ze echt zo stom dat ze dat niet weten danquote:Op maandag 26 april 2004 01:20 schreef scanman01 het volgende:
En je moet die Engelsen ook niet wijs maken dat ze die dvd's zo in NL kunnen bestellen natuurlijk
Blijkbaar dus he.quote:Op maandag 26 april 2004 01:25 schreef kinky_queen het volgende:
[..]
Zijn ze echt zo stom dat ze dat niet weten dan
Blijf het een vreemd geval vinden hoorquote:Op maandag 26 april 2004 13:05 schreef Eluc het volgende:
American History X, Caligula en Desperado staan niet meer voor 1 cent bij bol.com...Moeten we nu binnen 10 dagen annuleren ofzo?
Nee hoor...de bevestigingsmailtjes geven de prijs nog eens duidelijk aan. Ze kunnen die prijs niet ineens voor je verhogen, want daar heb je het niet voor gekocht.quote:Op maandag 26 april 2004 13:05 schreef Eluc het volgende:
American History X, Caligula en Desperado staan niet meer voor 1 cent bij bol.com...Moeten we nu binnen 10 dagen annuleren ofzo?
Nou, volgens mij stond er wel zoiets in de algemene verkoopvoorwaarden...quote:Op maandag 26 april 2004 13:10 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee hoor...de bevestigingsmailtjes geven de prijs nog eens duidelijk aan. Ze kunnen die prijs niet ineens voor je verhogen, want daar heb je het niet voor gekocht.
Dat denk ik niet. Lees dat nog maar es goed na. Zou anders mooi zijn. Maak je al je producten 0,01 euro en als iedereen besteld heeft, verhoog je de prijs naar 100 euro ...quote:Op maandag 26 april 2004 13:12 schreef Eluc het volgende:
[..]
Nou, volgens mij stond er wel zoiets in de algemene verkoopvoorwaarden...
quote:3.6 Indien de prijzen voor de aangeboden producten en diensten stijgen in de periode tussen de bestelling en de uitvoering daarvan, bent u gerechtigd de bestelling te annuleren dan wel de overeenkomst te ontbinden binnen tien (10) dagen na mededeling van de prijsverhoging door bol.com.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |