Je glijdt af naar Sidekick.quote:Op maandag 5 april 2004 11:59 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch wel er was de de laatste grote oorlog in Nederland om samen met het sobere gereformeerde bestaan als ultieme inspiratiebron te dienen.
Jan Wolkers gaat het boekenweekgeschenk van volgend jaar schrijven (als hij dat nog levend redt hij is al 80.quote:Op maandag 5 april 2004 12:00 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Je glijdt af naar Sidekick.
Nu ben je tong80.quote:Op maandag 5 april 2004 12:03 schreef du_ke het volgende:
[..]
Jan Wolkers gaat het boekenweekgeschenk van volgend jaar schrijven (als hij dat nog levend redt hij is al 80.
quote:Op maandag 5 april 2004 12:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nu ben je tong80.
quote:Op maandag 5 april 2004 12:07 schreef Johan_de_With het volgende:
Briljant:
Motovatie crew inzake aanstellen humorlozen als mods.
Ik dacht heel even dat het om iemand anders ging.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
Wil_E of Sidekick ?quote:Op maandag 5 april 2004 12:08 schreef du_ke het volgende:
[..].
Ik dacht heel even dat het om iemand anders ging.
Oud en kaal.quote:Op maandag 5 april 2004 12:17 schreef Johan_de_With het volgende:
Kozzmic heeft overigens het meest nietszeggende bijschrift aller tijden.
En dan nog ''pleazz'' ! Hoe oud is hij eigenlijk ?
Ik heb idd geen humor.quote:Op maandag 5 april 2004 12:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wil_E of Sidekick ?
Dat hij kaal is, wist ik al.quote:Op maandag 5 april 2004 12:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oud en kaal.
Ben je zelfs op visite aan het Fokkenquote:Op maandag 5 april 2004 12:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik heb idd geen humor.
Alles goed hier in huize Kozzmic trouwens.
Incrowdteelt.quote:Op maandag 5 april 2004 12:18 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Alles goed hier in huize Kozzmic trouwens.
Ach je kapt er toch mee dus die invloed is ook zo weer verdwenen.quote:Op maandag 5 april 2004 12:19 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 april 2004 12:19 schreef Johan_de_With het volgende:
(Hij staat toch niet op de foto?.)
En als je kaal bent ben je oud dat lijkt me logischquote:Op maandag 5 april 2004 12:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat hij kaal is, wist ik al.
(Hij staat toch niet op de foto?.)
Ah, jawel joh, Plakkaat van verlatinghe waarop onder andere de Amerikaanse onafhankelijksheidsverklaring op gebaseerd/geinspireerd was.quote:Op maandag 5 april 2004 11:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Voor Reve was er niets.
Eerst Koos Voos en nu Sidekick bij hem thuis.quote:Op maandag 5 april 2004 12:21 schreef du_ke het volgende:
[..
Koos Voos is laatst creatief met hem geweest geloof ik (of was het PBerends? ).
quote:Op maandag 5 april 2004 12:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Eerst Koos Voos en nu Sidekick bij hem thuis.
quote:Op maandag 5 april 2004 12:20 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ben je zelfs op visite aan het Fokken.
Ach dat brodelwerkje van een stelletje barbaarse ketters gaan we ons toch niets van aantrekkenquote:Op maandag 5 april 2004 12:22 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ah, jawel joh, Plakkaat van verlatinghe waarop onder andere de Amerikaanse onafhankelijksheidsverklaring op gebaseerd/geinspireerd was.
Ik ben niet op visite.quote:Op maandag 5 april 2004 12:25 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Kozzmic ook.
Ook niet beleefd he? Heb je visite kruip je achter je computer.quote:Op maandag 5 april 2004 12:26 schreef Kozzmic het volgende:
[..]
Ik ben niet op visite.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |