abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58176071
quote:
Op zondag 20 april 2008 00:29 schreef KingOfPop het volgende:
Hij is aangespoord door de hogere machten van de nos dat hij wat minder partijdig (chauvinistisch) moet zijn.
Pff wat een onzin zou dat zijn. Dat mag best bij een co-commentator. Het is trouwens Dijkstra die bij elk shot als een dolle naar Rabo's speurt, buitenlander of niet. Nederlanders die in het buitenland hun geld verdienen worden amper herkend, laat staatn buitenlandse toppers. Ducrot is iemand die oprecht kan genieten van iets of iemand en dat dan ook uitspreekt, net zoals hij zijn mond niet dicht houdt als iets hem niet aanstaat.
pi_58194579
Oude wielrennen, nieuwe wielrennen. Oude wielrennen, nieuwe wielrennen. Oude wielrennen, nieuwe wielrennen.

While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
  dinsdag 22 april 2008 @ 09:51:54 #278
194695 franklop
Fran knock
pi_58220788
Ik zap altijd tussen de belg en de NOS, allebei hebben ze hun charmes
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_58257364
Vandaag had ie er weer twee:

"Alsof kaboutertjes met grote messen aan je benen zagen."

"Cunego denkt: het zal me toch niet gebeuren dat ik er door die dunne darm wordt afgereden."

pi_58257515
Ben die verhalen over het oude en nieuwe wielrennen nu helemaal zat. Nog 1 keer beginnen erover en ik zap over naar de belg ;[
  maandag 28 april 2008 @ 18:46:44 #281
128976 dubidub
Fritür ist krieg!
pi_58363973
quote:
Wielrennen is geen hard fietsen. Dat is nou juist het punt.
Filosoof
  maandag 28 april 2008 @ 18:56:30 #282
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58364192
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:56 schreef franklop het volgende:
Ben die verhalen over het oude en nieuwe wielrennen nu helemaal zat. Nog 1 keer beginnen erover en ik zap over naar de belg ;[
Ik vind dat echt niet normaal meer. Elke koers weer hetzelfde gezeik.
pi_58365850
quote:
Op woensdag 23 april 2008 16:56 schreef franklop het volgende:
Kun je me het verschil misschien uitleggen?
That's all folks!
pi_58365926
Die quote over die kleine kabourtertjes met messen in de benen kan er wel bij.

En dat citaat over de 'dunne darm' Gesink.
  maandag 28 april 2008 @ 22:44:29 #286
185545 maartenducrot
koning van biafra
pi_58369290
Naamtopic!
Live vanuit Frankrijk!
Jongens jongens toch, nou ik geef het je te doen, hoor.
  dinsdag 29 april 2008 @ 10:41:48 #287
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_58376138
Gisteren mocht hij bij het Sportjournaal nog even z'n verhaal kwijt over het nieuwe wielrennen. Het contrast met de Vlamingen bij Holland Sport had nooit beter en schriller uitgebeeld kunnen worden. !
  dinsdag 29 april 2008 @ 11:24:17 #288
194695 franklop
Fran knock
pi_58376884
quote:
Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:

[..]

Kun je me het verschil misschien uitleggen?
Naar zijn idee komt het er onder meer op neer dat een peleton niet zomaar een kopgroep 10 minuten voorsprong geeft, omdat de renners eerder opgebrand zijn en dus mogelijk niet meer dat verschil kunnen dicht rijden.

Overigens zal het me niet verbazen als dat zomaar gewoon blijft gebeuren in de Tour deze zomer.
pi_58379821
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 11:24 schreef franklop het volgende:

[..]

Naar zijn idee komt het er onder meer op neer dat een peleton niet zomaar een kopgroep 10 minuten voorsprong geeft, omdat de renners eerder opgebrand zijn en dus mogelijk niet meer dat verschil kunnen dicht rijden.

Overigens zal het me niet verbazen als dat zomaar gewoon blijft gebeuren in de Tour deze zomer.
het komt erop neer dat de wedstrijden nu meer open zijn. Er is geen team die de boel constant kan controleren zoals US Postal/Discovery dat deden in de Tour in het tijdperk Armstrong. Door dat de teams het niet continue kunnen controleren hebben vluchters een grotere kans om weg te blijven omdat ze erachter gaan aarzelen.

Ook steken bepaalde renners er niet meer met kop en schouders bovenuit zoals dat in het verleden wel vaak het geval was. Uiteraard zie je dezelfde renners in bepaalde koersen weer naar voren komen maar toch niet meer op die manier zoals vroeger. En de jongeren doen nu ook mee om de prijzen.
pi_59995600
Ik vind die Ducrot erg goed.

Hij is verreweg de beste in het voorspellen van allerlei dingen, hij ziet de dingen meestal heel snel en hij heeft leuke uitspraken. zijn wielerkennis is behoorlijk hoog. Die Dijkstra ziet niks van de actie en slaagt erin om elke etappe tussentijden te missen of domweg verkeerd op te lezen

Enig nadeel: hij moet eens ophouden met om de zin de woorden 'pijn doen' te gebruiken, ik begin te denken dat hij thuis met zweepjes in de weer is.
Weg met de riooljournalistiek. Klik er niet op. Ze vergiftigen de maatschappij.
pi_59996417
quote:
Op dinsdag 29 april 2008 13:54 schreef Bartoli het volgende:

[..]

En de jongeren doen nu ook mee om de prijzen.
Tja....als je de gevestigde orde cq oudere renners deelnames gaat weigeren.....
Honey ! Take me drunk, i am home !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')