Pff wat een onzin zou dat zijn. Dat mag best bij een co-commentator. Het is trouwens Dijkstra die bij elk shot als een dolle naar Rabo's speurt, buitenlander of niet. Nederlanders die in het buitenland hun geld verdienen worden amper herkend, laat staatn buitenlandse toppers. Ducrot is iemand die oprecht kan genieten van iets of iemand en dat dan ook uitspreekt, net zoals hij zijn mond niet dicht houdt als iets hem niet aanstaat.quote:Op zondag 20 april 2008 00:29 schreef KingOfPop het volgende:
Hij is aangespoord door de hogere machten van de nos dat hij wat minder partijdig (chauvinistisch) moet zijn.
Ik vind dat echt niet normaal meer. Elke koers weer hetzelfde gezeik.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:56 schreef franklop het volgende:
Ben die verhalen over het oude en nieuwe wielrennen nu helemaal zat. Nog 1 keer beginnen erover en ik zap over naar de belg ;[
Kun je me het verschil misschien uitleggen?quote:Op woensdag 23 april 2008 16:56 schreef franklop het volgende:
Ben die verhalen over het oude en nieuwe wielrennen nu helemaal zat. Nog 1 keer beginnen erover en ik zap over naar de belg ;[
Naar zijn idee komt het er onder meer op neer dat een peleton niet zomaar een kopgroep 10 minuten voorsprong geeft, omdat de renners eerder opgebrand zijn en dus mogelijk niet meer dat verschil kunnen dicht rijden.quote:Op maandag 28 april 2008 20:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kun je me het verschil misschien uitleggen?
het komt erop neer dat de wedstrijden nu meer open zijn. Er is geen team die de boel constant kan controleren zoals US Postal/Discovery dat deden in de Tour in het tijdperk Armstrong. Door dat de teams het niet continue kunnen controleren hebben vluchters een grotere kans om weg te blijven omdat ze erachter gaan aarzelen.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Naar zijn idee komt het er onder meer op neer dat een peleton niet zomaar een kopgroep 10 minuten voorsprong geeft, omdat de renners eerder opgebrand zijn en dus mogelijk niet meer dat verschil kunnen dicht rijden.
Overigens zal het me niet verbazen als dat zomaar gewoon blijft gebeuren in de Tour deze zomer.
Tja....als je de gevestigde orde cq oudere renners deelnames gaat weigeren.....quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
En de jongeren doen nu ook mee om de prijzen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |