Juistquote:Op maandag 24 juli 2006 13:48 schreef Maybach het volgende:
Vond ook vorig jaar Ducrot en Smeets al een goed duo!
Smeets stopt niet met werken(echt niet), alleen de avondetappe stopt (definitief word dat bekend gemaakt in augustus)dat heeft te maken met inkomstenbederf vw het niet hebben van de eredivisie voetbal, en daar de inkomsten van.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:02 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Waar staat dan dat Smeets stopt?
Het zou wel zonde zijn, want een opvolger is er inderdaad niet. Ten minste ik denk niet dat veel mensen op een Avondetappe met Herbert zitten te wachten.![]()
Breukink had wellicht wel tot een goede presentator kunnen uitgroeien, zoals Lineker bij de BBC gedaan heeft, maar die is er helaas mee gestopt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:42 schreef maril het volgende:
In iedr geval goed nieuws over de Enocotour (altant ik vind het goed nieuws)
Eneco Tour live bij de NOS
. De NOS doet hiervan in extra middaguitzendingen dagelijks verslag,met commentaar van Mart Smeets en Maarten Ducrot.
Krijgen we dan ook Herbert op de motor??quote:Op maandag 24 juli 2006 17:42 schreef maril het volgende:
In iedr geval goed nieuws over de Enocotour (altant ik vind het goed nieuws)
Eneco Tour live bij de NOS
De Eneco Tour,een wielrronde door Nederland en België,wordt verreden van 16 tot en met 23 augustus. De NOS doet hiervan in extra middaguitzendingen dagelijks verslag,met commentaar van Mart Smeets en Maarten Ducrot.
De Eneco Tour begint met een proloog in Den Helder. Daarna gaat de eerste etappe van Wieringerwerf naar Hoogeveen.Voor het eerst in 25 jaar gaan de renners weer over de Afsluitdijk.
De finish ligt in het Belgische Ans, waar de koninginnenrit wordt verreden met 14 beklimmingen
mischien niet meer op locatie maar een leuke show vanuit de studio kan toch wel. of anders een wat uitgebreide Tourjournaal met Dionequote:Op zondag 23 juli 2006 22:08 schreef maril het volgende:
[..]
Er komt geen volgend jaar , geen avondetappe, ben meer en meer daarvan overtuigd.
Gaat Mart dan, bij het stoppen van avondetappe wel weer commentaar gevenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:30 schreef maril het volgende:
[..]
Smeets stopt niet met werken(echt niet), alleen de avondetappe stopt (definitief word dat bekend gemaakt in augustus)dat heeft te maken met inkomstenbederf vw het niet hebben van de eredivisie voetbal, en daar de inkomsten van.
kijk maar naar Talpa geen hond die kijkt maar ze teren op het voetbal.
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Gaat Mart dan, bij het stoppen van avondetappe wel weer commentaar geven![]()
Ja ik moet werken dus, maar in de weekeinden en de vrijdagmiddag kan ik het wel horen en zien, lijkt mij leuk om te zappen, maar alleen als Mark Uyterhoeven het doet.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Krijgen we dan ook Herbert op de motor??![]()
Op de Belg komt het ook (neem ik aan dan) met Wuyts, de Clercq en van Nieuwkerke op de motor. Die zal wel de hele dag naast Boonen rijden![]()
Ik vond die zondagmiddag anders Hilarisch, laten we met zn alle maar een Leffe gaan drinkenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:14 schreef Maybach het volgende:
[..]
Hopelijk is alleen de wedstrijd wat interessanter dan vorig jaar. (en krijgen de renners een betere routebeschrijving mee)
Ik ging stuk.quote:Op zondag 30 maart 2008 18:34 schreef Areyoutalkingtome het volgende:
Over de handschoenen van Chavanel.
"Die handschoenen! Z'n moeder doet er de afwas mee."
quote:Op donderdag 3 april 2008 00:59 schreef -skippybal- het volgende:
"Alsof je een emmer leeg gooit" blijft de geniaalsten![]()
![]()
Link hiervan.quote:Op zondag 20 april 2008 00:29 schreef KingOfPop het volgende:
Hij is aangespoord door de hogere machten van de nos dat hij wat minder partijdig (chauvinistisch) moet zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |